پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
استعلام خلافی خودرو با کد ملی | استعلام خلافی خودرو با کد ملی رایگان و سریع

استعلام خلافی خودرو با کد ملی

استعلام خلافی خودرو با کد ملی، یکی از دغدغه های همیشگی رانندگان استعلام خلافی و مشاهده جریمه رانندگی می باشد. یکی از روش های استعلام خلافی که به عنوان راحت ترین شیوه شناخته شده است؛ روش آنلاین می باشد که نسبت به سایر شیوه ها مورد استقبال رانندگان قرار گرفته است. با ما همراه باشدی در ادامه قصد داریم راه های مختلف استعلام خلافی را مورد بررسی قرار دهیم.

استعلام خلافی خودرو با کد ملی رایگان

استعلام خلافی خودرو با کد ملی رایگان

استعلام جریمه خودرو با کد ملی؛ برای استعلام خلافی خودرو با کد ملی رایگان می‌توانید به سایت سامانه ملی خلافی خودرو به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه کنید. در این سایت با وارد کردن کد ملی و شماره پلاک خودرو می‌توانید اطلاعات خلافی‌های ثبت شده برای آن خودرو را بدست آورید. این سرویس رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

البته تئجه داشته باشید برای ورود به این سامانه باید حساب کاربری داشته باشید. پس حتما یک حساب کاربری برای خود در این سامانه ایجاد نمایید.

حالا برای فرآیند استعلام خلافی خودرو با کد ملی می توانید با استفاده از کد ملی، شماره پلاک خودرو، تلفن همراه را وارد نمایید و گزارش کامل از خلافی های خودرو خود را دریافت نمایید.

اگر علاقه مند به یادگیری صافکاری هستید، توصیه می کنم حتما به لینک زیر زیر مراجعه نمایید.

استعلام خلافی خودرو راهور

استعلام خلافی خودرو راهور، سایت راهور و سامانه سخا جزء وب سایت هایی می باشد که به منظور ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی (اینترنتی) توسط پلیس راهنمایی و رانندگی راه اندازی شده اند. برای استعلام خلافی خودرو راهور، می‌توانید به سایت رسمی پلیس راهور به آدرس www.rahvar120.ir مراجعه کنید. در این سایت با وارد کردن شماره پلاک خودرو و کد ملی مالک آن می‌توانید اطلاعات خلافی‌های ثبت شده برای آن خودرو را بدست آورید. همچنین می‌توانید با مراجعه به دفتر پلیس راهور نزدیک به محل سکونت خود، از طریق پرداخت هزینه مربوطه، اطلاعات خلافی‌های خود را بدست آورید.

وکالت خرید فروش خودرو یعنی چه؟مباحث زیادی در خصوص وکالت خرید و فروش خودرو وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایید

دریافت سریع خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو (بهترین روش را برای تسویه آنی خلافی)، همانطور که در بخش بالا ذکر شد یکی از راه های آسان برای روش استعلام و پرداخت سریع خلافی خودرو استفاده از وبسایت های سخا، راهور و …… می باشد. اما به طور کلی لازم است بدانید دریافت سریع خلافی خودرو به دو صورت امکان‌پذیر است:

  1. دریافت آنلاین: برای دریافت سریع خلافی خودرو، می‌توانید به سایت سامانه ملی خلافی خودرو به آدرس های ذکر شده در بخش بالا مراجعه کنید و با وارد کردن شماره پلاک خودرو و کد ملی مالک آن، اطلاعات خلافی‌های ثبت شده برای آن خودرو را بدست آورید.
  2. دریافت حضوری: برای دریافت سریع خلافی خودرو می‌توانید به دفتر پلیس راهور نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنید و با ارائه مدارک شناسایی و پرداخت هزینه مربوطه، اطلاعات خلافی‌های خودرو را بدست آورید. در برخی موارد ممکن است برای دریافت اطلاعات خلافی خودرو نیاز به مراجعه به دفتر پلیس راهور باشد.

برای کسب اطلاعات کافی در خصوص رنگ ماشین می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

استعلام خلافی خودرو با شماره سریال

استعلام خلافی خودر با شماره سریال، برای استعلام خلافی می توانید کد 17 رقمی که در کارت خودرو درج شده است را به شماره 1101202020 ارسال کنید. سپس با این شیوه هزینه خلافی، شناسه قبض، و شناسه پرداخت آن برای شما فرستاده می شود که شما می توانید از طریق آن اقدام به پرداخت جریمه خود کنید. همچنین در خصوص استعلام خلافی خودرو با بارکد لازم است بدانید برای دریافت خلافی خودرو با بارکد باید به سایت راهور 120 مراجعه نمایید.

راه‌های استعلام خلافی خودرو

راه‌های استعلام خلافی خودرو

روش‌های استعلام و پرداخت خلافی چگونه است؟ در این بخش قصد داریم شما را با راه های استعلام خلافی خودرو آشنا کنیم. راه‌های استعلام خلافی خودرو عبارتند از:

  1. دریافت خلافی خودرو با کد USSD
  2. استعلام خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس +10
  3. استعلام خلافی خودرو با تماس با شماره تلفن 8828888.
  4. استعلام خلافی خودرو با استفاده از سامانه پیامکی و کد 17 رقمی VIN.
  5. استعلام خلافی خودرو با استفاده از سایت پلیس راهور ناجا

استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک، توجه داشته باشید برای استعلام خلافی خودرو، نیاز به داشتن کد ملی و شماره پلاک مالک خودرو می باشد.

نحوه کم کردن خلافی یا اعتراض به خلافی

نحوه کم کردن خلافی یا اعتراض به خلافی چگونه است؟ نحوه اعتراض به استعلام خلافی خودرو (استعلام دوبرابر شدن خلافی)، اگر در لیست خلافی خود جریمه هایی می بینید که مرتبط با خودروی شما نیست با به مبلغ ان اعتراضی دارید برای کم کردن مبلغ جریمه می توانید به مراکز پلیس +10 مراجعه نمایید و اعتراض خود را به صورت درخواست کتبی در آن ثبت نمایید. اعتراضات و شکایت هایی که در مراکز پلیس +10 ثبت می کنید هم به مراکز اجراییات کل کشور فرستاده می شود.

برای اطلاع از هزینه رنگ کامل خودرو پیشنهاد می کنم به لینک زیر مراجعه نمایید.

برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی لازم است؟ برای اطلاع از مدارک لازم در خصوص تمدید گواهینامه رانندگی به صفحه زیر مراجعه نمایید.

سقف خلافی خودرو

سقف خلافی خودرو چقدر است؟ توقیف خودرو برای خلافی بالای 1 میلیون، در بخش بالا در ارتباط با مباحث کلی استعلام خودرو با کد ملی صحبت شد در این بخش قصد داریم به بررسی سقف خلافی خودرو بپردازیم. لازم است بدانید سقف پرداخت خلافی به 3 میلیون تومان رسیده است و عبور مبلغ خلافی ها از این سقف تعیین شده، برای افراد ابلاغیه ارسال می شود. در صورت عدم پرداخت در زمان مناسب و گذشتن از تایم مشخص شده پلیس راهنمایی رانندگی در صورت خودروی فرد را به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

مقصر تصادفات رانندگی کیست؟ بیشتر تصادفات رانندگی به علت اشتباه افراد رخ می دهد، برای اطلاع از مقصر در تصادفات رانندگی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

تقسیط خلافی خودرو از طریق اینترنت

تقسیط خلافی خودرو از طریق اینترنت

تقسیط خلافی خودرو از طریق اینترنت، مقصود از قسط بندی خلافی خودرو قسط بندی پرداخت موردی جریمه ها می باشد که در طی چندین سال اخیر با ورود به سامانه پرداخت جریمه های خودرو افراد امکان پرداخت موردی جریمه را پیدا کرده اند، با استفاده از این شیوه می توانید هر ماه چندین مورد از خلافی های گذشته خودرو خود را پرداخت نمایید تا در نهایت خلافی شما صفر شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت راهور 120 اقدام به پرداخت و قسط بندی خلافی خودروی خود نمایید، بعد از مراجعه به این سایت باید به بخش خدمات بروید. با استفاده از این شیوه می توانید استعلام تمام جریمه های خود را بگیرید. بعد از مراجعه به بخش خدمات وارد بخش استعلام خلافی خودرو شوید. در این بخش شما باشد کارت ماشین را به همراه داشته باشید تا از بارکد پشت کارت ماشین استفاده نمایید.

خودرو اسقاطی چیست؟ شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص اسقاط خودرو فرسوده به صفحه زیر مراجعه نمایید.

دریافت خلافی خودرو از دفاتر پیشخوان

شما می‌توانید خلافی خودرو خود را از دفاتر پیشخوان دریافت کنید. برای این کار باید به دفتر پیشخوان نزدیکترین شهر خود مراجعه کنید و با ارائه مدارک شناسایی خود، خلافی خودرو را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خلافی خودرو شامل کارت ملی یا شناسنامه مجوز رانندگی و مدارک دیگری است که ممکن است برای تأیید هویت شما نیاز باشد. همچنین برای دریافت خلافی خودرو باید هزینه‌ای را پرداخت کنید که مبلغ آن برای هر شهر و منطقه متفاوت است.

نحوه تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.


تسویه خلافی خودرو از طریق عابربانک

شما می‌توانید خلافی خودرو خود را از طریق عابربانک تسویه کنید. برای این کار باید به یکی از شعب عابربانک مراجعه کنید و با ارائه شماره پلاک خودرو و مبلغ خلافی پرداخت را انجام دهید.

همچنین، می‌توانید از طریق سامانه بانکی خود خلافی خودرو خود را تسویه کنید. برای این کار باید شماره پلاک خودرو و مبلغ خلافی را وارد کنید و پرداخت را انجام دهید.

استعلام خلافی با پیامک

همانطور که در بخش بالا ذکر شد یکی از راه های استعلام خلافی خودرو، استعلام با استفاده از پیامک می باشد. برای دریافت پیامکی خلافی خودرو تنها کافیست شماره VIN خودرو را که بر روی کارت خودرو درج شده است را به شماره 1101202020 ارسال نمایید تا مبلغ کل خلافی ماشین به همراه تعداد خلافی ها برای شما ارسال شود.

دریافت خلافی با مراجعه به پلیس+۱۰

دریافت خلافی خودرو با مراجعه به پلیس+10، به معنای مراجعه به دفتر پلیس راهنمایی و رانندگی مربوطه است. برای دریافت خلافی خودرو باید با ارائه مدارک شناسایی خود، شماره پلاک خودرو و مبلغ خلافی، به دفتر پلیس راهنمایی و رانندگی مربوطه مراجعه کنید و خلافی خودرو را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به دفتر پلیس راهنمایی و رانندگی، از اطلاعات بیشتری در مورد خلافی خودرو خود و روش‌های پرداخت آن، استفاده کنید.

سوالات متداول

سامانه استعلام خلافی خودرو کدام است؟

سامان سخا و سایت راهور 120 از جمله سایت هایی هستند که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای استعلام خلافی خودرو راه اندازی شده اند.

استعلام خلافی از سایت راهور 120 چگونه است؟

برای استعلام خلافی خودرو از طریق سایت راهور 120 تنها لازم است وارد کردن شماره پلاک خودرو و کد ملی مالک آن می‌توانید اطلاعات خلافی‌های ثبت شده برای آن خودرو را بدست آورید.

نحوه دریافت استعلام خلافی خودرو چگونه است؟

شما می‌توانید به سایت سامانه ملی خلافی خودرو به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه کنید. در این سایت با وارد کردن کد ملی و شماره پلاک خودرو می‌توانید اطلاعات خلافی‌های ثبت شده برای آن خودرو را بدست آورید.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید