پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
بهترین ماشین های کلاسیک ایران | کلکسیون ماشین های قدیمی در ایران

ماشین های کلاسیک ایران

اگر قصد خرید ماشین کلاسیک یا ماشین های قدیمی در ایران را دارید و می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید تا آگاهانه تر برای خرید ماشین های قدیمی در ایران اقدام کنید، تا انتها این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم شما را با بهترین ماشین های کلاسیک ایران آشنا کنیم.

اگر قصد خرید ماشین دست دوم دارید و می خواهید خودرو خود را بازسازی کنید و به دنبال بهترین مرکز بازسازی کامل خودرو هستید، می توانید با مراجعه به مقاله بازسازی خودرو در تهران لیستی از معتبرترین مراکز بازسازی خودرو را تهیه کنید.

بهترین ماشین های کلاسیک ایران

علاقه خیلی از افراد به خودروهای کلاسیک باعث شده که کلکسیون ماشین های قدیمی در ایران رونق زیادی داشته باشد و معمولاً از کلکسیون ماشین قدیمی در ایران در نمایشگاه‌ها رونمایی کنند.

به دلیل گران بودن این ماشین های قدیمی ایران تنها در بعضی از نمایشگاه ها نگهداری و به فروش می رسد و طرفداران خاص خودش را دارد. در ادامه عکس ماشین های قدیمی ایرانی و خارجی را برای شما قرار می دهیم تا با اسم ماشین های کلاسیک و خودرو های نوستالژی بیشتر آشنا شده و مانند یک توریست خارجی بتوانید خاص ترین ماشین های کلاسیک ایران را ببینید. در این مقاله تعدادی عکس ماشین قدیمی ایرانی را منتشر کرده کرده ایم تا شما بیشتر با مدل های متنوع ماشین های قدیمی خارجی در ایران آشنا شوید.

اگر بهترین ماشین کلاسیک شما تصادف کرده و یا بدنه آن آسیب دیده است میتوایند برای صافکاری مجموعه بزرگ اتوصافکار را انتخاب کنید تا با هزینه ای مناسب خدمات تخصصی صافکاری را دریافت کنید.

فولکس واگن ماشین کلاسیک

فولکس واگن یکی از ماشین های کلاسیک ایران می باشد که توسط شرکت خودروسازی فولکس واگن تولید شده است. طراحی این ماشین کلاسیک نایاب در ایران با آرایش موتور و دیفرانسیل جلو انجام شده است و اتاق و بدنه این خودرو به صورت ماهرانه ای طراحی شده است. واگن یکی از گرانترین ماشین کلاسیک در ایران می باشد که به دلیل اتاق راحت همچنان در در بعضی از شهرهای ایران از آن استفاده می شود. امروزه این مدل از ماشین های قدیمی ایران برای تهیه غذاهای خیابانی استفاده میشود که جلوه زیبایی به شهر میدهد و میتواند جز بهترین ماشین قدیمی برای خرید محسوب شود.

فولکس واگن ماشین کلاسیک
فولکس واگن ماشین کلاسیک

کادیلاک سری ۷۵ مدل ۱۹۷۳

ماشین کادیلاک قدیمی یکی از ماشین های آمریکایی قدیمی موجود در ایران می باشد که توسط بیل میچل مهندس افسانه‌ای ساخته شده است و در مدل های کوپه و استیشن در بازار موجود می باشد. کادیلاک از ماشین های قدیمی خارجی در ایران بوده که ۸ سیلندر می باشد و به کمک یک جعبه دنده سه سرعته توانست جزء خاص ترین ماشین های کلاسیک قرار بگیرد.

این بهترین ماشین کلاسیک بسیار ارزشمند موجود در ایران در حدود ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. البته علاقه مندان به خودروهای کلاسیک ایران این موضوع را می‌دانند که قیمت خاصی برای ماشین‌های قدیمی وجود ندارد و بر اساس آپشن های نصب شده بر روی ماشین و قابلیت‌های موجود قیمت تعیین می شود. در قسمت زیر میتوانید عکس ماشین کادیلاک قدیمی در ایران را مشاهده کنید و با مشاهده خودرو های کلاسیک ایران بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید و می خواهید از کارکرد صحیح خودرو و سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید بهترین کار مراجعه به بهترین و معتبرترین مراکز کارشناسی خودرو می باشد. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از کارشناسی خودرو در محل بصورت رایگان و 100٪ تضمینی بهره مند شوید.

کارشناسی خودرو
کادیلاک سری ۷۵ مدل ۱۹۷۳
کادیلاک سری ۷۵ مدل ۱۹۷۳

پونتیاک jto مدل ۱۹۶۸

از دیگر ماشین کلاسیک در ایران می‌توان به پونتیاک اشاره کرد که این ماشین کوپه اسپرت بوده و بعد از ۵۰ سال باز هم طرفداران خاص خود را دارد.

این ماشین قدیمی اسپرت دارای موتور با حجم ۷ و نیم لیتر و ۸ سیلندر می باشد که قدرت شگفت انگیزی داشته و می تواند معادله ۳۹۰ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار بدهد. صفر تا صد این ماشین کلاسیک در ایران ۶ ثانیه می باشد و این حجم از قدرت شگفت انگیز موتور تنها در بهترین ماشین های کلاسیک ایران دیده می شود. با ویژگی های ذکر شده این ماشین به عنوان بهترین ماشین قدیمی برای خرید در لیست انتخاب هاست و میتوانید عکس ماشین کلاسیک قدیمی را در قسمت زیر مشاهده کنید.

پونتیاک jto مدل ۱۹۶۸
پونتیاک jto مدل ۱۹۶۸

BMW مدل ۲۰۰۲

از دیگر بهترین ماشین قدیمی پرطرفدار بی ام دبلیو مدل ۲۰۰۲ می باشد که این برند از ماشین همیشه مورد توجه علاقه مندان به خودروهای سواری کلاسیک و اسپرت بوده و روز به روز به طرفداران آنها افزوده می شود.

موتور بهترین ماشین های کلاسیک ایران از جمله بی ام دبلیو در حدود ۲۰ اسب بخار می باشد که صفر تا صد آن نیز زیر ۱۰ ثانیه است. این مدل از انواع ماشین قدیمی نایاب در ایران برای شرکت در مسابقات طراحی شده است و با نصب آپشن هایی قدرت موتور آن به ۲۷۵ اسب بخار توربو رسیده است و می تواند تا ۲۱۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد. ویژگی های ناب سبب شده این ماشین جزو بهترین ماشین های کلاسیک ایران قرار بگیرد.

در صورتی که ماشین شما آسیب دیده و میخواهید از هزینه رنگ آن برحسب مدل و میزان رنگ قسمت مورد نظر بدنه اطلاع یابید میتوانید به صفحه هزینه رنگ کامل خودرو مراجعه کنید.

BMW مدل ۲۰۰۲
BMW مدل ۲۰۰۲

 مرسدس بنز آلمان مدل s1977

بنزهای قدیمی موجود در ایران توانسته اند علاقه مخاطبان را به خود جلب کنند و همیشه در خیابان‌های ایران شما شاهد قدیمی‌ترین بنز ایران هستید و بنز یکی از ماشین هایی است که افراد پیر و جوان را به خود جذب میکند.

خوشبختانه قدیمی ترین بنز ایران می‌تواند با مدل‌های جدید آن نیز رقابت کنند و همچنان همه مدلهای بنز طرفداران خاص خود را دارد. این مدل از ماشین های کلاسیک ایران موجود در ایران قابلیت هایی مانند چراغ پارک و بخاری صندلی چرم و کولر موجود است و موتور آن ۶ سیلندر می باشد. این آپشن ها در بهترین ماشین های کلاسیک ایران سبب شده این مدل از بنز در لیست کلکسیون ماشین قدیمی در ایران قرار گیرد و با قیمت‌های نجومی به فروش برسد.

 مرسدس بنز آلمان مدل s1977
 مرسدس بنز آلمان مدل s1977

فولکس واگن کوپه sp2

فولکس واگن از دیگر ماشین های آمریکایی موجود در ایران می باشد که به وسیله یک مهندس بریزیلی به نام مار چیو پیان کاستلی طراحی و ساخته شده است. قدرت موتور این بهترین ماشین کلاسیک ۷۵ اسب بخار بوده و ۴ سیلندر می باشد با توجه به آنکه این ماشین جزو محبوب ترین خودروهای کلاسیک موجود در بازار ایران و بهترین ماشین امریکایی در ایران می باشد قیمت دقیقی برای آن وجود ندارد و بر اساس آپشن های نصب شده و مدل و سال ساخت قیمت آن تعیین می شود.

فولکس واگن کوپه sp2
فولکس واگن کوپه sp2

بیوک سنچوری کوپه مدل 1974

از دیگر بهترین ماشین های کلاسیک آمریکایی موجود در ایران می توان به ماشین بیوک اشاره کرد که طراحی خیلی خاصی داشته و توانسته به یکی از بهترین ماشین های کلاسیک دنیا تبدیل شود. این ماشین قدیمی دارای موتور هشت سیلندر می باشد و قدرت موتور آن برابر با ۱۱۰ اسب بخار بوده و حجم آن در حدود ۷ و نیم لیتر می باشد.

قیمت ماشین های قدیمی در ایران به صورت تصاعدی در حال افزایش می باشد و بر اساس آپشن های نصب شده در ماشین و سالم بودن قطعات داخلی و ظاهری آن قیمت تعیین می شود. به طور حدودی می توان گفت قیمت اینگونه ماشین های کلاسیک آمریکایی در ایران ۷۵ میلیون تومان می باشد.

بیوک سنچوری کوپه مدل 1974
بیوک سنچوری کوپه مدل 1974

تویوتا سلیکا کوپه مدل ۱۹۷۵

از دیگر بهترین ماشین های کلاسیک ایران می‌توان به تویوتا کوپه اشاره کرد که طرفداران زیادی در ایران داشته و یکی از اولین ماشین های اسپرت در ایران بوده است. ماشین های قدیمی ایرانی اسپرت چندان زیاد نبودند که این ماشین ساخت کشور ژاپن بوده و جزو اولین ماشین‌های قدیمی اسپرتی بود که راهی ایران شد.

قدرت موتور این ماشین قدیمی ۱۴۰ اسب بخار می باشد و وزن آن در حدود یک تن است شتاب بسیار بالا بوده و می تواند در مدت زمان ۷ ثانیه صفر تا صد را طی کند.

قیمت این خودرو کلاسیک نایاب در ایران در حدود ۵۰ میلیون تومان می باشد. البته همانطور که می دانید قیمت ماشین های کلاسیک قدیمی در ایران بر اساس سلامت قطعات داخلی و ظاهری آنها و همچنین آپشنهای ماشین های کلاسیک قدیمی تعیین می شود و نمی توان یک قیمت واحد برای خرید ماشین کلاسیک در یک مدل ارائه داد و این قیمت ها کاملا حدودی می باشند.

اگرمیخواهید ماشین کلاسیک تان را برای صافکاری به یک مرکز تخصصی ببرید اما از هزینه صافکاری اطلاعی ندارید میتوانید در صفحه زیر لیست قیمت های صافکاری در مجموعه بزرگ اتوصافکار را مشاهده کنید.

تویوتا سلیکا کوپه مدل ۱۹۷۵
تویوتا سلیکا کوپه مدل ۱۹۷۵

فیات تیپو کوپه

در میان اسم ماشین های کلاسیک قدیمی این ماشین قدیمی ایرانی جزو ماشین های هاچ بک کلاسیک در ایران می باشد که از نظر فنی مانند رنو ساندرو است و قدرت موتور آن ۷۱ اسب بخار بوده و حجم آن ۱۴۰۰ سی سی میباشد. به دلیل طراحی منحصر به فرد این ماشین جزو خاص ترین ماشین قدیمی ایران قرار گرفته که متناسب با آپشن های سالم در این ماشین قیمت آن در حدود ۷۰ میلیون تومان می باشد.

فیات تیپو کوپه
فیات تیپو کوپه

فورد موستانگ ماچ وان مدل ۱۹۷۰

از دیگر ماشین های آمریکایی قدیمی موجود در ایران که در میان اسم ماشین های کلاسیک قدیمی به چشم میخورد می‌توان به این ماشین اشاره کرد که با گذشته حدود ۵۰ سال از زمان تولید آن هنوز هم زیبایی خاص خود را دارد و توانست طرفداران زیادی را جذب کند.

قدرت موتور این خودروی کلاسیک نایاب در ایران ۳۰۰ اسب بخار بوده و هشت سیلندر میباشد و شتاب بسیار بالایی برای صفرتاصد دارد. قیمت این ماشین قدیمی ایرانی در بازار امروز چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

فورد موستانگ ماچ وان مدل ۱۹۷۰
فورد موستانگ ماچ وان مدل ۱۹۷۰

شورلت کاپریس مدل تخم مرغی ۱۹۹۱

در میان اسم ماشین های قدیمی ایران انواع شورلت در ایران دارای طرفداران زیادی هستند که هر کدام با توجه به قابلیت ها و آپشن های موجود مورد استقبال قشر خاصی قرار گرفته اند و جز بهترین ماشین های قدیمی در ایران محسوب میشود.

شورلت یکی از ماشین های امریکایی قدیمی در ایران است که جز اسم ماشین های قدیمی کلاسیک محسوب میشود و توانسته جایزه بهترین خودروی سال آمریکا در سال ۱۹۹۱ را به خود اختصاص دهد و به همین دلیل نتوانست به خاص ترین ماشین آمریکایی قدیمی در ایران نیز تبدیل شود.

طراحی این ماشین کلاسیک ایرانی توسط یک مهندس آمریکایی انجام شده است و به دلیل منحصر به فرد بودن توانسته در همه دهه ها طرفداران زیادی را جذب کند. این ماشین آمریکایی قدیمی در ایران جز خاص ترین ماشین های کلاسیک قدیمی و ماشینای قدیمی پرطرفدار میباشد که با استقبال زیادی رو به رو شده است.

مطالعه بیشتر : اگر اگزوز ماشین کلاسیک شما صدا میدهد و یا ایرادی پیدا کرده است میتوانید به صفحه اگزوز سازی مراجعه کنید و از این خدمات تخصصی مجموعه بزرگ اتوصافکار را استفاده کنید.

شورلت کاپریس مدل تخم مرغی ۱۹۹۱
شورلت کاپریس مدل تخم مرغی ۱۹۹۱

کادیلاک فیلیت وود مدل ۱۹۷۶

از دیگر گرانترین و بهترین ماشین های کلاسیک در ایران، ماشین کادیلاک قدیمی می باشد که دارای موتور هشت سیلندر ای و ۲۱۰ اسب بخار ای می باشد که ظرفیت آن ۷۷۰۰ سی‌سی است. دلیل وجود آپشن های مختلف مانند کولر و بخاری صندلی ماشین جزو گرانترین ماشین های کلاسیک ایران قرار گرفته و این ماشین نوستالژی امروزه در بازار ایران با قیمتی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که جز گزینه های خرید ماشین قدیمی ارزان میباشد.

کادیلاک فیلیت وود مدل ۱۹۷۶
کادیلاک فیلیت وود مدل ۱۹۷۶

جیپ واگونیر مدل سیمرغ sj کوپه

از دیگر ماشین های کلاسیک قدیمی و ماشین های کلاسیک در ایران که در میان اسم ماشین های قدیمی ایران به چشم میخورد می توان به ماشین جیپ اشاره کرد که شاسی بلند بوده و دارای دو درب می‌باشد و در سال ۱۹۷۴ تولید و روانه بازار شد.

قدرت موتور این ماشین های قدیمی ایران ۱۴۰ اسب بخار بوده و ۶ سیلندر می باشد و یکی از خاص ترین خودروی کلاسیک ایران در زمان خود محسوب می شدند که امروزه این ماشین نوستالژی با قیمتی در حدود ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و جز گزینه های خرید ماشین قدیمی ارزان محسوب میشود.

جیپ واگونیر مدل سیمرغ sj کوپه
جیپ واگونیر مدل سیمرغ sj کوپه

جگوار xj

از دیگر محبوبترین ماشین های کلاسیک ایران می توان به ماشین جگوار xj اشاره کرد که هشت سیلندر بوده و قبل از انقلاب وارد بازار ایران شده است. این ماشین جزو گرانترین ماشین های کلاسیک ایران محسوب می‌شود که امروزه با قیمتی در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در کلکسیون ماشین های قدیمی در ایران قرار دارد.

از دیگر بهترین ماشین های کلاسیک ایران می توان به ماشین بیوک مدل اسکای لارک اشاره کرد که این ماشین در سال ۱۳۶۴ به ایران وارد شد و با وجود آپشن های پیشرفته توانست جزو بهترین خودروی کلاسیک ایران قرار بگیرد. موتور این خودروی کلاسیک نایاب در ایران ۱۶۵ اسب بخار بوده و حجم آن ۵.۷ لیتر می باشد.

طراحی این مورد از ماشین های قدیمی کلاسیک بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و به همین دلیل این ماشین با وجود آپشن های پیشرفته توانسته در کلکسیون ماشین های قدیم در ایران راه پیدا کند و طرفداران زیادی را جذب نماید.

جگوار xj
جگوار xj

تویوتا سلیکا کوپه ۱۹۷۵

این خودرو از جمله ماشین های کلاسیک ژاپنی در ایران میباشد که در میان ماشین بازها و علاقه مندان به ماشین قدیمی خفن طرفداران زیادی دارد. این خودرو از جمله ماشین های اسپرت قدیمی میباشد که موتور قدرتمندی داشته و از ظاهر جذابی نیز برخوردار است.

این ماشین از بهترین ماشین کلاسیک برای خرید میباشد که دید خوبی به تولیدکنندگان خودرو ایرانی داده و قدرت 140 اسب بخار داشته و در حدود یک تن وزن دارد.

بیوک اسکای لارک

در میان اسم ماشین های خارجی در ایران یکی از ماشین های نوستالژی بیوک اسکای لارک میباشد. این ماشین از ماشین های خارجی قدیمی در ایران در سال 1356 تا سال 59 تولید گردید و دارای آپشن های بیشتری نسبت به شورولت نوا میباشد زیرا در این ماشین قدیمی ایران ازپلتفرم شورولت نوا استفاده شده است.

شما میتوانید عکس ماشین های قدیمی امریکایی در ایران را در زیر مشاهده کنید. این بهترین ماشین کلاسیک ایران دارای پیشرانه 8 سیلندری 5.7 لیتری میباشد و میتواند شتاب 10 ثانیه ای ایجاد کند. مصرف سوخت این ماشین کلاسیک قدیمی 18 لیتر در 100 کیلومتر میباشد.

بی ام و مدل ۲۰۰۲

از دیگر ماشین‌های قدیم که در میان ماشین باز ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است این خودرو میباشد. در میان ماشین های کلکسیونی ایران بی ام و 2002 جایگاه ویژه ای دارد که قدرت 275 اسب بخار دارد و صفر تا صد آن کمتر از 7 ثانیه میباشد و میتواند تا 210 کیلومتر سرعت داشته باشد. البته این خودرو از ماشین‌های خیلی قدیمی محسوب نمیشود و آپشن های جدیدی به آن ها اضافه شده است.

پورشه ۹۴۴

پورشه 944 یک مدل خودروی ورزشی کلاسیک بود که توسط شرکت پورشه از سال 1982 تا 1991 تولید شد. این مدل با طراحی خارق العاده و عملکرد شتابی مورد توجه قرار گرفت. با موتورهای جلو و محرک پشتیبانی شده از تکنولوژی توربو، 944 یکی از محبوب‌ترین خودروهای پورشه از دهه 80 میلادی بود. این مدل از نظر طراحی و عملکرد همچنان مورد توجه علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک می‌باشد.

 آلفارومئو اسپایدر

آلفارومئو اسپایدر یک خودروی کلاسیک و ورزشی است که توسط شرکت ایتالیایی آلفارومئو تولید شد. این خودرو در دهه 1960 میلادی تولید شد و طراحی زیبا و عملکرد شتابی آن باعث شده است که هنوز هم یکی از محبوب‌ترین خودروهای کلاسیک باشد. اسپایدر دارای یک طراحی زیبا و خاص با چهار چرخ مستقر در چهار گوشه‌ی خودرو و یک موتور قدرتمند بود. این خودرو همچنان یکی از نمادهای خودروهای اسپرت ایتالیایی محسوب می‌شود.

پونتیاک فایربرد ترنس ام

پونتیاک فایربرد ترانس آم (Pontiac Firebird Trans Am) از خودروهای قدیمی ایران است که توسط شرکت امریکایی پونتیاک تولید شد. این خودرو در دهه 1960 و 1970 میلادی تولید شد و به خاطر طراحی و عملکرد شتابی اش مورد توجه قرار گرفت. فایربرد ترانس آم دارای طراحی جذاب بود که شناخته شده بود. این خودرو همچنان یکی از ماشین های کلاسیک موجود در ایران محسوب می‌شود و در میان علاقمندان به ماشین قدیمی آمریکایی در ایران بسیار محبوب است.

موستانگ

موستانگ یک خودروی اسپرت و سواری و از جمله ماشین های کلاسیک ایرانی است که توسط شرکت فورد تولید می‌شود. این خودرو از سال ۱۹۶۴ تاکنون تولید میشود و از آن زمان تاکنون به چندین نسل مختلف تولید شده است. موستانگ از طراحی و قدرت موتور خود به عنوان یک خودرو اسپرت معروف است و در بازار خودروهای امریکایی و جهانی محبوبیت دارد.

جمع بندی

خودروهای کلاسیک و قدیمی جزء آن دسته از خودروهایی است که همیشه طرفداران خاص خودش را دارد و به دلیل هزینه های بالا در بعضی از نمایشگاه ها نگهداری شده و به فروش می رسد. اگر قصد خرید ماشین کلاسیک دارید و می خواهید با لیستی از بهترین ماشین های کلاسیک ایران بیشتر آشنا شوید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

سوالات متداول

چند مدل از بهترین ماشین های کلاسیک ایران را معرفی کنید؟

فولکس واگن، کادیلاک قدیمی، شورلت کاپریس، مرسدس بنز آلمان، فورد موستانگ ماچ وان، بیوک سنچوری کوپه، تویوتا سلیکا کوپه و… جزء بهترین ماشین های قدیمی دنیا محسوب می شوند که طرفداران خاص خودشان را دارند.

چند مدل از ماشین های آمریکایی قدیمی در ایران موجود است؟

شورلت کاپریس مدل تخم مرغی ۱۹۹۱، بیوک سنچوری کوپه مدل 1974 و فولکس واگن کوپه sp2 از ماشین های آمریکایی قدیمی به شمار می آیند که جزء گران ترین و محبوب ترین خودروهای آمریکایی موجود در ایران می باشند.

برای خرید ماشین کلاسیک کجا برویم؟

از انجایی که برای خرید خودروهای کلاسیک باید هزینه های بالایی پرداخت شود، این خودروها در بعضی از نمایشگاه های خاص نگهداری و به فروش می رسند.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید