پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
سایز لاستیک پراید | تفاوت لاستیک 165 با 175 پراید | بهترین لاستیک برای پراید

تفاوت لاستیک 165 با 175 پراید

با این قیمتی که دلار داره دیگه پراید هم برای خودش بنز حساب میشه! پس برای نگهداری از همین بنز شبیه پرایدمون باید یه سری از نکات رو رعایت کنیم که کمتر به خرج بیفته. تو این قسمت می خوایم درمورد مشخصات لاستیک پراید و سایز لاستیک پراید با شما صحبت کنیم و ببینیم برای اینکه بنزمون به خاطر لاستیک به مشکل نخوره بهتره از کدوم سایز و برند استفاده کنیم و چه سایزی مناسب تره براش! برند که دیگه معلومه خود پراید سوارا می شناسن بهترین برندها رو فقط سوالی که اینجا برای همه پیش میاد اینه که چه سایزی رو خریداری کنیم؟ در ادامه مقاله شما را با اندازه لاستیک پراید و لاستیک مناسب پراید آشنا میکنیم.

اگر به دنبال خرید لاستیک دولتی برای پرایدتان هستید و میخواهید با قیمت کمتر بهترین و مناسب ترین لاستیک را خریداری کنید میتوانید به صفحه قیمت لاستیک دولتی پراید مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعمیرگاه مورد نظر خودتو در لیست تعمیرگاه های تهران پیدا کن

سایز لاستیک پراید
سایز لاستیک پراید

سایز لاستیک پراید

یکی از سوالاتی که ممکنه برای شما هم ایجاد بشه اینه که، مناسب ترین سایز لاستیک پراید چنده؟ برای پاسخ باید گفت که بین انواع اندازه لاستیک پراید دوتا خوب هستش که راننده ها همیشه مشکل دارن که بین این دوتا کدوم رو انتخاب کنن، توی این بخش لاستیک مناسب پراید رو به شما معرفی خواهیم کرد و مزایا و معایبشون رو از زبون خودم که پراید سوار می شم بررسی می کنم.

در واقع جفت سایز 165 و 175 برای پراید استاندارد هستن و میشه استفاده کرد اما اینکه لاستیک 175 برای پراید بهتره یا 165، یه مسئله ایه که بستگی به چنتا نکته داره که در ادامه می گم بهتون.

اگه روی پرایدتون رینگ فابریک کارخونه سایپا هستش بهتون پیشنهاد می کنم که از سایز 175 استفاده کنید.
چرا ؟ به خاطر اینکه این لاستیک پهن تره و از رینگ معمولی خود پراید جلوتر می زنه پس دیگه به جدول و… نمیخوره. اما اگه لاستیک 165 بندانید درواقع دارید احتمال اینکه لبه رینگتون به جدول و دست انداز گیر کنه رو بیشتر می کنید.

جالبه بدونید که خود شرکت سایپا روی پراید های مدل 141 لاستیک سایز 165 میندازه پس خودشون هم میدونن این قضیه رو!

سایز لاستیک مناسب پراید که به صورت استاندارد روی خودرو قرار داده میشود 165/65R 13 میباشد و رانندگان میتوانند برای پراید 131 شان سایز لاستیک پراید را به 175/60R 13 میتوانند تغییر دهند که این تعویض سایز تایر پراید هیچ مشکل فنی برای خودرو ایجاد نخواهد کرد.

همانطور که می دونید اندازه لاستیک پراید باید متناسب با ماشین پراید باشه. حال لاستیک پراید 175 چون پهن تره مزیت خوبی داره اونم نه مزیتی که فقط رخ میده به ماشینتون، این سایز تایر پراید وقتی رو خودرو سوار شه لغزش رو کمتر می کنه و بیشتر از سایز 165 به زمین می چسبه.

البته اینو همه می دونن اگه لاستیک 175 یا بزرگتر بندازید موقع دست انداز ها اذیت می شید و اینم به خاطر اینه که وزنش بالاست.

درواقع درمورد سایز چرخ پراید باید بدونید که لاستیک های نازک تر برای رد کردن دست اندازها بهتر هستند چون هم سبکن و هم نرمن.

خب امیدوارم از این قسمت اول مقاله خوشتون اومده باشه و بتونید بهترین سایز تایر پراید مورد نظرتون رو انتخاب کنید. اگر سوال و یا ابهامی بود توی کامنت ها جواب می دم.

اگر می خواهید درمورد میزان باد استاندارد لاستیک پراید اطلاعات کامل و جامعی کسب کنید، مقاله باد لاستیک پراید را مطالعه کنید.

بهترین لاستیک 175 برای پراید

با همه توضیحاتی که دادیم شاید این سوال پیش بیاد که بهترین لاستیک برای پراید چه لاستیکی هست و بهتره ما از چه برند لاستیکی برای این کار استفاده کنیم.

در واقع شما باید لاستیکی را انتخاب کنید که اول از همه کیفیت بالایی داشته باشد و از بهترین جنس ساخته شده باشد. لاستیک های خارجی کیفیت بالاتری از لاستیک های ایرانی دارند اما این بدان معنی نیست که لاستیک های ایرانی بی کیفیت اند.

شاید بتوان در یک کلام گفت بهترین لاستیک 175 برای پراید برند کویر تایر است. کویر تایر به عنوان بهترین لاستیک 175 برای پراید توانسته است رضایت بیشتر رانندگان را در رانندگی جاده ای، خیابانی، کوهستانی و سردسیر جلب کند.

از دیگر برند های معتبر به عنوان بهترین لاستیک 175 برای پراید بارز میباشد. شما میتوانید در صفحه لاستیک بارز پراید اطلاعات لازم را در مورد این برند و سایز تایر پراید کسب کنید.

اگر هزینه برای شما مطرح نیست میتوانید از لاستیک های خارجی ۱۷۵ خریداری کنید اما اگر میخواهید با پرداخت هزینه کمتر لاستیک باکیفیت 175 خریداری کنید میتوانید برندهای بارز و ایران تایر را جز گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

اگر میخواهید بهترین لاستیک 175 برای پراید را از نمایندگی معتبر خریداری کنید که کیفیت لازم را داشته باشد میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم درباره نمایندگی های معتبر فروش بهترین لاستیک 175 برای پراید را به دست آورید.

در صورتی که نمیدانید برای لاستیک پهن 175 پراید چه میزان بادی باید در نظر بگیرید تا خودرو بهترین عملکرد را داشته باشد پیشنهاد میکنیم مقاله میزان باد لاستیک 175 پراید را مطالعه کنید.

لاستیک مناسب پراید

برای آن که ماشین بتواند عملکرد درستی داشته باشد بهترین کار این است که سایز تایر پراید مناسب انتخاب کرد. هرچه سایز لاستیک پراید مناسب تر انتخاب شده باشد مصرف سوخت کاهش میابد و همین امر میتواند تاثیر مثبت روی هزینه های مصرفی شما و عملکرد ماشین تان داشته باشد.

اگر میخواهید سایز استاندارد لاستیک پراید را متوجه شوید باید از دفترچه راهنما خودرو کمک بگیرید. در این دفترچه ابعاد لاستیک پراید و همینطور بهترین سایز لاستیک برای پراید ذکر شده است که با خرید این لاستیک ها ماشین شما میتواند بهترین کارایی را داشته باشد.

به طور کلی لاستیک مناسب پراید که به صورت پیش فرض روی این خودرو نصب میشود 165 میباشد و در صورتی که شما قصد تعویض لاستیک این خودرو را داشته باشید بهترین سایز لاستیک پهن پراید ۱۷۵/۶۰R13 میباشد که یک ردیف بالاتر از سایز استاندارد لاستیک پراید است.

اگر صاحب خودرو کوییک هستید و به دنبال مناسب ترین لاستیک برای این خودرو هستید در مقاله سایز لاستیک کوییک به صورت کامل نکاتی که باید برای انتخاب یک لاستیک برای خودرو کوییک در نظر بگیرید، توضیح داده شده است.

مناسب ترین سایز لاستیک پراید 165/65/13 میباشد که این سایز در همه فروشگاه هایی که لاستیک ایرانی و خارجی برای پراید میفروشند موجود میباشد و شما میتوانید بدون نگرانی این لاستیک را از همه فروشگاه ها خریداری کنید.

اگر بخواید لاستیک پهن تری برای ماشین تان نصب کنید میتوانید سایز 175 را به عنوان لاستیک پهن پراید خریداری کنید که در این صورت سایز لاستیک پراید 175/60/13 میباشد و با این عنوان به فروش میرسد.

این شماره لاستیک پراید همان طور که اشاره شد پهنای بیشتری دارد و شما میتوانید از این سایز لاستیک پراید برای ماشین هایی که اسپرت شده اند استفاده کنید.

دقت داشته باشید که در صورت تمایل شما میتوانید شماره لاستیک پراید ۱۸۵/۶۰R13 را برای خودرو خود خریداری کنید.

اگر نمی دانید فرق بین تایرهای تابستانه و زمستانه و چهار فصل چیست و هر کدام چه کارایی دارند، مقاله نحوه تشخیص لاستیک چهار فصل را از دست ندهید.

بهترین لاستیک برای پراید

شما که صاحب پراید هستید حتما میخواهید بهترین لاستیک برای پراید را بشناسید و وقتی برای خرید لاستیک هزینه ای میکنید مطمئن باشید که باکیفیت ترین لاستیک را خریداری کرده اید و هزینه شما بیهوده نبوده است.

بهترین لاستیک برای پراید میتواند ایرانی و یا خارجی باشد که البته لاستیک های خارجی کیفیت بالاتری دارند اما به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی خرید لاستیک های خارجی نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد. البته لاستیک های ایرانی نیز در برند های کویر تایر و یزد تایر کیفیت بالایی دارند و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر بهترین لاستیک برای پرایدتان را خریداری کنید.

در صورتی که چرخ جلو پراید شما صدا میدهد و نمیدانید علت از چیست میتوانید با مطالعه مقاله صدای تق تق چرخ جلو پراید علت و راهکار های رفع صدای چرخ جلو پراید را بیابید.

اگر از نمایندگی معتبر لاستیک خود را خریداری کنید میتوانید از گارانتی نیز بهره مند شوید. برند های بارز و ایران تایر نیز از برند های مطرح برای لاستیک پراید هستند که شما میتوانید با خیالی آسوده این لاستیک ها را خریداری کنید.

این برند ها با قیمت پایین تری تحت عنوان لاستیک دولتی به فروش میرسند و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر این لاستیک ها را خریداری کنید.

اگر همچنان سوالی درباره اینکه لاستیک 175 برای پراید بهتره یا 165 دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده شده میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ شما را بدهند و شما بهترین لاستیک برای پرایدتان را خریداری کنید.

اگر صاحب پراید هستید و تلسکوپی فرمان خودرو شما خراب شده و نمیدانید علت خرابی و راهکار رفع این خرابی چیست میتوانید با مراجعه به صفحه علائم خرابی تلسکوپی فرمان پراید اطلاعات لازم را کسب کنید.

مشخصات لاستیک پراید

در این قسمت میخواهیم شما را با کامل ترین و جامع ترین مشخصات لاستیک پراید آشنا کنیم. اولین موردی که باید در بخش مشخصات لاستیک پراید به آن اشاره کنیم سایز استاندارد لاستیک پراید میباشد که به صورت پیش فرض در کارخانه روی خودرو نصب میشود و 165/65R 13 میباشد. رانندگان میتوانند لاستیک استاندارد پراید را با اندازه تایر پراید 175/60R 13و 185/60R 13 و 205/60R 13 تعویض کنند که به ترتیب ابعاد لاستیک پراید برای مدل های جایگزین ذکر شده بیشتر میشود.

در مورد پهنای لاستیک پراید میتوان گفت که استفاده از لاستیک 205 برای پراید توصیه نمیشود. مورد بعدی که در مشخصات لاستیک پراید مطرح میشود وزن این لاستیک میباشد.

اگر نمیدانید لاستیک پراید چقدر وزن دارد و هر برند و مشخصات لاستیک پراید چه تاثیری در وزن لاستیک و سرعت پراید دارند مقاله وزن لاستیک پراید را مطالعه کنید.

سایز فاق و پهنای لاستیک پراید

در مورد سایز فاق و پهنای لاستیک پراید برای لاستیک فابریک پراید 165/65R 13 به این صورت تعیین میشود که پهنای این لاستیک فابریک پراید برابر با 165 میلی متر میباشد.

ارتفاع لاستیک فابریک پراید برابر با 107 میلی متر میباشد. در بررسی مشخصات لاستیک پراید 165/65R13 بیانگر این است که سایز مناسب لاستیک پراید یا پهنا برابر با 165 است، سایز فاق و پهنای لاستیک پراید برابر با 65 است و عدد 13 بیانگر سایز رینگ پراید به واحد اینچ میباشد. حرف R در این نماد نیز بیانگر تکنولوژی رادیکال برای ساخت این لاستیک است.

برای آشنایی بیشتر با فاق انواع لاستیک ها در سایز های مختلف میتوانید به صفحه تفاوت فاق لاستیک 60 با 65 مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سایز لاستیک پراید 131

در مورد سایز لاستیک پراید 131 میتوان گفت شما برای این خودرو میتوانید لاستیک های استاندارد را انتخاب کنید که 165/65R 13 به عنوان سایز لاستیک مناسب پراید کارخانه انتخاب شده است. دیگر انواع سایزلاستیک پراید که میتوانید برای شرایط مختلف از آن ها استفاده نمایید 175/60R 13 ، 185/60R 13 و 205/60R 15 میباشد.

سایز رینگ پراید 131

سایز رینگ پراید 131 از دیگر مشخصاتی است که بسیاری از دارندگان پراید 131 از ما میپرسند و میخواهند در مورد آن اطلاعاتی کسب کنند. در پراید 131 در بخش جلو و عقب دو رینگ 13 اینچی آهنی نصب شده است که این سایز رینگ پراید 131 استاندارد میباشد. این سایز رینگ پراید 131 برای سایز فابریک لاستیک پراید مورد استفاده قرار میگیرد

لاستیک پراید 175بهتره یا 185

یکی از سوالاتی که کاربران از ما میپرسند این است که لاستیک پراید 175بهتره یا 185؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت باتوجه به آن که سایز لاستیک فابریک پراید 165 میباشد در صورتی که قصد استفاده از لاستیک مناسب برای پراید به صورت پهن داشته باشید سایز فاق و پهنای لاستیک پراید 175 گزینه مناسبی میباشد اما در صورتی که تمایل به استفاده از پهن ترین لاستیک پراید را داشته باشید لاستیک 185 سایز لاستیک پهن پراید میباشد.

برای فرمان پذیری بهتر خودرو انتخاب لاستیک پراید سایز 175 مناسب تر میباشد زیرا کنترل خودرو با سایز و فاق و پهنا لاستیک پراید 185 کمی دشوار تر میباشد. بهترین لاستیک برای پراید 131 لاستیک کویر تایر سایز 165 یا 175 میباشد که برحسب سلیقه راننده میتوان از یکی از این دو لاستیک استفاده نمود.

برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب استفاده از لاستیک پهن 185 در پراید میتوانید به مقاله مزایا و معایب لاستیک 185 برای پراید مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

لاستیک 175 برای پراید بهتره یا 165

یکی از سوال پرتکرار بسیاری از افرادی که قصد خرید لاستیک دارند اینه که برای پراید لاستیک 175 بهتر است یا 165؟

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، در صورتی که بر روی خودرو پراید شما رینگ فابریکه، پیشنهاد می کنیم از سایز 175 استفاده کنید. از طرفی دیگر اگر به دنبال پهن ترین لاستیک پراید هستید، این نوع لاستیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر می خواهید بدانید فرق بین دو لاسیتک KB22و KB27 در چیست و کدام یک بهتر است، پیشنهاد می کنیم به صفحه تفاوت لاستیک KB22 با KB27 مراجعه کنید.

این لاستیک نسب به لاستیک 165پهن تر می باشد و به صورتی است که از رینگ معمولی پراید جلوتر می باشد و باعث جلوگیری از آسیب دیدن آن می شود. در صورتی که لاستیک 165 اینطور نیست و ممکن است لبه رینگ به جدول و دست اندازها گیر کند.

اگر این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که لاستیک پراید 175 بهتره یا 185، باید بگوییم که با توجه به توضیحاتی که در این مقاله داده شده، لاستیک 175 برای پراید مناسب تر می باشد.

مزایا و معایب لاستیک پهن برای پراید

به نظر تعدادی از رانندگان لاستیک پهن بهتر از لاستیک های معمولی میباشد به همین دلیل در این قسمت تصمیم گرفتیم مزایا و معایب لاستیک پهن برای پراید را بررسی کنیم تا انتخاب مناسب تری در این حوزه داشته باشید.

در مورد مزایای لاستیک پهن برای پراید میتوان گفت زمانی که شما از سايز لاستيك پرايد پهن استفاده میکند نمای اسپرتی به خودرو میدهید و قدرت ترمز گیری را بهبود میبخشید. استفاده از سایز چرخ پراید پهن قدرت کنترل خودرو را بیشتر میکند و باعث ثبات خودرو در مسیر های پر پیچ و خم میشود.

در مورد معایب لاستیک پهن پراید میتوان به بالا بودن قیمت شماره تایر پراید پهن نسب به تایر های معمولی اشاره کرد.

عیب دیگر سایزهای لاستیک پراید پهن کاهش شتاب، افزایش مصرف سوخت، افزایش استهلاک سیستم تعلیق و افزایش استهلاک سیستم جلوبندی خودرو میباشد.

برای آشنایی با معایب کلی لاستیک های پهن برای انواع خودرو ها از جمله 206 میتوانید به مقاله لاستیک ۲۰۵ برای ۲۰۶ مراجعه کنید.

فرق لاستیک ۱۶۵ با 175

در مورد فرق لاستیک ۱۶۵ با 175 یا تفاوت لاستیک 165 با 175 پراید میتوان گفت در لاستیک 165 پهنا کمتر است و تفاوت لاستیک 165 با 175 پراید با در نظر گرفتن نماد آن ها که 165/65R13 و 175/60R13 در پهنا آن ها و فاق شان میباشد.

پهنا یکی از این انواع سایز لاستیک پراید 165 و دیگری 175 میلی متر است و فاق آن ها 65 و 60 میباشد. در صورتی که سوالی در مورد فرق لاستیک ۱۶۵ با 175 و این مورد که چه لاستیکی برای پراید مناسب است در ذهن شما باقی مانده که در این مقاله پاسخ داده نشده است میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

از انواع لاستیک هایی که برای پراید و سایر خودرو ها استفاده میشود لاستیک های گل ریز و گل درشت میباشد. اگر با مزایا و معایب هر نوع از این لاستیک ها آشنایی ندارید میتوانید به صفحه لاستیک گل درشت بهتر است یا گل ریز مراجعه کنید.

بهترین لاستیک خارجی برای پراید 131

در مورد بهترین لاستیک برای پراید 131 برند خارجی میتوان به برند هانکوک اشاره کرد. برند هانکوک برای سایز فاق پهنا لاستیک پراید سایز های سایز 165/65R 13، سایز 175/60R 13، سایز 185/60R 13، سایز 205/60R 13 را تولید میکند.

برند دیگری که میتوان برای بهترین لاستیک برای پراید 131 به آن اشاره نمود برند کومهو میباشد که این برند سایز 205 را برای لاستیک پراید تولید نمیکند.

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید 131

در مورد بهترین برند و سایز لاستیک پراید 131 se ایرانی میتوان گفت برای این خودرو برند های زیادی در بازار موجود میباشد اما همه این برند ها از کیفیت کافی برخوردار نیستند. در این راستا به عنوان بهترین لاستیک ایرانی برای پراید 131 میتوان به برند های بارز، کویر تایر، ایران تایر اشاره کرد.

لاستیک های ایرانی امروزه از کیفیت خوبی برخوردار شده اند و در تولید آن ها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده میشود. برای آشنایی با تکنولوژی و فرایند تولید لاستیک های ایرانی به صفحه تولید ایرانی لاستیک مراجعه کنید.

لاستیک بارز برای پراید

یکی از برند های معتبر تایر مناسب پراید بارز میباشد. برند بارز توانسته است در طی سال ها رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند و محصولات باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهد که برای لاستیک مخصوص پراید نیز موفق عمل کرده و محصول باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

لاستیک کویر تایر پراید

از دیگر برند های لاستیک مناسب پراید 131 کویر تایر میباشد که بهترین لاستیک ۱۷۵ برای پراید را تولید میکند. به این ترتیب در صورتی که قصد خرید بهترین لاستیک برای پراید مدل پهن را داشته باشید برند کویر تایر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. لاستیک پراید پهن کویر تایر تجربه رانندگی خوب در شرایط کوهستانی و سردسیر را برای شما به ارمغان میاورد.

در صورتی که نمیدانید لاستیک جلو 175 لاستیک عقب 165 مناسب است و در عملکرد خودرو خللی وارد میکند یا خیر میتوانید با مراجعه به صفحه لاستیک عقب پهن لاستیک جلو باریک اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید.

لاستیک دنا برای پراید

دیگر برند لاستیک پهن برای پراید برند دنا میباشد که این برند نیز محصولات باکیفیتی تولید و روانه بازار کرده است که رانندگان میتوانند تجربه خوبی از رانندگی با این لاستیک ها داشته باشند.

این برند لاستیک پراید طول عمر کوتاهتری نسبت به برند های قبلی دارد و نسبت به آن ها از سطح کیفی پایین تری برخوردار است. به این ترتیب در میان برند های میان رتبه این برند لاستیک ایرانی پراید مناسب میباشد.

جمع بندی

یکی از دغدغه بسیاری از پراید سواران انتخاب لاستیک مناسب برای پراید می باشد به همین منظور در این مقاله به طور کامل در مورد قطر لاستیک پراید، سایز لاستیک فابریک پراید و اینکه برای پراید لاستیک 175 بهتر است یا 165. با مطالعه این مقاله می توانید مشکل انتخاب مناسب ترین لاستیک برای پراید را برطرف کنید.

سوالات متداول

بهترین لاستیک برای پراید چیست؟

بهترین لاستیک برای پراید با توجه به توضیحاتی که در این مقاله داد هشده است، لاستیک 175 می باشد که دلایل آن را به طور کامل توضیح داده ایم.

لاستیک 175 برای پراید بهتره یا 165؟

لاستیک 175 به دلیل اینکه پهن تر است برای خودرو پراید مناسب تر می باشد چرا که احتمال گیرکردن لبه رینگ به جدول و دست انداز را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بهترین لاستیک برای پراید چیست؟

بهترین لاستیک برای پراید با توجه به ایرانی بودن یا خارجی بودن آن متفاوت است. همانطور که می دانید لاستیک های خارجی نسبت به ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. اگر بابت هزینه مشکلی ندارید پیشنهاد می کنیم که از لاستیک خارجی برای خودرو خود استفاده کنید.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

24 نظر

    1. هرچی لاستیک پهن تر بشه، سوخت بیشتری مصرف می کنه.
      ولی اینکه دقیقا چقدر بیشتر مصرف می کنه بستگی به ماشین داره که برای پراید قطعا بیشترینشه!

  1. پراید رو همون 165 بزارید بمونه گناه داره

    ماشین جون داری نیست آسیب بهش میزنید

  2. سلام آیااگرلاستیک های عقب پراید 165باشه وجلو165مشکلی پیش میاد

  3. سلام ببخشید اگه لاستیک جلو 175 باشه و لاستیک عقب 165 باشه مشکل داره یا؟

    1. خلاصه کنم بهتره که نباشه، چرا می خواید اینکارو کنید؟

      1. من هانکوک کره استفاده میکنم ۱۸۵راضی هستم. اما ازاین به بعد میخوام ۱۷۵ بندازم.

    2. سلام.توی پراید اگه عقب ۱۷۵باشه جلو۱۶۵مشکلی اصلا نداره وتعادلش حفظ میشه.واگر جلو ۱۷۵باشه وعقب۱۶۵ماشین تعادلش از بین میره.ولی هر چهارتا یک سایز باشند بهتره

    1. سلام استفاده از این لاستیک ایرادی در ماشین ایجاد نمیکنه و از نظر فنی هیچگونه مشکل و نقصی را برای خودرو در پی نخواهد داشت

  4. لاستیک ۱۶۵/۶۰/۱۳ برای هر چهار چرخ برای پراید هایی که فقط تو شهر و جاده هستن و به ندرت جاده خاکی میرن خوبه ولی یکم کوبش داره ولی چسبندگی و شتاب پراید رو افزایش میده و سوخت رو کاهش چون با کاهش سطح تماس خودرو به زمین ، فشار و چسبندگی آن بالا میره ولی عده ای فک میکنن که هر چی لاستیک پهن تر باشه بهتره ولی اینطور نیست

  5. صاحب پراید هایی هم که در روستا ها هستن و بیشتر عمرشون تو خاکی و جاده های خرابن باید چهار چرخ رو لاستیک ۱۷۵/۶۰/۱۳ بندازن

    1. من که غرب تهرانم جاده های محلمون با روستا فرق نداره،هر روز یجا رو خراب میکنن دوباره اسفاعت میکنن

  6. راستی یادم رفت دو نکته رو بگم یکی اینکه نباید چهار حلقه لاستیک و رینگ های پراید با هم فرق داشته باشه چون به شاسی آسیب میزنه و راندمان رو کاهش میده و نکته دوم اینکه سعی کنید فاق یا دیواره لاستیک را از حالت فابریک خارج نکنید چون کاهش آن باعث آسیب به فنر ها و شاسی و کاهش دور خودرو در دنده های سبک(۴_۵) میشه و افزایش آن باعث کاهش راندمان و کاهش شتاب و کم آوردن در سر بالایی ها میشه

  7. سلام.می خواستم یک جفت لاستیک ۱۷۵/65r13بخرم که اگرپنچرشدازلاستیک زاپاس بتونم استفاده کنم.این کارمشکلی ایجادنمی کنه؟مثلالاستیک بترکه؟چون فاق لاستیک های پهن بزرگتره؟درضمن بره مسابقه هم می خوامش.

  8. سلام میخوام لاستیک عقب 175 باشه و لاستیک جلو 165 ، آیا به ماشین فشار میاد

  9. تو رو خدا راهنمایی کنید ، میخواستم لاستیک عقب 175 بندازم و جلو 165 ، میشه اینکار رو کرد .

  10. سلام
    درسته که میگن لاستیک ۱۷۵ رو پراید بندازی ماشین نرم تر و بی سر و صدا تر میشه

  11. سلام🙋‍♂️🌷 پراید حقیر از زمان خرید رینگ اسپرت شده و از سال ۸۹ تا کنون دارای سایز لاستیک ۱۷۵ ولی الان داخل سامانه کویر تایر موجودی ۱۶۵ داره ، میتونم از اون استفاده کنم یا باید منتظر شارژ مجدد باشم ؟ سپاس _ Ka

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید
بهترین لاستیک ایرانی