دوره آموزش کارشناسی خودرو

داشتن اطلاعات فنی درمورد وضعیت بدنه، شاسی و ستون ها، سلامت قطعات، موتور و گیربکس، آپشن های خودرو و… در هنگام خرید و فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. در دوره آموزش کارشناسی خودرو شما می توانید همه این مباحث را آموزش ببینید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. برای ثبت نام در دوره آموزش کارسناسی خودرو با ما تماس بگیرید.

آموزش کارشناسی خودرو

هدف از برگزاری آموزش کارشناسی خودرو، کسب اطلاعات و آشنایی کامل در زمینه کارشناسی خودرو دست دوم می باشد که به شکل عملی و تئوری انجام پذیر است. همه کارآموزان در دوره آموزش کارشناسی خودرو با مباحث مهم و کاربردی از جمله موارد زیر آشنا خواهند شد.

  • کارشناسی فنی و رنگ بدنه خودرو
  • روش های کارشناسی بدون استفاده از دستگاه (کارشناسی چشمی)
  • کارشناسی توسط دستگاه ضخامت سنج دیجیتال و قلم مگنتی
  • تشخیص رنگ شدگی یا تعویض شدگی قطعات خودرو
  • آموزش نحوه استفاده از دستگاه ضخامت سنج
  • آموزش نحوه استفاده از دستگاه دیاگ
  • کارشناسی شاسی و سینی خودرو
  • کارشناسی سلامت موتور و گیربکس
  • کارشناسی سلامت جلوبندی ماشین
  • ترمز و فرمان
  • تشخیص رنگ شدگی یا آبرنگ پاشیدگی
  • نمونه برگه کارتکس و نحوه پر کردن آن
  • آشنایی با آپشن های خودروهای روز دنیا
  • نحوه محاسبه تخمین کیلومتر خودرو
  • قیمت خودروهای کارکرده
  • و…

بعد از آموزش همه این مباحث در نهایت همه افراد کارآموز در این دوره به صورت عملی اقدام به کارشناسی خودرو می کنند که در اتاق تشخیص رنگ زیر نظر استاتید مجرب انجام می شود. این اقدامات به کارآموزان این امکان را می دهد تا بتوانند ایرادات خود را برطرف کنند و در این زمینه کارآمد باشند.

 آموزش کارشناسی خودرو
آموزش کارشناسی خودرو

مزایای دوره آموزش کارشناس خودرو

آموزش نحوه کارشناسی خودرو بدون دستگاه که کارشناسی چشمی هم نام دارد، از مهم ترین و اصلی ترین مزایای دوره آموزش کارشناسی خودرو محسوب می شود که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علاوه بر این در این دوره، آموزش کارشناسی خودرو توسط دستگاه ضخامت سنج دیجیتال و مگنتی نیز برگزار می شود که این دستگاه به کارشناسان خودرو کمک می کند تا بتوانند ایرادات بدنه و رنگ خودرو را به راحتی و به طور دقیق تشخیص دهند.

یکی دیگر از مزایای دوره آموزش کارشناس خودرو این است که شما قادر خواهید بود پس از اتمام دوره با حداقل سرمایه کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از این طریق درآمد کسب کنید. علاوه بر این شما پس از پایان دوره مدرک فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد که یک مدرک معتبر در سراسر دنیا محسوب می شود.

تمرکز اساتید دوره آموزش کارشناسی خودرو در اتوصافکار بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور است و تلاش میشود نکات بازار کاری به افراد آموزش داده شود تا پس از اتمام دوره بلافاصله وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

مدرک دوره آموزش کارشناسی خودرو

همانطور که گفتیم دریافت مدرک فنی و حرفه ای پس از پایان دوره آموزش کارشناسی خودرو یکی از مزایای این دوره محسوب می شود. این مدرک به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان وارد بازار کار شوید و از این طریق درامد کسب کنید.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای مدرک دوره آموزش کارشناسی خودرو این است که شما می توانید از این طریق ارتقاء شغلی داشته باشید و بدون هیچگونه محدودیتی درآمد خود را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که شما با داشتن رزومه قوی می توانید در اکثر مراکز و شرکت ها استخدام شوید چرا که بسیاری از مراکز و موسسات به دنبال افراد متخصص هستند و شما با داشتن تخصص کافی از فرصت های شغلی بالایی برخوردارید خواهید بود.

از دیگر مزایای مدرک دوره آموزش کارشناسی خودرو می توان به مواردی از جمله دریافت وام خود اشتغالی تا سقف 150,000,000 تومان، تبديل مدرک فنی و حرفه ای به سابقه كار طبق رشته به 2 الی 8 سال، امکان دریافت کارت مربیگری و تدریس در آموزشگاه های معتبر و…. اشاره کرد.

مدرک دوره آموزش کارشناسی خودرو
مدرک دوره آموزش کارشناسی خودرو

هزینه دوره آموزش کارشناسی خودرو

هزینه دوره آموزش کارشناسی خودرو در همه آموزشگاه ها متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. کلاس ها به صورت خصوصی وعمومی برگزار می شود. شما هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در این کلاس کارشناسی خودرو شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

برای شرکت در این دوره نیازی به هیچ پیش زمینه و اطلاعات قبلی ندارید چرا که در این دوره به آموزش کارشناسی خودرو از مقدماتی تا پیشرفته به صورت عملی می پردازیم تا بتوانید در پایان دوره به طور مستقل فعالیت کنید.

عوامل مختلفی بر هزینه دوره آموزش کارشناسی خودرو تاثیرگذار است مانند تخصص اساتید، محیط آموزشی، اعتبار مدرک ارائه شده و مدت زمان برگزاری کلاس کارشناسی خودرو و تئوری و عملی بودن دوره از جمله این موارد است.

هزینه دوره آموزش کارشناسی خودرو در آموزشگاه اتوصافکار ارزان تر از سایر آموزشگاه ها است و در عین حال آموزش به صورت تخصصی ارائه شده و مدرک فنی حرفه ای به افراد اعطا میشود.

باتوجه به تغییرات کلاس ها شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آموزش کارشناسی خودرو با همکاران ما در بهترین آموزشگاه کارشناسی خودرو تماس بگیرید و مشاوره رایگان شرکت در کلاس آموزش مقدماتی تا پیشرفته کارشناسی خودرو دریافت کنید.

آموزش کارشناسی خودرو رایگان

یکی از خدمات مهمی که شما می توانید با مراجعه به مرکز اتوصافکار از آن بهره مند شوید، آموزش کارشناسی خودرو رایگان می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از دغدغه افراد در هنگام خرید خودرو درست دوم، کارشناسی خودرو می باشد که مجموعه اتوصافکار توانسته است این دغدغه را به طور کامل برطرف کند.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از خدمات کارشناسی خودرو آنلاین که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد، در هر مکانی که هستید، از این خدمات بهره مند شوید.

در واقع آموزش کارشناسی خودرو رایگان به این معنی نمیباشد که شما میتوانید به صورت رایگان در کلاس ها شرکت کنید و همان مطالبی که اشخاصی که در کلاس ثبت نام نموده اند را دریافت کنید بلکه میتوانید با مشاوره های رایگانی که کارشناسان ما ارائه میدهند اقدام به کارشناسی رنگ خودرو نمایید.

برای دریافت این خدمات می توانید مشخصات خود را ثبت کنید، اطلاعات مورد نیاز خودرو را وارد کنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آموزش کارشناسی خودرو رایگان
آموزش کارشناسی خودرو رایگان

ویژگی دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای

یکی از ویژگی دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای، ثبت نام در کوتاه ترین زمان به صورت پیوسته می باشد که این امر به شما کمک می کند تا به سرعت وارد بازار کار شوید.

دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود. از طرفی دیگر این دوره برای افرادی که شرایط شرکت در کلاس ها به صورت حضوری را ندارند مناسب است و این امکان را فراهم می کند تا بتوانند به صورت آنلاین از مزایای این دوره ها بهره مند شوند.

علاوه بر این شما با شرکت در دوره کارشناسی رنگ خودرو، نیازی به شرکت در هیچ دوره پیشرفته دیگری ندارید چرا که ما برای شما آموزش کارشناسی خودرو صفر تا صد را در نظر گرفته ایم که حتی برای افرادی که هیچ شناخت اولیه ندارند هم مناسب می باشد.

یکی دیگر از مزایای دوره تشخیص رنگ خودرو این است که نحوه حضور در کلاس ها و مدت زمان دوره کاملا اختیاری می باشد و حتی اگر در دورترین نقطه شهر باشید می توانید به راحتی در کلاس ها بدون هیچگونه دردسری شرکت کنید.

از دیگر مزایای دوره آموزش کارشناسی ماشین اتوصافکار می توان به دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی اشاره کرد. پس از اتمام دوره آموزشی و قبولی در آزمون می توانید بلافاصله مدرک خود را دریافت کنید و در کمترین زمان وارد بازار کار شوید یا به راه اندازی کسب و کار خود بپردازید.

یکی از خدمات مهم و ارزنده ای که می توانید در مجموعه اتوصافکار بهره مند شوید، صافکاری و نقاشی خودرو می باشد که در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت ارائه می شود. برای دریافت این خدمات همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای

یکی از سوالاتی که توسط کاربران پرسیده می شود این است که در دوره کارشناسی رنگ خودرو چی مباحثی آموزش داده می شود که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

  • بررسی شاسی و ستون های خودرو

اولین مورد از سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای، بررسی شاسی و ستون های ماشین می باشد که یکی از موارد مهم و اصلی در تعیین قیمت خودرو محسوب می شود. همانطور که می دانید اگر به شاسی خودرو آسیب شدیدی وارد شده باشد، استحکام خودرو کاهش یافته و باعث افت شدید آن می شود. به همین دلیل آموزش بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو به روش صحیح و اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای
سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای
  • بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو

دومین مورد از سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای، مربوط به بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو می شود که نیاز به دقت و مهارت کافی دارد. در دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته کارشناسی خودرو، کارآموزان قادر خواهند بود که رنگ شدگی بدنه خودرو را با استفاده از چشم و همچنین دستگاه تست رنگ دیجیتال یا همان ضخامت سنج و دستگاه تست رنگ آنالوگ انجام دهند.

علاوه بر این برای کارآموزان در این دوره تسهیلات ویژه جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC770 در نظر گرفته می شود که از دیگر مزایای این دوره به شمار می آید.

  • بررسی تعویض شدگی قطعات خودرو

بررسی تعویض شدگی قطعات بدنه ماشین، سومین مورد از سرفصل دوره کارشناسی رنگ خودرو فنی حرفه ای می باشد که کارآموزان طی این دوره آموزش خواهند دید. از آنجایی که این موضوع در تعیین قیمت ماشین کارکرده بسیار حائز اهمیت است، کارآموزان پس از طی این دوره قادر خواهند بود که تعویض شدگی ها را به صورت فابریک و استوک تشخیص دهند.

نحوه برگزاری دوره تشخیص رنگ خودرو

همانطور که اشاره شد نحوه برگزاری دوره تشخیص رنگ خودرو، مدت زمان برگزاری کلاس ها، تاریخ شروع و خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس ها کاملا اختیاری می باشد و شما می توانید هر زمان که تمایل داشته باشید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در دوره آموزشی شرکت کنید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که شرایط حضور در کلاس های حضوری را ندارید نگران نباشید چرا که مرکز تخصصی اتوصافکار این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در کلاس های شرکت کنند.

علاوه بر این پس از اتمام دوره، فیلم آموزش کارشناسی خودرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید در صورت نیاز آموزش ها را مرور کنید یا در صورتی که برایتان سوالی ایجاد شود سریع پاسخ خود را از طریق فیلم یا کتاب آموزش کارشناسی خودرو دریافت کنید.

