پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
زشت ترین خودرو های جهان | زشت ترین ماشین دنیا در ایران

زشت ترین خودرو های جهان

زشت و زیبا بودن یک ماشین کاملا سلیقه ای میباشد و صرفا نمیتوان گفت یک ماشین زشت خالص است یا یک ماشین زیباترین ماشین جهان است. همیشه افرادی هستند که سلیقه آن ها با دیگران فرق دارد. رد این مقاله میخواهیم شما را با زشت ترین خودرو های جهان و زشت ترین ماشین دنیا در ایران آشنا کنیم. این ماشین ها بر اساس اکثریت نظرات کاربارن به عنوان زشت ترین خودرو ها انتخاب شده اند.

یکی از خدماتی که در مجموعه ما انجام میشود صافکاری و نقاشی ماشین میباشد. شما میتوانید برای انجام تخصصی صافکاری ماشین تا با کمترین هزینه به صفحه صافکاری مراجعه کنید.

زشت ترین خودرو های جهان

در این مقاله عکس زشت ترین ماشین دنیا و به طور کلی زشت ترین خودروهای تاریخ را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. البته باید این موضوع را بدانید که زشت شدن طراحی یک ماشین به علت افراط در طراحی های آن ها میباشد و همین امر باعث شده که این ماشین ها متفاوت شوند.

برای مشاهده زشت ترین خودرو های جهان در ادامه مقاله با ما همراه باشید. اگر نظری در مورد زشت ترین ماشین های ایران و جهان دارید میتوانید در قسمت پایین نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شورلت SSR

شورولت SSR فقط چهار سال کار کرد و دلیل آن تنها با دقت به ظاهر زشت آن نمایان است. گلگیرهای بزرگی که خارج از بقیه بدنه گسترش می یابند تنها یکی از ویژگی های ظاهری عجیب SSR میباشد.

این ماشین تقریبا ظاهری شبیه ترکیبی از نوعی کامیون و فولکس واگن میباشد. یک فضای داخلی راحت رد این ماشین تعبیه شده است ولی یک موتور V8 با قدرت 300 اسب بخار این ماشین را کمی خسته کننده می کند. صرف نظر از کاربردی بودن آن، عادت کردن به جلوی خمیده SSR سخت است و به نظر می رسد که کسی جلوی یک فولکس واگن بیتل را به یک کامیون چسبانده است.

شورلت SSR
شورلت SSR

نیسان کیوب Cube

نیسان Cube بیش از 20 سال است که تولید شده بود تا اینکه در سال 2019 تولید آن متوقف شد. این خودرو به نظر می رسد کسی چهار چرخ و موتور را روی یک مکعب چسبانده است، بد نیست.

نیسان Cube به معنای واقعی کلمه یک مکعب روی چهار چرخ است که همین امر سبب شده به زشت ترین خودرو های جهان تبدیل شود.

احتمالاً جای تعجب نیست که ماشینی که خیلی مضحک به نظر می رسد رانندگی با آن راحت باشد در غیر این صورت دلیل دیگری برای خرید این ماشین وجود نداشت.

این سه نسل و دو دهه عمر آن را توضیح می دهد. نیسان کیوب یک مسیر کوچک قابل اعتماد بود که فضای داخلی کاملاً بزرگ و شفافی را ارائه می کرد.

یکی دیگر از نقاط ضعف این ماشین ها ظاهر پنجره های آن ها میباشد که پنجره های کناری این ماشین حالت غیر قرینه دارند و بخش داشبور این ماشین نیز به صورت ناهمگون و موا میباشد و همین طراحی خاص آن سبب شده زشت ترین ماشین دنیا 2018 شناخته شود.

نیسان کیوب Cube
نیسان کیوب Cube

هیوندای تیبورون Tiburon

یکی ازدلایلی که این ماشین در لیست زشت ترین خودروهای تاریخ قرار گرفته است تعداد و ظاهر عجیب چراغ های به کار رفته در نسخه RD2 (1999-2001) آن میباشد. همین چراغ های عجیب سبب شده این ماشین ظاهری شبیه به عنکبوت داشته باشد.

چراغ های عنکبوتی هیوندای تیبورون جدا از این که در واقع آنقدرها هم وحشتناک به نظر نمی رسند ظاهر اسپرت معمولی با بدنه صاف و خط سقف کم همراه است و همین امر سبب شده ظاهر این ماشین برای افرادی جذاب و منحصر به فرد به نظر بیاید. کاربران Tiburon RD2 قدرت بالای این ماشین را میپسندند و همین امر که این ماشین حتی پس از طی مسافت بیش از 240000 مایل نیز قوی هستند.

هیوندای بعد از بازخورد زشت ترین ماشین دنیا به سرعت مشکل چراغ های جلو را برطرف کردند و از آن زمان به تولید خودروهایی با ظاهر عالی پرداختند.

مطالعه بیشتر : کم هزینه ترین ماشین ایرانی

هیوندای تیبورون Tiburon
هیوندای تیبورون Tiburon

پلیموث پرولر Plymouth Prowler

شما میتوانید از این ماشین در جشن هالویین رونمایی کنید زیرا ظاهر منحصر به فرد و حتی ترسناکی دارد و به عنوان ترسناک ترین ماشین جهان نیز شناخته میشود.

چرخ های جلو این ماشین باز با الهام از هات میله های دهه 1930 شبیه چیزی از مسابقات IndyCar هستند. این چرخ‌ها در کنار قسمت جلویی V شکل، باعث می‌شود که Prowler در جاده‌ها بسیار نامناسب به نظر برسد.

ما نمی توانیم در مورد این خودرو بدون اشاره به مشخص ترین ویژگی عجیب آن یعنی سپرها صحبت کنیم. سپرهای جلو و عقب هر دو از بدنه خودرو بیرون زده اند و همین طراحی خاص آن را به زشت ترین خودرو در جهان تبدیل کرده است.

این خودرو به عنوان یک خودروی اسپورت ناامید کننده نیست، زیرا برخی از مدل های بعدی در کمتر از شش ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت از سکون می رسند. فقط نیازی نیست که خیلی شبیه یک ماشین مسابقه عجیب باشد.

پلیموث پرولر Plymouth Prowler
پلیموث پرولر Plymouth Prowler

سوزوکی X-90

این یک ماشین شبیه به یک ماشین اسباب‌بازی بزرگ است که از فروشگاه میخرید اما در واقع این ماشین واقعی است که توسط یک سازنده واقعی تولید شده است!

یکی از ویژگی های خاص این ماشین سقف آن میباشد که آن را به یک سوزوکی عجیب تبدیل کرده است.

سقف T-top آن را حتی عجیب‌تر می‌کند، زیرا نشان می‌دهد می‌توانید در X-90 لذت زیادی ببرید اما فقط بیش از 14 ثانیه طول می‌کشد که این ماشین به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و این زمان طولانی است.

سوزوکی X-90
سوزوکی X-90

نیسان S-Cargo

نیسان می خواست یک ون باری کوچک تولید کند و به طرز خلاقانه ای نام S-Cargo را تولید کرد. طراحی این ماشین برگرفته از ظاهر حلزون میباشد و همان طور که مشاهده میکنید این ماشین فضای داخلی عمیق تری دارد و کمی شبیه به حلزون میباشد.

قدرت موتور S-Cargo با قدرت ناچیز 75 اسب بخار است که واقعاً ثابت میکند با سرعت حلزون پیش می رود!

نیسان S-Cargo
نیسان S-Cargo

فیات مولتی پلا

ظاهر این ماشین کمی از حالت عادی خارج شده و شبیه به ماشین های دو طبقه میباشد و همین امر سبب شده توجه زیادی را جلب کند و یکی از زشت ترین خودرو های جهان باشد.

مولتی پلا نیز مانند تعدادی از خودروهای موجود در لیست زشت ترین خودرو های جهان رانندگی خوبی دارد و به عنوان یکی از ماشین های زشت اما کاربردی به شمار میرود.

مطالعه بیشتر : تشخیص خودرو تصادفی و چپی

فیات مولتی پلا
فیات مولتی پلا

پونتیاک آزتک Pontiac Aztek

کل این ماشین از هر زاویه ای حداقل عجیب به نظر می رسد. چراغ های این ماشین به طرز عجیبی طراحی شده اند و همین طراحی عجیب آن را در لیست زشت ترین خودروهای تاریخ دنیا قرار داده است. قسمت عقب این ماتشین نیز طراحی جذابی ندارد و حس خوبی را به افراد منتقل نمیکند.

پونتیاک آزتک Pontiac Aztek
پونتیاک آزتک Pontiac Aztek

AMC Gremlin

در این ماشین سعی شده است یک ماشین کوچک قدیمی کشیده و یک هاچ بک کوچک فرانسوی را ترکیب کنند. حتی فکر کردن به چنین مخلوط عجیبی هم دردناک است. اما برای تیم AMC معقول به نظر می رسید و به هر حال این ماشین را تولید کردند.

Gremlin مانند برخی از پروژه‌ها میباشد که تیم طراحی به دو سمت مستقل تقسیم می‌شوند که یکی از آن‌ها مسئول قسمت جلویی خودرو و دیگری برای قسمت عقب است. در این حالت میان قسمت جلویی و عقبی ماشین هارمونی وجود ندارد و همین باعث میشود ماشین ظاهر زشتی داشته باشد.

به دلیل نامتناسب بودن قسمت جلو و عقب ماشین به عنوان زشت ترین ماشین در جهان توصیف می شود.

AMC Gremlin
AMC Gremlin

فیات 600 مولتی پلا مارینلا

فیات 600 مولتی پلا مارینلا مدل 1958 را می توان بامزه ترین مایشن در نظر گرفت، اما اغلب از این ماشین برای رفت و آمد های محدود در پارک های تفریحی استفاده می شود. این ماشین کمی شبیه یک شناور شیر کوچک شده است که با یک قایق تندرو ترکیب شده است.

فیات 600 مولتی پلا مارینلا
فیات 600 مولتی پلا مارینلا

کاوینی سی ۶ دابلیو

یکی از زشت ترین ماشین دنیا میتوان کاوینی سی ۶ دابلیو را نام برد که یک ماشین دو دربه میباشد و سقف آن به صورت تاشو میباشد. بدنه این ماشین طراحی بسیار ضعیفی دارد و همین باعث شده مورد استقبال مشتریان قرار نگیرد و در نهایت خط تولید این ماشین در سال 1980 متوقف شود.

کاوینی سی ۶ دابلیو
کاوینی سی ۶ دابلیو

هیوندای تیبوران

ظاهر هیوندای تیبوران مانند عنکبوت میباشد و به همین دلیل به عنوان زشت ترین ماشین دنیا شناخته شده است.تولید این ماشین از سال 1999 تا 2001 ادامه داشت و به دلیل آن که مردم چندان از این ماشین استقبال نکردند تولید ان متوقف شد.

از جمله عواملی که سبب ظاهر زشت اسن ماشین شده است سقف کوتاه آن و بدنه بدون صیقل و صافش میباشد. در بدنه این ماشین خط و انحنایی وجود ندارد و همین باعث عدم استقبال مشتریان از آن شدئه است.

در کنار این ظاهر زشت یکی از مزایایی که این ماشین دارد موتور قوی آن میباشد.

هیوندای تیبوران
هیوندای تیبوران

پانوز آپروتزی

پانوز آپروتزی یک ماشین آمریکایی میباشد که تخصص اصلی این تولید کننده در تولید ماشین های اسپرت کوچک میباشد. این تولید کننده برای تولید ماشین های مسابقه ای کم حجم و سریع فعالیت های چشمگیری داشته و در این میان ماشین پانوز آپروتزی یک ماشین عجیب و غریب میباشد که به عنوان یک ماشین زشت به شمار میرود.

پانوز آپروتزی شبیه به یک انسان دهان گشاد خنده دار میباشد که با نظر کاربران به عنوان زشت ترین ماشین دنیا شناخته شده است.

پانوز آپروتزی
پانوز آپروتزی

ترول اسپورت کوپه

ترول اسپورت کوپه خودرویی است که بدنه ان از جنس فایبرگلاس میباشد و به دلیل استفاده از این ماده در بدنه وزن کلی ماشین کاهش یافته و به عنوان یک ماشین سبک شناخته میشود.

همچنین این ماده در بدنه ماشین سبب شده مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. این ماشین در سال های 1956 تا 1958 به فروش رسید و به دلیل ظاهر زشتش چندان فروش نداشت.

ترول اسپورت کوپه
ترول اسپورت کوپه

مارکوس منتیس

از دیگر زشت ترین ماشین های دنیا میتوان مارکوس منتیس را نام برد. به طور کلی خودرو های مارکوس ظاهر زشتی دارند که منتیس در زشتی ها سر دم دار است و عده ای بر این باورند زشت از این ماشین ساخته نشده است. در طراحی این ماشین موارد مختلفی استفاده شده است و اجزا در جای خود قرار نگرفته اند. شاید این موضوع برای شما جالب باشد که 32 دستگاه از این ماشین در دو سال فروش رفت و این نشان از زشت بودن و جالب نبودن ظاهر این ماشین برای مردم است.

مارکوس منتیس
مارکوس منتیس

زشت ترین خودروهای ایران

در میان ماشین های ایرانی باز هم سلیقه درگیر میشود و نمیتوان نام چند ماشین را با قطعی به عنوان زشت ترین خودروهای ایران نام برد. با این حال ما بر اساس نظرات کاربران ماشین هایی که بیشترین آرا را به عنوان زشت ترین ماشین دنیا در ایران کسب کرده اند را به شما معرفی میکنیم.

اگر ماشینی از نظر شما هم زشت است که در این لیست قرار نگرفته است میتوانید در بخش دیدگاه های پایین صفحه نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پراید

تا یک زمانی پراید از ماشین هایی بود که درخیابان های ایران به وفور دیده میشد و با وجود آن که از نظر مردم ظاهر زیبایی نداشت اما به دلیل شرایط اقتصادی و خییلی شرایط دیگر این ماشین بسیار زیاد خریداری میشد. ظاهر پرایدسلیقه ای میباشد و خیلی از مردم از این ظاهر ماشین چندان خوششان نمیاید.

این اواخر ماین پراید جذابیت خود را از دست داده و به دلایلی دیگر چندان مورد توجه مردم نیست و میتوان بر اساس آمار آن را به عنوان زشت ترین خودروهای ایران نام برد. البته ین ماشین در کشور های دیگر نیز یافت میشود که در میان ماشین های خارجی نیز باز هم به عنوان زشت ترین ماشین شناخته میشود.

پراید
پراید

ال 90 یا تندر 90

از دیگر ماشین های زشت ایرانی میتوان به تندر 90 یا ال 90 اشاهر کرد. ظاهر این ماشین برای خیلی از مردم چندان جذاب نیست و بر اساس کامنت هایی که در مورد ماشین ها دریافت کردیم متوجه شدیم در میان ماشین های ایرانی این ماشین در رتبه دوم زشت ترین خودروهای ایران قرار گرفته است. البته که قطعا زشت بودن یک ماشین ربطی به کیفیت آن ندارد و صرفا از نظر ظاهری که یک بحث سلیقه ای است این ماشین مورد بررسی قرار گرفته است.

ال 90 یا تندر 90
ال 90 یا تندر 90

تیبا صندوق دار

از دیگر زشت ترین خودروهای ایران میتوان به تیبا صندوق دار اشاره کرد. این ماشین به دلیل آن که طراحی جذابی میان چراغ ها و قسمت جلو و عقب ماشین صورت نگرفته است به عنوان خودرو زشت و بدقیافه شناخته میشود.

در واقع هدف از تولید این ماشین این بود که خودرویی زیبا تر از پراید را روانه بازار کنند اما برای طراحی آن به نکات زیادی توجه نشده است و این ماشین را که ترکیبی از ماشین پراید و ریو میباشد را روانه بازار کردند که هارمونی میان بخشهای مختلف آن وجود ندارد.

تیبا صندوق دار
تیبا صندوق دار

mvm 110

از دیگر ماشین هایی که در ایران به عنوان زشت ترین خودروهای ایران شناخته میشود این ماشین است که به دلیل جمع و جور و کوچک بودن چنددان مورد استقبال مردم قرار نگرفته و برای همه سلیقه ها جذابیتی ندارد. این ماشین از نظر فنی و مصرف سوخت نیز چندان رتبه بالا و خوبی ندارد و همین امر سبب شده در لیست زشت ترین ماشین های ایران قرار گیرد.

mvm 110
mvm 110

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم عکس زشت ترین ماشین دنیا و عکس زشت ترین ماشین ایران را برای شما عزیزان قرار دهیم. باز هم این نکته را گوشزد میکنیم که زشت و یا زیبا بودن هر ماشینی سلیقه ای میباشد و نمیتوان یک ماشین را زشت مطلق و یا زیبا مطلق دانست. اگر از نظر شما ماشینی ظاهر زشتی دارد که رد این لیست قرار ندارد میتوانید در قسمت نظرات نام ببرید و دیدگاه تان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

زشت ترین خودرو های جهان کدامند؟

در این صفحه لیستی از زشت ترین خودرو های جهان را به شما معرفی کرده ایم و عکس زشت ترین ماشین های دنیا را با عکس قرار داده ایم.

زشت ترین خودروهای ایران کدامند؟

بر اساس نظرات کاربران تعدادی از زشت ترین خودروهای ایران را به شما معرفی و تصاویری از آن ها را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

3 نظر

  1. سلام. ابتدای مقاله زشت ترین ماشینهای دنیا رو برشمردید و در بخش بعدی باید مینوشتید: زشت ترین خودروها در ایران، نه اینکه زشت‌ترین ماشین های دنیای ایران!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید