صافکاری و نقاشی چری

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

چری از ماشین های خارجی میباشد که باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه در صورتی که آسیب ببیند هزینه بیشتری نسبت به ترمیم ماشین های داخلی خواهد داشت و افت قیمت زیادی نیز میتواند پیدا کند. صافکاری و نقاشی چری باید با تخصص بالا انجام شود تا ماشین افت قیمت زیادی نداشته باشد و دارندگان این خودرو متضرر نشوند.

در این صفحه معتبرترین مراکز نقاشی و صافکاری چری در سراسر ایران به شما معرفی شده است. اگر میخواهید لیستی از مرازک صافکاری، نقاشی و تعمیرگاه های انواع ماشین ها را در سراسر ایران بیابید میتوانید با مراجعه به صفحه زیر و انتخاب شهر و محل مورد نظرتان به معتبرترین و نزدیک ترین مرکز مراجعه کنید.

صافکاری چری

چری یکی بهترین ماشین های چینی است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. متاسفانه به دلیل نواسانات ازری قیمت ماشین چری نیز مانند سایر ماشین ها روز به روز درحال افزایش است. با قیمت بالای خودرو ها وقتی تصادفی برای این ماشین ها رخ میدهد بهتر است بهترین مرکز صافکاری و نقاشی چری در تهران را برای رفع ایرادات ایجاد شده انتخاب کنید تا ماشین شما افت قیمت زیادی پیدا نکند.

تخصص صافکار چری برای برطرف کردن ایرادات ایجاد شده و استفاده از پیشرفته ترین لوازم صافکاری حرف اول را در صافکاری چری دارد و اگر صافکار تخصص و تجربه کافی نداشته باشد نتیجه کار خیلی تمیز و ظریف نخواهد بود و همین موضوع میتواند سبب افت قیمت ماشین چری شود.

اگر میخواهید از نتیجه فوق العاده صافکاری چری در مدل های مختلف مطمئن باشید توصیه میشود بهترین صافکاری چری در تهران را برای این کار انتخاب کنید.

پیدا کردن بهترین مرکز صافکاری ماشین چری در تهران و سایر شهر های ایران نیاز به صرف زمان زیادی دارد و اگر نتوانید این مراکز را از نظر تخصصی و فنی تایید کنید هزینه زیادی برای صافکاری چری پرداخت خواهید کرد و نتیجه کار نیز چندان جالب نخواهد بود.

در قسمت بالا ما لیستی از بهترین صافکاری های چری در تهران و سایر شهر های ایران را معرفی کرده ایم که میتوانید با خیالی آسوده به این مراکز مراجعه کنید و مشکل ایجاد شده در بدنه ماشین تان را برطرف کنید.

برای یافتن بهترین تعمیرگاه های چری در سراسر تهران میتوانید به صفحه تعمیرگاه چری مراجعه کنید و نزدیک ترین مرکز به منطقه مورد نظرتان را برای دریافت خدمات تعمیر کنید.

اگر صافکاری چری تخصصی در تهران میشناسید که خدمات باکیفتی به مشتریان ارائه میدهد و از تخصص این مرکز اطمینان دارید میتواید از بخش اضافه کردن صافکاری اطلاعات این مرکز را وارد کنید تا پس از بررسی و تایید کارشناسان اتوصافکار اطلاعات این مرکز در دسترس کاربران سایت قرار گیرد.

صافکاری چری
صافکاری چری

هزینه صافکاری چری

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که برای کاربران عزیز ما دراین صفحه پیش میاید این است که هزینه صافکاری چری در این مراکز چقدر است.

در مراکز صافکاری تخصصی چری معرفی شده در بالا هزینه صافکاری چری بسیار منصفانه و ارزان تر از سایر مراکز است.

آنچه بر هزینه صافکاری چری تاثیر مستقیم دارد میزان تخصص و مهارت صافکار چری میباشد و هرچه میزان آسیب دیدگی گسترده تر و عمیق تر باشد قیمت صافکاری چری بیشتر خواهد بود.

همچنین روش صافکاری ماشین چری از دیگر عوامل موثر بر قیمت صافکاری چری میباشد. برای مثال در صورتی که صافکار از روش های پیشرفته ای مانند صافکاری مغناطیسی برای رفع ایرادات خودرو چری بهره ببرد هزینه بیشتری نسبت به روش های معمولی و سنتی خواهد داشت اما در عوض نتیجه ارائه شده حرفه ای تر بوده و روند صافکاری در زمان کوتاهتری انجام میشود.

برای اطلاع از حدود هزینه صافکاری چری در تهران میتوانید عکس قسمت آسیب دیده خودروتان را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا حدود قیمت صافکاری چری برای شما ارسال شود.

هزینه صافکاری چری
هزینه صافکاری چری

صافکاری بدون رنگ چری

از دیگر خدماتی که به صورت حرفه ای و تخصصی در مراکز اتوصافکار ارائه میشود صافکاری بدون رنگ ماشین چری میباشد. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها و ابزار های جدیدی برای صافکاری خودرو وارد این عرصه شده اند که کار را سریع تر انجام میدهند و همچنین میتوانند نتیجه حرفه ای تری داشته باشند.

روش های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ چری وجود دارد که صافکار برحسب میزان تخصص و حرفه خود میتواند از آن ها نهایت بهره را ببرد. از بهترین روش های صافکاری بدون رنگ میتوان به صافکاری pdr اشاره کرد. در این روش از میله های خاصی استفاده میگردد که این میله های پی دی آر میتوانند فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه خودرو را بدون آسیب رسیدن به رنگ آن ترمیم کنند.

صافکاری پی دی آر باید توسط صافکار متخصص انجام شود و در صورتی که صافکار از تخصص لازم بهره مند نباشد میتواند به ماشین آسیب وارد کند.

از دیگر روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده میشود صافکاری با چسب حرارتی میباشد. این روش برای آسیب های جزیی پیشنهاد بسیار خوبی است زیرا میتواند در سریع ترین زمان فرورفتگی را از بین ببرد و آسیبی نیز به رنگ و بدنه خودرو وارد نخواهد کرد. در این روش صافکاری بدون رنگ ماشین چری میتوان چسب را به بدنه خودرو چسباند و سپس آن را به سمت مخالف کشید تا فرورفتگی ایجاد شده رفع گردد.

نقاشی چری

گاهی اگر میزان آسیب دیدگی بدنه ماشین شما زیاد نباشد و صافکار چری تخصص کافی داشته باشد میتواند صافکاری بدون رنگ چری را با روش های پیشرفته ای مانند صافکاری با دستگاه مکش برای ماشین شما انجام دهد. اما اگر میزان آسیب بدنه ماشین شما زیاد باشد و یا صافکار تخصص کافی در این زمینه نداشه باشد لازم است صافکاری با رنگ چری برای شما انجام شود. در این حالت شما باید برای نقشی چری بهترین و تخصصی ترین مرکز را انتخاب کنید.

معمولا بیشترین مراکز صافکاری چری کار نقاشی چری را نیز انجام میدهند به همین دلیل شما میتوانید یکی از مراکز بالا را برای نقاشی تخصصی چری انتخاب کنید و از کیفیت بالای خدمات این مراکز برای نقاشی ماشین چری تان بهره مند شوید.

اگر مرکز تخصصی نقاشی چری در تهران میشناسید که خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه میدهد میتوانید اطلاعات این مرکز را در بخش اضافه کردن صافکاری وارد کنید تا پس از تایید و بررسی های تیم کارشناسی اتوصافکار این مرکز برای بازدید سایر کاربران در این صفحه قرار گیرد.

نقاشی چری
نقاشی چری

هزینه نقاشی چری

برای تعیین میزان هزینه نقاشی چری در تهران میتوانید تصویر میزان آسیب دیدگی خودروتان را برای ما ارسال کنید تا حدود قیمت نقاشی چری برای شما ارسال شود. هزینه نقاشی چری در مراکز معرفی شده در این صفحه ارزان تر از سایر مراکز میباشد. از فاکتور هایی که به صورت مستقیم بر قیمت نقاشی چری در تهران تاثیر میگذارد کیفیت رنگ مصرفی و میزان آسیب دیدگی ماشین میباشد.

البته شما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که ابتدا به یکی از روش های صافکاری مانند صافکاری لیزری فرورفتگی های خودرو رفع میشود و سپس برای رفع ایرادات رنگ خودرو از نقاشی و بتونه کاری و امور این چنینی بهره گرفته میشود. به همین دلیل هزینه نقاشی ماشین چری با احتساب هزینه صافکاری و رنگ محاسبه میشود و اجرت صافکار و نقاش نیز به این هزینه اضافه میگردد.

بهترین صافکاری و نقاشی چری

ما در این صفحه تلاش کردیم لیستی از بهترین مرکز صافکاری و نقاشی چری در تهران و سراسر ایران را پس از بررسی تعداد بیشماری مرکز صافکاری و نقاشی چری در تهران را قرار دهیم تا کاربران به راحتی بتوانند بهترین صافکاری و نقاشی چری در تهران را پیدا کنند و نزدیک ترین مرکز را برای دریافت خدمات صافکاری و نقاشی چری انتاب کنند.

نزدیک بودن و تخصصی بودن این مراکز میتواند نقش اساسی در انتخاب و دریافت خدمات این مراکز داشته باشد به همین دلیل ما سعی کردیم بهترین مراکز را در سراسر تهران به شما معرفی کنیم. اگر در محدوه خاصی مرکز را مشاهده نمیکنید میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات نزدیک ترین مرکز صافکاری و نقاشی چری به محدوه مورد نظرتان را دریافت کنید.

جمعبندی

در این صفحه معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی چری را در سراسر ایران به شما معرفی کردیم. شما میتوانید سوالات تان را در این مورد از همکاران ما بپرسید و یا در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید.

سوالات متداول

تخصصی ترین مرکز صافکاری و نقاشی چری کجاست؟

در این صفحه شرایطی فراهم شده است که شما میتوانید با انتخاب شهر و محل مورد نظرتان به لیستی از مراکز تخصصی نقاشی و صافکاری چری دسترسی پیدا کنید و از نزدیک ترین مراکز خدمات تخصصی دریافت کنید.

هزینه صافکاری چری چقدر است؟

در مراکز اتوصافکار قیمت صافکاری چری برحسب میزان آسیب و روش و دستگاه صافکاری مورد نیاز سنجیده میشود که از 400 هزار تومان به بالا میباشد. برای اطلاع دقیق از قیمت صافکاری چری میتوانید عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.