پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
سهمیه بنزین تا چند ماه در کارت میماند | بنزین خودرو و موتورسیکلت تا چند ماه در کارت سوخت می‌ماند

سهمیه بنزین تا چند ماه در کارت میماند

سهمیه بنزین تا چند ماه در کارت میماند؟ افزایش مدت زمان ذخیره بنزین کارت سوخت، طبق گزارشات بررسی شده سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت های سوخت برای خودرو های شخصی و موتور سیکلت ها از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافته است. با ماه همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی سهمیه بنزین در کات سوخت (بنزین تا چند ماه در کارت سوخت می‌ماند) بپردازیم.

سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت تا چند ماه در کارت می‌ماند

سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت تا چند ماه در کارت می‌ماند

سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت تا چند ماه در کارت می ماند؟سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ سهمیه بنزین خودرو و تا چند ماه در کارت می‌ماند؟ همانطور که در ابتدای پست ذکر شد میزان دخیره بنزین در کارت سوخت وسایل نقلیه شخصی از جمله موتورسیکلت و سواری 9 ماهه می باشد یعنی یک خودروی سواری می تواند 540 لیتر و یک موتور سیکلت می تواند 225 لیتر بنزین ذخیره داشته باشد.

سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت در کارت سوخت به صورت ماهانه تعیین می‌شود و مدت اعتبار آن 9 ماه است. برای مثال اگر ماه جاری فروردین باشد، سهمیه بنزین شما تا پایان مهر ماه معتبر خواهد بود. در صورتی که در یک ماه از سهمیه خود استفاده نکردید، به ماه بعد منتقل نمی‌شود و از بین می‌رود. همچنین، در صورتی که در یک ماه از سهمیه خود بیشتر از حد مجاز استفاده کنید، باید هزینه اضافی را پرداخت کنید.

وکالت خرید فروش خودرو یعنی چه؟مباحث زیادی در خصوص وکالت خرید و فروش خودرو وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایید

سهمیه بنزین استفاده نشده در کارت ها تا چه زمانی حفظ می شود

همانطور که در بخش بالا ذکر شد معمولا سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت 9 ماهه می باشد البته در این بین امکان دارد فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت در کارت سوخت شخصی نتواند استفاده کند، در این شرایط ذخیره کارت او 360 لیتر باقی می ماند و موجودی کارت سوخت آن فرد افزایش پیدا نمی کند.

آیا ذخیره بنزین کارت‌های سوخت می‌سوزد

آیا سهمیه بنزین سواری میسوزد، در بخش بالا به بررسی مدت زمانی که سهمیه بنزین سواری و موتورسیکلت در کارت می ماند و سهمیه استفاده نشده در این کارت تا چه زمانی حفظ می شود، پرداخته ایم. در این بخش قصد داریم به سوال کاربران که اکثرا در خصوص ذخیره بنزین کارت های سوخت پرسیده اند، پاسخ دهیم. آیا ذخیره بنزین کارت های سوخت می سوزد؟ طبق گزارشات انجام شده لازم است بدانید سهمیه بنزین ذخیره شده در کارت های سوخت نمی سوزد و افراد نگران آن نباشند.

مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت ۱۴۰۱

مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت ۱۴۰۱

مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت 1401 (مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت ۱۴۰۰) چقدر است؟ از سال 99 مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت 6 ماهه بوده است. مصوبه جدیدی در خصوص ذخیره بنزین در کارت سوخت صادر نشده است. بنابراین تمام شرایطی که در بخش بالا ذکر شد با این عنوان برابر می باشد و می توان گفت ذخیره بنزین در کارت وسایل نقلیه همانند: سواری و موتور سیکلت 9 ماهه می باشد. یعنی یک خودروی سواری می تواند 540 لیتر و یک موتور سیکلت 225 لیتر بنزین ذخیره داشته باشد.

مقصر تصادفات رانندگی کیست؟ بیشتر تصادفات رانندگی به علت اشتباه افراد رخ می دهد، برای اطلاع از مقصر در تصادفات رانندگی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت در سال ۱۴۰۱

سهمیه بنزین تا چند لیتر ذخیره میشود؟ سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت در سال ۱۴۰۱ (سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت در سال ۱۴۰۱)، سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت به معنای حداکثر مقدار بنزینی (افزایش سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت) است که می‌توان در یک کارت سوخت ذخیره کرد. این سقف ذخیره بسته به نوع کارت سوخت و شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد. برای مثال سقف بنزین ذخیره شده در کارت سوخت برای خودروی سواری 540 لیتر و برای یک موتور سیکلت 225 لیتر بنزین می باشد.

انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر

انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر

در برخی کشورها امکان انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر وجود دارد. اما در برخی دیگر این امکان وجود ندارد و سهمیه بنزین فقط برای کارتی که به نام فرد صادر شده است، معتبر است.

در کشور ما نیز امکان انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر وجود ندارد. جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته است امکان جابجایی و انتقال بنزین به کارت دیگری وجود ندارد و چنین برنامه ای در آینده برای آن ندارند.

خودرو اسقاطی چیست؟ شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص اسقاط خودرو فرسوده به صفحه زیر مراجعه نمایید.

سهمیه بنزین موتورسیکلت ۱۴۰۱

سهمیه بنزین موتورسیکلت به مقدار بنزینی اشاره دارد که به صورت محدود به هر فرد برای استفاده از موتورسیکلت تعلق می‌گیرد. این سهمیه بنزین در برخی کشورها به دلیل محدودیت منابع و نیز کاهش آلودگی هوا و محیط زیست تعیین می‌شود.

در برخی کشورها، سهمیه بنزین موتورسیکلت بر اساس سی سی موتورسیکلت و یا تعداد کیلومترهایی که با موتورسیکلت طی می‌شود، تعیین می‌شود. همچنین، در برخی کشورها، سهمیه بنزین موتورسیکلت بر اساس شماره پلاک و یا کد ملی فرد تعیین می‌شود.

سهمیه بنزین موتورسیکلت ۱۴۰۱ چقدر است؟ سهمیه موتور سیکلت 25 لیتر می باشد.

برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی لازم است؟ برای اطلاع از مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی به صفحه زیر مراجعه نمایید.

اعتبار کارت سوخت خودروهای تاکسی و وانت‌ها

اعتبار سهمیه بنزین در کارت سوخت، متناسب با اینکه سهمیه بنزین خودروهای تاکسی بیشتر از خودروی سواری می باشد، اعتبار کارت سوخت خودرو های تاکسی یک ماهه است. یعنی اگر خودرو هایی که در بخش پایین ذکر شده اند؛ سهمیه یک ماه خود را بنابر هر دلیلی استفاده نکنند، سهمیه آن سوخت می شود و در ماه آینده سهمیه بنزین جدیدی برای آن فرد لحاظ می گردد.

استعلام خلافی خودرو با کد ملی چگونه است؟ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام خلافی خودرو با کد ملی به صفحه مربوطه در اتوصافکار مراجعه نمایید.

استعلام مقدار بنزین کارت سوخت

چگونه متوجه شویم چقدر بنزین در کارت سوخت داریم؟ برای گرفتن استعلام می توانید کارت سوخت خود را در جایگاه سوخت قرار دهید، سپس رمز خود را وارد نمایید و از موجودی کارت سوخت خود مطلع شوید. شیوه دیگری که وجود دارد شما می توانید هنگامی که دارید بنزین می زنید به عدد مانده موجودی حساب کارت توجه نمایید.

نحوه تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

سهمیه سوخت ذخیره چیست

در کشور ما سهمیه سوخت ذخیره تعیین شده است و به صورت ماهانه برای هر منطقه و شهر تعیین می‌شود. این سهمیه بر اساس جمعیت و نیز تعداد و نوع وسایل نقلیه در هر منطقه تعیین می‌شود. همچنین، در برخی موارد، سهمیه سوخت ذخیره برای تأمین نیازهای اضطراری و تأمین نیازهای اولیه نیز تعیین می‌شود.

مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت چقدر است؟

مدت زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت در سال 99؛ 6 ماهه بوده است که در حال حاضر مدت زمان آن 9 ماهه می باشد.

میزان ذخیره بنزین در کارت سوخت دوگانه چقدر است؟

میزان ذخیره بنزین در کارت سوخت خودروی سواری 540 لیتر می باشد و میزان ذخیره بنزین در کارت سوخت موتورسیکلت 225 لیتر است.

زمان واریز سهمیه بنزین هر ماه

لازم است بدانید زمان واریز سهمیه بنزین هر ماه آخرین روز هر ماه جاری می باشد.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید