صافکاری هایما/ هایما S5 / هایما S7

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

هایما از دیگر ماشین های قیمت بالا در ایران محسوب میشود که در صورت آسیب به بدنه آن باید به سرعت برای یافتن مرکزی که به صورت تخصصی صافکاری هایما را انجام دهد اقدام کرد تا ماشین افت قیمت زیادی پیدا نکند. صافکاری تخصصی هایما در مراکز معرفی شده در این صفحه با بهره گیری از متخصص ترین صافکار ها انجام میشود و شما میتوانید با اطمینان از نتیججه کار به این مراکز مراجعه کنید.

در صورتی که میخواهید لیستی از نزدیک ترین مراکز صافکاری و نقاشی انواع ماشین را بیابید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و با انتخاب شهر و محل مورد نظرتان لیستی از مراکز را بیابید.

صافکاری هایما

هایما یکی از ماشین های مدرن و جادار می باشد که در میان ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته رضایت بیشتر رانندگان را جلب کند. در تهران نیز تعداد هایما سواران روز به روز در حال بیشتر شدن میباشد و تقاضا برای پیدا کردن بهترین صافکاری هایما در تهران نیز در حال افزایش می باشد.

بعد از تصادفات شهری دغدغه پیدا کردن صافکاری تخصصی هایما که از جدیدترین ابزار صافکاری استفاده کند و به روش های مدرن صافکاری تسلط داشته باشد یکی از چالش های رانندگان است. رانندگان تمایل دارند بهترین و نزدیک ترین صافکاری هایما به محدوده موردنظرشان را پیدا کنند و از کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز اطمینان داشته باشند.

برای آنکه بتوانید یک صافکاری تخصصی هایما پیدا کنید باید زمان زیادی صرف کنید و یا از تجربه دوستان و آشنایان خود بهره بگیرید. استفاده از تجربه اطرافیان می تواند شما را به نتایج بهتری برساند اما معمولاً در این موارد احتمال اشتباه نیز وجود دارد زیرا ممکن است شما به مرکزی مراجعه کنید که برای صافکاری ماشین شما تخصص چندانی نداشته باشد اما برای صافکاری ماشین آشنای شما تخصصی تر عمل کرده باشد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود به مراکزی برای صافکاری هایما مراجعه کنید که بدانید به صورت تخصصی برای ماشین شما خدمات ارائه می دهد. اتو صافکار برای آنکه شما بتوانید بهترین مرکز را پیدا کنید تی لیستی از بهترین صافکاری های هایما در تهران را در این صفحه منتشر کرده است. تمامی این مراکز از فیلتر های تخصصی و فنی کارشناسان ما گذر کرده اند و توانسته اند امتیاز برتری در میان سایر صافکاری ها به دست آورند. شما می توانید با اطمینان از نتیجه کار ماشینتان را با خیالی آسوده به این صافکاری ها بسپارید.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار ارائه میشود صافکاری در محل میباشد. به این ترتیب شما میتوانید در سراسر ایران با مراجعه به صفحه زیر و یا تماس با همکاران ما با انتخاب منطقه و شهر مورد نظرتان متخصص ترین صافکار را در اختیار داشته باشید و در کوتاهترین زمان ایرادات ماشین تان را رفع نمایید.

صافکاری هایما
صافکاری هایما

صافکاری هایما s5

از خدماتی که در مراکز معرفی شده در این صفحه ارائه می‌شود صافکاری انواع مدل های هایما مانند صافکاری هایما s5 می‌باشد. همانطور که می دانید صافکاری هایما s5 با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام شود و اگر از روش های سنتی برای صافکاری این ماشین استفاده شود نتیجه چندان جالبی حاصل نمی شود.

در مراکزی که در این صفحه به شما معرفی شده اند شما میتوانید تخصصی ترین خدمات صافکاری هایما s5 را دریافت کنید. یکی از روش های رایج که برای صافکاری ماشین هایما مورد استفاده قرار میگیرد صافکاری pdr میباشد. در این روش صافکاری از میله های خاصی استفاده میشود و میتوان با استفاده از میله های پی دی آر فرورفتگی های بدنه خودرو را ترمیم کرد. قیمت صافکاری PDR در مراکز اتوصافکار بسیار مناسب و منصفانه است و شما میتوانید با کمترین هزینه تخصصی ترین خدمات را دریافت کنید.

دلیل پیشنهاد می‌شود اگر صاحب هایما s5 هستید و می خواهید خدمات تخصصی برای صافکاری ماشین تان دریافت کنید بهتر است به مراکز تخصصی صافکاری هایما s5 مراجعه کنید.

در مراکز معرفی شده در این صفحه به صورت تخصصی صافکاری این مدل از ماشین هایما با قیمتی مناسب و با استفاده از جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها ارائه می شود.

صافکاری هایما s7

دیگر خدماتی که در صافکاری های معرفی شده در این صفحه ارائه می‌شود صافکاری هایما s7 می‌باشد. صافکاری هایما s7 در این مراکز با استفاده از تجهیزات جدید انجام می شود و شما می توانید با اطمینان از نتیجه فوق‌العاده کار ماشین‌تان را به مجموعه بزرگ اتو صافکار بسپارید.

یکی از روش هایی که برای صافکاری این ماشین به کار میرود صافکاری با دستگاه مکش میباشد. در این روش بدون آن که آسیبی به رنگ خودرو وارد شود و با ایجاد نیروی مکش میتوان فرورفتگی ها را ترمیم نمود و از بین برد. این روش برای صافکاری با رنگ هم به دلیل نتیجه فوق العاده ای که ارائه میدهد نیز مورد استفاده قرار میگیرد و در مراکز اتوصافکار به صورت کاملا تخصصی انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه هزینه صافکاری با دستگاه مکش مراجعه کنید.

هزینه صافکاری هایما s7 بر اساس میزان آسیب دیدگی تعیین می شود و هرچه آسیب به بدنه ماشین بیشتر و عمیق تر باشد هزینه بالاتر می رود اما به طور کلی می‌توان گفت هزینه صافکاری هایما در مراکز معرفی شده مناسب تر از سایر صافکاری های دیگر می باشد.

هزینه صافکاری هایما

مهمترین سوالی که بعد از پیدا کردن یک مرکز معتبر برای صافکاری مطرح می‌شود این است که هزینه صافکاری هایما چقدر می شود و چه چیزهایی در تعیین قیمت صافکاری هایما تاثیرگذارند؟

در واقع آنچه به صورت مستقیم بر قیمت صافکاری هایما تاثیر می گذارد میزان فرورفتگی بدنه و آسیب دیدگی می باشد. دیگری که می تواند قیمت صافکاری را تغییر دهد تخصص صافکار می باشد.

اگر صافکار تخصص و تجربه کافی داشته باشد ممکن است بتواند برای موارد با آسیب دیدگی جزئی کار صافکاری بدون رنگ هایما را انجام دهد که در این صورت هزینه برای شما ارزانتر تمام خواهد شد زیرا دیگر نیازی به نقاشی هایمان نخواهید داشت.

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت صافکاری هایما تاثیرگذار است روش صافکاری انتخابی میباشد. در صورتی که از روش های نوین برای این کار بهره گرفته شده باشد مانند صافکاری لیزری مدرن هم نتیجه کار حرفه ای تر و تخصصی تر است و هم هزینه بیشتری دارد. در این روش صافکاری تشعشعاتی به بدنه خودرو تابیده میشود و سبب به حرکت درآمدن مولکول های بدنه خودرو میشوند و میتوانند این حرکت را به گونه ای هدایت کنند که آسیب ها و فرورفتگی های بدنه خودرو را ترمیم نمایند.

برای اطلاع از قیمت صافکاری هایما می توانید عکسی از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا بر اساس میزان فرورفتگی بدنه حدود هزینه صافکاری هایما برای شما ارسال شود.

هزینه صافکاری هایما
هزینه صافکاری هایما

نقاشی هایما

اگر فرورفتگی بدنه ماشین زیاد باشد و نتوان آن را به صافکاری بدون رنگ مانند روز اول به مشتری تحویل داد نقاشی‌ هایما نیاز میشود.

از روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ هایما مورد استفاده قرار میگیرد صافکاری با هاتباکس میباشد. در این روش امواج مغناطیسی به بدنه خودرو تابیده میشود و میتواند صدمه های وارد شده به خودرو را ترمیم کند.

نقاشی هایما باید با استفاده از بهترین نوع رنگ انجام شود تا نتیجه فوق ‌العاده‌ای داشته باشد. اگر از رنگ های بی کیفیت برای نقاشی هایما استفاده شود نتیجه کار چندان جالب نخواهد بود و همین امر می تواند باعث افت قیمت ماشین شود.

عامل دیگری که می تواند بر نتیجه کار تاثیر بگذارد تخصص نقاش می باشد هرچه نقاش متخصص تر باشد و تجربه کاری بیشتری داشته باشد می‌تواند هم در مدت زمان کوتاه تری را تحویل دهد و هم کار را با کیفیت بالاتری انجام دهد. پس اگر می خواهید پس از تصادف ماشین تان افت قیمت زیادی پیدا نکند بهترین کار این است که مرکز تخصصی نقاشی و صافکاری هایما را انتخاب کنید تا با پرداخت هزینه بتوانید ماشین تان را مانند روز اول دریافت کرده و ماشین تان افت قیمت زیادی نداشته باشد.

نقاشی هایما
نقاشی هایما

قیمت نقاشی هایما

مهمترین فاکتوری که بر قیمت نقاشیهایی ما تاثیر می گذارد کیفیت رنگ مصرفی می باشد. باید بدانید مراکزی که هزینه های هنگفتی برای نقاشی‌هایی ما از شما دریافت می‌کنند صرفاً به این معنا نیست که از بهترین نوع رنگ استفاده می کنند بلکه ممکن است این مراکز چندان قابل اعتماد نباشند و هزینه اضافی از شما دریافت کنند. پس پیدا کردن مرکز تخصصی نقاشی هایما که مورد اطمینان باشد مهمترین کاری است که باید انجام دهید.

عامل دیگری که بر هزینه نقاشی هایما تاثیر می گذارد تخصص نقاش می باشد. کلی شما می توانید برای اطلاع از قیمت نقاشی هایما تصویری از ماشین تان برای ما ارسال کنید تا همکاران ما حدود هزینه نقاشی هایما را برای شما ارسال کنند.

بهترین صافکاری و نقاشی هایما در تهران

همانطور که متوجه شدید با این صفحه را برای تبلیغ مراکز صافکاری و نقاشی هایما راه اندازی نکردیم بلکه هدف ما از راه اندازی این صفحه معرفی مراکز معتبر به کاربران بود.

اگر شما هم صافکاری و نقاشی هایما در تهران میشناسید که خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می دهد و هزینه خدمات در آنها مناسب است می توانید اطلاعات آن را در بخش اضافه کردن صافکاری وارد کنید. با تایید کارشناسان اتو صافکار مشخص می‌شود که این مرکز دارای تخصص کافی در این حوزه می باشد یا نه. در این صورت می تواند در لیست بهترین صافکاری و نقاشی هایما در تهران و سایر شهر های ایران قرار گیرد و به کاربران خدمات خود را ارائه دهد.

یکی از روش های تخصصی که در مراکز اتوصافکار ارائه میشود صافکاری با چسب میباشد. در این روش از چسب حرارتی بهره گرفته میشود و با چسباندن آن روی بخش آسیب دیده و کشیدن آن در جهت عکس میتوان فرورفتگی ها آسیب های وارد شده به بدنه خودرو را رفع نمود.

سوالات متداول

چطور بهترین نقاشی و صافکاری هایما در شهر های مختلف ایران را پیدا کنیم؟

شما میتوانید در این صفحه با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز معتبر صافکاری و نقاشی در شهر های مختلف ایران را پیدا کنید و به نزدیک ترین مرکز تخصصی که خدمات با تضمین کیفیت ارائه میدهند مراجعه کنید.

هزینه صافکاری هایما چقدر است؟

این هزینه برحسب میزان آسیب وارد شده به خودرو، روش صافکاری و ابزار و دستگاه های صافکاری در اختیار صافکار تعیین میشود که در اتوصافکار کمترین هزینه در قبال ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت دریافت میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید.