پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
واکس ماشین چیست | انواع و مزایا و معایب واکس خودرو

واکس ماشین چیست

یکی از بهترین روش های نگهداری و مراقبت از رنگ بدنه خودرو دربرابر عوامل محیطی مانند آب و هوا، نور آفتاب و… استفاده از واکس ماشین می باشد که از مهم ترین فاکتورها در افزایش طول عمر خودرو محسوب می شود. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به طور کامل توضیح دهیم که  واکس ماشین چیست و چه کاربردی دارد.

در صورتی که به دنبال بهترین و معتبر ترین مرکز صافکاری خودرو هستید، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید تا این خدمات را با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

واکس ماشین چیست

واکس ماشین درواقع ترکیبی از واکس ها، روغن ها و حلال ها می باشد که از موادی از جمله عصاره روغن خام، اتانول، چکیده مواد معدنی، نفت، ناپتا (که معمولا به عنوان رقیق کننده برای لاک های چوب و رنگ مورد استفاده قرار می گیرد) تشکیل شده است و در انواع مختلفی مانند واکس ماشین مشکی، واکس ماشین نانو، واکس داخل ماشین، واکس بدنه خودرو نقره ای و… می باشند.

ترکیب مومی باعث ایجاد یک لایه محافظتی و همچنین درخشندگی و شفافیت رنگ بدنه خودرو می شود. در صورتی که واکس ماشین خودرو شما را براق تر کرده و آن را در برابر عواملی مانند گرمای بیش از حد، اشعه ماورا بنفش، رطوبت، آلاینده ها و… حفظ می کند و این امر درنهایت باعث کاهش فرآیند اکسیداسیون می شود.

امروزه در بیشتر واکس ها مواد طبیعی و مصنوعی جهت افزایش دوام و شفافیت خودرو بکار رفته است که این محصول کار را برای خودرو سواران راحت تر می کند. البته باید بدانید که اکثر واکس های سنتی بر پایه کارنوبا هستند. شاید برایتان سوال باشد که کارنوبا چیست و چه کاربردی دارد؟

این واکس به صورت خالص و طبیعی بسیار سخت است به همین دلیل باید با واکس های نرم تر، روغن های دیگر و تقطیرهای نفتی ترکیب شود تا بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر می خواهید در بهترین دوره آموزش صافکاری شرکت کنید و پس از طی دوره آموزشی با دریافت مدرک فنی و حرفه ای بین المللی در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید، به صفحه آموزش صافکاری مراجعه کنید.

واکس ماشین چیست
واکس ماشین چیست

انواع واکس ماشین چیست

همانطور که گفتیم واکس ها وظیفه حفظ و نگهداری رنگ بدنه خودرو را دارند که در انواع مختلفی از جمله واکس مایع، واکس نرم و واکس سخت هستند.

  • واکس نرم خودرو

واکس نرم یا Soft Wax، نوعی واکس است که بیشتر افراد به دلیل راحتی در استفاده، سطح پوشش دهی بالا و همینطور ماندگاری آن از این نوع واکس استفاده می کنند.

  • واکس مایع خودرو

واکس مایع یا Liquid Wax، از دیگر انواع واکس ماشین می باشد که برای جلادادن و براق کردن خودروها کاربرد دارد. این نوع واکس ها در مقایسه با واکس های نرم و سخت از دوام و ماندگاری کمتری برخوردار هستند. به همین خاطر شما می توانید پس از هر بار شستن ماشین با شوینده مخصوص از این نوع واکس ماشین استفاده کنید.

دیتیلینگ خودرو یکی از این مشاغل مهم در زمینه خودرو می باشد که از بازار کار خوبی برخوردار است. اگر برای ورود به این حوزه به دنبال بهترین دوره آموزشی با دریافت مدرک فنی حرفه ای هستید، دوره آموزش دیتیلینگ خودرو اتوصافکار را تجربه کنید.

  • واکس سخت خودرو

این نوع واکس یا Hard Wax همانطور که از اسمش پیداست ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به دیگر واکس ها دارد و به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شما از این واکس می توانید هر 6 ماه یکبار استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که در هنگام واکس زدن باید همه مراحل را با دقت انجام دهید.

اگر برای انجام کارشناسی خودرو به دنبال معتبرترین و بهترین مرکز کارشناسی خودرو هستید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

کارشناسی خودرو

  کاربرد واکس خودرو

یکی از مهم ترین کاربرد واکس خودرو، محافظت از بدنه خودرو در برابر آسیب های احتمالی می باشد. عواملی مانند ذرات کثیف موجود در آب و هوا، گرد و خاک، اشعه فرابنفش خورشید و رطوب و… می توانند به مرور زمان رنگ بدنه خودرو را دچار تخریب کنند.

در این بین یکی از روش هایی که می تواند تا حد زیادی از آسیب و تخریب رنگ بدنه خودرو جلوگیری کند، استفاده از پولیش یا واکس هایی است که بدنه خودرو را هیدروکربنیک یا همان ضد آب می‌کند.

یکی دیگر از کاربرد واکس خودرو، براق کردن و شقاف کردن خودرو می باشد. ظاهری براق و درخشان می تواند زیبایی خودروی شما را دو چندان کند و این چیزی است که بسیاری از افراد خواستار آن هستند. برای اینکه ظاهر خودرو شما شیک و نو بنظر برسد نیاز است که هر چند وقت یکبار از واکس خودرو استفاده کنید. واکس ماشین با استفاده از خواصی که دارد یک لایه محاقظتی بر روی رنگ بدنه خودرو شما ایجاد کرده و باعث درخشان شدن و شفافیت رنگ خودرو می شود.

  کاربرد واکس خودرو
  کاربرد واکس خودرو

زمان استفاده از واکس ماشین

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که واکس زدن خودرو هر چند وقت یکبار لازم است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت زمان استفاده از واکس ماشین به عوامل مختلفی از جمله نوع واکسی که استفاده می کنید، عادت های رانندگی شما، شرایط محیطی و آب و هوایی که در آن زندگی می کنید و… بستگی دارد. به همین دلیل زمان استفاده از واکس ماشین با توجه به عواملی که گفته شد متفاوت است.

لاذم به ذکر است که اگر از واکس سخت برای خودرو استفاده می کنید می توانید هر 6 ماه یکبار استفاده کنید اما از دیگر انواع واکس استفاده می کنید با توجه به مقاومت و ماندگاری که دارند باید زود به زود این کار را انجام دهید.

در حالت کلی بهتر است هر 3 الی 4 ماه یکبار از واکس خودرو استفاده کنید. البته همانطور که گفتیم نوع واکسی که استفاده می کنید بسیار مهم است. به این نکته توجه داشته باشید که واکس ماشین نقش مهمی در مراقبت و نگهداری از رنگ بدنه خودرو دارد اما نباید در استفاده از واکس زیاده روی کنید چرا که در صورت استفاده بیش از حد می تواند به بدنه خودرو شما آسیب وارد شود.

پولیش زدن خودرو یکی دیگر از بهترین روش ها برای رفع خطوط سطحی و عمقی روی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد پولیش زدن ماشین با دست و همینطور با دستگاه به صفحه نحوه پولیش زدن ماشین مراجعه کنید.

نحوه واکس زدن خودرو

تا به اینجا با واکس ماشین و کاربرد آن اشنا شدید. حال در این بخش قصد داریم به اموزش واکس بدنه خودرو بپردازیم.

نحوه واکس زدن خودرو به این صورت است که در ابتدا برای واکس زدن ماشین باید وسایل مورد نیاز برای این کار از جمله یک سطل، یک اسفنج، دستمال میکروفایبر، صابون مخصوص شستشو پولیش خودرو را آماده کنید. در قدم اول قبل از اعمال واکس، خودرو را از هر گونه کثیفی و آلودگی پاک کنید. برای تمیزکردن می توانید از چرخ های خودرو شروع کنید و از دستیگره ها و درب های کناری و قسمت های زیرین غافل نشوید و در آخر کل خودرو را تمیز بشویید تا هیج اثری از آلودگی ها نماند در غیر این صورت کار شما کمی سخت تر می شود.

بعد از شستشو با یک دستمال تمیز بدنه خودرو را به طور کامل خشک کنید تا هیچ رطوبتی باقی نماند. از آنجایی که هدف از تولید این واکس ها تمیز کردن و براق کردن رنگ بدنه خودرو می باشد، برای اعمال واکس نیازی به زور بدنی نخواهید داشت. لادم به ذکر است که به هر میزانی که آسیب دیدگی رنگ بیشتر باشد، انرژی بیشتری در هنگام کار نیاز خواهید داشت اما بسته به مدل واکس این امر متفاوت است.

برای استفاده از واکس به صورت تیوپی باید ابتدا بسته بندی را باز کرده و پد را بردارید. در زیر پد یک لایه دیگر قرار گرفته است که واکس روی آن وجود دارد. در حالت کلی برای شروع واکس زدن خودرو بهتر است با مقدار کمی واکس شروع کنید. پیشنهاد ما به شما این است که خودرو را به صورت تکه تکه واکس بزنید تا عمل واکس زدن برای شما راحت تر شود. به این نکته توجه داشته باشید که واکس نباید برای مدت طولانی روی خودرو باقی بماند چرا که خشک شدن آن کار شما را سخت می کند. زمانی که واکس روی بدنه سفت و خشک می شود، جدا کردن آن سخت تر می شود .

عمل واکس زدن باید به صورت دورانی و آرام انجام شود تا بدنه خودرو آسیب نبیند. بعد از اینکه همه قسمت های خودرو را واکس زدید مشاهده خواهید کرد که واکس شروع به خشک شدن می کند و مات و گچی به نظر می رسد. بهتر است واکس ها در ظرف های در بسته نگهداری شود. پس از اتمام کار با استفاده از یک پارچه تمیز یا یک دستمال میکروفایبر، واکس را از روی سطح بدنه خودرو به صورت دورانی و کاملا آهسته پاک کنید تا زمانی که کاملا تمیز شود. بعد از تمیر کردن متوجه این امر خواهید شد که چقدر سطح خودرو تمیز و براق شده است.

در صورتی که به دنبال بهترین براق کننده برای براق کردن رینگ و لاستیک خودرو هستید، مقاله براق کردن رینگ و لاستیک خودرو را از دست ندهید.

نحوه واکس زدن خودرو
نحوه واکس زدن خودرو

مواد تشکیل دهنده واکس ماشین

  • واکس کارنوبا

این نوع واکس به نام واکس نخل یا واکسم برزیل شناخته شده که توسط برگ درخت نخل Copernicia Prunifera برزیل تولید شده است. این ماده با زدن موم از خرده های نخل خشک شده و درنهایت تصفیه آن برای استفاده به دست می آید. این گیاه آبگریز است و نوری شفاف بوده که به عنوان یکی از ملزومات در واکس استفاده می شود.

  • واکس زنبور عسل

واکس زنبور عسل همانطور که از اسمش پیداست در لانه زنبور یافت می شود که یک نوع واکس با دوام متوسط محسوب می شود. معمولا این نوع واکس با واکس کارنوبا ترکیب می شود تا کارایی آن بیشتر شود.

  • تقطیرهای نفتی

تقطیرهای نفتی به حلال های مشتق شده از روغن خام گفته می شود که به تمیز کردن رنگ و کارکرد بهتر موم کمک بسیاری می کند.

  • روغن ها

معمولا روغن هایی مانند روغن بذر کتان یا سایر نرم کننده ها جهت افزایش درخشندگی و براقیت و حالت دهی به موم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سیلیکون ها و پلاستیک ها

در اکثر مواقع این مواد در درزگیرها وجود دارد که باعث افزایش دوام موم و همچنین درخشندگی آن می شود.

مواد تشکیل دهنده واکس ماشین
مواد تشکیل دهنده واکس ماشین
  • رزین ها و پلیمرها

این نوع مواد مصنوعی به سطح رنگ می چسبند و باعث محافظت طولانی مدت و افرایش دوام بالاتری می شوند.

در بین همه واکس هایی که گفته شد، واکس کارنوبا یکی از رایج ترین واکس ماشین طبیعی می باشد که کاربرد مختلفی دارد که می توانید هنگام واکس زدن خودرو از آن استفاده کنید. در ادامه درمورد واکس کارنوبا چیست به طور کامل توضیح داده ایم که می توانید با این نوع واکس محبوب آشنا شوید.

تورفتگی خودرو یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر خودرویی اتفاق بیفتد. اگر خودرو شما هم با این مشکل مواجه شده، برای برطرف کردن و ترمیم آن، به صفحه روش های رفع تورفتگی خودرو مراجعه کنید.

واکس کارنوبا چیست

واکس ماشین کارنوبا به نوعی واکس گیاهی گفته می شود که از برگ درخت نخل برزیل تولید شده است که به آن درخت زندگی هم گفته می شود. وظیفه این نوع ماده مومی این است که از درختان در مقابل آفتاب متشنج آمریکای جنوبی محافظت کند.

باید بدانید که پایه اصلی فرمولاسیون واکس اکثر خودروها، واکس کارنوبا می باشد به صورتی که کارنوبای طبیعی را با روغن ها، عصاره نفت خام، حلال ها و مواد دیگر ترکیب می کنند و در نهایت در یک محلول نهایی استفاده می شود. این مدل واکس خودرو با کارایی منحصر به فردی که دارد توانسته است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. شما پس از استفاده از واکس کارنوبا درخشندگی را در خودرو خود احساس خواهید کرد.

درمورد عملکرد این نوع واکس باید گفت که زمانی که واکس روی سطح مورد نظر اعمال می شود، واکس به سطح می چسبد. هنگامی که این واکس از روی سطح خشک می شود و از بین می رود یک لایه بسیار نازک از خود به جای می گذارد که دارای خاصیت آبگریز و بازتابی می باشد.

در واکس ها مواد دیگری مانند روغن ها و حلال ها بکار رفته که می توانند ظاهر و وضعیت سطح زیرین را افزایش دهند. همانطور که می دانید واکس یک لایه دائمی نیست و به مرور زمان از بین می رود و به همین دلیل شما باید هر چند ماه یکبار بسته به نوع واکس آن را تمدید کنید.

اگر می خواهید بدانید برای رفع زردی چراغ ماشین خودرو چه کارهایی می توان انجام داد، مطالعه مقاله تمیز کردن چراغ خودرو در این راستا به شما کمک می کند.

بهترین واکس ماشین چیست

در جواب بهترین واکس ماشین چیست باید گفت که هر واکسی براساس نیاز کاربر می تواند متفاوت باشد اما در حالت کلی بهترین واکس ماشین شامل موارد زیر می شود.

واکس ماشین طبیعی

موم طبیعی خودرو با استفاده از مومی طبیعی مانند موم کارنوبا یا دیگر موارد دیگر ایجاد می شود. واکس ها به انواع مختلف واکس تمیز کننده و واکس نهایی تقسیم می شوند و درواقع باید گفت که انتخاب نوع واکس به نوع خودروی شما مربوط می شود.

  • واکس تمیزکننده

واکس تمیزکننده خودرو دارای مواد شیمیایی و ساینده برای پاک کردن رنگ، اکسیداسیون و پولیش هستند و درواقع به عنوان یک واکس همه جانبه محسوب می شوند. این نوع واکس یک لایه محافظتی بر روی بدنه خودرو شما ایجاد می کند.

  • واکس ماشین نهایی

این نوع واکس برعکس واکس تمیزکننده هیچ گونه قدرتی در تمیز کردن ندارد. واکس ماشین نهایی آخرین مرحله از فرآیند اختصاصی چند مرحله ای می باشد که شامل شستشو، تمیزکردن کامل، استفاده از یک ترکیب، تمیزکردن موتور و یا پاک کننده چرخشی و یک مرحله پولیش است.

مقاله پیشنهادی :  اصطلاحات خودرویی

بهترین واکس ماشین چیست
بهترین واکس ماشین چیست

 مزایا واکس خودرو

استفاده از واکس خودرو باعث ایجاد یک لایه محافظتی در برابر اکسیداسیون و انواع آلاینده ها مانند خاک، آسیب های احتمالی، نمک، ریزش صنعتی، گرد و غبار ترمز و… بر روی بدنه خودرو می شود که این عامل از مهم ترین مزایا واکس خودرو می باشد. همانطور که می دانید هر میزانی که رنگ خودرو حفظ شود، عمر بیشتری خواهد داشت.

زمانی که از واکس استفاده می کنید یک لایه محافظتی ایجاد شده که از رنگ بدنه خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و این مورد یکی دیگر از مهم ترین مزایا واکس خودرو محسوب می شود. لاذم به ذکر است که استفاده از بعضی واکس های پاک کننده باعث حذف اکسیداسیون نور و آلودگی ها هنگام استفاده از آن می شود چرا که دارای ساینده و حلال هستند.

از دیگر مزایا واکس خودرو می توان به محافظت در برابر خراش ها اشاره کرد چرا که روزانه خودرو ما در مقابل آسیب هایی مانند انواع خطوط قرار دارد و استفاده از واکس می تواند تا حد زیادی خودرو شما را در برابر انواع آسیب هایی مانند خط وخش حفظ نماید. واکس ها دارای موم هایی هستند که با روغن های طبیعی و تقطیرهای نفتی ترکیب شده است و این ترکیب با ایجاد لایه محافظتی بر روی بدنه خودرو تا حد زیادی از ایجاد خط و خش جلوگیری می کند.

یکی دیگر از مزایا واکس خودرو کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو می باشد. همانطور که گفتیم استفاده از واکس باعث افزایش طول عمر رنگ خودرو می شود و این امر شما را از نقاشی دوباره یا ترمیم رنگ دارد.

واکس خودرو علاوه بر مزایایی که دارد، معایبی هم دارد. زیاده روی در مصرف هر چیزی می تواند اثر مثبت آن را از بین ببرد و این موضوع درمورد واکس خودرو هم صدق می کند. یکی از مهم ترین معایب واکس ماشین که می تواند برای شما به همراه داشته باشد، زیاده روی در استفاده از آن است که باعث آسیب به رنگ خودرو و کاهش طول عمر آن می شود. بنابراین در هنگام استفاده از واکس خودرو به این نکته دقت داشته باشید.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات درمورد اجزای جلوبندی خودرو و همینطور علائم خرابی جلوبندی خودرو هستید، به صفحه جلوبندی سازی چیست مراجعه کنید.

جایگزین واکس خودرو چیست

با این حال که واکس برای براق کردن و ایجاد یک لایه محافظتی رنگ بدنه خودرو به کار می رود اما در گاهی اوقات استفاده از واکس دیگر کاربردی ندارد و باید از پولیش یا رنگ استفاده کنید.

پولیش درواقع یکی از بهترین روش های تمیزکردن خودرو و رفع خط و خش ها می باشد که با خاصیت ساییدگی که دارد یک لایه از روی رنگ را بر میدارد و ظاهر خودرو شما را درخشان تر و براق تر می کند. اگر نگران هزینه های بالای رنگ کردن خودرو هستید می توانید از پولیش استفاده کنید.

استفاده از پولیش و واکس خودرو به طور مرتب تا حد زیادی از آسیب دیدگی رنگ ماشین شما جلوگیری می کند اما باید توجه داشته باشید که زیاده روی در استفاده از پولیش می تواند به رنگ خودرو شما آسیب وارد کند. از آنجایی رنگ خودرو متشکل از 7 تا 10 لایه است هر بار که شما خودرو را پولیش می کنید یک لایه رنگ برداشته می شود و اگر این کار را ادامه دهید علاوه بر اینکه خط و خش ها را از بین نمی برد بلکه باعث آسیب بیشتر می شود.

جایگزین واکس خودرو چیست
جایگزین واکس خودرو چیست

قیمت واکس ماشین

همانطور که می دانید برندهای مختلفی از واکس خودرو در بازار وجود دارد. عوامل مختلفی در قیمت واکس ماشین تاثیرگذار است که از جمله این عوامل می توان به نوع واکس، کیفیت واکس، میزات آسیب دیدگی و… اشاره کرد. برای خرید واکس به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به سراغ واکس های با کیفیت و معتبر و برند بروید.

شاید برای تهیه این نوع واکس هزینه بالایی را پرداخت کنید اما در نظر داشته باشید که استفاده از واکس بی کیفیت ممکن است به رنگ خودرو شما آسیب وارد کند که در این صورت برای ترمیم این آسیب باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید.

از آنجایی که این کار نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد نکته مهم دیگری که نباید از آن غافل شوید این است که، اگر خودتان مهارت کافی در این زمینه را ندارید می توانید به مراکز مختلف صافکاری مراجعه کنید تا با استفاده از دستگاه های خاص و پیشرفته این کار را برای شما انجام دهند.

جمع بندی

استفاده از واکس خودرو یکی از روش های محافظت و نگهداری از رنگ بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی مانند شرایط آب و هوایی، رطوبت، نور آفتاب، خط و خش ها و… می باشد. به همین منظور ما در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم که واکس ماشین چیست و چه کاربردی دارد تا شما با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید.

سوالات متداول

واکس ماشین چیست؟

استفاده از واکس درواقع یک روش نگهدرای و مراقبت رنگ خودرو دربرابر عوامل و فاکتورهای مهمی است که ممکن است به خودرو اسیب وارد کند. واکس ها مزایا و کاربردهای مختلفی دارند که در این مقاله به طور کامل درمورد آن توضیح داده ایم.

تفاوت واکس و پولیش چیست؟

واکس یک لایه محافظتی بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند اما پولیش با خاصیت سایندگی که دارد یک لایه ار روی رنگ بر می دارد و باعث درخشان شدن و شفافیت خودرو می شود.

واکس زدن خودرو هر چند وقت یکبار لازم است؟

یکی از عواملی که در زمان استفاده از واکس ماشین موثر است، نوع واکس می باشد. به طور مثال واکس سخت بخاطر مقاومت و دوام بالایی که دارد هر 6 ماه یکبار استفاده می شود اما اگر از واکس های با دوام پایین تر استفاده می کنید در حالت معمول بین 3 الی 4 ماه باید از واکس استفاده کنید.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید