صافکاری با چسب حرارتی

بسیاری از اوقات به صافکاری در نزدیک ترین منطقه نیاز داریم،

صافکار مجرب در محل حاضر شود به سرعت مشکل ما را برطرف کند، اتوصافکار دقیقا مجموعه ای است که دنبال آن هستید.

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

صافکاری با چسب حرارتی

یکی دیگر از روش های صافکاری که امروزه استفاده میشود صافکاری با چسب حرارتی میباشد. شاید درک این موضوع کهه با استفاده از چسب های حرارتی میتوان فرورفتگی های سطح بدنه ماشین را از بین برد کمی دور از ذهن باشد اما در واقع یکی از آسان ترین راه ها که در زمان کوتاهی شما را به نتیجه دلخواه میرساند صافکاری با چسب حرارتی میباشد.

صافکاری بدون رنگ با چسب به این صورت میباشد که با استفاده از چسب های حرارتی خاصی که برای این منظور ساخته شده اند و به بدنه و رنگ ماشین آسیب وارد نمیکند فرورفتگی به سمت بیرون کشیده میشود و قرشدگی های جزیی رفع میگردد.

صافکاری بدون رنگ با چسب برای آسیب دیدگی های جزیی مورد استفاده قرار میگیرد و نحوه صافکاری بدون رنگ با چسب را شما میتوانید با مشاهده فیلم صافکاری با چسب حرارتی که در قسمت پایین قرار داده شده است بهتر درک کنید.

اگر برای انجام صافکاری در سراسر ایران به دنبال بهترین مراکز میگردید که به صورت تخصصی بتوانند ایراد بدنه ماشین تان را رفع کنند میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری را در منطقه مورد نظر خود پیدا کنید.

 
تخفیف ویژه صافکاری

 

صافکاری با چسب حرارتی

نحوه صافکاری ماشین با چسب حرارتی

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که نحوه صافکاری ماشین با چسب حرارتی چگونه است؟ در واقع شما باید ابتدا به یک صافکاری تخصصی در این زمینه مراجعه کنید زیرا تشخیص این موضوع که چه روشی برای صافکاری بدنه خودرو مناسب است تنها از عهده صافکار های حرفه ای و متخصص برمیاید.

صافکار ماشین چسب حرارتی مخصوصی که برای این حوزه تولید شده است را گرم میکند. زمانی که این چسب آماده گردید آن را روی نقاط فرورفته میچسباند.

با فشار مناسبی چسب ها را به سمت بیرون میکشد. به این ترتیب فرورفتگی هایی که در سطح بدنه خودرو موجود است با این روش صافکاری با چسب حرارتی به سمت بیرون حرکت میکند و از بین میرود.

در نهایت روش صافکاری با چسب حرارتی از محلول خاصی برای از بین بردن چسب حرارتی روی بدنه ماشین استفاده میشود. به این ترتیب رد چسب نیز از بدنه ماشین پاک میشود.

مهمترین نکته در استفاده از روش صافکاری با چسب حرارتی این است که صافکار بتواند تشخیص خوبی برای استفاده از روش صافکاری با چسب حرارتی داشته باشد. زیرا گاهی میزان آسیب زیاد است و با ترفند صافکاری با چسب نمیتوان ایراد بدنه خودرو را از بین برد.

اگر میخواهید باکیففیت ترین چسب حرارتی صافکاری را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید میتوانید به صفحه قیمت چسب صافکاری مراجعه کنید و لیست قیمت انواع چسب حرارتی جهت صافکاری را مشاهده نمایید.

همچنین باید از چسب حرارتی مخصوص صافکاری استفاده کرد در غیر این صورت امکان وارد شدن آسیب جدی تر به بدنه خودرو و از بین رفتن رنگ خودرو وجود دارد.

شما میتوانید برای یافتن بهترین مراکز صافکاری با چسب حرارتی در قسمت بالای این صفحه منطقه مورد نظر خود را جستجو کنید و نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری خودرو با چسب حرارتی را پیدا کنید.

همچنین در صورتی که شما خدمات صافکاری خودرو با چسب حرارتی ارائه میدهید میتوانید در قسمت افزودن تعمیرگاه مرکز خود را در لیست مراکز قابل نمایش برای کاربران درج کنید.

مطالعه بیشتر  صافکاری با دستگاه مکش

فیلم صافکاری با چسب حرارتی

در این قسمت برای آن که شما بیشتر با نحوه صافکاری خودرو با چسب حرارتی آشنا شوید و بدانید که صافکاری بدون رنگ با چسب حرارتی چگونه انجام میشود. اگر سوالی در مورد صافکاری بدون رنگ با چسب حرارتی دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان صافکاری ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

لازم به ذکر است از صافکاری با چسب حرارتی با نام های صافکاری با چسبونک، صافکاری با چسب نواری، صافکاری با چسب تفنگی، صافکاری با سیستم چسب مخصوص، صافکاری با چسب ۵ سانتی، صافکاری ماشین با چسب نواری، صافکاری با چسب پهن، صافکاری جادویی ماشین به همراه دستگاه چسب حرارتی نام برده میشود که همه صرفا برای همان روش صافکاری بدون رنگ با چسب حرارتی به کار برده میشوند.

اگر میخواهید از هزینه و قیمت دقیق صافکاری با جچسب حرارتی و سایر روش ها در مراکز معرفی شده در اتوصافکار اطلاع یابید میتوانید به صفحه قیمت صافکاری مراجعه نمایید.

چسب حرارتی صافکاری چیست

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چسب حرارتی صافکاری چیست و آیا تفاوتی با چسب های حرارتی موجود درد بازار دارد یا خیر؟

در واقع برای ساخت چسب حرارتی صافکاری از موادی استفاده شده است که کمترین آسیبی به بدنه خودرو و رنگ بدنه وارد نمیکند. به همین دلیل با وجود قدرت چسبندگی بالا که میتواند بدنه خودرو را به سمت بیرون بکشد اما در عین حال رنگ خودرو را از بدنه جدا نمیکند و صرفا میتواند فرورفتگی های بدنه خودرو را ترمیم کند.

همراه با چسب صافکاری محلولی ارائه میشود که حلال آن است و میتواند آن را به طور کامل ار بدنه خودرو پاک کند. به این ترتیب بدون کوچکترین ردی روی خودرو میتواند قرشدگی های کوچک را از بین ببرد.

تخفیف ویژه صافکاری در محل

کاربرد چسب حرارتی در صافکاری

مهمترین کاربرد چسب حرارتی در صافکاری را میتوان در صافکاری رکاب با چسب حرارتی دانست زیرا صافکاری رکاب خودرو کمی زمان بر است و نیاز به تخصص زیادی دارد که با استفاده از ترفند صافکاری با چسب به راحتی میتوان فرورفتگی های رکاب خودرو را از بین برد.

از صافکاری با چسب پهن حرارتی میتوان برای آسیب های جزیی در بدنه و رکاب خودرو استفاده کرد که فرآیند صافکاری را تسریع میکند و میتواند آسیب ها را در زمان کوتاهی از بین ببرد.

تخفیف ویژه صافکاری پی دی ار

آموزش صافکاری با چسب حرارتی

یکی از خدماتی که مجموعه اتوصافکار برای صافکاری ماشین با چسب نواری در جامعه انجام داده است علاوه بر معرفی مراکز معتبر در مناطق مختلف ایران برای ارائه خدمات صافکاری خودرو با چسب نواری حرارتی یا به عبارتی صافکاری با سیستم چسب مخصوص، ارائه خدمات آموزش صافکاری با چسب حرارتی میباشد.

شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش صافکاری تمامی روش های صافکاری از جمله آموزش صافکاری خودرو با چسب حرارتی را یاد بگیرید. 

دوره آموزش صافکاری خودرو با چسب حرارتی و سایر روش ها به صورت عملی و تئوری در آموزشگاه اتوصافکار برگزار میشود و شما میتوانید با ردیافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش صافکاری و سرفصل های آموزش صافکاری خودرو با چسب حرارتی با همکاران ما تماس بگیری و سریعا برای ورود به بازار کار صافکاری آماده شوید.

آموزش صافکاری با چسب حرارتی

با چسب پهن میشه صافکاری کرد ؟

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد صافکاری با چسب حرارتی با نام های صافکاری با چسبونک، صافکاری با چسب نواری، صافکاری با چسب تفنگی، صافکاری با سیستم چسب مخصوص، صافکاری با چسب ۵ سانتی، صافکاری ماشین با چسب نواری، صافکاری با چسب پهن، صافکاری جادویی ماشین به همراه دستگاه چسب حرارتی نام برده میشود اما شما باید در اصل در پاسخ به سوال آیا با چسب پهن میشه صافکاری کرد ؟ این نکته را بدانید که چسب حرارتی صافکاری با انواع چسب موجود رد بازار تفاوت دارد.

در واقع چسب صافکاری خودرو به صورت استوانه ای میباشد ولی ممکن است در اصطلاح به نام صافکاری با چسب نواری شناخته شود درحالی که این اصلا علمی و درست نیست. همان طور که در فیلم صافکاری با چسب حرارتی نمایش داده شد در این روش صافکاری با چسب پهن فرورفتگی های جزیی از بین میروند.

مطالعه بیشتر  صافکاری مغناطیسی
 
جمعبندی
در این صفحه صفر تا صد صافکاری با چسب حرارتی به شما توضیح داده شده است و فیلم صافکاری با چسب پهن به شما نمایش داده شده است. اگر سوالی در مورد اینکه چسب حرارتی صافکاری چیست و نحوه صافکاری بدون رنگ با چسب حرارتی دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان صافکاری در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.
اگر میخواهید جدیدترین و باکیفیت ترین دستگاه صافکاری را خریداری کنید و از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند شوید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و بهترین دستگاه مورد نیازتان را خریداری کنید.

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

بورس لوازم صافکاری

بورس لوازم صافکاری

خرید لوازم صافکاری ارزان باکیفیت در سراسر ایران

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید
درخواست خود را در کادر زیر وارد نمایید
برآورد هزینه صافکاری در محل

اگر امکان برقراری تماس و یا مراجعه حضوری ندارید ومیخواهید قبل از مراجعه هزینه تقریبی انجام خدمات توسط تیم ما را بدانید تماس حاصل نمایید.

عجله دارید ؟