صافکاری با دستگاه مکش

بسیاری از اوقات به صافکاری در نزدیک ترین منطقه نیاز داریم،

صافکار مجرب در محل حاضر شود به سرعت مشکل ما را برطرف کند، اتوصافکار دقیقا مجموعه ای است که دنبال آن هستید.

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری هم با روش های سنتی شدنی است و هم با روش‌های نوین اما مسلماً با استفاده از دستگاه های جدید مانند دستگاه مکش، هات باکس و وکیوم می‌تواند بسیار سریع‌ تر بهتر و با دقت بیشتری صافکاری انجام شود. اتوصافکار یکی از مجموعه هایی می باشد که شعبات مختلفی در تهران، اصفهان، مشهد و تبریز و سراسر ایران دارد که در ادامه فیلم هزینه و آدرس هرکدام از آنها را به شما خواهیم گفت.

صافکاری با دستگاه مکش یکی از روش های پیشرفته برای رفع ایرادات بدنه ماشین میباشد که با پیشرفت تکنولوژی صافکاری با بادکش یا به عبارتی صافکاری با مکش به یکی از روش های کاری صافکاران تبدیل شده است.

در صورتی که آسیب بدنه ماشین زیاد نباشد صافکار میتواند صافکاری با دستگاه وکیوم را برای قسمت های آسیب دیده انجام دهد و به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی بهترین نتیجه را ارائه دهد.

صافکاری خودرو با دستگاه مکش این امکان را برای صافکار ها ایجاد کرده است که در زمان کوتاهی  ایرادات بدنه ماشین را رفع کرده و به صورت حرفه ای آسیب های بدنه خودرو را رفع کنند.

شما میتوانید برای دریافت خدمات صافکاری و یافتن نزدیک ترین صافکاری و تعمیرگاه به منطقه مورد نظر خود به صفحه زیر مراجعه کنید.

 

تخفیف ویژه صافکاری ماشین

صافکاری با دستگاه مکش

هزینه صافکاری با دستگاه مکش

مهمترین سوالی که برای دریافت خدمات صافکاری خودرو با دستگاه مکش ایجاد میشود این است که هزینه صافکاری با دستگاه مکش چقدر است؟

قیمت صافکاری با دستگاه مکش دقیقاً با توجه به مشکل به وجود آمده برای ماشین شما مشخص میشود. هر چقدر مشکل و آسیب بدنه ماشین بزرگتر باشد و ماشین دارای آسیب بیشتری باشد هزینه آن با توجه به کار و زمانی که گذاشته می‌شود بیشتر می‌شود. البته در نظر داشته باشید جدید به دلیل استفاده از دستگاه های جدید هزینه کمتر شده است.

اگر شما میخواهید باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین دستگاه های صافکاری مکش را خریداری کنید میتوانید با مراجعه به صفحه دستگاه مکش صافکاری لیست قیمت انواع دستگاه های مکش صافکاری را خریداری نمایید.

باتوجه به گران بودن ابزار بادکش صافکاری ماشین و این موضوع که این نوع صافکاری تخصص و مهارت زیاد صافکار را میطلبد، در صورتی که این خدمات را در مراکز تخصصی و حرفه ای دریافت کنید هزینه صافکاری با دستگاه مکنده برای شما تقریبا بیشتر از مراکز آماتور تمام میشود اما شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که نتیجه صافکاری با دستگاه مکنده برای شما فوق العاده خوواهد بود و ماشین تان کمترین افت قیمت را خواهد داشت.

به جرعت میتوان گفت هزینه صافکاری با دستگاه مکش در مجموعه اتوصافکار مناسب تر و منصفانه تر از سایر مراکز میباشد و شما میتوانید از حرفه ای انجام شدن کار ماشین تان را برای صافکاری با دستگاه مکش به مرکز ما بیاورید.

همچنین در صورتی که مراجعه به مراکز صافکاری برای شما سخت است میتوانید از خدمات صافکاری در محل مجموعه بزرگ اتوصافکار در سراسر ایران بهره مند شوید.

 

مطالعه بیشتر صافکاری در محل
 
هزینه صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش در تهران

اتوصافکار شرکت معتبر صافکاری با دستگاه مکش در تهران می باشد این شرکت چند شعبه در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران دارد. به این ترتیب شما میتوانید در سراسر تهران از خدمات صافکاری با دستگاه مکش در تهران، صافکاری با دستگاه مکش جنوب تهران، صافکاری با دستگاه مکش غرب تهران، صافکاری با دستگاه مکش شرق تهران و صافکاری با دستگاه مکش شمال تهران با مناسب ترین هزینه بهره مند شوید.

در صورتی که صافکاری معتبری در نزدیکی منطقه مورد نظر شما یافت نشد صافکار سیار به محل مورد نظر شما اعزام میشود و شما میتوانید در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه خدمات صافکاری با دستگاه مکش در تهران را دریافت کنید.

برای اطلاع از هزینه صافکاری در مراکز معرفی شده در اتوصافکار میتوانید به صفحه قیمت صافکاری مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

صافکاری با دستگاه مکش در ایران

علاوه بر آن که اتوصافکار ارائه دهنده خدمات صافکاری با دستگاه مکش در تهران است شما میتوانید این خدمات را در سراسر ایران نیز دریافت کنید و از حرفه ای انجام شدن خدمات اطمینان لازم را داشته باشید.

خدمات صافکاری با دستگاه مکش در شهر های ایران شامل صافکاری با دستگاه مکش در قزوین، صافکاری با دستگاه مکش اصفهان، صافکاری با دستگاه مکش تهران، صافکاری با دستگاه مکش در تبریز، صافکاری با دستگاه مکش در شیراز، صافکاری با دستگاه مکش اهواز، صافکاری با دستگاه مکش اراک، صافکاری با دستگاه مکش بندرعباس، صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در تمامی شهر های ایران میباشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

صافکاری با دستگاه مکش در تهران

تفاوت صافکاری با دستگاه مکش با صافکاری سنتی

دستگاه مکش یک دستگاه جدید می باشد و کار صافکارها را بسیار راحت کرده است و تفاوت اصلی آن در سالم تر ماندن قطعات بدنه خودرو می باشد زیرا در گذشته برای صافکاری از دستگاه‌‌ های خاصی استفاده نمی شد و از چکش و یا از سیم و یا در برخی از موارد با حرارت دادن سعی می کردند که قسمت های فرورفته و برآمده خودرو را در اثر تصادفات صاف کنند.

استفاده از دستگاه مکش در صافکاری به عنوانی گامی مثبت در پیشرفت صافکاری بود و همان طور که گفته شد هم استفاده از دستگاه مکش در صافکاری آسیب وارده به دبنه را کاهش میدهد و هم میتوان با دستگاه وکیوم صافکاری در زمان کوتاهتری ایرادات بدنه ماشین را رفع نمود. هزینه خدمات با دستگاه وکیوم صافکاری ممکن است کمی بیشتر از صافکاری سنتی باشد اما شما میتوانید از نتیجه کار اطمینان داشته باشید و مطمئن باشید که ماشین تان کمترین افت قیمت را خواهد داشت.

در حال حاضر دیگر نیازی به روش های سنتی و قدیمی نمی باشد و به کمک حرفه ای ترین دستگاه وکیوم صافکاری و دستگاه مکش صافکاری می توان با کمترین هزینه و با حداقل آسیب به بدنه خودرو صافکاری آن را انجام داد.

تخفیف ویژه صافکاری پی دی ار
 

آدرس صافکاری با دستگاه مکش

در ادامه این مطلب لازم می دانیم که آدرس صافکاری با دستگاه مکش را در شهرهای مهم کشور مانند مشهد، اصفهان، تبریز، برایتان نام ببرم و آنها را به شما معرفی کنم.

استان اصفهان، رهنان، خیابان روحی پلاک 25

استان آذربایجان شرقی، تبریز، جنت، استان آذربایجان شرقی، تبریز، سرخاب، جنت شمالی

استان خراسان رضوی، کوی مطهری، خیابان توحید، پلاک 6

این موارد تعدادی از آدرس صافکاری با دستگاه مکش در شهر های مختلف میباشد اما باتوجه به آن که رد سایت اتوصافکار آدرس بهترین صاففکاری ها در سراسر ایران مطرح شده است شما میتوانید در استان و شهر مورد نظر خود تمامی صافکاری هایی که مورد تایید میباشند را پیدا کنید.

ما در اتوصافکار آدرس بهترین صافکاری با دستگاه وکیوم اصفهان، آدرس صافکاری با دستگاه مکش در تهران، آدرس صافکاری با دستگاه مکش اهواز، آدرس صافکاری با دستگاه مکش در کرج، صافکاری با دستگاه مکش بندرعباس، صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج، صافکاری با دستگاه مکش شرق تهران، صافکاری با دستگاه مکش جنوب تهران، صافکاری با دستگاه مکش غرب تهران و سراسر ایران را به شما ارائه داده ایم.

شما همچنین میتوانید برای دریافت آدرس صافکاری با دستگاه مکش کرج و صافکاری با دستگاه مکش در اصفهان و تهران و سایر شهر ها با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تخفیف ویژه : لیسه گیری چیست

آدرس صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش در مشهد

در مشهد نیز دستگاه مکش صافکاری و دستگاه های جدید برای صافکاری وجود دارد اما موضوع اصلی در شهر مشهد این می باشد که هنوز دستگاه‌ها و تکنولوژی هایی که در تهران وجود دارند مانند دستگاه هات باکس و یا وکیوم در این شهرها وارد نشده‌اند بنابراین امکان دارد که صافکارهای آنجا هنوزم روش‌های سنتی کار صافکاری را انجام دهند. شما میتوانید از مراکز معرفی شده قیمت صافکاری با دستگاه مکش را جویا شوید و در صورت تمایل به این مراکز مراجعه کرده و خدمات صافکاری با بادکش را به صورت تخصصی دریافت کنید.

آدرس صافکاری با دستگاه مکش و یا تکنولوژی های جدید و دستگاهها تبلت در شهر مشهد در لیست بالای صفحه قرار دارد که اگر در این شهر زندگی می کنید می توانید به هر یک از آنها مراجعه کنید تا به بهترین شکل صافکاری خودروی شما انجام شود.

صافکاری با دستگاه مکش در تبریز

در تبریز یک صافکاری معتبر با نام اتول صافکار وجود دارد که این صافکاری سالها تجربه دارد و می تواند به شما اگر در تبریز سکونت دارید کمک بکند اما با توجه به آن که زیاد شناخته شده نیست و معروف نمی باشد نام آن را همه نمی شناسند. تنها مشتریان ثابت آن با نام آن آشنایی دارند اما اتول صافکار بیش از ۱۵ سال سابقه کار در تبریز دارد که لازم می دانم آدرس آن را در ادامه برایتان بگذارم.

شما میتوانید در قسمت بالای صفحه صافکاری با دستگاه مکش در تبریز را جستجو کنید و لیستی از معتبرترین صافکاری با دستگاه مکش در تبریز را پیدا کنید.

آدرس صافکاری اتول صافکار در تبریز

آدرس: اتوبان بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم

صافکاری با دستگاه مکش اصفهان

در اصفهان نیز صافکاری با دستگاه مکش وجود دارد و همچنین اصفهان یک شهر پیشرفته و پرجمعیت می باشد و دقیقا تکنولوژی هایی که در تهران وجود دارد در این شهر نیز یافت می‌شود. صافکاری های زیادی هستند که با دستگاه وکیوم صافکاری و همچنین دستگاه‌هایی مانند هاتباکس و بادکش برای شما کار صافکاری را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. اگر بخواهم بهترین صافکاری با دستگاه مکش اصفهان را برایتان نام ببریم صافکاری خواجه وندی می باشد. در ادامه مطلب آدرس صافکاری خواجه وندی را برایتان قرار می دهم اگر در اصفهان زندگی می کنید با مراجعه به آن کار شما راه بیفتد.

آدرس صافکاری در اصفهان

استان اصفهان، بلوار امام خمینی، خیابان ابراهیم زاده پلاک 62

صافکاری با دستگاه ساكشن

در واقع صافکاری با دستگاه ساكشن برا یخودرو های لوکس انجام میشود که ظرافت کار بسیار اهمیت دارد و هرگونه احمال کاری سبب افت قیمت بسیار زیاد خودرو میشود. به همین دلیل صافکاری با دستگاه ساكشن که هم در مدت زمان کمی انجام میشود و هم حرفه ای تر انجام میشود پیشنهاد میگردد. در صافکاری با دستگاه ساكشن لکه هایی روی ماشین شما ایجاد نمیشود و به این ترتیب میتوانید به راحتی لکه های بعد از صافکاری که روی خودرو ها به روش های دیگر ایجاد میشود را از بین ببرید و رضایت مشتری جلب میشود.

اگر میخواهید صافکاری با دستگاه مکش و سایر دستگاه های صافکاری را به صورت تخصصی یاد بگیرید و از مهارت های آموخته خود کسب درامد بالایی داشته باشید میتوانید در دوره های آموزش صافکاری مجموعه اتوصافکار با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری شرکت کنید.

مراحل صافکاری با دستگاه مکش و ساکشن

همان طور که در فیلم صافکاری با دستگاه مکش در قسمت بعدی مشاهده میکنید شما میتوانید مراحل صافکاری با دستگاه مکش و ساکشن را به طور کامل مشاهده کنید.

به طور خلاصه صافکار برای صافکاری با وکیوم باید دستگاه وکیوم صافکاری را در محل مناسب فرورفتگی قرار دهد و دقت داشته باشد که دستگاه وکیوم در محل مناسبی قرار گرفته باشد تا بتواند ایرادات بدنه را به درستی رفع نماید.

کلاهک مکنده دستگاه وکیوم باید روی فرورفتگی قرار گرفته باشد و باید هوای داخل دستگاه به طور کامل گرفته شود و خلا ایجاد گردد و با ایجاد خلا دستگاه باید به سمت بیرون کشیده شود. در نهایت صافکار خودرو میتواند با استفاده از چکش و سایر ابزار های صافکاری فرورفتگی های کوچک بدنه را رفع نماید.

فیلم صافکاری با دستگاه مکش

در این قسمت برای آن که شما بیشتر با مراحل صافکاری با دستگاه مکش آشنا شوید فیلم صافکاری با دستگاه مکش را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. اگر سوالی در مورد فیلم صافکاری با دستگاه مکش دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

بورس لوازم صافکاری

بورس لوازم صافکاری

خرید لوازم صافکاری ارزان باکیفیت در سراسر ایران

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید
درخواست خود را در کادر زیر وارد نمایید
برآورد هزینه صافکاری با دستگاه مکش

اگر امکان برقراری تماس و یا مراجعه حضوری ندارید ومیخواهید قبل از مراجعه هزینه تقریبی انجام خدمات توسط تیم ما را بدانید تماس حاصل نمایید.

عجله دارید ؟