پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی 10 روش | تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی

تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی

یکی از دغدغه های این روزهای افرادی که خودرو دارند، خرید دیسک و صفحه والئو اصلی و سایر قطعات اصلی خودرو می باشد. بارها دیده شده صاحبان خودرو هزینه‌های فراوانی بابت عدم شناخت دیسک صفحه و خرید دیسک تقلبی پرداخت کرده‌اند و از همه مهمتر از زمان خودشان را صرف تعمیرگاه های مختلف کرده اند. به همین علت ما در این مقاله قصد داریم به طور دقیق به بررسی راه‌های تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی را بپردازیم.

تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی


تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی

همانطور که در بخش بالا ذکر شد یکی از دغدغه های افرادی که وسیله نقلیه دارند خرید قطعات خودرو اصل می باشد. چرا که استفاده از لوازم یدکی خودرو تقلبی این عیب را دارد که علاوه بر افزایش هزینه های تعمیر، اصطحلاک سایر قیمت های موتور ماشین را نیز زیاد می کند. یکی از قطعات بی کیفیت که به آسانی با دانستن چندین نکته می توان آن را از نوع اصلش تشخیص داد، دیسک و صفحه والئو تقلبی می باشد. در بخش زیر برخی از تفاوت های دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی (تشخیص دیسک و صفحه والئو آبی اصلی پراید) را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • بسته بندی
  • لیبل کالا
  • هولوگرام
  • وکیوم
  • آرم حک شده

تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی 10 روش

برخی از روش های تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی کدام است؟دیسک و صفحه والئو تقلبی را از اصلی چگونه تشخیص بدهیم؟ در بخش زیر با برخی از راه های شناخت و تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی آشنا می شوید.

پیشنهاد ویژه »» علت ریپ زدن ماشین در دنده 2


راه تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی

تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی از تقلبی، راه های تشخیص دیسک کدام است؟ اولین راه تشخیص دیسک رنگ بسته بندی آن می باشد که سبز است. لیبل کالا در والئو اصل، حک شدن برند والئو بر روی دیسک و صفحه، هولوگرام هرینگتون از جمله مهمترین عوامل تشخیص دیسک و صفحه والئو آبی اصلی از تقلبی می باشد که در ادامه هر یک از آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

پیشنهاد ویژه »» صدای خر خر گیربکس پژو

  • بسته‌بندی دیسک و صفحه والئو اصل

ساده ترین روش تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی، بسته بندی سبزی رنگ آن می باشد که کلمه valeo مانند یک برند بر روی بسته بندی آن چاپ شده است. این کلمه به دو شکل متفاوت می باشد که فونت یکی از آنها به صورت توخالی و دیگری با فونت توپر می باشد. اگر قصد دارید از اصل بودن محصول اطمینان پیدا کنید حتماً باید به نوشته های هک شده و کیفیت آن توجه داشته باشید.

  • لیبل کالا در والئو اصل

دومین موردی که برای تشخیص نوع اصلی این دیسک مورد استفاده قرار می گیرد، لیبل کالا در والئو اصل می باشد. دقت داشته باشید که بر روی تمامی صفحه های والئو لیبلی وجود دارد که برند مورد نظر بر روی آن قرار گرفته است.

  • هولوگرام هرینگتون

لازم است بدانید نمایندگی رسمی والئو در ایران نمی باشد. در نتیجه در زمان خرید باید توجه لازم به هولوگرام هرینگتون داشته باشید. بر روی تمامی صفحه های اصلی هولوگرام هرینگتون فرانسه درج شده است و از طریق این هولوگرام لیزری سه بعدی اصلیت و اصالت کالا از سوی وارد کننده تشخیص داده می‌شود. شرکت هرینگتون از قابل اطمینان ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دیسک و صفحه والئو در فرانسه می باشد.

لازم است بدانید هزینه ساخت این هولوگرام بالا می باشد و برای نصب بر روی قطعات تقلبی نیز باید هزینه زیادی صرف شود. در حالت کلی کیفیت و مرغوبیت دیسک و صفحه هرینگتون در مقایسه با باقی صفحات بالاتر و بهتر می باشد.

  • وکیوم دیسک و صفحه والئو فرانسه

وکیوم دیسک و صفحه والئو فرانسه، تمامی نکات ذکر شده تاکنون مربوط به بسته بندی دیسک و صفحه والئو اصلی بوده است و این موضوع اهمیت بسته بندی و تاثیر آن بر روی قیمت برند و موارد این چنینی را بازگو می کند.

بلبرینگ والئو دیسک و صفحه والئو توسط یک پلاستیک مقاوم به همدیگر وکیوم شده اند و به همین صورت به بسته بندی چسبیده اند. در صورت باز شدن آن بسته بندی زخمی می شود. این نوع بسته بندی تنها ویژه دیسک و صفحه والئو می باشد و نمی توان شبیه آن را در جایی پیدا کرد. مهمترین سیاست شرکت سازنده صفحه والئو بسته بندی آن می باشد که برای تشخیص اصلی از تقلبی بسیار مناسب می باشد.

  • حک شدن برند والئو بر روی دیسک و صفحه

کیت کلاچ والئو اصلی دارای بلبرینگ کلاچ، صفحه و دیسک می باشد و کد و برند والئو با رنگ سفید روی محصول قابل دیدن است.

همچنین در کنار لوگوی اصلی عبارت PHC (دیسک و صفحه کلاچ والئو PHC) درج شده است که در شناسایی دیسک و صفحه والئو اصلی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. روی تک تک قطعات کیت کلاچ کلمه valeo حک شده است و این موضوع علتی بر اثبات کیفیت محصولات فرانسوی می باشد.

پیشنهاد ویژه »» علت لرزش فرمان

تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی


تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی

تفاوت بسته بندی دیسک و صفحه والئو سبز و آبی (دیسک و صفحه والئو سبز اصلی و تقلبی)، اگر بخواهیم این محصولات را از لحاظ کیفیت با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم والئو سبز در صدر جدول می باشد. دیسک و صفحه والئو سبز در کشور فرانسه ساخته می شوند. پس از آن با والئو آبی ساخت کشور کره رتبه دوم را به خود اختصاص داده است به هر حال کیفیت والئو فرانسه یا همان سبز بیشتر از والئو آبی کره ای می باشد و این علت بر بی کیفیت بودن والئو آبی نمی باشد و در رده سوم می‌توان گفت والئو ترک قرار دارد.

تفاوت دیسک و صفحه والئو آبی و سبز
طول عمر هرنوع دیسک و صفحه والئو بستگی به نوع استفاده و کارایی شما از این قطعه دارد. اگر شما در شهر در تردد می کنید و در مواقع بیشتری از کلاچ استفاده می‌کنید عمر دیسک و صفحه کلاچ شما کمتر خواهد شد و یا اگر به علت نحوه رانندگی، کمتر از کلاچ استفاده می کنید، عمر دیسک و صفحه شما بیشتر می باشد. اما به طور معمول عمر مفید دیسک و صفحه والئو فرانسه بین 40000 تا 60000 می باشد. دیسک و صفحه کلاچ والئو آبی و ترک نیز میان 30000 تا 50000 هزار کیلومتر دوام دارد. اما لازم به ذکر است همه این اعداد نسبی بوده و عمر دیسک و صفحه کلاچ خودرو به نوع رانندگی شما مربوط می شود.

پیشنهاد ویژه »» علت صدا دادن فرمان هنگام چرخاندن


به علت کیفیت بالاتر دیسک و صفحه والئو سبز تولید فرانسه، قیمت آن نیز نسبت به سایر دیسک و کلاچ های والئو بیشتر می باشد. قیمت والئوی کره ای در رده دوم و والئوی ترکی در رده سوم قرار دارد.

شباهت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی
شباهت این قطعات در نوشته های درج شده بر روی صفحه می باشد و بر تمامی این دیسک ها از جمله فرانسوی، کره ای و ترکیه کلمه والئو valeo به انگلیسی حک شده است. برای اینکه خیال شما از تقلبی بودن این قطعات آسوده شود، لازم است بدانید که چاپ این کلمه کار سختی نیست اما حک کردن آن کاری بسیار سخت و هزینه بر می باشد.

دیسک و صفحه والئو کره ای

دیسک و صفحه والئو کره ای

دیسک صفحه والئو کره ای یا همان والئو آبی در رده دوم جدول قرار دارد و کیفیت این محصول نسبت به والئو فرانسه پایین تر می باشد بنابراین قیمت آن نیز کمتر می باشد.

پیشنهاد ویژه »» علت جا نرفتن دنده در حالت روشن

چه خودرو هایی دیسک و صفحه والئو اصل دارند؟

در جواب به این سوال باید بگوییم در تمامی خودروهایی که دارای موتورهای فرانسوی هستند، از دیسک و صفحه والئو اصل فرانسوی استفاده می شود.
قیمت دیسک و صفحه والئو اصلی پراید

قیمت دیسک و صفحه والئو اصلی پراید از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می باشد.

دیسک و صفحه والئو جعبه کاهی یا جعبه سبز

خودروهایی که دیسک و صفحه والئو اصلی دارند کدامند

چه خودرو هایی دیسک و صفحه والئو اصل دارند؟صفحه کلاچ والئو سبز اصلی برای چه خودرو هایی موجود است؟ لازم است بدانید دیسک و صفحه والئو که در کشور فرانسه تولید می شود مخصوص انواع خودرو های زانتیا، پژو 405، سمند، پژو 206، همچنین برای سایر خودرو ها همانند: سیتروئن c5، رانا و …….. تولید می شوند. در در کل از والئو سبز تولید فرانسه برای خودروهایی استفاده می شود که از موتور های فرانسوی استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه »» زمان تعویض دیسک و صفحه سمند ef7

تفاوت دیسک و صفحه والئو آبی و سبز

فرق بین دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی چیست؟ این دو قطه از لحاظ طول عمر، کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

والئو سبز بهتر است یا ابی

در پاسخ به این سوال باید بگوییم والئو سبز کشور فرانسه دارای کیفیت بالا و طول عمر بیشتری می باشد بنابراین دارای قیمت بیشتری نیز است.

قیمت دیسک و صفحه پراید والئو آبی و سبز

قیمت دیسک و صفحه والئو آبی از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان می باشد. بنابراین قیمت والئو سبز بیشتر از این محصول می باشد شما می توانید در سایت های معتبر قیمت این محصول را مشاهده نمایید.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید