صافکاری و نقاشی لندرور

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

لندرور یکی از ماشین های خارجی میباشد که در صورت آسیب باید به صورت تخصصی صافکاری و نقاشی شود در غیر این صورت ماشین افت قیمت زیادی پیدا میکند و صاحب ماشین متحمل ضرر و زیان میشود. در این صفحه به شما معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی لندرور را معرفی کرده ایم.

به این ترتیب شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید و از تخصصی انجام شدن خدمات اطمینان داشته باشید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه زیر با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از نزدیک ترین مراکز نقاشی و صافکاری لندرور را در منطقه مورد نظرتان بیابید.

صافکاری لندرور

در این صفحه تیم اتوصافکار لیستی از بهترین صافکاری لندرور در تهران را به شما عزیزان معرفی کرده است تا بتوانید بدون صرف زمان زیاد به بهترین و معتبرترین صافکاری لندرور در تهران و سایر شهر های ایران دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که صافکاری هایی که در لیست بالا قرار گرفته اند از فیلتر های تخصصی و فنی اتوصافکار عبور کرده اند و توانسته اند رضایت کارشناسان اتوصافکار را جلب کنند. به همین دلیل شما میتوانید به خیالی آسوده به این مراکز اعتماد کنید و ماشین لوکس تان را به این مراکز بسپارید و از نتیجه فوق العاده صافکاری تخصصی لندرور تان لذت ببرید.

در تمامی این مراکز از جدیدترین بورس لوازم صافکاری برای صافکاری و نقاشی استفاده میشود و بهترین نتیجه به شما ارائه میشود و میتوانید از تخصصی انجام شدن کار رضایت کامل داشته باشید. این ابزار پیشرفته به صافکار امکان مانور بیشتر برای رفع ایرادات میدهد و صافکار در صورتی که از تخصص بالایی برخوردار باشد میتواند در سریع ترین زمان ماشین تان را مانند روز اول تحویل دهد.

اگر مرکز صافکاری تخصصی لندرور در تهران و یا سایر شهر های ایران میشناسید که در لیست بالا وجود ندارد میتوانید اطلاعات این مرکز را در بخش اضافه کردن صافکاری بیفزایید تا پس از بررسی و تاید تایم اتوصافکار این مرکز به لیست بهترین صافکاری لندرور در تهران بپیوندد و در معرض دید کاربران سایت اتوصافکار قرار گیرد تا برای دریافت خدمات صافکاری تخصصی لندرور این مرکز را انتخاب کنند.

اگر قطعات داخلی ماشین لندرور شما دچار ایراد شده و مانند روز های اول کار نمیکند میتوانید در صفحه تعمیرگاه لندرور لیستی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی لندرور را مشاهده کنید و برای دریافت خدمات تعمیر یکی را انتخاب کنید.

صافکاری لندرور
صافکاری لندرور

هزینه صافکاری لندرور

بعد از آن که بهترین و تخصصی ترین صافکاری لندرور را انتاب کردید نوبت به این سوال مهم میرسد که هزینه صافکاری لندرور در این مرکز چقدر است؟

شما میتوانید با ارسال عکس بخش آسیب دیده ماشین تان به همکاران ما در اتوصافکار از مراکز معرفی شده در قسمت بالا استعلام قیمت صافکاری لندرور کنید و با حدود قیمت صافکاری لندرور در این مراکز آشنا شوید.

از عواملی که میتوانند در تعیین هزینه صافکاری لندرور در تهران تاثیر داشته باشند حجم آسیب دیدگی و تخصص صافکار میباشد. بهتر است برای این کار خیلی درگیر هزینه نباشید و بیشتر سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که از نتیجه کار اطمینان داشته باشید زیرا اگر صافکار بی تجربه کار صافکاری لندرور شما را انجام دهد نتیجه کار چندان جالب نخواهد بود و ماشین شما افت قیمت زیادی پیدا میکند و شما هزینه بیخودی کرده اید.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت صافکاری لندرور روش صافکاری انتخابی میباشد. با پیشرفت تکنولوژی روش و دستگاه های مختلفی برای رفع ایرادات بدنه خودرو روانه بازار شده اند که روی نتیجه ارائه شده تاثیر بسیاری دارند.

یکی از این دستگاه های مدرن دستگاه مکش و ساکشن صافکاری میباشد. با استفاده از این دستگاه میتوان فرورفتگی های ایجاد شده در بدنه و بخش های مختلف خودرو را رفع کرد. قیمت صافکاری با دستگاه مکش در مقایسه با روش های سنتی که زمان زیادی صرف میکند و نتیجه چندان تخصصی و حرفه ای ارائه نمیدهد بیشتر میباشد اما در عوض شما میتوانید ماشین تان را در زمان کوتاهتری تحویل بگیرید و ماشین تان کمترین افت قیمت ممکن را خواهد داشت.

هزینه صافکاری لندرور
هزینه صافکاری لندرور

نقاشی لندرور

در صورتی که میزان آسیب وارد شده به بدنه خودرو جزیی باشد میتوان با روش های صافکاری با چسب حرارتی (اطلاعات بیشتر: نحوه صافکاری با چسب حرارتی) فرورفتگی های ایجاد شده را رفع نمود اما اگر میزان آسیب وارد شده به خودرو زیاد باشد این روش چندان مناسب نیست و باید از روش های دیگر برای رفع فرورفتگی ها و سپس نقاشی ماشین لندرور بهره گرفت.

اگر فرورفتگی ها و آسیب های بدنه ماشین زیاد باشد در این حالت باید از روش های دیگر مانند صافکاری pdr برای رفع فرورفتگی ها کمک گرفت و سپس برای صیقلی کردن بدنه خودرو از سمباده و بتونه کاری و سپس نقاشی خودرو بهره گرفته میشود.

صافکاری پی دی آر با استفاده از میله های پی دی آر انجام میشود و تمامی فرورفتگی ها رفع میگردد. قیمت صافکاری PDR در مراکز اتوصافکار مناسب تر از سایر مراکز میباشد و شما میتوانید با منصفانه ترین هزینه فرورفتگی های ماشین تان را رفع نمایید.

نقاشی لندرور نیز یکی از تخصص هایی است که باید برای انجام آن به دنبال مراکز معتبر در تهران بگردید و اگر این کار را به نقاشی لندرور بی تجربه ای بسپارید نتیجه کار ظرافت نخواهد داشت و میتواند سبب افت قیمت بیشتر ماشین شما شود. به همین دلیل تیم اتوصافکار لیستی از بهترین مراکز نقاشی لندرور در تهران را با اعمال فیلتر های تخصصی و فنی بسیار گردآوری کرده و در اختیار کاربران سایت قرار داده است. شما میتوانید از اطلاعات تماس این مراکز برای دسترسی به این مجموعه های نقاشی لندرور تخصصی استفاده کنید.

اگر در محدوده خاصی به دنبال بهترین مرکز نقاشی لندرور میگردید و در لیست بالا در این ناحیه مرکز موجود نیست میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا لیستی از معتبرترین نقاشی لندرور در محدوده مورد نظرتان برای شما ارسال شود.

نقاشی لندرور
نقاشی لندرور

هزینه نقاشی لندرور

هزینه نقاشی لندرور در تهران بر اساس نوع رنگ مصرفی و مرکز انتخابی و تخصص نقاش سنجیده میشود و بهترین کار این است که متخصص ترین نقاش لندرور را برای نقاشی ماشین تان انتخاب کنید تا از نتیجه کار مطمئن باشید.

البته شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ماشین شما دارای فرورفتگی باشد ابتدا باید با روش های صافکاری اقدام به رفع فرورفتگی ها کنید و سپس با سمباده و بتونه کار و نقاشی سطح خودرو را صیقلی و مانند روز اول نمایید.

برای ان کار شما باید هزینه روش های مختلف صافکاری مانند هزینه صافکاری مغناطیسی را در نظر داشته باشید و به هزینه نقاشی ماشین لندرور اضافه کنید. در روش صافکاری مغناطیسی دستگاه روی بخش آسیب دیده قرار داده میشود و با تنظیم قدرت، امواجی به سطح خودرو تابیده میشود که میتواند آسیب های وارد شده را رفع کند.

برای اطلاع از حدود قیمت نقاشی لندرور میتوانید عکس ماشین تان را به کارشناسان ما در اتوصافکار ارسال کنید تا به صورت تقریبی هزینه نقاشی لندرور به شما اطلاع داده شود.

جمعبندی

در این صفحه مراکز معتبر نقاشی صافکاری لندرور در سراسر ایران به شما معرفی شده است تا بتوانید به نزدیک ترین و معتبرترین مرکز مراجعه کنید و تخصصی ترین خدمات را در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه دریافت کنید. اگر سوالی در مورد مراکز و خدمات نقاشی و صافکاری لندرور و هزینه صافکاری لیزری دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید.

سوالات متداول

چطور مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی لندرور را در شهر های مختلف پیدا کنیم؟

شما میتوانید در این صفحه با مشخص کردن شهر و منطقه مورد نظر به لیستی از مراکز معتبر در سراسر ایران دسترسی پیدا کنید و با مراجعه به نزدیک ترین مرکز خدمات تخصص را در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

هزینه و اجرت صافکاری لندرور چقدر است؟

هزینه صافکاری لندرور به روش صافکاری انتخاب شده، تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده، تخصص صافکار و میزان آسیب خودرو بستگی دارد. به طور کلی در اتوصافکار کمترین اجرت و هزینه دریافت میشود و شما میتوانید برای اطلاع از حدود هزینه عکس ماشین تان را برای همکاران ما ارسال کنید.