پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
بازسازی خودرو در تهران | مرکز بازسازی ماشین های قدیمی آمریکایی و ایرانی

بازسازی خودرو در تهران

تعداد مراکز تخصصی که خدمات بازسازی خودرو در تهران را ارائه میدهند بسیار محدود میباشد و به همه این مراکز نیز نمیشود اعتماد کرد و ماشین را به آن ها سپرد. تیم اتوصافکار پس از تحقیقات زیاد لیستی را تهیه کرده است که در آن بهترین مرکز بازسازی کامل خودرو را قرارا داده است و شما میتوانید با خیالی آسوده از خدمات تخصصی ماشین تان را به این مراکز بسپارید. برای اطلاع از نشانی و اطلاعات تماس این مراکز بازسازی خودروهای فرسوده و خارجی و ایرانی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرد تا لیست منتخب برای شما ارسال شود.

بازسازی کامل خودرو

سوالی که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد این باشد که بازسازی صفر تا صد خودرو چیست و چرا باید بازسازی خودرو (جمع کردن ماشین) انجام شود.

در واقع بازسازی صفر تا صد خودرو (بازسازی خودرو در تهران) برای سر و پا نگه داشتن ماشین و برطرف کردن ایرادات آن انجام میشود. در گاراژ بازسازی خودرو تمامی قطعات داخلی خودرو مورد بررسی قرار میگیرد و در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند این قطعات مورد تعمیر قرار میگیرند.

نکته مهمی که در بازسازی ماشین در ایران باید رعایت شود این است که قطعات اصلی ماشین حفظ شود و تا حد امکان سعی شود تعویضی در آن ها صورت نگیرد.

مراحل بازسازی خودرو به این صورت میباشد که تمامی قطعات آنالیز میشود و اگر ایرادی داشته باشند که قابل حل باشد ایراد آن ها برطرف میشود و اگر قطعه قابل تعمیر نباشد تعویض میگردد. (بیشتر => لیست تعمیرگاه های تهران)

تعویض قطعات باید با قطعات اصلی و اورجینال انجام شود و اگر مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که تخصصی در بازسازی خودروهای قدیمی در ایران نداشته باشد و از قطعات فیک استفاده کند هزینه اضافی برای شما خواهد داشت و در نهایت ماشین تان به خوبی بازسازی نخواهد شد.

بازسازی کامل خودرو

بازسازی ماشین ایرانی

ماشین های ایرانی معمولا زود خراب میشوند و نیاز به تعمیرات و باز سازی خودرو پیدا میکنند اما مراکزی که کار بازسازی ماشین ایرانی را به صورت تخصصی انجام میدهند میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند.

بازسازی ماشین ایرانی باید با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا ماشین تان برای مدت بیشتری به کار مفید خود ادامه دهد و دیرتر خراب شود.

برای پیدا کردن بهترین مرکز بازسازی خودرو ایرانی و خارجی کمی بیشتر تحقیق کنید و به هر مرکزی مراجعه نکنید و سعی کنید مرکزی را برایاین کار انتخاب کنید که رضایت بیشتر مشتریان را جلب کرده باشد.

بازسازی ماشین ایرانی

بازسازی ماشین پراید

پراید یکی ازماشین های پرطرفدار در ایران است که بعد از یک مدتی کارایی خود را از دست میدهد و پراید سواران به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز بازسازی ماشین پراید در تهران و یا شهرشان میفتند.

اگر شما هم میخواهید بازسازی پراید کره ای، بازسازی پراید صبا خود را به بهترین مرکز بسپارید میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا لیستی از مرکز بازسازی پراید در نزدیکی منطقه مورد نظرتان را به شما معرفی کنند.

هزینه بازسازی پراید چقدر است؟ شما می توانید برای اطلاع از هزینه باز سازی ماشین همین حالا از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان اتوصافکار تماس حاصل نمایید.

بازسازی خودرو کلاسیک

خودرو های قدیمی همانند انواع خودروهای پیکان، بنز، کلادیاک، ژیان و …….. از دسته خودروهایی هستند که دارای طرفداران خاصی می باشند خصوصا افرادی که با دیدهای مختلف و سلیقه های گوناگونی هستند. بازسازی خودرو نه تنها یک سرگرمی نیست بلکه جزء یکی از جالب ترین شغل ها یا حرفه ها می باشد که دارای علاقه مندان زیادی نیز می باشد که با خلاقانه ترین شیوه ممکنه بازسازی کامل را بر روی انواع ماشین های کلاسیک انجام می دهند. البته باید در نظر داشته باشید این شیوه با تمام جالب بودن و جذابیتی که دارد کار دشوار و پر هزینه می باشد.

بازسازی ماشین های فرسوده

کلاسیک سواران و صاحبان ماشین های کلاسیک همیشه به دنبال پیدا کرن مرکز بازسازی ماشین های فرسوده (بازسازی خودرو فرسوده) هستند تا بتوانند دوباره با ماشین قدیمی شان مانند روز اول کار کنند و خودرو آن ها ایرادی نداشته باشد.

اگر مرکز تخصصی پیدا نکنید بعدا مجبور میشوید ماشین تان را به عنوان ماشین اوراقی به حساب بیارید و نتوانید از آن استفاده کنید.

بازسازی ماشین سنگین

کامیون ها و ماشین های سنگین باتوجه به گران بودن باید هر 6 ماه یکبار سرویس شوند تا از خرابی قطعات داخلی شان پیشگیری کرد.

برای بازسازی ماشین سنگین قطعات داخلی آن ها مورد بررسی قرار میگیرد و در صورتی که ایرادی در آن ها وجود داشته باشد ایراد آن ها برطرف میشود.

اگر قطعات ماشین های سنگین قابل تعمیر نباشد باید با قطعات اورجینال تعویض گردند که چون این قطعات قیمت بالایی دارند به همین دلیل پیشنهاد میشود سرویس دوره ای ماشین سنگین را جدی بگیرید و هر 6ماه یکبار سرویس ماشین سنگین را انجام دهید.

بازسازی ماشین تصادفی

ماشین های تصادفی باید به بهترین صافکاری و نقاشی ماشین مراجعه کنند تا ابتدا ایرادات ظاهری ماشین برطرف شود.

برای پیدا کردن بهترین مرکز صافکاری خودرو میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا لیستی از بهترین و نزدیک ترین صافکاری ها برای شما ارسال شود.

بازسازی ماشین های قدیمی خارجی و ایرانی و همچنین بازسازی ماشین تصادفی در مراکز معرفی شده در اتوصافکار به صورت تخصصی انجام میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید.

بازسازی ماشین های امریکایی

بازسازی ماشین های امریکایی در تخصصی ترین مرکز بازسازی خودروهای آمریکایی که همکاران ما در اتوصافکار معرفی کرده اند با هزینه ای مناسب و منصفانه انجام میشود.

شما میتوانید بری اطلاع از هزینه بازسازی ماشین های امریکایی با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا بر اساس میزان خرابی و قطعات تعویضی و تعمیری هزینه بازسازی ماشین امریکایی برای شما ارسال شود.

اگر میخواهید ماشین امریکایی قدیمی تان را بازسازی کنید میتوانید با ما تماس بگیرید تا لیستی از بهترین مراکز بازسازی ماشین اوراقی را برای شما ارسال کنیم.

هزینه بازسازی ماشین

مرکز بازسازی خودرو در تهران

مرکز بازسازی خودروهای قدیمی در تهران کجاست؟ ازسازی خودروهای قدیمی در ایران(بازسازی ماشین قدیمی) همیشه به صورت تخصصی انجام نمیشود و تعداد محدودی مرکز تخصصی بازسازی ماشین های قدیمی خارجی در ایران وجود دارد که خیال شما را از بابتی راحت کند.

برای دریافت اطلاعات تماس مراکز تخصصی بازسازی ماشین های قدیمی ایرانی میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاعات لازم حدود هزینه بازسازی خودرو در این مراکز به اطلاع شما رسانده شود. همچنین شما می توانید نمونه کار های موجود را در پیج بازسازی خودرو مشاهده نمایید.

هزینه بازسازی ماشین در تهران

مهمترین سوالی که بعد از پیدا کردن کارگاه بازسازی خودروهای قدیمی و به طور کلی بهترین مرکز بازسازی خودروهای قدیمی در ایران به ذهن خطور میکند این است که هزینه بازسازی ماشین در این مراکز چقدر است؟ هزینه بازسازی ماشین بر چه اساسی تعیین میشود؟

در واقع بر اساس میزان خرابی ماشین و قطعات معیوب هزینه بازسازی خودرو تعیین میشود و انصاف مرکز انتخابی و تخصص تعمیرکار هم در این موضوع به صورت مستقیم تاثیر میگذارند.

شما متیوانید برای اطلاع از هزینه بازسازی پیکان (بازسازی ماشین پیکان) و به طور کلی هزینه بازسازی خودرو های ایرانیو خارجی با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از حدو هزینه نیز مطلع شوید.

هزینه بازسازی پژو 405 چقدر است؟ به صورت کلی هزینه بازسازی خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد و متنساب با این عوامل قیمت ثابتی ندارد شما می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه اقدام به استعلام هزینه بازسازی خودرو نمایید.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

27 نظر

  1. سلام‌ ایا پژو ۴۰۵ چپی را تعویض اتاق شو قبول میکنید یا خیر ۰۹۳۷۹۹۶۷۴۷۷

  2. سلام وقت بخیر
    هوندا آکورد مدل ۹۱ دارم که مدت ۲ سال هست خوابیده میخواستم داخل و خارجش مثل روز اولش ( کارخونه ) بشه و به لحاظ فنی( موتور ، گیربکس ، جلوبندی و … ) هم رفع ایراد بشه.
    ممنون میشم هزینه هارو بفرمایید

  3. با سلام من یک پراید کره ای دارم ایا میتونین بگین بهترین جا برا بازسازی پراید کدام شهر میباشد و اگه زحمتی نیست چقد هزینه میبره

  4. سلام وقت بخیر آیا دوو سیلو باز سازی میکنید یا خیر ماشین سرپا و تمیز هست و نمای داخلیش رو میخوام تغییر بدم.

  5. سلام هزینه بازسازی کامل وانت پیکان دوگانه سوز مدل 90 معمولا چند درمیاد

  6. سلام میخوام پراید مدل 88 رو بازسازی کامل کنم موتور صافکاری نقاشی انجام میدین

  7. سلام خسته نباشید یه پیکان مدل ۷۸ دارم میخوام بازسازی کلی از صفر تا صد انجام بدم بشه مثل روز اولش که از کارخونه بیرون امده و انژکتور بشه امکان پذیر هستش؟
    لطف میکنید راهنمایی کنید و شماره تماس بدید برای مشاوره از شهر قم مزاحم شدم

  8. میخوام موتورشم تقویت کنم جوری که ۱۸۰تا رو پر کنه

  9. سلام من به پیکان دارم میخوام صفرتاصد بدنه بازسازی بشه عین کارخانه همچین جایی سراغ دارین

  10. سلام پراید مدل 84 دارم میخوام همه چیزش چک بشه و کمی هم زیبا بشه ضمنا سرو صدا زیاد داره اما اوراقی نیست. با چه شماره ای باید تماس بگیریم. 09372628602 این شماره منه

    1. سلام دوست عزیز شما باید با شماره های درج شده در فوتر پایین صفحه تماس بگیرید

  11. سلام دوست عزیز.۲۰۶اس دی اتومات دارم.تصادف کرده شاسی ها ضربه داشته وماشین دائما دسته موتور میبره.اتاق خیلی سروصدا داره.بنظرتون اتاق رو عوض کنم یا بازسازی میشه کرد
    تشکر

  12. سسسسسسسسلااااااااااااااااااامممممممممممممم
    لطفا بگید هزینه بازسازی کامل پژو ۲۰۶ چند میباشد

  13. سلام خسته نباشید ماشین سواری هیوندای ورنا مدل ۱۳۸۴ خیلی دویده میخوام احیا کنم لطفا شرایط باز سای خودت را بفرماید آیا از نظر ریالی ارزششه دارد

  14. با عرض سلام و خسته نباشید
    من از مشهد مزاحم می شوم پدرم پیکان مدل 55 دارند که یکبار هم بازسازی شده ولی الان 10 سالی است که کنار گذاشته شده
    امکان بازسازی فراهم است؟ و هزینه چقدر است لطفا راهنمایی بفرمائید اگر قرار بر ارسال شد چگونه برای شما پیکان را ارسال کنیم؟ ممنونم

  15. سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم
    معمولا هزینه کامل بازسازی و تعمیر موتور پراید چقدر می‌شود؟ با تشکر

  16. سلام یه پراید ۷۴ دارم میخام بازسازی کنم صفر تا صد هزینه رو بهم بگید ممنون

    1. سلام برای استعلام قیمت روز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید