پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
بازار شغل جلوبندی سازی خودرو | میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو

 بازار شغل جلوبندی سازی خودرو

اگر با خودرو سروکار دارید حتما با جلوبندی خودرو آشنا هستید که مربوط به قسمت جلو و زیر خودرو می شود. جلوبندی خودرو یکی از پردرآمدترین مشاغل در زمینه خودرو می باشد که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. اگر شما هم قصد دارید در این زمینه کار کنید اما قبل از شروع یادگیری می خواهید بازار شغل جلوبندی سازی خودرو، درآمد و… را بررسی کنید این مقاله را از دست ندهید.

یکی از بهترین خدماتی که می توانید در مجموعه اتوصافکار از آن بهره مند شوید خدمات صافکاری و نقاشی خودرو می باشد چرا که در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه توسط افراد متخصص انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

بازار شغل جلوبندی سازی خودرو

براساس تحقیقات انجام شده در سال های اخیر استفاده از خودروهای شخصی افزایش قابل توجه ای داشته است و طبق آمار هر خانواده دارای یک الی دو خودرو می باشد. همانطور که می دانید هر خودرویی بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد که این مر نشان دهنده این است که اکثر مشاغل در حوزه خودرو از بازار کار خوب و دائمی برخوردار است.

بازار شغل جلوبندی سازی خودرو به دلیل اهمیت بالایی که برخوردار است مراجعه کننده زیادی دارد درنتیجه شما با آموزش دیدن و فعالیت حرفه ای در این زمینه دیگر نگران درآمد و آینده شغلی نخواهید بود.

بسیاری از تصادف ها و ضربات ممکن است به قسمت جلوی خودرو آسیب وارد کند و از آنجایی که این قسمت یکی از مهم ترین بخش های خودرو می باشد در صورت هر گونه آسیب راننده خودرو باید هر چه سریعتر به یک جلوبندی ساز حرفه ای مراجعه کند.

از طرفی دیگر بعضی اوقات بدون هیچ دلیلی در قسمت جلوی خودرو مشکلاتی ایجاد میشود که تشخیص و تعمیر آن قسمت فقط از عهده یک جلوبندی ساز ماهر برمی آید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات کاملی درمورد جلوبندی خودرو هستید، مقاله جلوبندی سازی چیست به شما کمک می کند تا درمورد اجزای جلوبندی خودرو و همینطور علائم خرابی جلوبندی خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازار شغل جلوبندی سازی خودرو
بازار شغل جلوبندی سازی خودرو

چگونه جلوبند ساز حرفه ای شویم؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که توسط کاربران پرسیده می شود این است که چگونه جلوبندساز شویم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به این که بازار کار جلوبندی سازی خودرو بسیار پر رونق و پرطرفدار است، بسیاری از افرادی که به این حوزه کاری علاقمند هستند می توانند بعنوان کارآموز مدتی نزد یک متخصص آموزش ببینند و فعالیت کنند.

این کار شاید برای شما پروسه ای زمان بر باشد اما در این مدت می توانید کار را از یک استادکار یاد بگیرید و بعد از مدتی به طور مستقل و حرفه ای کار کنید. آموزشگاه های فنی و حرفه ای بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که شما می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشی در زمینه جلوبندی سازی خودرو شرکت کنید.

آموزشگاه های فنی و حرفه ای تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید پس از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید و سپس وارد بازار کار شوید.

در صورتی به دنبال بهترین مرکز و دوره آموزش جلوبندی سازی خودرو هستید و می خواهید این حرفه را زیر نظر اساتید مجرب آموزش ببینید، به صفحه آموزش جلوبندی سازی خودرو مراجعه کنید تا با هزینه دوره آموزشی و نحوه دریافت مدرک آموزش جلوبندی سازی ماشین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه جلوبند ساز حرفه ای شویم؟
چگونه جلوبند ساز حرفه ای شویم؟

میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو

یکی از سوالات مهمی که ممکن است قبل از شروع یادگیری از خودتان بپرسید این است که درآمد جلوبندی سازی ماهانه چقدر است؟ شما می توانید پس از کسب مهارت ها و آموزش های لازم در این زمینه، هم به صورت مستقل کار کنید و هم می توانید در شرکت های مختلف تعمیراتی استخدام شوید و مشغول به کار شوید.

اگر در شرکت های تعمیراتی فعالت کنید، دریافت حقوق به صورت اداره کار یا درصدی می باشد اما درصورتی که بخواهید مستقل کار کنید درآمد بیشتری خواهید داشت.

اگر قصد دارید از طریق این حرفه درآمدهای بالایی را کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم به فکر تاسیس یک تعمیرگاه باشید و برای آن برنامه ریزی کنید تا بتوانید به صورت مستقل کار کنید.

برای اینکار شما نیاز به مقداری سرمایه و مغازه ای بزرگ دارید که در مناسب ترین نقطه شهر و در محل تردد خودرو باشد. بعد از آن برای معرفی تعمیرگاه خود به مردم باید تبلیغات گسترده ای را انجام دهید تا به هدف خود برسید.

اگر به صورت مستقل کار کنید درآمدی 3 الی 4 برابر فعالیت در شرکت ها را خواهید داشت و از این نظر نگرانی بابت آینده مالی خود نخواهید داشت. میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو به طور میانگین 7 الی 20 میلیون تومان ماهیانه می باشد که کاملا بستگی به مهارت و تجربه شما در این زمنیه دارد. به هر میزانی که در این شغل تخصص بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری خواهید داشت.

اگر اطلاعات و دانش خود را در رابطه با جلوبندی انواع ماشین های خارجی و داخلی بیشتر کنید می توانید در این زمینه مهارت خود را ارتقا داده و به صورت تخصصی کار کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

اگر شما هم جزو افراد علاقمند به صافکاری و نقاشی خودرو هستید و می خواهید در دوره آموزشی صافکاری ثبت نام کنید، برای کسب اطلاعات درمورد نحوه برگزاری کلاس ها و دریافت مدرک صافکاری، به صفحه آموزش صافکاری مراجعه کنید.

میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو
میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو

چالش های جلوبندی سازی

همانطور که می دانید هر شغلی در کنار مزایا، معایبی هم دارد که شغل جلوبندی سازی خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. در شغل جلوبندی سازی خودرو ممکن است با چالش ها و مشکلاتی روبرو شوید که بهتر است از آن ها مطلع باشید.

محیط تعمیرگاه از جمله چالش هایی است که ممکن است برای شما خسته کننده باشد زیرا در این محیط با انواع آلودگی های صوتی مواجه هستید. سروکار داشتن با افراد مختلفی که دارای روحیات و اخلاقیات متفاوت هستند ممکن است برای شما کمی آزار دهنده باشد به همین دلیل افرادی که در این حرفه قصد دارند فعالیت کنند باید از روابط اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

اگر در این حرفه قصد دارید مشغول بکار شوید نباید انتظار ظاهری تمیز و شسته و رفته داشته باشید. کار کردن در چنین شرایطی اگر با روحیات شما سازگار نباشد شاید برای شما کمی سخت و آزاردهنده باشد. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که قبل از تصمیم گیری مزایا و معایب این کار را به خوبی بررسی کنید.

اگر قصد خرید خودروی کارکرده و تصادفی را دارید و به دنبال بهترین راهنمای خرید خودرو تصادفی هستید، مقاله تشخیص خودرو تصادفی و چپی را مطالعه کنید تا با نشانه تصادفی بودن خودرو کارکرده آشنا شوید.

چالش های جلوبندی سازی
چالش های جلوبندی سازی

جلوبندی سازی بهتر است یا مکانیکی؟

شغل مکانیکی خودرو با توجه به گستردگی بالای آن، نیاز به اطلاعات و دانش دقیق تر و کامل تری نسبت به قطعات خودرو دارد. به همین خاطر شغل مکانیکی نسبت به جلوبندی سازی خودرو دارای بازار کار پر رونق تر و در نتیجه درآمد بیشتری است.

لاذم به ذکر است که برای کار در تعمیرگاه مکانیکی باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشید و از تجهیزات مختلفی برای تعمیر خودرو استفاده کنید بنابراین برای انجام این کار به صورت مستقل به سرمایه بیشتری نسبت به جلوبندی سازی خودرو نیاز خواهید داشت.

به دلیل پر مشغله بودن و گسترده بودن شغل مکانیکی، ساعت کاری آن نسبت به جلوبندی سازی خودرو بیشتر است. از طرفی دیگر اگر به دنبال شغل بی دردسر و راحت تری هستید، پیشنهاد ما به شما شغل جلوبندی سازی است چرا که برای فعالیت در شغل مکانیکی نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارید و این ممکن است برای شما کمی آزار دهنده باشند.

اگر به کار صافکاری و نقاشی خودرو علاقمند هستید اما نمی دانید جلوبندی سازی بهتر است یا صافکاری، همانطور که گفتیم کار صافکاری همانند جلوبندی سازی از گستردگی و دقت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بازار کار صافکاری نسبت به بازار شغل جلوبندی سازی خودرو پررونق تر است.

جمع بندی

همانطور که گفتیم جلوبندی سازی خودرو یکی دیگر از شغل های پردرآمد در حوزه خودرو می باشد که نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد علاقمند به کار جلوبندی سازی خودرو هستید، و می خواهید درمورد بازار شغل جلوبندی سازی خودرو، میزان درآمد جلوبندی سازی خودرو و… اطلاعات بیشتری کسب کنید این مقاله را مطالعه کنید.

سوالات متداول

درآمد جلوبندی سازی ماهانه چقدر است؟

فعالیت در شغل جلوبندی سازی خودرو به دو صورت می باشد. شما هم می توانید در یک شرکت بزرگ تعمیراتی استخدام شوید و طبق اداره کار یا درصدی حقوق بگیرید و یا مهارت و تجربه های لازم را کسب کنید و به طور مستقل کار کنید که در این صورت درآمد بین 7 الی 20 تومان را خواهید داشت.

چگونه جلوبندساز حرفه ای شویم؟

اگر می خواهید در این زمنیه پیشرفت کنید و درآمد های بالایی را کسب کنید بهتر است ابتدا نزد یک استاد کار بعنوان کارآموز مشغول بکار شوید و بعد از مدتی خودتان به صورت مستقل کار کنید. از طرفی دیگر آموزشگاه های فنی و حرفه ای بسیاری وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند که در این مقاله به طور کامل درمورد این موضوع توضیح داده شده است.

جلوبندی سازی بهتر است یا مکانیکی؟

همانطور که گفتیم شغل مکانیکی دارای بازار کار گسترده تری نسبت به بازار شغل جلوبندی سازی خودرو است. شغل مکانیکی نیاز به دقت بیشتری دارد و برعکس شغل صافکاری سبک تر و راحت تر است. اگر به دنبال شغل راحت و کم دردسری هستید جلوبندی سازی خودرو بهتر است اما اگر به دنبال درآمد بیستری هستید مکانیکی گزینه بهتری است.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید