صافکاری و نقاشی پورشه

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

اگر پورشه شما آسیب دیده و میخواهید بدون آن که ماشین تان افت قیمت داشته باشد به یک مرکز تخصصی صافکاری و نقاشی پورشه مراجعه کنید در این صفحه بهترین مراکزی که میتوانید خدمات تخصصی صافکاری پورشه و نقاشی ماشین پورشه را با قیمتی مناسب دریافت کنید معرفی شده اند.

اگر میخواهید به تمامی مراکز صافکاری و نقاشی پورشه و سایر خودرو ها در سراسر ایران دسترسی پیدا کنید میتوانید با مراجعه به صفحه زیر و انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز معتبر و تخصصی صافکاری و نقاشی پورشه را بیابید و به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنید.

صافکاری پورشه

صافکاری پورشه در مراکز مختلف به روش هایی متنوعی انجام میشود که برحسب میزان آسیب وارد شده به خودرو و تخصص صافکار این خدمات ارائه میگردد.

صافکاری تخصصی پورشه یکی از درخواست های دارندگان این خودرو است زیرا در شهر های مختلف مراکز متعددی موجود است که ادعا میکنند خدمات حرفه ای ارائه میدهند. یکی از راه هایی که میتوانید مراکز تخصصی صافکاری نقاشی پورشه در شهرتان را تشخیص دهید استفاده از جدیدترین ابزار صافکاری در این مراکز میباشد.

ابزار صافکاری جدید میتواند نشان دهنده این موضوع باشد که صافکارهایی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند تخصص لازم را برای استفاده از این ابزار دارند و میتوانند با استفاده از روش های صافکاری مدرن ایرادات بدنه خودرو را رفع نمایند.

خدمات بیشتر : صافکاری بنز

یکی از خدماتی که اتوصافکار ارائه داده است معرفی مراکز تخصصی صافکاری و نقاشی پورشه در سراسر ایران است. این مراکز از فیلتر های فنی و تخصصی کارشناسان ما عبور کرده اند و شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید. همچنین در صورتی که بخواهید بدون اتلاف زمان و هزینه در سریع ترین زمان ماشین تان را به حرفه ای ترین صافکار ها بسپارید میتوانید از خدمات صافکاری در محل و منزل ما بهره مند شوید. شما میتوانید با مراجعه به صفحه زیر و یا تماس با همکاران ما و انتخاب محل مورد نظرتان در سراسر ایران از تخصص برترین صافکار ها در محل مورد نظرتان در سریع ترین زمان و مناسب ترین هزینه بهره مند شوید.

صافکاری پورشه
صافکاری پورشه

هزینه صافکاری پورشه

یکی از مهمترین مسائل برای رفع ایرادات پورشه اطلاع از هزینه صافکاری پورشه در مراکز مختلف در تهران و سراسر ایران میباشد. قیمت صافکاری پورشه با عوامل مختلفی سنجیده میشود و در مراکز مختلف متفاوت میباشد. از جمله عوامل موثر در هزینه صافکاری پورشه میزان آسیب خودرو، تخصص و حرفه ای بودن صافکار، تجهیزات و دستگاه های صافکاری مورد استفاده و زمان مورد نیاز برای رفع مشکلات و آسیب های وارد شده به خودرو میباشد.

در صورتی که صافکار از تخصص لازم بهره مند باشد میتواند روش های جدید صافکاری مانند صافکاری با هاتباکس را برای رفع ایرادات خودرو به کار گیرد. در صافکاری با هاتباکس یا صافکاری مغناطیسی میتوان بدون آن که آسیبی به رنگ خودرو وارد شود فرورفتگی ها و قر شدگی ها ترمیم گردد. در این روش صافکاری دستگاه مغناطیسی روی بخش آسیب دیده قرار داده میشود و صافکار با تنظیم قدرت دستگاه میتواند فرورفتگی ها را ترمیم کند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت صافکاری پورشه به صفحه زیر مراجعه کنید و یا عکسی از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا حدود قیمت به اطلاع شما رسانده شود.

هزینه صافکاری پورشه
هزینه صافکاری پورشه

صافکاری بدون رنگ پورشه

یکی از خدمات تخصصی که در مراکز اتوصافکار ارائه میشود صافکاری بدون رنگ پورشه میباشد. برای صافکاری بدون رنگ پورشه از روش های مختلفی استفاده میشود که انتخاب روش مناسب بر حسب تخصص صافکار و تجهیزات در اختیار تعیین میشود.

یکی از روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ ماشین پورشه مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران زیادی دارد صافکاری pdr میباشد. در صافکاری پی دی آر از میله های خاصی برای رفع فرورفتگی در بخش های مختلف خودرو استفاده میگردد و به همین دلیل روش مناسبی برای رفع فرورفتگی ها و قر شدگی ها میباشد و علاوه بر صافکاری بدون رنگ برای صافکاری با رنگ نیز روش مناسبی میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش میتوانید به صفحه قیمت صافکاری PDR مراجعه کنید.

از دیگر روش هایی که برای رفع آسیب های خودرو بدون آسیب به رنگ خودرو مورد استفاده قرار میگیرد صافکاری با دستگاه مکش میباشد. در این روش قدرت دستگاه مکش قابل تنظیم میباشد و صافکار میتواند برحسب میزان آسیب خودرو این قدرت را به گونه ای تنطیم کند که تمامی فرورفتگی ها و قر شدگی های خودرو بدون آسیب به رنگ خودرو رفع گردد.

باتوجه به ان که دستگاه مکش یا ساکشن صافکاری قیمت بالایی دارد معمولا هزینه صافکاری با دستگاه مکش بیشتر از روش های سنتی صافکاری میباشد. در عوض نتیججه ای که صافکاری با دستگاه مکش ارائه میدهد حرفه ای تر و قابل قبول تر از روش های صافکاری سنتی میباشد.

خدمات بیشتر : صافکاری بی ام و

نقاشی پورشه

از دیگر خدماتی که به صورت تخصصی در مراکز اتوصافکار ارائه میشود نقاشی پورشه میباشد. معمولا زمانی که آسیب خودرو زیاد باشد ابتدا با روش های مختلف صافکاری فرورفتگی ها رفع میگردد و سپس با تکنیک های روز دنیا نقاشی ماشین پورشه انجام میشود.

برای نقاشی ماشین پورشه در اتوصافکار از بهترین مواد اولیه ومرغوب ترین رنگ استفاده میگردد و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان شده است.

خدمات بیشتر : صافکاری لندکروز

از دیگر ویژگی های نقاشی پورشه تخصصی در مراکز اتوصافکار ارائه خدمات در سریع ترین زمان و با مناسب ترین هزینه میباشد. در این مراکز ابتدا با استفاده از روش های جدید و پرکاربرد صافکاری مانند صافکاری لیزری مدرن ایرادات خودرو رفع میگردد و سپس با سمباده و بتونه کاری و نقاشی سطح خودرو صاف و صیقلی میشود. شما میتوانید برای دریافت خدمات نقاشی خودرو پورشه به یکی از مراکز معتبر معرفی شده مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

نقاشی پورشه
نقاشی پورشه

هزینه نقاشی پورشه

برای آن که بتوانید خدمات نقاشی و صافکاری ماشین پورشه را در مراکز تخصصی انجام دهید و مناسب ترین هزینه را پرداخت نمایید. هزینه نقاشی ماشین پورشه به نوع رنگ و موادی که برای رفع ایرادات بدنه خودرو مورد استفاده قرار میگیرد بستگی دارد. هرچه سطحی که قرار است نقاشی برای آن انجام شود گسترده تر باشد هزینه نقاشی پورشه بیشتر میشود. البته دقت داشته باشید در صورتی که میزان آسیب محدود و کم باشد با روش هایی مانند صافکاری با چسب میتوان بدون آسیب به رنگ خودرو آن را رفع نمود اما اگر آسیب زیاد و گسترده و عمیق باشد نیاز است ابتدا با یکی از روش های صافکاری نوین ایرادات رفع گردد و سپس برای نقاشی خودرو اقدام شود.

شما میتوانید برای مراجعه به مراکز تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو پورشه به یکی از مراکز اتوصافکار مراجعه کنید و با خیالی آسوده ماشین لوکس خود را به این مراکز بسپارید.

خدمات بیشتر : صافکاری مازراتی

سوالات متداول

بهترین مرکز صافکاری نقاشی پورشه در شهر های مختلف کجاست؟

برای آن که بتوانید به مراکز تخصصی نقاشی و صافکاری پورشه مراجعه کنید و باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنید میتوانید در این صفحه با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان به لیستی از مراکز معتبر در سراسر ایران دسترسی پیدا کنید.

هزینه صافکاری پورشه در اتوصافکار چقدر است؟

قیمت صافکاری پورشه برحسب میزان آسیب وارد شده به خودرو، تخصص صافکار، روش صافکاری انتخاب شده، مدت زمان مورد نیاز برای رفع ایرادات خودرو سنجیده میشود که شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق صافکاری و نقاشی پورشه عکس ماشین تان را برای همکاران ما ارسال کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.