نحوه برگزاری دوره تشخیص رنگ خودرو
نحوه برگزاری دوره تشخیص رنگ خودرو

بازار کار دوره آموزش کارشناسی خودرو فنی حرفه ای

قبل از آنکه بخواهیم از بازار کار دوره آموزش کارشناسی خودرو فنی حرفه ای صحبت کنیم بهتر است به اهمیت کارشناسی خودرو بپردازیم.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد در هنگام خرید و فروش خودرو با ضرر و زیان هایی مواجه هستند که در بسیاری از اوقات این ضرر و زیان ها جبران ناپذیر می باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از ضررهای مالی بیشتر وجود یک کارشناس متخصص و خبره الزامی است و به شما کمک بسیاری خواهد کرد. وظیفه کارشناس خودرو این است که خودرو را از نظر رنگ، بدنه و فنی به طور کامل بررسی کند و خریدار را از هر گونه خرابی و ایراداتی مطلع کند تا خریدار بتواند خریدی مطمئن داشته باشد.

امروزه با افزایش چشمگیر قیمت خودرو، خرید خودروهای دست دوم و کارکرده نسبت به خودروهای صفر از محبوبیت بیشتری برخوردار است و به همین علت بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو دست دوم به یک کارشناس نیاز دارند.

با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان بازار کار خوبی را برای شغل کارشناسی خودرو در نظر گرفت. علاوه بر این شما می توانید با ارتقاء دانش و مهارت خود در این زمینه کسب و کار خود را گسترش دهید و درآمدهای بالایی کسب کنید.

بهترین آموزشگاه کارشناسی خودرو

برای اینکه تبدیل به یک کارشناس خودرو حرفه ای شوید، به طور مستقل کار کنید و درآمد کسب کنید، نیاز دارید تا در این زمینه به طور اصولی زیر نظر اساتید مجرب و متخصص آموزش ببینید و مهارت کسب کنید.

به همین خاطر انتخاب بهترین آموزشگاه کارشناسی خودرو می تواند یکی از تاثیرگذارترین تصمیمات شما در این راه باشد. اگر قصد دارید در دوره آموزش کارشناسی خودرو ثبت نام کنید اما هزینه های بالای این دوره شما را نگران کرده است می توانید با شرکت در دوره آموزش کارشناسی خودرو اتوصافکار این مشکل را برطرف کنید.

مرکز تخصصی اتوصافکار با برگزاری دوره آموزش کارشناسی خودرو ویژه بازار کار، این امکان را برای کارآموزان فراهم کرده است تا بتوانند این دوره را با بهترین قیمت آموزش ببینند و با دریافت مدرک فنی و حرفه ای در کوتاه ترین زمان وارد بازار شوند و درآمد کسب کنند.

جمع بندی

همانطور که می دانید کارشناسی خودرو یکی از مشاغل پردرآمد و مهم در صنعت خودرو و خودرو سازی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به ارائه دوره آموزش کارشناسی خودرو پرداخته ایم تا بتوانید این دوره را با بهترین قیمت دریافت کنید و پس از اتمام آموزش وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

سوالات متداول

مزایای دوره آموزش کارشناس خودرو چیست؟

دوره آموزش کارشناسی خودرو ویژه بازار کار می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بعد از اتمام آموزش و قبولی در آزمون مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

نحوه برگزاری دوره تشخیص رنگ خودرو به چه صورت می باشد؟

نحوه برگزاری کلاس ها، مدت زمان دوره، خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس ها کاملا اختیاری می باشد که یکی از مزایای این دوره محسوب می شود. علاوه بر این افرادی که شرایط ثبت نام به صورت حضوری را ندارند می توانند در کلاس ها به صورت آنلاین شرکت کنند.

بازار کار کارشناسی خودرو چطور است؟

امروزه بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو دست دوم یا کارکرده برای جلوگیری از ضرر و زیان های مالی به یک کارشناس خودرو متخصص نیاز دارند. به همین جهت برای این شغل می توان بازار کار خوبی را در نظر گرفت. از طرفی دیگر شما می توانید با ارتقاء دانش و مهارت خود کسب و کار خود را گسترش دهید و درآمد عالی کسب کنید.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش کارشناسی خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *