پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
صداگیری طاقچه خودرو | آموزش صداگیری طاقچه عقب پژو 206،405، پژو پارس

صداگیری طاقچه خودرو

در بعضی مواقع ممکن است خودروی شما به دلایلی مانند مونتاژ و کیفیت نامناسب، ضربه های شدید روی دست اندازها یا نصب غیر اصولی سیستم صوتی دچار صدای ناهنجاری از جمله صدای طاقچه خودرو شود. اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید و می خواهید بدانید که صداگیری طاقچه خودرو به چه صورت انجام می شود به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اگر دانش فنی در این زمینه ندارید و میخواهید در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ایراد صداگیری طاقچه عقب خودرو تان را در نزدیک ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه برطرف کنید میتوانید به صفحه تعمیرگاه مراجعه کنید.

آموزش صداگیری طاقچه عقب خودرو

اموزش صداگیری طاقچه عقب خودرو
اموزش صداگیری طاقچه عقب خودرو

وقتی که هر بخش از خودروی شما دچار صدای ناهنجاری می شود برای صداگیری باید تمام قطعات از جمله فلزها، سیم ها و میله ها باز شود که این خدمات نیازمند دانش و تخصص لازم در این زمینه است؛ زیرا که کوچکترین اشتباه مانند باز و بست کردن این قطعات می تواند عامل ایجاد سر و صدای اضافه شود.

استفاده از پد صداگیر طاقچه می تواند راه حلی مناسب برای صداگیری طاقچه عقب خودرو باشد و نگرانی شما را در این باره برطرف کند. این پد به راحتی قابل نصب می باشد و این قابلیت را دارد که به آسانی جدا شود. بعد از نصب در هنگام بسته بودن درب صندوق به زیر طاقچه می چسبد و از ایجاد سروصداهای اضافی جلوگیری می کند.

برای اطلاع از مشخصات، قیمت و خرید پد صداگیر طاقچه 206 می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما برای انجام این خدمات دوره های حرفه ای دیده اند و شما میتوانید با خیالی آسوده و مطمعن صداگیری طاقچه خود را به ما بسپارید.

صداگیری طاقچه عقب پژو پارس که جزء یکی از ماشین های پر سرو صدا محسوب می شود، دغدعه بسیاری از افراد می باشد که در ادامه به این مبحث خواهیم پرداخت.

یکی از خدماتی که سایت اتوصافکار به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد خدمات صافکاری و نقاشی ماشین در سراسر تهران میباشد. شما میتوانید برای دریافت خدمات تخصصی صافکاری به صفحه زیر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را برای هزینه صافکاری و سایر خدمات دریافت کنید.

لازم به ذکر است که زمان لازم برای صداگیری طاقچه خودرو حدود یک تا دو ساعت است و شما می توانید در اتمام کار و بعد از رضایت کامل هزینه را پرداخت کنید.

صداگیری طاقچه پژو 405

پژو 405 جزء آن دسته از خودروهایی است که ممکن است در اکثر مواقع شما را با صدای طاقچه روبرو کند. این مشکل از عدم توجه و نصب غیر اصولی از طریق کارخانه بوجود می آید که می تواند در بسیاری از شرایط آرامش سزنشینان را بر هم زند.

یکی از راه هایی که میتوانید صداگیری طاقچه عقب 405 را به صورت تخصصی انجام دهید مراجعه به تعمیرگاه معتبر در این حوزه میباشد اما آیا همه تعمیرگاه ها میتوانند این مشکل را رفع کنند؟ شما باید به دنبال تعمیرگاهی بگردید که توانسته باشد رضایت بیشتر مشتریان را جلب کرده باشد و شما بتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مرکز بسپارید.

در بعضی ازعوامل ایجاد صدا در طاقچه خودرو پژو 405 شما دخالتی ندارید مانند دست انداز های خیابان ها اما گاهی نصب غیر اصولی قطعات ماشین میتواند باعث بروز این ایراد شود. به همین دلیل مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی که حرفه ای ترین تعمیرکاران را گرد هم آورده باشد میتواند در رفع این ایراد به شما کمک شایانی کند.

صدا گیری طاقچه پژو در مرکز ما توسط تیم حرفه ای در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود چرا که هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

یکی دیگر از خدمات مرکز اتو صافکار خدمات مربوط به صافکای و رنگ بدنه خودرو می باشد که با بهترین نوع رنگ و نهایت دقت انجام می شود. اگر مرکز اتوصافکار را برای انجام رنگ کامل 405 انتخاب کنید می توانید از انجام این امر توسط کارشناسان نقاشی اتوصافکار اطمینان پیدا کنید.

صداگیری طاقچه پژو 206

اگر شما هم پژو 206 دارید ممکن است در بعضی مواقع صدای آزار دهنده ای به گوشتان برسد که علت آن صدای طاقچه پژو می باشد.

طاقچه این خودرو به دلیل ایرادات فنی مثل ضربه بر روی دست اندازها یا نصب غیر اصولی پتانسیل بالایی برای بوجود آوردن صدا دارد خصوصا در شرایطی که طاقچه فابریک پژو 206 وجود نداشته باشد و برای گذاشته شدن باندهای صوتی از تخته بعنوان جایگزین استقاده شده باشد.

برای رفع صداگیری بهتر است به مراکز تخصصی صداگیری طاقچه خودرو مراجعه کنید. ما در مرکز تخصصی اتوصافکار این خدمات را به طور تضمینی انجام میدهیم و شما می توانید هزینه را زمانی که از برطرف شدن ایرادات خودروی خود مطمعن شدید پرداخت کنید.

صداگیری تاقچه عقب 206 شما در هر شرایطی که باشد باید توسط افراد مجرب و متخصص در این زمینه انجام شود چرا که کوچکترین اشتباه می تواند باعث ایجاد سرو صداهای آزار دهنده شود.

صداگیری طاقچه عقب 206 میتواند به دلیل نصب نادرست طاقچه عقب باشد. رد صورتی که طاقچه عقب به درستی نصب نشده باشد در دست انداز ها ایجاد صدا میکند.

یکی دیگر از دلایل صداگیری طاقچه عقب 206 برداشتن طاقچه عقب 206 میباشد. گاهی رانندگان برای جاگذاری باند و سیستم صوتی طاقچه عقب را برمیدارند و به جای آن یک تخته جاگذاری میکنند.

از آنجایی که خودرو 206 جزء یکی از خودروهای محبوب در ایران می باشد که به دلیل مصرف سوخت پایین و شتاب بالا از استقبال ویژه ای برخوردار است، بسیاری از رانندگان این نکته را فراموش می کنند که خرید لاستیک یک اقدام بسیار مهم و ضروری است. برای اینکه شما بهترین تجربه از خرید لاستیک 206 را داشته باشید کارشناسان ما در این حوزه شما را راهنمایی خواهند کرد.

در مرکز تخصصی اتو صافکار تمامی خدمات مربوط به صداگیری انواع خودرو از جمله : صداگیری طاقچه کیا کادنزا، صداگیری طاقچه عقب سمند، صداگیری طاقچه عقب جک جی 5، انواع سرو صداهای اضافی و آزار دهنده شامل صداگیری داشبورد، رودری، سقف، درب خودرو و طاقچه عقب انجام می شود. به این منظور تکنسین های ما دوره های آموزشی تخصصی را طی کره اند تا بتوانند مشکل خودروی شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

اگر در مورد صداگیری طاقچه عقب 206 سوالی دارید فقط کافیست با ما در ارتباط باشید یا در چت واتساپ فرم مربوطه که توسط تیم مشاوران ما برای شما ارسال می کنند اطلاعات خود را برای ما بفرستید.

علت سر و صدای عقب 206

یکی از مشکلاتی که 206 سواران با آن رو به رو هستند سر و صدای عقب 206 میباشد که در این قسمت میخواهیم علت سر و صدای عقب 206 را به شما توضیح دهیم.

به طور کلی میتوان اولین دلیل سر و صدای عقب 206 را در درب خودرو دانست زیرا در اکثر 206 ها درب ها بعد از مدتی ایجاد صدا میکنند که با گریس کاری قفل درب ها این مشکل رفع میشود.

دیگر علت سر و صدای عقب 206 صدای اگزوز خودرو میباشد. در این موارد شما میتوانید از صدا خفه کن اگزوز استفاده کنید.

دیگر علت سر و صدای عقب 206 ایجاد صدا در قطعات تعلیقی خودرو مانند میله های اتصال واشر میباشد.

دیگر علت سر و صدای عقب 206 پیچیدن صدای باد داخل ماشین میباشد. برای رفع این ایراد شما میتوانید از یک پوشش در قسمت نوار درب ها استفاده کنید تا جلو پیچش باد در داخل ماشین را بگیرید و ماشین را نسبت به هوا عایق کنید.

صداگیری طاقچه عقب پژو پارس

صداگیری طاقچه عقب پژو پارس
صداگیری طاقچه عقب پژو پارس

همانطور که می دانید پژو پارس(پرشیا) جزء یکی از پز سروصدا ترین ماشین های ایرانی است و یکی از علت های اصلی آن جنس قطعات داخلی آن از جمله رودری ها و داشبورد می باشد که به داشبورد سوناتایی هم معروف است.

نصب غیر اصولی سیستم های صوتی هم می تواند از دیگر دلایل صدای اضافه می باشد اما نگران نباشید و صداگیری تاقچه عقب پژو پارس خود را به مرکز اتوصافکار بسپارید.

دراین مرکز تخصصی صداگیری طاقچه خودرو جزء کارهای معمول به حساب می آید. تیم کاری ما همه روزه آماده ارائه خدمات به شما هستند و برطرف کردن انواع صداهای اتاق خودرو توسط افراد مجرب به صورت تضمینی و تخصصی برطرف می شود و به شما گارانتی پس از تعمیرات داده می شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت و زمان لازم برای انجام خدمات مورد نطرتان می توانید با تعمیرگاه در تماس باشید.

جمع بندی

بعضی از عوامل مانند ضربه های شدید بر اثر دست انداز ها و استاندارد نبودن جاده ها پس از مدتی می تواند باعث ایجاد صداهای آزاردهنده ای شود که دغدغه ی بسیاری از مالکان خودرو می باشد. در این مقاله به صداگیری طاقچه خودرو برای انواع ماشین پژو 206،405، پژو پارس پرداختیم. خدمات قبیل صداگیری خودرو و اتاق ماشین، صداگیری طاقچه عقب پراید 111، صداگیری سقف خودرو، صداگیری درب خودرو و صافکاری در این مرکز با گارانتی و ضمانت انجام می شود. مجموعه اتوصافکار با سالها تجربه کاری و تخصص در این زمینه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و در این راستا خدمات ارزنده ای ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات شما می توانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید یا بصورت حضوری مراجعه کنید. پس از اتمام کازشناسی رایگان خودروی شما که توسط افراد با تجربه انجام می شود هزینه و زمان صداگیری به شما اعلام می شود.

سوالات متداول

برای برطرف کردن صدای طاقچه خودرو از چه چیزی استفاده کنیم؟

پد صداگیر طاقچه می تواند یک انتخاب مناسب برای برطرف کردن این صدا باشد چرا که به راحتی قابل نصب و جدا شدن می باشد و باعث جلوگیری از ایجاد سرو صدا می شود.

چه چیزهایی باعث بوجود آمدن سروصدا در طاقچه خودرو می شود؟

ایرادات فنی مانند عوامل الکتریکی، قطعات پلاستیکی، ضربه های شدید، نصب غیراصولی قطعات باعث ایجاد این صداها می شود که می توانید با مراجعه به یک مرکز متخصص صداگیری خودروی خود را برطرف کنید.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید