پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
هزینه رنگ کامل خودرو | نرخ اتحادیه نقاشی ماشین ۱۴۰۰ | قيمت رنگ كردن ماشين

هزینه رنگ کامل خودرو

مجموعه یکی از برترین مراکز صافکاری و نقاشی ماشین در تهران است که در سراسر تهران خدمات صافکاری و نقاشی را با نرخ اتحادیه نقاشی ماشین ۱۴۰۰ ارائه میدهد. در ایم صفحه میخواهیم هزینه رنگ کامل خودرو را برای انواع خودروهای داخلی و خارجسی بررسی کنیم. در انتهای این صفحه جدولی درج کرده ایم که هزینه نقاشی کامل خودرو های مختلف به همراه اجرت را در آن قرار داده ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا قیمت رنگ کامل ماشین های مختلف ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

هزینه رنگ کامل خودرو

ما در صفحه قیمت صافکاری شما را با اجرت صافکاری انواع ماشین و نرخ هزینه های مربوط به رفع ایرادات بدنه و نقاشی و صافکاری 1400 آشنا کردیم. در این صفحه تصمیم گرفتیم برای آن که همه با قیمت نقاشی کامل خودرو های مختفل آشنا شوند و بدانند برای نقاشی کامل خودرو چقدر باید هزینه کنند جدولی را قرا داده ایم که بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ماشین 1400 هزینه ها در آن درج شده است.

لازم به ذکر است که هزینه رنگ کامل خودرو در مجموعه بزرگ اتوصافکار از سایر مراکز ارزان تر بوده و شما میتوانید با پرداخت هیزنه ای منصفانه ماشین تان را مانند روز اول تحویل بگیرید.

کارشناسان ما در اتوصافکار تلاش میکنند از بهترین نوع رنگ برای نقاشی انواع ماشین استفاده کنند و به همین دلیل نتیجه کار بسیار بهتر از سایر مراکز خواهد بود. برای اطلاع از هزینه نقاشی کامل خودرو تان میتوانید با کارشناسان اتوصافکار تماس بگیرید و یا از جدول زیر استفاده کنید.

نکته دیگری که باید در مورد مجموعه اتوصافکار بدانید این است که در این مجموعه از بهترین نقاشان ماشین بهره گرفته شده است و شما میتوانید با خیالی آسوده از نتیجه فوق العاده ماشین تان را به دست کارشناسان مجرب و خبره ما بسپارید.

در ادامه قیمت رنگ آمیزی خودرو 1400 برای خودروهای داخلی و خارجی را تضیح داده ایم.

هزینه رنگ کامل خودرو
هزینه رنگ کامل خودرو

هزینه رنگ کامل پراید 1400

پراید یکی از پرمصرف ترین ماشین های داخلی است که در خانه هر ایرانی یک ماشین پراید یافت میشود. این ماشین برای آن که بعد از یک تصادف مانند روز اول شود باید توسط یک نقاش حرفه ای رنگ و در صورت نیاز توسط یک صافکار مطمئن صافکاری شود.

مهمترین مسله ای که بعد از پیدا کردن سک مرکز معتبر نقاشی پراید برای پراید سواران مطرح میشود این است که هزینه نقاشی کامل پراید چقدر است؟ آیا این هزینه بر اساس هزینه رنگ کامل پراید 1400 تعیین شده از اتحادیه است؟ آیا قیمت رنگ کامل ماشین پراید در مراکر مختلف فرق میکند و چه عاملی بر هزینه صافکاری و نقاشی کامل پراید تاثیر میگذارد؟

به طور کلی هزینه رنگ کامل پراید 1400 بر اساس آنچه اتحادیه تعیین کرده است از 300 400 هزار تومان میباشد.
البته باید بدانید آنچه به صورت مستقیم بر هزینه نقاشی کامل پراید 1400 تاثیر میگذارد میزان تخصص نقاش و کیفیت رنگی است که برای کار از آن استفاده میکند.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه رنگ کامل پراید 1400 در مجموعه بزرگ اتوصافکار عکسی از بدنع ماشین تان برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بر اساس میزان و عمق آسیب بدنه و بر اساس مدل پرایدتان و اجرت نقاش حدود هزینه رنگ کامل خودرو پراید برای شما ارسال شود.

هزینه رنگ کامل پراید 99

در سال 99 هزینه نقاشی کامل خودرو های مختلف قطعا بسیار ازران تر از سال 1400 بود زیرا تورم کمتر بود و هزینه مواد اولیه نیز کمنتر بود.

به طور کلی هزینه رنگ کامل پراید 99 در حدود 200 هزار توان به بالا بود. البته باز هم باید بگوییم که هزینه رنگ کامل پراید 99 نیز مانند سال 1400 به میزان اسیب بدنه بستگی داشت.

هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400

هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400 بر اساس میزان آسیبی که به بدنه وارد شده استتعیین میشود. البته کارشناس باید بررسی های لازم را به صورت حضوری انجام دهد تا هزینه نقاشی ماشین ۴۰۵ را به صورت جزیی خدمت شما اعلام کند.

اگر میخواهید هزینه نقاشی ماشین ۴۰۵ کمتر شود میتوانید به هر مرکز نامعتبری مراجعه کنید اما انتظاری از نتیجه عالی نداشته باشید. پیشنهاد میکنیم در این زمینه کیفیت را فدای هزینه نکنید و برای آن که ماشین شما افت قیمت کمتری داشته باشد بهتر است مرکزی رابرای رنگ کامل خودرو تان انتخاب کنید که در برابر هزینه ای که از شما دریافت میکند خدمات فوق العاده ای به شما ارائه دهد.

به طور کلی هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400 از حدود 500 هزار تومان میباشد و این هزینه بر اساس نوع رنگ مصرفی میتواند متغیر باشد. اگر میخواهید هزينه رنگ كردن ماشين 405 شما کمتر شود باید مرکزی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید که بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ماشین خدمات ارائه دهد.

هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400
هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400

هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 99

در سال 99 هزینه خرید تجهیزات و مواد اولیه بسیار کمتر بود و به همین دلیل هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 99 نسبت به سال 1400 بسیار کمتر بود و میتوانستید برای آسیب دیدگی های جزیی تا عمیق با حداکثر 400 هزار تومان ایرادات بدنه ماشین تان را برطرف کنید.

اما امسال با توجه به تورم و تغییرات در بازار ارز هزینه رنگ کامل خودرو 405 سال 1400 حداقل 10% بیشتر از سال 99 شده است. البته مراکز زیر مجموعه اتوصافکار تلاش میکنند بدون آن که هزینه ای از نرخ اتحادیه نقاشی ماشین اضافه تر دریافت کنند.

هزینه آبرنگ ماشین

گاهی ممکن است ماشین تصادف سنگینی نکرده باشد و میزان آسیب دیدگی بدنه بسیار اندک باشد در این حالت در صورت صلاح دید و تشخیص نقاش ماشین احتمالا نیاز به نقاشی خودرو نباشد و شما با آبرنگ ماشین بتوانید آسیب های جزیی سطح خودرو را پوشش دهید.

هزینه آبرنگ ماشین بستگی به رنگ خودرو و سطح آسیب دیده دارد. هرچه سطح آسیب دیده وسیع تر باشد هزینه آبرنگ ماشین بیشتر میشود. البته تخصص نقاش ماشین نیز در تعیین هزینه آبرنگ ماشین تاثیر زیادی دارد تا بتواند نتیجه قابل قبولی را به شما ارائه دهند.

هزینه آبرنگ ماشین از هزينه رنگ كردن ماشين ارزان تر میباشد زیرا سطح آسیب دیدگی کم است اما در صورتی که اسیب دیدگی زیاد باشد نیاز است قسمت های آسیب دیده رنگ شوند که قيمت رنگ كردن ماشين نیز باتوجه به نوع و مدل و رنگ ماشین متغیر است.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه آبرنگ ماشین با همکاران ما تماس بگیرید و یا با مراجعه حضوری به یکی از مراکز معرفی شده در اتوصافکار به طور دقیق از هزینه آبرنگ ماشین اطلاع یابید.

هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 1400

206 نیز یکی از ماشین های پرطرفدار در ایران است که کیفیت بدنه خوبی دارد اما نه چندادن خوب که در تصادفات آسیب کمی ببیند. 206 یکی از ماشین هایی است که همیشه با مراجعه به هر صافکاری و نقاشی ماشین آن را در آنجا میبینید.

هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 1400 در مراکز زیر مجموعه اتوصافکار از حدود 400 الی 600 هزار تومان به بالا میباشد. البته باید بدانید که هزیه رنگ ستون 206 در حدود 200 هزار تومان میباشد و اگر بخواهید سقف 206 را رنگ کنید هزینه سقف 206 در حدود 550 هزار تومان میباشد.

لازم به ذکر است که هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 1400 باید با نظارت حضوری اعلام شود و ما در این مقاله همه تلاشمون رو میکنیم که هزینه اضافی از شما دریافت نشود و تا حد امکان کمترین دستمزد رنگ کامل خودرو از شما دریافت شود.

هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 99

به طور کلی هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 99 در محدوده 20 الی 400 هزار تومان بود. البته بایدبه شما بگوییم هزینه ای که ما به عنوان هزینه رنگ کامل ۲۰۶ سال 1400 اعلام میکنیم به صورت حدودی است و ممکن است آسیب بدنه شما بیشتر باشد و هزینه به طبع بیشتر خواهد شد.

هزینه رنگ کامل سمند 1400

هزینه رنگ کامل سمند 1400 برای مواردی که آسیب بدنه زیاد باشد از 500 هزار تومان به بالا میباشد. البته گاهی میزان آسیب بدنه زیاد نیست و همین امر میتواند هزینه را برای شما کاهش دهد. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای اطلاع از هزینه رنگ کامل سمند 1400 حتما به صورت حضوری به مرکز نقاشی سمند مراجعه کنید تا کارشناس آن را بررسی کرده و به طور دقیق هزینه دور رنگ ماشین سمند یا هر ماشین دیگری و یا هزینه رنگ کامل خودرو سمند را به شما اعلام کند.

هزینه رنگ کامل خودرو سمند سال 1400 در مراکز معرفی شده توسط اتوصافکار از سایر مراکز کمتر میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر ماشین تان را مانند روز اول دریافت کنید. ما در اتوصافکار تلاش میکنی برای کاهش حداکثر قیمت رنگ آمیزی خودرو کمترین میزان دستمزد و اجرت را دریافت کنیم.

هزینه رنگ کامل سمند 1400
هزینه رنگ کامل سمند 1400

هزینه رنگ کامل پیکان

امروزه پیکان دیگر در خیاباتن های ایران و تهران به چشم نمیخورد و روز به روز تعداد خودرو های پیکان در حال کاهش است. اما اگر شما پیکانی دارید که تصادف کرده و بدنه آن آسیب دیده باید از مراکز نقاشی تخصصی برای رفع ایراد بدنه ماشین کمک بگیرید.

هزینه رنگ کامل پیکان سواری از 300 هزار تومان به بالا میباشد و شما میتوانید با پرداخت این هزینه مطمئن باشید که ماشین تان مانند روز اول میشود و اثری از آسیب در بدنه باقی نمیماند.

هزینه نقاشی کامل پاترول

پاترول یکی از ماشین هایی است که بدنه بسیار قوی دارد و کمتر پیش میاید که در تصادفات بدنه آن آسیب جدی ببیند و نیاز به رنگ کامل داشته باشد. اما اگر این ماشین آسیب دید باید به دنبال مرکز نقاشی پاترولی باشید که به شما خدمات تخصصی ارائه دهد و در این زمینه تجربه داشته باشد.

به طور کلی هزینه نقاشی کامل پاترول در مجموعه اتوصافکار از 700 هزار تومان میباشد. البته این هزینه یک هزینه میانگین است ممکن است آسیب بدنه ماشین شما کم باشد در این صورت هزینه هزینه نقاشی خودرو پاترول میتواند از 200 هزار تومان باشد.

چطور هزینه رنگ خودرو را به حداقل برسانیم

اگر میخواهید هزینه رنگ خودرو را به کمترین میزان کاهش دهید باید ابتدا واقع بین باشید و بدانید که حدود هزینه رنگ ماشین تان در مراکز مختلف چقدر است و این هزینه چطور و بر چه اساسی در این مراکز تعیین شده است.

به طور کلی باید بدانید که هزینه رنگ بخش های مختلف خودرو با هم تفاوت دارد مثلا قیمت رنگ سپر خودرو ، قیمت رنگ کامل ماشین، هزینه لکه گیری ماشین، هزینه دور رنگ ماشین با هزینه رنگ کامل خودرو متفاوت خواهد بود.

بهترین کار این است که مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که اولا از کیفیت خدمات در آن مطمئن باشید و بدانید که وقتی ماشین تان را به این مرکز میسپارید میتوانید انتظار داشته باشید که مانند روز اول آن را تحویل میگیرید.

این مراکز در صورتی که معتبرباشند برای جلب رضایت مشتریان بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ماشین ۱۴۰۰ هزینه را دریافت میکنند و هرگز از شما هزینه اضافی نمیگیرند. به همین دلیل شما اگر بتوانید این مراکز را پیدا کنید میتوانید مطمئن باشید که هزینه رنگ خودرو شما منصفانه دریافت شده است.

اتوصافکار یکی از عتبرترین و بهترین مراکزی است که هزینه منصفانه بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ماشین ۱۴۰۰ از مشتریان دریافت میکند و هرگز از مشتریان هزینه اضافی دریافت نمیکند.

در ادامه ما هزینه نقاشی تیبا، هزینه رنگ کامل پراید، قيمت رنگ كردن ماشين 206، هزینه نقاشی سمند، هزینه دور رنگ پراید، قیمت نقاشی ماشین رانا، قیمت نقاشی خودرو ریو، هزینه نقاشی ماشین ساینا، هزینهنقاشی تیبا ۲، هزینه نقاشی ماشین 207 و اجرت نقاشی اتومبیل را با هم بررسی میکنیم.

جدول هزینه نقاشی کامل خودرو

در این قسمت جزییات رنگ کامل خودرو را برای شما نوشته ایم:

شرح فعالیتپراید ، تیبا206 ، رانا ، 207405 ، پرشیا ،سمند
اجرت نقاشی درب موتورخودرو زیر و رو ( دو طرف )600,000900,000900,000
اجرت نقاشی درب موتور صافکاری شده خودرویک طرف500,000700,000700,000
اجرت نقاشی درب های خودرو از زه به پائین140,000140,000180,000
اجرت نقاشی درب های خودرو از زه به بالا100,000150,000150,000
اجرت نقاشی درب های خودرو (هر لنگه)600,000900,0001,000,000
اجرت نقاشی درب های خودروداخل درب300,000450,000500,000
اجرت نقاشی گلگیرهای جلو خودرو (هر طرف کامل)450,000600,000700,000
اجرت نقاشی گلگیرهای عقب خودرو (هرطرف کامل)400,000650,000650,000
اجرت نقاشی درب اتاق بار و صندوق عقب خودرو  ( پشت و رو)600,000900,000900,000
اجرت نقاشی درب اتاق بار  و صندوق عقب صافکاری شده خودرو فقط یک طرف500,000700,000700,000
اجرت نقاشی زیر درب موتور خودرو350,000 500,000 500,000
اجرت نقاشی زیر درب صندوق عقب خودرو350,000 500,000 500,000
اجرت نقاشی پشت درب اتاق بار خودرو 350,000 500,000 500,000
اجرت نقاشی رکاب خودرو کامل ( داخلی ، میانی ، بیرونی و تقویت رکاب جلو) 350,000 500,000 500,000
اجرت نقاشی داخل موتور خودروتوافقیتوافقیتوافقی
اجرت نقاشی داخل صندوق عقب کامل خودرو با مومکاری500,000800,000800,000
اجرت نقاشی جلو پنجره خودرو75,00050,000100,000
اجرت نقاشی قاب آئینه خودرو30,00030,00040,000
اجرت نقاشی سقف صافکاری شده خودروتا لبه های ستون و گلگیر500,000800,000800,000
اجرت نقاشی اتاق خودرو ( با آستر )3,000,0003,500,0004,000,000
اجرت نقاشی سپرجلو یا عقب خودرو کامل150,000300,000300,000
اجرت نقاشی اتاق خودرو  ( بدون آستر )3,600,0004,200,0004,200,000
اجرت نقاشی زیر باطری خودرو150,000250,000300,000
اجرت نقاشی سرشاسی عقب خودرو هرطرف250,000300,000312,500
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای جلو خودرو هرطرف200,000240,000240,000
اجرت نقاشی دوبل گلگیرهای عقب خودرو200,000240,000250,000
اجرت نقاشی سینی کفی عقب خودرو270,000324,000337,500

هزینه نقاشی خودرو

باتوجه به آن که عوامل مختلفی در تعیین هزینه نقاشی خودرو درگیر هستند شما میتوانید برای بافتن مرکزی که قيمت رنگ كردن ماشين در آن منصفانه باشد کمی تحقیق بیشتری کنید و مرکز تخصصی نقاشی خودرو را انتخاب نمایید.

قيمت رنگ كردن ماشين به تخصص نقاش، پیشرفته بودن تجهیزات و میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو بستگی دارد و هرچه ماشین آسیب دیدگی بیشتری داشته باشد قطعا هزينه رنگ كردن ماشين افزایش خواهد داشت. در این موارد بهتر است تخصص نقاش ماشین را به عنوان فاکتور اصلی در نظر داشته باشید تا بتوانید نتیجه خوبی را دریافت کنید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه نقاشی خودرو 1401 و 1400 برای ماشین های مختلف با میزان آسیب های متفاوت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول

هزینه رنگ کامل خودرو چقدر است؟

باتوجه به مدل، رنگ خودرو و میزان آسیب دیدگی هزینه رنگ کامل خودرو متغیر است که در این صفحه جدول نرخ اتحادیه نقاشی ماشین درج شده و شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه رنگ کامل خودرو عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

عوامل موثر در هزینه نقاشی خودرو چیست؟

به تخصص نقاش ماشین، نوع رنگ، میزان آسیب دیدگی، نوع تجهیزات و مدل و رنگ ماشین بستگی دارد که در مراکز اتوصافکار کمترین هزینه نقاشی خودرو در مقایسه باکیفیت انجام کار از مشتری دریافت میگردد.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

21 نظر

    1. سلام برای اطلاع از هزینه میتونید با شعب ما تماس بگیرید و یا عکسی از ماشین تون برای همکاران ما ارسال کنید تا بر اساس میزان آسیب دیدگی هزینه را خدمت شما اعلام کنن

  1. خنده داره یا اشتباه تایپ کردید هزینه دور رنگ کردن ۵۰۰ زدید…الان یه ۲۰۶ زیر ۱۰ تومن کسی رنگ نمیکنه

  2. سلام.هزینه کامل رنگ آمیزی ۲۰۶کاملا آتش گرفته و سوخته چقدر می باشد.ممنون

  3. سلام الان ۷اسفند۱۴۰۰هست ودتا روکش درب پژو۴۰۵بخواییم تعویض کنیم و رنگ بشه چقدرهزینه صافکاری ونقاشی میشه‌ویه مرکزی که این قیمتی که اعلام میکنیدرو ادرس بدین لطفا دراصفهان ممنون میشم

  4. سلام وقتتون بخیر،هزینه صافکاری خیلی جزیی و رنگ و نقاشی کامل سمند معمولی چقدره؟

    1. سلام دوست عزیز باید ماشین شما توسط کارشناس مورد بررسی قرار بگیره. شما میتونید یا عکس ماشین تان را برای همکاران ما ارسال کنید و یا به یکی از مراکز تحت نظر اتوصافکار مراجعه کنید تا از هزینه دقیق اطلاع یابید.

  5. سلام و خسته نباشید من یه پراید هاچ بک کره ای دارم میخام که ماشینمو رنگ کامل کنم و یه چند قسمت از ماشین هم نیاز به صافکاری داره میخاستم قیمت و شرای و اینارو بدونم ممنون میشم تماس بگیرید. ۰۹۱۲۴۸۵۴۵۳۱
    ۰۹۳۶۲۷۰۷۲۰۸

    1. سلام دوست عزیز لطفا با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم خدمتتون ارائه دهند.

  6. سلام وقت خوش….لطف کنید راهنمایی بفرمایید….بنده یه ماشین تیبا دو رنگ آبی متالیک دارم….بعد تصادف گلگیر جلو وعقب رو تعویض کرده ام…سپر جلو وعقب رو هم خام شرکتی گرفته ام….هزینه نقاشی چقد میشه؟ سپاسگزار میشم راهنمایی بفرمایید….

    1. سلام دوست عزیز شما میتونید عکس ماشین تان را برای همکاران ما ارسال کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

  7. سلام من یه ۴۰۵ صفر دارم میخوام سفارشی کل بدنشو رنگ کنم چقد هزینه میبره؟رنگ قرمز یا سیاه

    1. سلام وقت بخیر با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم و دقیق در مورد قیمت را کسب کنید.

  8. داستان شما شده داستان میوه فروشای کنار خیابون یه جوری قیمت میزنن رو تابلو میگی چقدر ارزون پیاده میشی ده برابر. شمام داستانتون اینه.میگی 500 وقتی با کارشناستون تماس بگیریم میگه 20ملیون رنگ کامل 🤣🤣🤣

  9. سلام وقت بخیر من درست متوجه نشدم رنگ امیزی درب صندوق که زدید ۹۰۰ تومن فقط دستمزد استاد کتر هست یا با مصالحی ک مصرف میشه
    کلا این قیمتا بدون مصالح هست یا با مصالح

  10. درود دوستان عزیز،لطفا اگر امکان داره یک نرخ مشخص ودقیق درمورد هزینه رنگ امیزی هربرندخودرو با انواع رنگهارواعلام بفرمایید،مثلا برای د ررنگ خودرویی مثل پژو405 بارنگ متالیک چقدرهزینه بایدکردوبارنگ روغنی یا پلیورتان یاهمون 21 چقدرهزینه بایدکرد،و لطفا بصورت دقیق بنویسید،که مثلا دوررنگ پژوپارس بدون سقف وکاپوت ودذب صندوق انقدره،با کاپوت وصندوق انقدر، که مشتری قیمت روبدونه حالا یک ملیون تا سه دوملیون بالایاپایین تفاوت قیمت بستگی به مهارت نقاش وکیفیت کارش داره،ممنون،

  11. سلام
    هزینه رنگ پراید مدل ۸۴
    بژ
    چقدر میشه
    از سقف به پایین
    نیاز به صافکاری نداره

  12. سلام. چرا قیمت ها را اینگونه زده اید؟! برای یافتن مشتری نیازی به ناراستی نیست. پراید ۳ سال پیش رنگ کامل ۷ میلیون تومان بود نه ۲۰۰ هزار تومان!!!

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید