10%-

آموزش تعمیر موتور خودرو

موتور خودرو یکی از اجزای مهم و حیاتی خودرو می باشد که در صورت هر گونه خرابی تعمیر یا تعویض این قطعه به دست یک متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال بهترین دوره آموزش تعمیر موتور خودرو هستید که شما را تبدیل به یک متخصص کند، به شما پیشنهاد می کنیم آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار را از دست ندهید.

4,500,000 تومان

موتور خودرو یکی از اجزای مهم و حیاتی خودرو می باشد که در صورت هر گونه خرابی تعمیر یا تعویض این قطعه به دست یک متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال بهترین دوره آموزش تعمیر موتور خودرو هستید که شما را تبدیل به یک متخصص کند، به شما پیشنهاد می کنیم آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار را از دست ندهید.

آموزش تعمیر موتور خودرو

همانطور که گفتیم موتور خودرو یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد که در صورت هر گونه ایرادات و خرابی در عملکرد صحیح خودرو تاثیر منفی می گذارد. در چنین شرایطی برطرف کردن مشکل در موتور خودرو باید به دست یک متخصص انجام شود که از بروز هر گونه آسیبی جلوگیری کند.

در دوره آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار به طور عملی با تعمیر انواع موتور خودرو آشنا خواهید شد و این توانایی را بدست می آورید تا بتوانید بعد از اتمام دوره آموزشی در مراکز تعمیرگاهی مشغول به کار شوید و درآمد کسب کنید. لاذم به ذکر است که برای شرکت در این دوره نیازی به هیچ شناخت و اطلاعات اولیه ندارید چرا که در این دوره صفر تا صد تعمیر موتور خودرو آموزش داده می شود.

در حالت کلی تعمیر موتور خودرو نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد که با شرکت در دوره های آموزشی می توانید این مهارت را به صورت عملی و تئوری زیر نظر اساتید برتر کسب کنید. علاوه بر این شما می توانید پس از اتمام آموزش با حداقل سرمایه کسب و کار خود را راه اندازی کنید و در این زمینه تجربه کسب کنید و تبدیل به یک متخصص شوید.

آموزش تعمیر موتور خودرو
آموزش تعمیر موتور خودرو

مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو

یکی از مهم ترین مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو، دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشد که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به شما ارائه می شود. یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود این است که مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار چیست و چرا باید در این آموزشگاه ثبت نام کنیم؟

باید بدانید که تعمیر موتور خودرو یک کار تخصصی است و برای اینکه تبدیل به یک متخصص شوید لازم است که زیر نظر یک استاد با تجربه و کاربلد آموزش ببینید تا بتوانید برای ورود به بازار کار آمادگی های لازم را کسب کنید. شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار زیر نظر اساتید متخصص این مهارت را به طور حرفه ای یاد بگیرید و با استفاده از تجربیات اساتید نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

از دیگر مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو اتوصافکار، می توان به هزینه مناسب آن نسبت به سایر آموزشگاه ها اشاره کرد که این موضوع مورد توجه بسیاری از کاراموزان قرار گرفته است. شما می توانید با بهترین هزینه در دوره آموزش تعمیر موتور خودرو شرکت کنید و پس از دریافت مدرک در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

ویژگی دوره آموزش تعمیر موتور خودرو فنی حرفه ای

یکی از مهم ترین ویژگی دوره آموزش تعمیر موتور خودرو فنی حرفه ای این است که پس از اتمام آموزش و قبولی در آزمون به شما مدرک فنی حرفه ای داده می شود که بوسیله آن می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. علاوه بر این دریافت این مدرک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وام خود اشتغالی تا سقف ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰تومان دریافت کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

کلاس های این دوره به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود. یکی دیگر از ویژگی های این دوره این است که نحوه برگزاری کلاس و مدت زمان آن به صورت کاملا اختیاری می باشد و افرادی که شرایط شرکت در کلاس به صورت حضوری را ندارند می توانند به صورت مجازی در دوره ثبت نام کنند و از مزایای این دوره بهره مند شوند.

دریافت کتاب و فیلم آموزشی بعد از اتمام کلاس از دیگر مزایای این دوره آموزش تعمیر موتور خودرو محسوب می شود. پس از پایان دوره آموزشی جهت مرور نکات دوره به شما کتاب داده می شود که شما به وسیله آن می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

از دیگر ویژگی دوره آموزش تعمیر موتور خودرو فنی حرفه ای می توان به مواردی از جمله هزینه مناسب، پشتیبانی بعد از اتمام دوره، بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای، زمان بندی مناسب کلاس ها، کارگاه آموزشی مجهز و… اشاره کرد.

یکی از خدمات مهمی که مجموعه اتوصافکار ارائه می دهد، خدمات صافکاری و نقاشی خودرو می باشد که توسط افراد مجرب در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه برای شما مشتریان عزیز انجام می شود. برای دریافت این خدمات همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

مدرک آموزش تعمیر موتور خودرو

شاید برای خیلی از افراد این سوال ایجاد شود که مزایای دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیر موتور خودرو چیست و آیا از این مدرک می توان برای مهاجرت استفاده کرد یا خیر؟

باید بدانید که این مدرک معتبر و قابل ترجمه می باشد که شما می توانید با داشتن آن در بسیاری از شرکت ها یا تعمیرگاه ها استخدام شوید و درآمد کسب کنید. علاوه بر این اگر قصد ادامه تحصیل در این زمینه دارید این مدرک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مهارت خود را ارتقاء داده، کسب و کارتان را گسترش دهید و درآمدهای بالاتری کسب کنید و درنهایت تبدیل به یک متخصص شوید.

بسیاری از افرادی که به کار تدریس علاقه مند هستند با داشتن این مدرک می توانند در مراکز آموزشگاهی تدریس کنند و از این طریق کسب درآمد کنند. علاوه بر این شما با داشتن مدرک آموزش تعمیر موتور خودرو فنی حرفه ای می توانید وام خود اشتغالی تا سقف ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰تومان دریافت کرده و کسب و کار خود را آغاز کنید.

یکی از دغدغه بسیاری از افراد برای مهاجرت داشتن مدرکی معتبر است که بتوانند به وسیله آن وارد بازار کار شوند. از آنجایی که این مدرک بین المللی و دارای اعتبار جهانی می باشد، شما از طریق آن می توانید به بسیاری از مراکز و تعمیرگاه ها مراجعه کنید و مشغول به کار شوید.

مدرک آموزش تعمیر موتور خودرو
مدرک آموزش تعمیر موتور خودرو

سرفصل های دوره آموزش تعمیر موتور خودرو

یکی از مزایای ثبت نام در دوره آموزش تعمیر موتور خودرو این است که به شما تمام مباحثی که نیاز بازار کار می باشد آموزش داده می شود و شما بعد از پایان دوره این قابلیت را خواهید داشت که در بسیاری از تعمیرگاه ها مشغول به کار شوید و درآمد کسب کنید. در ادامه قصد داریم لیستی از سرفصل های دوره آموزش تعمیر موتور خودرو را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی آسوده در این دوره ثبت نام کنید.

  • آموزش ابزارهای اختصاصی و اندازه گیری قطعات موتور
  • یادگیری کار با ابزار مخصوص نیم موتور متعلقات آن
  • آشنایی با اندازه گیری حجم و قدرت موتور
  • آموزش نحوه پیاده و سوار کردن موتور
  • نحوه کمپرسگیری سیلندرهای موتور
  • یادگیری رفع ایرادات موتور
  • آموزش اندازه گیری فشار سیستم روغن کاری و دمای موتور
  • آشنایی با باز و بسته کردن نیم موتور بالا و پایین
  • آموزش کار با دستگاه های تشخیص عیب موتور
  • یادگیری تعمیر سیستم روغن کاری موتور
  • آموزش تشخیص ایرادات سیستم های روغن کاری
  • آموزش تشخیص ایرادات اویل و تعمیر آن
  • آشنایی با عیب یابی کانال روغن وشستشوی آن
  • یادگیری تعمیر واترپمپ
  • نحوه شستن رادیاتور
  • آموزش صفر تا صد تعمیر سیستم خنک کاری موتور
  • یادگیری رفع ایرادات در سیستم خنک کاری

در دوره آموزش تعمیر موتور خودرو تمامی این مباحث را به صورت مقدماتی و پیشرفته و همینطور به صورت عملی آموزش خواهید دید. لاذم به ذکر است که برای شرکت در این دوره نیازی به هیچ اطلاعات و شناخت اولیه ندارید چرا که در این دوره صفر تا صد تعمیر موتور را آموزش خواهید دید.

هزینه آموزش تعمیر موتور خودرو

عوامل مختلفی در هزینه آموزش تعمیر موتور خودرو تاثیر گذار است که یکی از این عوامل مهم تخصص اساتید می باشد. طبیعی است که اگر توسط یک فرد حرفه ای و متخصص آموزش ببینید هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و پیشنهاد ما این است که هزینه و زمان خود را صرف دوره ای کنید که در پایان شما را به یک متخصص تبدیل کند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هزینه آموزش تعمیر موتور خودرو تاثیرگذار است، نحوه شرکت در کلاس می باشد. معمولا زمانی که به صورت خصوصی شرکت کنید هزینه بیشتری باید برای دوره پرداحت کنید و برعکس اگر به صورت عمومی شرکت کنید همان هزینه معمول را باید پرداخت کنید.

یکی از مهم ترین مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو در اتوصافکار هزینه مناسب آن نسبت به سایر آموزشگاه ها می باشد که تبدیل به مزیت مهم این آموزشگاه شده است و همچنین مورد استقبال بسیاری از کارآموزان قرار گرفته است. شما می توانید با هزینه ای مناسب در این دوره شرکت کنید و پس از دریافت مدرک از این آموزشگاه به سرعت وارد بازار کار شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد هزینه های آموزش می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین آموزشگاه تعمیر موتور خودرو
بهترین آموزشگاه تعمیر موتور خودرو

بازار کار تعمیر موتور خودرو

یکی از چالش هایی که افراد در هنگام ورود به این حوزه با آن روبرو هستند، بازار کار تعمیر موتور خودرو می باشد که بسیار حائز اهمیت است. در حالت کلی همه مشاغل در زمینه خودرو از بازار کار خوبی برخوردار اند؛ چرا که همه روزه شاهد افزایش تولید خودرو در کشور های مختلف هستیم و نیاز ما به داشتن اتومبیل هر روز ضروری تر نسبت به قبل می شود.

بسیاری از خودروسواران در اکثر اوقات با مشکلات و چالش هایی روبرو هستند که خرابی موتور خودرو یکی از این چالش ها می باشد. همانطور که می دانید خرابی موتور خودرو به دلایل مختلفی مربوط می شود که تعمیر آن به روش اصولی و صحیح فقط از عهده یک متخصص برمی آید. به همین دلیل با توجه به مراجعه کنندگان بالا می توان برای این شغل بازار کار خوبی در نظر گرفت.

اینجاست که وجود یک متخصص تعمیر موتور ضرورت پیدا میکند. معمولا بسیاری از ادارات، مراکز، شرکت ها و تعمیرگاه ها به دنبال افراد متخصص هستند که در زمینه کاری خود حرفه ای باشند. به همین دلیل اگر در این زمینه قابلیت های بسیاری کسب کنید قادر خواهید بود هر گونه ایرادی را برطرف کنید و درآمد عالی بدست آورید.

بهترین آموزشگاه تعمیر موتور خودرو

هنگامی که قصد داریم در یک دوره آموزشی ثبت نام کنیم اکثر ما به دنبال بهترین آموزشگاه هستیم که این امر درمورد آموزش تعمیر موتور خودرو هم صدق می کند. قطعا انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیر موتور خودرو در روند یادگیری شما موثر باشد.

موضوعی که قابل توجه می باشد این است که هزینه بالای دوره های آموزشی در آموزشگاه های مختلف باعث شده که بسیاری از افراد در آموزشگاه هایی ثبت نام کنند که از امکانات آموزشی خوبی برخوردار نیستند که این امر باعث می شود افراد این مهارت را به خوبی آموزش نبینند و نتوانند کار مناسبی پیدا کنند.

آموزشگاه اتوصافکار با ارائه دوره آموزش با هزینه مناسب، ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی، تجهیزات به روز و کافی، محتوای آموزشی ویژه بازار کار و… توانسته است این مشکل را برای بسیاری از کارآموزان برطرف کند. شما با شرکت در این دوره می توانید با هزینه ای کاملا مناسب و باصرفه از خدمات این دوره آموزشی بهره مند شوید و تبدیل به یک متخصص شوید.

کتاب آموزش تعمیر موتور خودرو

شاید به ظاهر مهم نباشد اما ممکن است پس از پایان دوره آموزشی بسیاری از نکات مهم را فراموش کنید یا در حین کار با سوالاتی مواجه شوید که پاسخ آن را نیابید.

کتاب نقش مهمی در فرآیند یادگیری شما ایفا می کند. آموزشگاه اتوصافکار در پایان هر دوره برای کارآموزان خود کتاب آموزش تعمیر موتور خودرو در نظر گرفته است که کارآموزان بتوانند سوالات خود را به راحتی برطرف کنند و در صورت فراموش کردن هر یک از نکات به کتاب مراجعه کنند.

جمع بندی

موتور یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد که هر گونه خرابی یا ایرادی در آن باید توسط یک متخصص برطرف شود و این شغل امروزه از محبوبیت و بازار کار خوبی برخوردار است. برای تبدیل شدن به یک متخصص باید در یک دوره آموزش تعمیر موتور خودرو شرکت کنید که در این مقاله بهترین آموزشگاه تعمیر موتور خودرو را به شما معرفی کرده ایم.

سوالات متداول

ویژگی دوره آموزش تعمیر موتور خودرو فنی حرفه ای چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت در این دوره دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشد. این مدرک معتبر و قابل ترجمه است و به شما کمک می کند که در کمترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. در صورتی که بخواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید به وسیله این مدرک وام خود اشتغالی بگیرید و با کمترین سرمایه شروع به کار کنید.

هزینه آموزش تعمیر موتور خودرو چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی در هزینه آموزش تعمیر موتور خودرو تاثیرگذار است که یکی از این فاکتورهای مهم تجربه و تخصص اساتید می باشد. یکی از مزایای دوره آموزش تعمیر موتور خودرو، هزینه مناسب آموزش است که زیر نظر اساتید برتر برگزار می شود.

توضیحات تکمیلی

زمان برگذاری

از 24 آذر شنبه و یک شنبه ساعت, از 30 آذر شنبه و یک شنبه ساعت 4:304:30

کد دوره

12312343-md

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیر موتور خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4,500,000 تومان