آموزش تعمیر گیربکس خودرو

تعمیر گیربکس خودرو یکی از مواردی است که یک تعمیرکار خودرو باید به آن تسلط داشته باشد تا بتواند کسب و کار خود را رونق بخشیده و درآمد بالایی داشته باشد. اگر به دنبال بهترین آموزش تعمیر گیربکس خودرو ویژه بازار کار با دریافت مدرک فنی حرفه ای و تدریس برترین اساتیدکشور هستید و میخواهید به صورت عملی و تئوری این مهارت را یاد بگیرید آموزشگاه اتوصافکار برترین برگزارکننده دوره های آموزشی خودرو در خدمت شماست.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس تعمیر گیربکس فنی حرفه ای با همکاران ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آموزش تعمیر گیربکس خودرو فنی حرفه ای

آموزش تعمیر گیربکس خودرو فنی حرفه ای
آموزش تعمیر گیربکس خودرو فنی حرفه ای

یکی از مشاغلی که در ایران بازار کار خوبی دارد تعمیر گیربکس انواع خودرو اتومات و دستی و برقی میباشد و با فراگرفتن این مهارت افراد میتوانند به راحتی وارد این حوزه کاری شده و کسب درآمد بالایی داشته باشند.

آموزش تعمیر گیربکس انواع خودرو اتومات و دستی در آموزشگاه های متعددی انجام میشود و افراد میتوانند برای یاد گرفتن سرفصل ها یکی از این آموزشگاه ها را انتخاب کنند اما آنچه اهمیت دارد این است که با صرف هزینه و زمان بتوان نکاتی که مناسب بازار کار است را یاد گرفت.

در آموزشگاه اتوصافکار دوره آموزش تعمیر گیربکس خودرو فنی حرفه ای برگزار میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که بعد از اتمام این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را فراگرفته اید.

دوره آموزش تعمیر گیربکس خودرو فنی حرفه ای با مناسب ترین هزینه برگزار میشود و در انتهای دوره آموزش صفر تا صد تعمیر گیربکس مدرک فنی حرفه ای به افراد اعطا میشود.

تمرکز اساتید آموزش تعمیر گیربکس انواع خودرو اتومات و دستی میباشد و شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی تعمیر انواع گیربکس خودرو ها را انجام دهید.

یکی از خدمات مهم و ارزنده ای که می توانید در مجموعه اتوصافکار بهره مند شوید، صافکاری و نقاشی خودرو می باشد که در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت ارائه می شود. برای دریافت این خدمات همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

مزایا دوره آموزش تعمیر گیربکس خودرو

یکی از سوالاتی که کارآموزان از ما میپرسند این است که مزایا آموزش گیربکس اتوماتیک و دستی در اتوصافکار چیست و چرا در این دوره آموزشی شرکت کنیم؟

دروه عملی گیربکس خودرو در اتوصافکار یکی از برترین مزایا این دوره است که شما میتوانید در این دوره به صورت تئوری و عملی مطالب آموزشی را یاد گرفته و تمرین نمایید تا بتوانید به تسلط دلخواه خود برسید.

در دوره آموزش تعمیر گیربکس خودرو مقدماتی تا پیشرفته شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی شرکت کنید و تمامی سرفصل های استاندارد فنی حرفه ای کشور را یاد بگیرید.

از دیگر مزایا دوره آموزش 0 تا 100 تعمیر گیربکس خودرو میتوان به حضور برترین اساتید کشور در این کلاس ها اشاره کرد.

آموزش تعمیر گیربکس انواع خودرو اتومات و دستی به صورت مجزا در این پکیج آموزش تعمیر گیربکس ماشین از دیگر مزایایی است که در کمتر دوره آموزشی تدریس میشود و اکثرا به صورت مختصر و در دوره های مجزا تدریس میگردد.

تمرکز اساتید در دروه عملی گیربکس خودرو بر تدریس نکات بازار کاری از مواردی است میتوان با تکیه بر آن این اطمینان را داشت که هرآنچه برای ورود به بازار کار تعمیرات گیربکس خودرو نیاز است بدانید را یاد گرفته و میتوانید از دانش خود کسب درآمد داشته باشید.

ویژگی بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

ویژگی بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران
ویژگی بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران شامل آموزشی است که به صورت تئوری و عملی برگزار شود و شرکت کنندگان این دوره باید بتوانند تمامی مهارت ها را هم به صورت عملی تمرین کنند و هم دانش تئوری خود را ارتقا بخشند.

از دیگر ویژگی های بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران میتوان به تدریس اساتید مجرب و حرفه ای در این حوزه اشاره کرد. هرچه اساتید خبره تر باشند شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید به شما آموزش داده میشود.

از دیگر ویژگی هایی که میتوانید برای تشخیص بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران در نظر داشته باشید اعتبار مدرکی است که به کارآموزان ارائه میشود. هرچه مدرک معتبر تر باشد هم استغال افراد راحت تر خواهد بود و هم افراد میتوانند برای مهاجرت به کشور های خارجی از ان بهره ببرند.

در بهترین آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران شما میتوانید به صورت حضوری و انلاین در کلاس ها شرکت کنید و از این بابت محدودیتی برای رفت و آمد و مکان جغرافیایی خود ندارید.

سرفصل های دوره آموزش گیربکس اتوماتیک

برای یادگیری تعمیر گیربکس خودرو سرفصل های دوره آموزش گیربکس اتوماتیک و سرفصل های دوره آموزشی گیربکس های دستی متفاوت میباشد و در این پکیج آموزش تعمیرات گیربکس خودرو تمام این سرفصل ها که متناسب با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور است تدریس میشود.

سرفصل های دوره آموزش گیربکس اتوماتیک شامل موارد زیر است:

  • تعمیر گیربکس های 4 و 5 سرعته هیوندا و کیا
  • تعمیر گیربکس های 4 و 5 سرعته مزدا
  • تعمیر گیربکس های 6 سرعته هیوندا و کیا
  • تعمیر گیربکس AL4 206 چهار سرعته
  • آشنایی کامل با تورک کانورتور(توربین) و اجزای آن
  • آموزش باز و بسته کردن ساعت گیربکس
  • اموزش باز و بسته کردن اویل پمپ گیربکس
  • آشنایی با صفحه ها و دیسک های داخل گیربکس
  • آموزش باز و بسته کردن دیفرانسیل و رفع عیوب آن
  • تست و عیب یابی و رفع ایراد تورک کانورتور
  • معرفی و شناخت بلوک ساعتی و شیرهای برقی
  • بازو بست کامل ساعتی و شیرهای برقی و معرفی کانال ها
  • آشنایی با چگونگی کارکرد شیرهای ساعتی
  • عیب یابی و رفع عیوب ساعتی و شیرهای ساعتی
  • معرفی کامل سلکتور و نحوه عملکرد آن
  • عیب یابی و رفع و عیوب سلکتور
  • آشنایی کامل با مجموعه های سیاره ای و قوانین آن
  • شناخت کامل صفحات و دیسک ها
  • شناخت کامل کلاچ ها و ترمزهای داخل گیربکس
  • آشنایی با چگونگی کارکرد و عملکرد کلاچ ها و ترمزها در هر یک از حالت های دنده
  • عیب یابی و رفع عیوب کلاج ها و ترمزها
  • آموزش نحوه خواندن کدهای خطا

اگر میخواهید اطلاعات بیشتر در مورد نشانه ها و علائم خراب شدن گیربکس کسب کنید میتوانید مقاله علائم خرابی گیربکس را مطالعه کنید.

سرفصل های دوره آموزشی گیربکس های دستی

سرفصل های دوره آموزشی گیربکس های دستی متفاوت از سرفصل های تعمیر گیربکس اتوماتیک میباشد که در این پکیج آموزشی کلیه سرفصل ها به صورت مجزا به شما تدریس میشود.

سرفصل های دوره آموزشی گیربکس های دستی به صورت تزیر تعیین میشود:

  1. اموزش اصول کارکرد گیربکسهای دستی
  2. آموزش تعمیر انواع جعبه دنده
  3. آموزش عیب یابی گیربکس های دستی
  4. آموزش تعمیر کلاج خودرو
  5. آموزش نحوه باز و بسته کردن گیربکس های دستی
  6. آشنایی با نحوه تشخیص انواع خطاها

مدرک دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر گیربکس خودرو

یکی از مواردی که شما باید برای شرکت در دوره آموزش جامع تعمیر گیربکس خودرو در نظر داشته باشید اعتبار مدرک اعطایی از جانب آموزشگاه میباشد.

مدرک دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر گیربکس خودرو که در اتوصافکار به کارآموزان اعطا میشود مدرک فنی حرفه ای بین المللی میباشد و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

از دیگر مزایا مدرک فنی حرفه ای تعمیرات گیربکس خودرو میتوان به امتیاز مثبت برای مهاجرت به کشور های خارجی اشاره کرد.

در صورتی که تمایل داشته باشید شما میتوانید تنها مدرک داخلی تعمیرات گیربکس خودرو را دریافت کنید که هزینه کمتری دارد و میتوانید با استفاده از آن برای اشتغال در مراکز تعمیرات خودرو استفاده کنید.

هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو

هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو
هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو

یکی از مهمترین عواملی که باید برای شرکت در دوره آموزش جامع تعمیرات گیربکس خودرو در نظر داشته باشید هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو میباشد. این هزینه کلاس تعمیر گیربکس خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • تخصص اساتید
  • اعتبار مدرک اعطا شده
  • نحوه برگزاری کلاس ها
  • مدت زمان کلاس ها
  • محیط برگزاری کلاس ها
  • و …

در آموزشگاه اتوصافکار به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو مدرک فنی حرفه ای بین المللی به افراد اعطا میشود، برترین اساتید حضور دارند و افراد میتوانند به صورت تئوری و عملی کلیه سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور را یاد بگیرند.

قیمت آموزش تعمیر گیربکس خودرو در اتوصافکار نسبت به سایر آموزشگاه ها بسیار مناسب و منصفانه بوده و شما میتوانید با کمترین هزینه باکیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات آموزشی را دریافت کنید.

برای اطلاع از هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان شرکت در دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر گیربکس را دریافت کنید.

آموزش تعمیر گیربکس بنز

یکی از مواردی که در دوره تعمیر گیربکس خودرو به افراد آموزش داده میشود آموزش تعمیر گیربکس بنز میباشد.

باتوجه به آن که تعمیر گیربکس خودرو های خارجی نیاز به تخصص زیادی دارد آموزش تعمیر گیربکس بنز به صورت جداگانه در مدت زمان معین تدریس میشود و شما میتوانید برای یادگیری این مبحث تخصصی به صوررت جداگانه در دوره آموزشی شرکت کنید.

شما در این دوره آموزشی میتوانید به صورت جزیی با تعمیرات گیربکس بنز نیز آشنا شوید اما اگر میخواهید در محل کار خود به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته باشید باید در دوره مجزا آموزش تعمیر گیربکس بنز شرکت کنید تا بتوانید مهارت لازم را کسب کنید.

یکی از مواردی در حوزه تعمیرات گیربکس ماشین در نظر داشت زمان تعویض روغن گیربکس میباشد که در این مقاله به طور جامع و کامل این مورد را آموزش داده ایم.

آموزش تعمیر گیربکس cvt

یکی از محبوب ترین گیربکس خودرو های این مدل گیربکس میباشد که در آن سیستم انتقال قدرت به گونه ای میباشد که مصرف سوخت را کاهش داده و انتقال قدرت موتور خودرو روان تر و یکنواخت تر میشود.

در پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر گیربکس خودرو شما میتوانید با مقدمات آموزش تعمیر گیربکس cvt آشنا شوید و در صورتی که تمایل داشته باشید این مورد را به صورت حرفه ای یاد بگیرید میتوانید در دوره مجزا آموزش تعمیر گیربکس cvt در آموزشگاه اتوصافکار شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره های آموزشی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و آگاهانه برای شرکت در این دوره های آموزشی اقدام کنید.

بازار کار دوره تعمیر گیربکس های دستی و اتوماتیک

یکی از مواردی که باید قبل از شرکت و ثبت نام دوره تعمیر گیربکس خودرو در نظر داشته باشید بازار کار آن میباشد. بازار کار تعمیر گیربکس خودرو را باید در شهر و منطقه مورد نظر خود در نظر داشته باشید و در این مورد باید تحقیق زیادی به عمل آورید.

به طور کلی با توجه به ازدیاد خودرو در ایران و شهر های بزرگ مانند تهران باتوجه به آن که این خودرو ها مدام نیاز به تعمیر دارند میتوان گفت بازار کار دوره تعمیر گیربکس های دستی و اتوماتیک خوب میباشد و در صورتی که فرد بتواند در این حوزه تخصص لازم را کسب کند میتواند درآمد بسیار بالایی داشته باشد.

یکی از کار هایی که میتوانید برای کسب درآمد بالا در این حوزه انجام دهید این است که بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو در تهران را شناسایی کرده و با تمرینات عملی و تئوری که در این کلاس ها به شما ارائه میشود تخصص لازم را کسب کنید.

بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو

آموزشگاه های زیادی در تهران و شهر های دیگر آموزش کامل تعمیرات گیربکس خودرو را ارائه میدهند اما برای آن که بتوانید این اطمینان را داشته باشید که با صرف هزینه و زمان میتوانید بهترین آموزش را دریافت کنید باید بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو را پیدا کنید.

آموزشگاه اتوصافکار با ده ها سال سابقه درخشان در زمینه آموزش توانسته عنوان بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو را از طرف کاراموزان کمسب کند که علت اصلی رضایت کارآموزان مناسب بودن سرفصل های تدریس شده با نیاز بازار کار و اعتبار مدرک فنی حرفه ای دریافت شده میباشد.

شما میتوانید برای شرکت در کلاس های بهترین آموزشگاه تعمیر گیربکس خودرو با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سوالات متداول

ویژگی دوره آموزش تعمیر گیربکس خودرو اتوصافکار چیست؟

تدریس نکات بازار کاری، تدریس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور، اعطا مدرک فنی حرفه ای بین المللی، برگزاری دوره تئوری و عملی تعمیرات گیربکس ماشین و بهره مندی از حضور برترین اساتید کشور و مناسب بودن هزینه آموزش تعمیرات گیربکس از مزایا این دوره آموزشی در اتوصافکار میباشد.

هزینه آموزش تعمیر گیربکس خودرو اتوصافکار چقدر است؟

هزینه آموزش تعمیرات گیربکس ماشین در اتوصافکار نسبت به اعتبار مدرک اعطا شده، تخصص اساتید، تدریس نکات تئوری و عملی، مدت زمان دوره اموزشی و محیط برگزاری و تدریس نکات ویژه بازار کار بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست که میتوانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیر گیربکس خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *