پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
نرم ترین لاستیک ایرانی برای 206 | برای نرم شدن ماشینم چه لاستیکی بندازم ؟

نرم ترین لاستیک ایرانی برای 206

طراحی خودروی ۲۰۶ مربوط به یک طراح فرانسوی به نام ژرارد والتر است که به سرعت این خودرو را تبدیل به یکی از محبوب ترین خودرو های دنیا کرد.

اولین تولید خودروی ۲۰۶ به سال ۱۹۹۸ باز می‌گردد. اما از سال ۱۳۸۰ شمسی بود که تولید این خودرو در ایران آغاز شد و تاکنون همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین خودرو ها شناخته می‌شود.

به عنوان دلایلی که موجب جذب افراد به این خودرو می‌شد، می‌توان به شتاب بالا و مصرف سوخت کم که باعث سازگاری آن با محیط زیست می‌شد و همچنین ظاهر جذاب اشاره کرد.

این خودرو اولین خودروی اسپورت ایرانی محسوب می‌شود که همین موضوع تا حد زیادی موجب رواج یافتن پژو ۲۰۶ بین جوانان شد.

پس از ۲۰۶، مدل های جدید تری از این خودرو مثل پژو ۲۰۷ و رانا نیز وارد بازار ایران شدند.

برای آن که بتوانید بهترین لاستیک که برای خودروی ۲۰۶ مناسب است را پیدا کنید ابتدا باید با سایز استاندارد آن ها آشنا باشید. سایز استاندارد اعلام شده توسط کارخانه برای خودروی پژو ۲۰۶، ۱۸۵/۶۵/۱۴ می‌باشد اما مثل اکثر خودرو های دیگر، بنا به سلیقه می‌توانید از لاستیک هایی با پهنای بیش تر، یعنی سایز های: 195/60/14 و 205/60/14 نیز استفاده نمایید.

برند های مختلفی هستد که لاستیک های با سایز مناسب ۲۰۶ را تولید می‌نمایند که از میان انواع داخلی آن ها می‌توان به تایر بار، لاستیک ایران تایر، لاستیک یزد تایر، لاستیک کویر تایر و گلدستون و از بین نمونه های خارجی می‌توان به لاستیک میشلن، تایر تراینگل، لاستیک هانکوک و لاستیک جی تی رادیال اشاره کرد.

اگر بخواهیم کیفیت ساخت لاستیک های ایرانی و لاستیک های خارجی را به صورت کاملا واقع بینانه بررسی کنیم باید بگوییم که کیفیت ساخت لاستیک های خارجی نسبت به لاستیک های ایرانی بیش تر است و علت آن نیز تکنولوژی پیشرفته ای است که هنگام ساخت آن ها به کار می‌رود و این در حالی است که در ساخت لاستیک های ایرانی از تکنولوژی های قدیمی تری استفاده می‌شود. اما این کیفیت بی هزینه نیست و با توجه به قیمت ارز، تفاوت قیمت لاستیک های ایرانی و لاستیک های خارجی کاملا قابل ملاحظه است.

اگر قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید از لاستیک های کومهو و رود استون استفاده کنید. به طور کلی لاستیک هایی که ساخت کشورهای کره و تایوان هستند کیفیت بسیار بالایی دارند که در صورت تمایل می‌توانید از آن ها استفاده نمایید.

یکی از اصلی ترین تفاوت میان لاستیک دولتی و آزاد در قیمت آن ها می باشد. اگر به دنبال بررسی تقاوت قیمت این دو لاستیک هستید، مقاله تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد در این راستا به شما کمک می کند.

بهترین لاستیک نرم برای 206 کدام است ؟

بهترین لاستیک نرم برای 206 کدام است ؟

اگر می‌خواهید یک لاستیک نرم ایرانی برای خودروی ۲۰۶ خود خریداری نمایید، لاستیک های شرکت های بارز و یزد تایر و همچنین کویر تایر گزینه های بسیار مناسبی برای شما هستند.

پیش از انتخاب سایز لاستیک حتما با تعمیرکار خودروی خود مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ممکن است تعمیرکاران برای سود شخصی خود استفاده از لاستیک های با سایز پهن تر را به شما پیشنهاد دهند که حتما باید پیش از خرید نسبت به مزایا و معایب آن آگاه باشید.

استفاده از لاستیک های پهن تر، دارای مزایایی مانند افزایش چسبندگی لاستیک خودرو به زمین به خاطر سطح تماس بیش تر و در نتیجه اصطکاک بیش تر، افزایش فرمان پذیری خودرو به خصوص سر پیچ جاده ها و همچنین جذابیت ظاهری بیش تر می‌شود.

همان طور که می‌دانید خودرو های اسپورت معمولا لاستیک های پهن تری نسبت به خودرو های سواری دارند و به همین سبب استفاده از لاستیک های پهن تر موجب شباهت بیش تر خودروی پژو ۲۰۶ به خودرو های اسپورت می‌شود که جذابیت ظاهری بالایی دارند.

لاستیک های پهن برای خودروی ۲۰۶ موجب می‌شوند که این خوردو مسافت ترمز گیری کم تری داشته باشد و فاصله فشار دادن پدال ترمز تا زمان توقف کامل خودرو کم تر شود که

اما هنگامی که از لاستیک های پهن در جاده های خیس و مرطوب استفاده می‌کنید، پهنای لاستیک موجب می‌شود که آب بین آج های خودرو جمع شود و به جای خاصیت چسبندگی بیش تر و فرمان پذیری، خودرو سر بخورد و در جاده بلغزد و این موضوع از کیفیت رانندگی شما به شدت خواهد کاست و ممکن است موجب تصادفات جاده ای شود.

همچنین استفاده از لاستیک های پهن تر نسبت به لاستیک های استاندارد کارخانه موجب می‌شود ضربات بیش تری به اتاقک خودرو وارد شود و راحتی کم تری برای سرنشینان خواهد داشت.

از معایب دیگر استفاده از لاستیک های پهن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که افزایش اصطکاک، موجب فشار بیش تر به موتور، کاهش عمر موتور و مصرف سوخت بیش تر می‌شود.

در صورتی که با وجود دانستن مزایا و معایب هر یک از سایز های مختلف لاستیک برای ۲۰۶، تصمیمتان برای خرید یکی از آن ها قطعی شد، لاستیک های بارز، یزد تایر و کویر تایر می‌توانند انتخاب های بسیار مناسبی از بین گزینه های لاستیک ایرانی برای شما باشند.

این لاستیک ها دارای نرمی مناسبی هستند که موجب اسایش هر چه بیش تر سرنشینان خودرو می‌شود.

بهترین لاستیک ایرانی

همانطور که توضیح دادیم برندهای ایرانی در زمینه تولید لاستیک نرم ایرانی بسیار فعال بوده و توانسته اند با برندهای خارجی رقابت کنند.

از بین برندهای ایرانی بهترین لاستیک ایرانی ساخته برند بارز و کویر تایر میباشد. باید بدانید که قیمت بهترین لاستیک ایرانی در مقایسه با برندهای متفرقه بالا تر می باشد اما بهتر است در این حوزه کیفیت را فدای قیمت نکنید. برای خرید لاستیک نرم ایرانی اگر کمی هزینه کنید راه دوری نمی رود زیرا برای مدت بیشتری کار می کند و دیرتر صاف می شود.

بهتر است نکته را بدانید که پرفروش ترین لاستیک ایرانی صرفاً بهترین لاستیک ایرانی نیست زیرا گاهی ارزان قیمت بودن یک محصول دلیل پرفروش بودن آن است.

شغل شما اگر در زمینه حمل و نقل است بهتر است نرم ترین لاستیک ایرانی که دوام زیادی دارد را انتخاب کنید و با توجه به آنکه زمان زیادی را در اتومبیل صرف می کنید بهتر است کمی برای این وسیله هزینه کرده و بهترین تایر ایرانی را خریداری کنید.

یکی دیگر از برندهای تولید کننده بهترین نوع لاستیک ایرانی ایران تایر می باشد که این برند با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد توجه رانندگان قرار گرفته است. سایز لاستیک های تولید شده توسط برند ایران تایر ۱۳ الی ۱۶ می باشد که این ساز جزو سایز های بهترین نوع لاستیک ایرانی میباشد.

بهترین مارک لاستیک ایرانی همانطور که اشاره شد برندهای بارز و کویر تایر و ایران تایر و یزد تایر و آرتاویل تایر می باشد.

البته برندهای دیگری نیز با عنوان بهترین مارک لاستیک ایرانی در بازار موجود می باشند که بهتر است برای خرید آنها کمی بیشتر دقت کرده و تحقیقات بیشتری انجام دهید.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کیفیت تایرهای ایرانی آیا با کیفیت تایر های خارجی یکسان است؟

پاسخ این سوال قطعاً خیر می باشد.

در نرم بهترین لاستیک خارجی از فرمول های جدید دنیا برای تولید استفاده شده است در حالیکه فرمول های تولید لاستیک نرم ایرانی کمی قدیمی می باشد.

در عوض میتوان گفت نرم ترین لاستیک ایرانی قابل مقایسه با بهترین لاستیک چینی می باشد و در مواردی با کیفیت ترین لاستیک ایرانی در رده‌های بالاتری از لاستیک چینی قرار دارند.

اگر اگر برای خرید بهترین و نرمترین لاستیک ایرانی سوالی دارید که در این قسمت پاسخ داده نشد می توانید در قسمت دیدگاه ها سوال تان را بیان کنید تا ما نرم ترین لاستیک ایرانی برای سمند، نرم ترین لاستیک ایرانی برای پراید، بهترین لاستیک ایرانی برای ۴۰۵،بهترین لاستیک خارجی برای پژو ۲۰۶، بهترین لاستیک چینی برای  ۲۰۶ و به طور کلی نرم ترین لاستیک ایرانی برای تمام ماشینها را به شما معرفی کنیم.

بهترین لاستیک ایرانی
بهترین لاستیک ایرانی

نرم ترین لاستیک ایرانی برای ۲۰۶

همانطور که توضیح دادیم برندهای مختلف برای ماشین ۲۰۶ لاستیک تولید می کنند که هر برند طرفداران خاص خود را دارد. اگر میخواهید نرم ترین لاستیک ایرانی برای ۲۰۶ را خریداری کنید بهتر است از برندهای معتبر تر خرید خود را انجام دهید تا از طول عمر آن اطمینان داشته باشید.

بهترین ایرانی برای ۲۰۶ از برند تایر می باشد که این برند در بین برندهای تولید کننده بهترین لاستیک برای ۲۰۶ رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

البته مارکهای دیگری نیز در بازار موجود می باشند که لاستیک نرم ایرانی تولید می کنند اما تولید کننده دیگری که رتبه دوم را به خود اختصاص داده است برند بارز می باشد که بهترین گل لاستیک بارز برای ۲۰۶ را تولید می کند.

دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید لاستیک مناسب ۲۰۶ را خریداری کنید و و در عین حال تمایل دارید از رینگ اسپرت برای ماشین تان استفاده کنید باید بهترین سایز لاستیک برای ۲۰۶ را بدانید تا ماشین شما به اصطلاح ارتفاع نخورد و کمک فنر ها آسیب نبیند.

بهترین لاستیک برای ۲۰۶ لاستیکی است که با نوع رینگ ماشین شما همخوانی داشته باشد و سایز بزرگتر و یا کوچکتر نباشد.

اگر اگر برای خرید لاستیک مناسب ۲۰۶ سوالی دارید که در این قسمت پاسخ داده نشد میتوانید در قسمت دیدگاه ها سوال تان را مطرح کرده تا کارشناسان ما بهترین لاستیک ایرانی برای ۲۰۶ و یا در صورت تمایل بهترین لاستیک خارجی برای ۲۰۶ را به شما معرفی کنند.

نرم ترین لاستیک خارجی

اگر می‌خواهید نرم ترین لاستیک خارجی را با قیمت مناسب خریداری کنید باید مرکز معتبری را برای خرید انتخاب نمایید. متاسفانه برند های فیک زیادی در بازار ایران موجود می باشند که به عنوان نرم ترین لاستیک خارجی را یدک می کشند اما در واقعیت کیفیت بالایی نداشته و خیلی زود خراب میشوند.

بهترین مارک لاستیک نرم خارجی در بین برندهای مختلف hankook,Yokohama,Toyo,falken,continental,Goodyear و Dunlop می باشد.

بهترین و نرم ترین لاستیک خارجی را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا هم از گارانتی آن بهره مند شوید و هم از اصل بودن برند آن مطمئن شوید.

قیمت بهترین و نرم ترین لاستیک خارجی در ایران بر اساس برند آن تعیین می شود می توان گفت قیمت نرم ترین لاستیک خارجی برای ماشین های مختلف از ۲میلیون تومان به بالا می باشد.

لازم به ذکر است که کیفیت بهترین لاستیک خارجی برای ۲۰۶ و سایر ماشین ها از کیفیت بسیاری از برندهای ایرانی بالاتر می باشد و این قیمت بالا دلیل و کیفیت بهتر می باشد.

اگر می خواهید لاستیک نرم خارجی را برای ماشین تان خریداری کنید کمی بیشتر درباره فروشگاه موردنظرتان تحقیق کنید و فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که به شما گارانتی معتبر ارائه دهد.

بهترین برند برای نرم ترین لاستیک خارجی برای ۲۰۶ برند میشلن و برند گودیر می باشد. البته مارک های کوپر و پیرلی نیز کیفیت بالایی داشته که سبب پر طرفدار شدن این برند از لاستیک نرم خارجی شده است.

نرم ترین لاستیک خارجی
نرم ترین لاستیک خارجی

جمع‌بندی

تلاش کردیم در این مقاله بهترین و نرم ترین لاستیک ایرانی را به شما معرفی کنید و به سوال کدام لاستیک ایرانی نرم است پاسخ دهیم. این مقاله برای کسانی که به دنبال پیدا کردن بهترین لاستیک ۲۰۶ و لاستیک ایرانی خوب هستند می تواند بسیار مناسب و مفید باشد. سوالی در زمینه لاستیک خوب برای ۲۰۶ و سایر ماشین ها دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها بیان کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

شاید برای شما هم سوال باشد :

بهترین رینگ اسپرت برای پژو 206

معایب لاستیک پهن برای 206

صدا دادن لاستیک جلوی پراید

لاستیک 165 بهتره یا 175

علت خرابی تلسکوپی فرمان پراید

بهترین کارخانه های لاستیک سازی ایران

تفاوت لاستیک 205 با 185

لاستیک گل ریز یا گل درشت

تفاوت فاق لاستیک 60 با 65

مزایا و معایب لاستیک 205 برای پژو 405

مقالات اخیر

گفتگو کنید

13 نظر

  1. سلام ماشینم ۲۰۶
    برنده ایرانی چی پیشنها دارین میخام نرم وکیفیت خوبی داشته باشه وهمچنین گل قشنگ

    1. سلام برند های بارز، کویر تایر و یزد تایر مطمئن تر هستن و میتونید با اطمینان بیشتر ی آنها را خریداری کنید

  2. سلام وخسته نباشید، من ماشین سمند دارم میخواستم بدونم لاستیک بارز نرم تره یا کویر ؟ کدومش بهتره واسه سمن

  3. سلام
    لاستیک 206 ایرانی چه برندی با چه گلی، ریز خوبه لطفا راهنمایی کنید. ممنون

  4. سلام و عرض ادب
    لاستیک ایرانی 206 که باکیفیت و نرم و بادوام باشه و چه گلی که صدا داخل اتاق نیاد. چون تجربه گل دروشت و داشتم. لطفا راهنمایی کنید. ممنون

  5. لاستیک یزدتایر خیلی خوبه گل ریز قشنگم داره برای پراید گل سان و برای پژو گل مرکوری قشنگه
    یزد تایر و کویر نرم ترن نسبت به بارز
    البته جدیدا لاستیک رازی تایر هم وارد بازار شده ولی جا نیفتاده برای همون شرکت یزدتایر هست که به قول خودشون مثلا با نظارت بیشتری رو کیفیت تولید میشه چقدرش مشخص نیس زمان و تجربه مشخص میکنه

    1. سلام لطفا بهترین لاستیک ایرانی که بدرد 206sdمیخوره رو معرفی کنید باتشکر

  6. سلام وقتتون بخیر بهترین لاستیک نرم خارجی برای ۲۰۶ چه مارکیه که نرمی لاستیکو بشه حس کرد

  7. سلام وقتتون بخیر بهترین لاستیک نرم خارجی برای ۲۰۶ چه مارکیه که نرمی لاستیکو بشه حس کرد؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید