پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
صافکاری قصرالدشت | جمهوری | نواب | سلسبیل

صافکاری قصرالدشت | جمهوری | نواب | سلسبیل |استاد معین | بهارستان | انقلاب | امام خمینی | ولیعصر

صافکاری قصرالدشت، توسط مجموعه اتو صافکار با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریانی که ساکن مناطق قصرالدشت، جمهوری، نواب، سلسبیل در غرب تهران هستید انجام میشود

شما عزیزان در صورتی که ساکن مناطق ذکر شده هستید می توانید با شماره تلفن درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید

تا همکاران ما قیمت نهایی صافکاری برای اتومبیل شما را محاسبه کرده و به شما اعلام کنند، و همچنین شما می توانید با استفاده از فرمی که در سایت تعبیه شده است، عکس ماشین خود را برای ما ارسال نمایید

تا از این طریق همکاران ما قیمت نهایی صافکاری و سایر اطلاعات لازم در این زمینه را به شما اعلام کنند.

صافکاری در جمهوری

صافکاری در خیابان جمهوری یکی دیگر از مناطقی است که ، شما عزیزان در صورت نیاز به خدمات صافکاری می توانید به این شعبه مراجعه نمایید.

در صورت نیاز به خدمات صافکاری با شماره تلفنی که در این قسمت درج شده است تماس بگیرید

صافکاری در بهارستان

بهارستان یکی از مناطق مرکز تهران می باشد که از جمعیت بالایی برخوردار است و همینطور صافکاری های متعددی در این منطقه کار می کنند.

اما همانطور که می دانید کار کردن در حوزه ای برای اتوصافکار کافی نیست و صافکاری هایی که ما به شما معرفی می کنیم، بهترین و تخصصی ترین صافکار های این منطقه هستند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ابتدا و انتهای صفحه تماس بگیرید.

صافکاری در انقلاب

میدان انقلاب را می توان یکی از شلوغ ترین مناطق مرکز تهران می باشد، در این میدان هر روزه تصادفات کوچک و بزرگی پیش می آید پس وجود صافکاری در این مناطق خالی از تعجب نیست!

اتوصافکار به شما بهترین و حرفه ای ترین صافکار های انقلاب را معرفی می کند، تنها کافیست که همین حالا با ما تماس بگیرید.

صافکاری در استاد معین

استاد معین از قدیمی ترین مناطق تهران می باشد و می توان این منطقه را جزو معروف ترین مناطق تهران دانست، شما می توانید برای پیدا کردن بهترین صافکاری های مورد نظر خود در این منطقه نیز با ما تماس بگیرید.

استاد معین به دلیل شلوغی بیش از حد دارای مراکز و تعمیرگاه های بسیار زیادی می باشد اما همگی می دانید که صافکاری هایی که ما معرفی می کنیم را نمی توان با سایر مراکز مقایسه کرد.

صافکاری در امام خمینی

خیابان امام خمینی از پرتعدد ترین خیابان های کلان شهر تهران می باشد، طبیعی است که در این خیابان هر روزه تصادفات مختلفی شکل بگیرد، پس وجود صافکاری های بیشمار در این منطقه را می توان به این دلیل دانست که جمعیت این خیابان بیش از حد می باشد و خودرو های زیادی در این ناحیه تردد می کند.

تیم اتوصافکار همواره در این منطقه هم صافکاری های معتبری را در نظر دارد و شما می توانید با تماس با مشاوران ما از اطلاعات کامل باخبر شوید.

صافکاری ولیعصر

ولیعصر بزرگترین خیابان تهران می باشد که از شمال تهران گرفته تا جنوب امتداد دارد، بزرگ بودن این خیابان می تواند یکی از دلایلی باشد که مراکز تعمیرگاهی متعددی در این ناحیه فعالیت می کنند.

خیابان ولیعصر از شلوغ ترین خیابان های شهر تهران می باشد و روزانه تصادفات بسیاری در این ناحیه شکل می گیرد، برای دریافت اطلاعات بیشتر و آدرس صافکاری مورد نظر همین حالا تماس بگیرید.

صافکاری در نواب 

صافکاری در نواب ، یکی دیگر از مناطقی است که شما می توانید با مراجعه به این شعبه از خدمات صافکاری مانند ، صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری و نقاشی بی رنگ، صافکاری کاپوت، صافکاری قسمت دوبل خودرو، صافکاری و نقاشی در محل در صورت نیاز، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

صافکاری سلسبیل

صافکاری سلسبیل، یکی دیگر از شعبات مجموعه اتوصافکار می باشد که شما عزیزان در صورتی که ساکن منطقه سلسبیل هستید می توانید با این شعبه تماس بگیرید.

و همچنین تمامی خدماتی که در قسمت زیر به آن اشاره شد، مانند صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری قسمت دوبل خودرو، شاسی کشی، و غیره … در شعبه صافکاری سلسبیل هم انجام می شود.

صافکاری با دستگاه مکش در قصرالدشت

صافکاری با دستگاه مکش در قصرالدشت هم با روش های سنتی شدنی از هم با روش‌های نوین اما مسلما با استفاده از روش‌های جدید مانند دستگاه مکش هاتباکس و وکیوم می‌تواند بسیار بهتر و سریعتر با کیفیت بهتری انجام شود

اتو صافکار که از شرکت‌هایی می باشد که شعبات مختلفی در تهران دارد و جدیدترین شعبه این مجموعه یعنی صافکاری در قصرالدشت انجام عملیات صافکاری ماشین شما را با استفاده از جدیدترین روش های صافکاری مانند صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری با وکیوم و صافکاری با دستگاه هات فارکس انجام میدهد.

قیمت صافکاری در قصرالدشت

قیمت صافکاری در قصرالدشت در مجموعه اتو صافکار با توجه به نرخ اتحادیه صافکاری تهران محاسبه می شود

پس شما نیازی نیست که نگران هزینه های بسیار بالا در ارتباط با صافکاری اتومبیل باشد چرا که مجموعه اتو صافکار انجام عملیات صافکاری را با بهترین قیمت در قصرالدشت برای شما انجام می دهد

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید