پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
بررسی مشخصات و آپشن های ماشین پژو 207i | قیمت و مشخصات فنی پژو 207i

بررسی مشخصات پژو 207i

خودرو پژو ۲۰۷، درواقع فیس لیفت خودرو ۲۰۶ و یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران می باشد که در اواخر دهه 80 وارد بازار ایران شد و روی خط تولید قرار گرفت. اگر قصد خرید خودرو 207i دارید و به دنبال بررسی مشخصات پژو 207i هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید انتخاب و خرید رینگ و لاستیک یکی از دغدغه افرادی است که در طول روز زمان زیادی را پشت فرمان هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین رینگ و لاستیک برای خودرو 207 خود هستید، می توانید برای به صفحه بهترین رینگ و لاستیک برای پژو 207 مراجعه کنید.

مشخصات پژو 207i mt

ماشین پژو ۲۰۷i در واقع فیس لیفت خودرو ۲۰۶ است که امروزه با نام ۲۰۶ پلاس در بازار ارائه می شود. این خودرو در اصل همان ۲۰۶ قدیمی است با ایجاد تغییراتی در چراغ ها، رینگ ها، آیینه ها و افزوده شدن امکاناتی نظیر دوربین دنده عقب، سنسور عقب و همینطور مانیتور لمسی مجهز به نویگیشن که طرحی متفاوت به نام ۲۰۷i را از آن خود کرده است‌.
این خودرو از نظر ویژگی های فنی از جمله پیشرانه و سطح ایمنی متفاوت تر از نسخه های قبل می باشد چرا که موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه Euro-NCAP شده است. بازار خرید و فروش، قطعات دردسترس ۲۰۷ و نمایندگی های خدماتی در سراسر کشور از مزایای این خودرو محسوب می شود. در کنار این مزایا کمبود فضا برای سرنشینان عقب خودرو، عملکرد گیربکس و سواری نسبتا خشک از معایب این خودرو محسوب می شود.

مزایای پژو ۲۰۷ آی

  • دارای موتور قدرتمند TU5
  • پیشرانه کم مصرف و خوب
  • سرعت و شتاب مناسب
  • ایمنی‌ نسبتا خوب و قابل قبول
  • قطعات یدکی دردسترس

معایب پژو ۲۰۷ آی

  • کیفیت پایین قطعات کابین خودرو
  • فضای کوچک و محدود برای سرنشینان
  • سواری نسبتا خشک
  • قیمت بالا نسبت به کارایی

مشخصات تولید کننده پژو 207i

کشور تولید کنندهفرانسه – ایران
کارخانه تولید کنندهایران خودرو
نام و مدل اتومبیل Peugeot 207i
شرکت گارانتیایران خودرو
  • بررسی مشخصات پژو 207i از نظر طراحی ظاهری

اگر شما جزء آن دسته از طرفداران خودروهای هاچبک هستید این خودرو می تواند برای شما مناسب باشد. از نظر ظاهری این خودرو تفاوت چندانی با پژو ۲۰۶ ندارد و در واقع روی همان پلتفرم و بدنه ۲۰۶ ساخته شده است، اما وجود تغییراتی روی بدنه به ویژه نمای جلو باعث شده این خودرو به روز تر، جذاب تر و متفاوت تر به نظر برسد.

یکی از ویژگی‌های ظاهری قابل توجه آن در مقایسه با خودرو ۲۰۶ می‌توان به چراغ های بزرگ و کشیده جلو اشاره کرد که ظاهری جوان پسند به خود گرفته و در مدل های ۱۳۹۵ به بالا دی لایت هم به قاب چراغ آن افزوده شده است.

بصورت کلی باید گفت خودرو ۲۰۷ از نظر طاهری تفاوت چندانی با ۲۰۶ ندارد و مهم ترین ویژگی‌قابل توجه آن طراحی آیینه های جانبی و افزوده شدن راهنمای LED است. در نمای پشت این خودرو تغییراتی کوچک در گرافیک چراغ های عقب مشاهده می شود که باعث شده نمای پشت آن جذاب تر به نظر برسد.

اگر قصد خرید ماشین تا 500 میلیون تومان هستید و به دنبال بهترین راهنمای خرید ماشین با 500 میلیون تومان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله با ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم را از دست ندهید.

  • بررسی مشخصات پژو 207i از نظر طراحی داخلی

اگر چه در این خودرو از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی حس نمی شود اما در طراحی داخلی می‌توان تغییراتی در داشبورد و فرمان و همینطور وجود نمایشگر لمسی مشاهده کرد که باعث شده این خودرو کابین جذاب تر و مدرن تری داشته باشد.

از طرفی دیگر متریال کابین پژو ۲۰۷ با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده قابل قبول نیست و فضای کابین عقب این خودرو همانند خودرو ۲۰۶ برای سرنشینان تنگ و کوچک می‌باشد به همین دلیل این خودرو برای خانواده های کوچک توصیه نمی شود و اگر به دنبال خودروی بزرگ تر با فضای جادار تر هستید بهتر است دنبال خودرویی دیگر بگردید.

شاید این خودرو جوان پسند توانسته باشد نظر بسیاری از مشتریان جوان را به خود جلب کند اما در واقعیت نمی توان کیفیت بالایی برای این خودرو در نظر گرفت و با توجه به فضای کمی‌ که دارد برای خانواده هایی پر جمعیت توصیه می شود.

مشخصات پژو 207i mt
مشخصات پژو 207i mt
  • بررسی مشخصات پژو 207i از نظر امکانات و تجهیزات

وحود برخی آپشن ها از جمله نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم رهیاب ماهواره ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی EPS، سقف پانورامیک و… باعث شده این خودرو دارای سطح قابل قبولی از نظر امکانات و تجهیزات باشد.
در صورتی‌که برخی آپشن ها نظیر فرمان برقی، رینگ های آلومینیومی، ترمزهای عقب دیسکی و کروز کنترل بطور سفارشی شده و فقط در بعضی از مدل های ۲۰۷ می توان مشاهده کرد.

از دیگر آپشن ها و امکانات پژو ۲۰۷ می‌توان به کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم های کمکی ترمز شامل(ABSو EBAو EBD)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان هیدرولیک، سیستم های هشداردهنده، صندلی عقب دو تیکه با قابلیت تاشوندگی و… اشاره کرد.

ترمز و پایداریترمز ضد قفل ABS و EBD و EBA ، ترمز جلو دیسکی خنک شونده ، ترمز عقب دیسکی توپر – ترمز
کیسه هواکیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتیپخش CD با كنترل پشت فرمان ، بلندگوي درهاي جلو و عقب ، تيوتر جلو (داخل قاب آيينه)
تجهیزات قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر ، پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه ، سیستم تنظیم سرعت برف پاک‌كن با سرعت خودرو ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، سیستم‌های هشدار دهنده شامل: اشكال در موتور ، كم‌شدن روغن موتور ، كم شدن بنزین ، روشن ماندن چراغ‌ها ، بازماندن درها ، جاماندن سوئیچ
  • بررسی مشخصات پژو 207i از نظر مشخصات فنی

همانطور که گفتیم این خودرو درواقع فیس لیفت ۲۰۶ است که با نام ۲۰۶ پلاس روانه بازار شد به همین خاطر این دو خودرو از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با هم ندارند. گیربکس و پیشرانه ۲۰۷ در واقع همان گیربکس و پیشرانه ای است که در ۲۰۶ استفاده شده است.

این خودرو مجهز به موتور ۱.۶ لیتری TU5‌ و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعته دستی می باشد که بسیار پرطرفدار است. در سال های اخیر در لیست امکانات فنی این خودرو تغییراتی ایجاد شد و از سال ۹۷ به بعد کروز کنترل و رینگ آلومینیومی از آپشن های پژو ۲۰۷ خذف شد و در لیست خودروهای سفارشی گذاشته شد و ظاهرا فرمان برقی از جدیدترین آپشن های این خودرو می باشد که شما می توانید در هنگام خرید سفارش دهید.

سیستم اطلاعات و سرگرمی پژو ۲۰۷ از سال ۱۴۰۰ به بعد تغییر یافت و به جای دی وی دی پلیر، سیستم میرورلینک استفاده شده تا رانندگان به راحتی بتوانند تلفن همراه خود را به مالتی مدیا وصل کنند.

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1600 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت110 اسب بخار
حداکثر گشتاور142 نیوتن متر
جعبه دنده5 ذنده دستی
شتاب 0 تا 1009.6 ثانیه
حداکثر سرعت198 کیلومتر در ساعت
ورن1054 کیلوگرم
اندازه(میلی متر)3900 طول 1680 عرض 1468 ارتفاع
فاصله بین دو محور2441 میلی متر

اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید و برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن خودرو به دنبال معتبرترین سرویس کارشناسی خودرو هستید، می توانید همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

کارشناسی خودرو

بررسی رقبای پژو ۲۰۷i در بازار

از جمله رقبای این خودرو می توان به ام وی ام 315 پلاس، دانگ فنگ H30 کراس و برلیانس C3 اشاره کرد. البته خودرو H30 کراس نوعی رقیب نزدیک ۲۰۷ محسوب می شود چرا که این دو خودرو دارای موتور مشترک و آپشن های مشابه هستند اما وجود امکاناتی از جمله فضای کابین بزرگ تر، جادار تر و سواری نرم تر H30 کراس باعث شده که این خودرو از بعضی جهات بهتر بنظر برسد؛ بخصوص برای خانواده های پر جمعیت این خودرو بیشتر توصیه می شود.

گیربکس این خودرو از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است اما کمی کند عمل می کند و از نظر سرعت و دقت با ۲۰۷ قابل مقایسه نیست و همینطور بعضی از قطعات H30 از ۲۰۷ آی گران تر است.

درمورد خودرو ام وی ام 315 پلاس می‌توان گفت که با توجه به طراحی به روز و مدرن و همینطور فضای کابین بزرگ تر، صندوق جادارتر سلام سانروف برقی که دارد توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

از طرفی دیگر خودرو ۲۰۷ آی در مدل پانورامیک با داشتن کابین جذاب، لوازم و قطعاتی ارزان و دردسترس و بازار خرید و فروش مناسب طرفداران خاص خودش را دارد.

خودرو برلیانس C3 با ظاهری امروزی، مدرن و پیشرانه ۱.۶۵ لیتری می‌تواند گزینه مناسبی باشد اما از نظر بازار خرید و فروش و لوازم و قطعات همیشه دردسترس به پای خودرو ۲۰۷ نمی رسد.

بررسی رقبای پژو ۲۰۷i در بازار
بررسی رقبای پژو ۲۰۷i در بازار

قیمت و مشخصات پژو 207i

این خودرو از اواخر دهه ۸۰ روانه بازار شد و با نام ۲۰۶ پلاس روی خط تولید قرار گرفت. این ماشین مناسب افرادی است که علاقمند به خودروهای هاچ بک و کوچک هستند و حتی می توانند مدل های اتوماتیک و پانوراما را با ارزشی ۱۰۰ میلیون گران تر از مدل های دستی تهیه کنند.

خودرو ۲۰۷ ای را می توانید در چند مدل از جمله پژو ۲۰۷ سقف قرمز، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و پژو ۲۰۷ دستی خریداری کنید. قیمت این خودرو با توجه به‌ مدل و سال تولید و آپشن ها و امکانات فنی در حال حاضر بین بازده های ۲۰۹میلیون الی ۵۳۰ میلیون می باشد.

مشخصات کلی

نوع موتور خودرو خطی بنزینی
فرمانهیدرولیک
بدنههاچبک
نوع رینگفولادی
قطر رینگ14 اینچ
حجم مخزن سوخت50 لیتر
تعداد سرنشین 5 نفر
ظرفیت صندوق عقب245 لیتر
طول3782 میلی متر
عرض1669 میلی متر

انتخاب رنگ ماشین کار آسانی به نظر نمی رسد. اگر قصد خرید خودرو دارید و در انتخاب رنگ به مشکل برخوردید و می خواهید لیستی از هزینه رنگ کامل خودرو داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه هزینه رنگ کامل خودرو مراجعه کنید.

تفاوت ۲۰۷ با ۲۰۷i

در مقایسه تفاوت ۲۰۷ با ۲۰۷i می توان گفت که خودرو ۲۰۷ جدید در مقایسه با مدل قدیم از آپشن ها و امکانات بیشتر و همینطور کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است.

فضای کم، داشبورد خشک، تجهیزات و امکانات نامناسب، تجربه سواری بد و خشک، گیربکس و قطعات بی کیفیت از جمله ایرادات و معایب پژو ۲۰۷ قدیم است که این مشکلات در نسخه جدید این خودرو برطرف شده و تجربه سواری را برای رانندگان و طرفداران خاص خودش را لذت بخش کرده است.

شتاب و سرعت خوب، گیربکس مناسب و طراحی جذاب ار و بروز تر پژو ۲۰۷ جدید باعث شده نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

اپشن ها و امکانات ۲۰۷ ایبه کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم های کمکی ترمز شامل(ABSو EBAو EBD)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان هیدرولیک، سیستم های هشداردهنده، صندلی عقب دو تیکه با قابلیت تاشوندگی و… از دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی خودرو 207i محسوب می شود.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای

باید بدانید که پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در مدل دنده ای مجهز به کروز کنترل نیست و همینطور در دو مدل اتوماتیک و دنده دستی رینگ فولادی نصب می شود و از طرفی دیگر ترمز‌عقب هم به جای دیسکی، بصورت کاسه ای می باشد.

با اضافه شدن سقف شیشه ای می توان مشاهده کرد که شیشه جلو، تقویت سقف و نمای ان به کلی تغییر کرده اما با این وجود برخی افراد بر این باورند که افزوده شدن سقف شیشه ای به ۲۰۷ ای باعث کاهش سطح ایمنی این خودرو می‌شود اما در اصل وجود این قطعه به عنوان بخشی صلب در سقف و تقویت های صورت گرفته، ایمنی افزایش پیدا می‌کند و هیچ جای نگرانی نیست.

یکی از معایبی‌ که می توان در خودرو پژو 207 سقف شیشه ای نام برد، عدم وجود سایه بان برقی برای سقف شیشه ای این خودرو است و شما باید سایه بان را بصورت دستی باز و بسته کنید و این ممکن است برای بعضی از سرنشینان خودرو جالب بنطر نرسد.

بصورت کلی بین خودرو ۲۰۷ ای با نمونه های سقف فلزی و i ۲۰۷ مدل سقف شیشه ای تفاوت چندانی وجود ندارد ندارد و در حقیقت مهم ترین تفاوت آن ها را می توان در مدل هاچبک و صندوق دار آن مشاهده کرد و همچنین وجود فرمان کمکی برقی، قفل درب صندوق از داخل کابین، غربیلک فرمان چرمی و آینه تاشو برقی از بارزترین ویژگی هایی است که در مدل صندوق دار دیده می شود.

اگر خودرو شما به خدمات صافکاری و نقاشی نیاز دارد و به دنبال بهترین مرکز صافکاری در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه هستید، می توانید همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای
مشخصات فنی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای

بررسی ۲۰۷ اتومات

در داخل کابین این خودرو تفاوت چندانی بین مدل اتوماتیک و گیربکس دستی مشاهده نمی شود. هر دو دارای سیستم مالتی مدیا و صفحه نمایشگر ۷ اینچی هستند و تنها تفاوت میان آن ها در رنگ پس زمینه صفحه کیلومتر و یا کنسول دیده می‌شود که علت آن هم جایگزین جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته با گیربکس دستی ۵ سرعته می باشد.

اما بطور کلی طراحی ظاهری و داخلی این خودرو پژو 207 اتوماتیک جدید بطوری جذاب و جوان پسند بوده و همچنین وجود کلیدهای دردسترس کروز کنترل و سیستم مالتی مدیا روی غربیلک فرمان باعث شده که رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند.

این خودرو از نظر فنی دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی TU5 است و مهم ترین تفاوتی که در نسخه ۲۰۷ اتوماتیک مشاهده می شود مربوط به جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک است که سبب شده حداقل شتاب صفر تا صد ۱۲.۶ ثانیه و حداقل مصرف سوخت ۷.۱ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتر بدست آورد.

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1587 سی سی
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 105 اسب بخار
حداکثر گشتاور142نیوتن متر
جعبه دنده4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 10012.6 ثانیه
حداکثر سرعت190 کیلوکتر در ساعت

از جمله امکانات و آپشن های رفاهی این پژو ۲۰۶ اتوماتیک علاوه بر جعبه دنده اتوماتیک می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل(ABS،  EBD،  EBA)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب دیسکی توپر، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی، فرمان هیدرولیکی، ایموبیلایزر و… اشاره کرد.

اگر چه با وجود نوسانات این سه خودرو از نظر قیمتی تفاوت هایی با هم دارند و در واقع برلیانس قیمتی پایین تر از ۲۰۷ اتوماتیک و رنو ساندرو در رنج قیمتی بالاتر از ۲۰۶ قرار دارد، بصورت کلی انتخاب ۲۰۷ اتوماتیک از نظر قطعات دردسترس و خدمات پس از فروش در سراسر ایران می تواند گزینه مناسب تری باشد.

جمع بندی

خودرو 207 یکی از خودروهای پرطرفدار و جوان پسند در بازار ایران می باشد که در اواخر دهه 80 وارد بازار ایران شد و بر روی خط تولید قرار گرفت. اگر شما قصد خرید خودرو 207 آی دارید و به دنبال بهترین منابع برای بررسی این خودرو از نظر قیمت، کیفیت، امکانات رفاهی و طراحی هستید، این مقاله به شما کمک می کند. پرا که ما در این مقاله به طور کامل به بررسی مشخصات و آپشن های پژو 207i پرداخته ایم.

قیمت خودرو پژو 207i چقدر است؟

با توجه به نوسانات بازار و مدل های مختلف این خودرو از جمله پژو ۲۰۷ سقف قرمز، اتوماتیک سقف شیشه ای، اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی قیمت ها متفاوت است؛ اما شما می توانید در حال حاضر این خودرو را در رنج قیمتی ۲۰۹میلیون الی ۵۳۰ میلیون با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر خریداری کنید.

خودرو 207i چه امکانات رفاهی دارد؟

نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم رهیاب ماهواره ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی EPS، سقف پانورامیک، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم های کمکی ترمز شامل(ABSو EBAو EBD)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان هیدرولیک، سیستم های هشداردهنده، صندلی عقب دو تیکه با قابلیت تاشوندگی و… از جمله امکانات و تجهیزات خودرو 207i محسوب می شوند.

مشخصات فنی خودرو 207i چیست؟

این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه می باشد و حجم موتور 1600 سی سی، تنفس موتور طبیعی، حداکثر قدرت 110 اسب بخار، حداکثر گشتاور142 نیوتن متر، جعبه دنده 5 ذنده دستی، شتاب 0 تا 100 9.6 ثانیه از دیگر امکانات فنی این خودرو می باشد.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید