نقاشی و صافکاری هیوندا جنسیس

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

در این صفحه معرفی مراکز نقاشی و صافکاری هیوندا جنسیس را داریم و شما میتوانید با خیالی آسوده به یکی از مراکز معتبر مراجعه کنید و تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایید. در تمامی این مراکز تخصصی ترین خدمات در سریع ترین زمان ارائه میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به یکی از این مراکز بسپارید.

اگر میخواهید مراکز معتبر صافکاری و نقاشی انواع خودرو ها را در سراسر ایران بیابید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد نزدیک ترین مراکز به محل مورد نظرتان کسب نمایید.

صافکاری جنسیس

هیوندا جنسیس یکی از خودرو های لوکس در ایران محسوب میشود که در صورت آسیب باید در یک مرکز تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا افت قیمت زیادی پیدا نکند. به همین دلیل همیشه پیدا کردن مرکز صافکاری جنسیس که بتواند خدمات تخصصی با تضمین کیفیت ارائه دهد یکی از چالش های جنسیس سواران است.

برای آن که بتوانید تشخیص دهید که یک مرکز خدمات تخصصی ارائه میدهد یا خیر میتوانید از دستگاه و ابزار صافکاری پیشرفته ای که این مرکز استفاده میکند این موضوع را متوجه شوید. در مراکزی که از دستگاه های پیشرفته استفاده میشود قطعا صافکار هایی دارد که تخصص لازم را برای استفاده از این وسایل دارند و همین امر میتواند به شما این اطمینان را دهد که ماشین تان به صورت حرفه ای رفع آسیب خواهد شد.

مجموعه اتوصافکار برای آن که شما بتوانید تخصصی ترین خدمات را در سراسر ایران دریافت کنید و در سریع ترین زمان ماشین تان را تحویل بگیرید در این صفحه مجموعه ای از مراکز معتبر و تخصصی را معرفی کرده است.

تجربه ای شیرین در نهایت آرامش با اتوصافکار ، صافکار همیشگی شما!

اگر ماشین هیوندای شما تصادف کرده است و به دنبال یک مرکز معتبر برای صافکاری و نقاشی ماشین تان میگردید میتوانید در صفحه صافکاری هیوندا لیست بهترین صافکاری های خودرو هیوندای در تهران را مشاهده کنید.

صافکاری جنسیس
صافکاری جنسیس

صافکاری بدون رنگ جنسیس

در صورتی که خودرو هیوندا جنسیس شما آسیب زیادی ندیده باشد به روش های صافکاری بدون رنگ میتوان با کمترین افت قیمت ایرادات خودرو را رفع نمود. در صورتی که آسیب زیاد باشد میتوان با استفاده از روش های پیشرفته ای مانند صافکاری PDR ابتدا فرورفتگی ها و قرشدگی های بدنه خودرو را ترمیم نمود سپس با بتونه کاری، سمباده کاری و نقاشی سطح خودرو را صاف و صیقلی نمود.

صافکاری بدون رنگ جنسیس برای آن که با بالاترین کیفیت انجام شود باید توسط صافکاری های مختخصص انجام گیرد تا نتیجه کار حرفه ای باشد. روش های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ جنسیس وجود دارد که صافکار میتواند برحسب میزان آسیب وارد شده از روش مناسبی برای رفع آسیب خودرو جنسیس استفاده کند.

یکی از روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ هیوندا جنسیس مورد استفاده قرار میگیرد صافکاری با چسب حرارتی میباشد. این روش برای آسیب های جزیی کاربرد زیادی دارد زیرا نمیتواند آسیبی به رنگ خودرو وارد کند و برای رفع کامل فرورفتگی ها میتواند چنیدن بار مورد استفاده قرار گیرد.

در این روش های صافکاری بدون رنگ تمام آسیب وارد شده به بدنه، سپر، گلگیر و رکاب خودرو رفع میشود و در صورتی که رنگ خودرو آسیب ندیده باشد کار تمام است و اگر رد آسیب مانده باشد نیاز است سایر تکنیک های نقاشی مورد استفاده قرار گیرد.

صافکاری بدون رنگ جنسیس
صافکاری بدون رنگ جنسیس

قیمت صافکاری جنسیس

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد صافکاری هیوندا جنسیس مطرح میشود هزینه صافکاری جنسیس در مراکز مختلف است. شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید که هزینه صافکاری جنسیس در مراکز مختلف متغیر است و شاید دلیل این تغییر نرخ ها را ندانید.

عوامل مختلفی بر قیمت صافکاری جنسیس تاثیرگذارند که از آن جمله میتوان به تخصص صافکار و میزان آسیب وارد شده به خودرو اشاره کرد. هرچه صافکار تخصص بیشتری داشته باشد قطعا میتواند از روش های بهتری برای صافکاری خودرو شما بهره ببرد و نتیجه بهتری را به شما ارائه دهد. مثلا اگر شما به یک مرکز معمولی برای صافکاری هیوندا جنسیس تان مراجعه کنید ممکن است از روش های قدیمی و سنتی برای رفع ایرادات بدنه خودرو بهره ببرد ولی در مراکز تخصصی از روش هایی مانند صافکاری با دستگاه مکش برای رفع ایرادات خودرو استفاده میشود که میتواند در زمان کوتاهتری نتیجه بهتری ارائه دهد.

یک صافکار متخصص میتواند با استفاده از دستگاه ها و روش های پیشرفته تمام ایرادات ماشین را رفع کند و بهترین نتیجه را به مشتری تحویل دهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت صافکاری جنسیس در مرازک اتوصافکار عکس ماشین تان را برای همکاران ما ارسال کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه زیر اطلاعات تکمیلی را در مورد هزینه صافکاری هیوندا جنسیس کسب نمایید.

نقاشی جنسیس

در صورتی که آسیب بدنه خودرو به قدری زیاد باشد که با صافکاری بدون رنگ نتوان ایرادات را رفع نمود ابتدا با روش ها و دستگاه های پیشرفته صافکاری مانند صافکاری با دستگاه مغناطیسی میتوان فرورفتگی ها و قرشدگی های بدنه خودرو را رفع کرد و سپس برای رفع ایرادات ایجاد شده در رنگ خودرو میتوان اقدام به بتونه کاری، سمباده کاری و نقاشی خودرو کرد.

نقاشی ماشین جنسیس در مراکز اتوصافکار به صورت کاملا حرفه ای انجام میشود از بهترین مواد و نوع رنگ استفاده میشود. شما میتوانید با خیالی آسوده از نتیجه کار، ماشین تان را به همکاران ما در اتوصافکار بسپارید و نگران افت قیمت ماشین تان نباشید.

شما میتوانید با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکزی که خدمات تخصصی نقاشی جنسیس ارائه میدهند را در سراسر ایران بیابید و برای دریافت خدمات به یکی از این مراکز مراجعه کنید.

نقاشی جنسیس
نقاشی جنسیس

هزینه نقاشی جنسیس

هزینه نقاشی جنسیس باتوجه به تخصصی انجام شدن کار و کیفیت رنگ و مواد مورد استفاده تعیین میشود و در مراکز مختلف این هزینه میتواند تغییراتی داشته باشد. برای کل هزینه نقاشی ماشین جنسیس ابتدا هزینه روش صافکاری انتخاب شده برای رفع فرورفتگی ها و قرشدگی ها در نظر گرفته میشود و سپس هزینه امور صورت گرفته برای نقاشی ماشین جنسیس تعیین میگردد.

برای مثال در صورتی که برای رفع ایرادات بدنه ماشین هیوندا جنسیس از صافکاری لیزری بهره گرفته شود هزینه این صافکاری به همراه هزینه رنگ و اجرت نقاشی و صافکاری هیونددا جنسیس به مشتری اعلام میشود.

در مراکز اتوصافکارر منصفانه ترین قیمت نقاشی جنسیس دریافت میشود وشما میتوانید باتوجه به کیفیت انجام کار این اطمینان را داشته باشید که تخصصی ترین نقاشی هیوندا جنسیس برای خودرو شما انجام میشود.

انواع تعمیرات جنسیس

  • تعمیر موتور

موتور از اصلی ترین اجزای خودروی جنسیس می باشد، تعمیر قطعات این بخش خودرو تنها توسط تعمیرگاه هایی که اتوصافکار معرفی می کند توصیه می شود.

  • سرویس روغن

سرویس روغن ماشین جنسیس از حساسیت بالایی برخوردار است که توسط تعمیرگاه های معرفی شده توسط اتوصافکار انجام می گردد.

  • تعمیر گیربکس

یکی از پیشرفته ترین اجزای خودروی جنسیس ، گیربکس و جعبه دنده آن می باشد. تعمیر این بخش دشواری های خاص خود را دارد و باید فقط توسط یک فرد متخصص انجام بگیرد.

بهترین تعمیرگاه جنسیس کجاست ؟

جنسیس خودرویی نیست که بتوان تعمیرگاه تخصصی آن را در هر مکانی پیدا کرد، اتوصافکار با گرد هم آوری لیستی از بهترین تعمیرگاه های جنسیس در تهران انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

برای دریافت آدرس نزدیک ترین تعمیرگاه همین حالا تماس بگیرید.

هزینه تعمیر بی ام و به چه صورت محاسبه می شود ؟

هزینه تعمیر جنسیس به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به مدل ماشین، مشکل آن و قابلیت تعویض و یا تعمیر بودن آن مشکل نام برد.

سوالات متداول

بهترین صافکاری و نقاشی جنسیس کجاست؟

تیم اتوصافکار برای آن که همه بتوانند باککیفیت ترین خدمات نقاشی و صافکاری جنسیس را دریافت کنند در این صفحه قابلیتی ایجاد کرده است که میتوانید با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز نقاشی و صافکاری هیوندا جنسیس را در سراسر ایران بیابید.

هزینه صافکاری هیوندا جنسیس چقدر است؟

این هزینه باتوجه به تخصص صافکار و میزان آسیب وارد شده تعیین میشود که در اتوصافکار مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه باتوجه به کیفیت کار دریافت میشود. برای اطلاع دقیق میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید.