پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
بهترین لاستیک ایرانی | معرفی برترین شرکت‌های تولید تایر در ایران + معرفی وب سایت

بهترین لاستیک ایرانی | معرفی برترین شرکت‌های تولید تایر در ایران

بهترین لاستیک ایرانی برای کدوم شرکته؟ بهترین شرکت های تولید کننده لاستیک ایرانی کدام است؟ از کدوم بخرم؟ جواب این سوال ها در ادامه مقاله…

بزرگترین تولید کننده تایر ایران

هنوز آنقدر ثروتمند نشده ام که جنس ارزان بخرم.

اگر شما همچنان تحت تاثیر این جمله قرار می‌گیرید، بهتر است با انداختن نگاهی به بازار در این طرز تفکر تجدید نظر کنید! تقریبا همه ما می‌دانیم که موقع خرید کردن هر محصولی، یکی از عوامل مهم تصمیم گیری برای خریدن یا نخریدن محصول، قیمت آن است که البته در بسیاری موارد نیز به جای ما تصمیم می‌گیرد.

شرکت صافکاری اتوصفاکار در این مقاله، قصد پرداختن به موضوعی را داریم که با دنبال کردن آن، شاید بتوانید بهتر برای بودجه خود تصمیم بگیرید.

در روزگاری که بیشترین درآمد افراد، از طریق تبلیغات و شهرت است و نه محصول ارائه شده، می‌توان با اندکی تحقیق و بررسی هوشمند، به خریدن محصول با کیفیت بالا و قیمت ارزان امیدوار بود.

در صورتیکه با جمله بالا موافق هستید، ادامه ی متن، به شما در خرید لاستیک با قیمت متناسب کمک خواهد کرد.

بزرگترین تولید کننده تایر ایران

کسی نیست که بر اهمیت داشتن یک لاستیک خوب برای ماشین واقف نباشد. در صورت نبودن لاستیک مناسب، رانندگی با مشکلاتی رو به رو می‌شود که راننده ماشین ها، به خصوص رانندگان با تجربه تر به خوبی این موضوع را درک می‌کنند.

اگرچه نمی‌توان منکر کیفیت بالای برخی لاستیک های خارجی، مانند کومهو و نکسن بود، ولی شاید خرید آن ها با توجه به قیمت بالای کالاهای وارداتی در ایران، انتخاب همه نباشد. در ضمن، همچنان به جرئت می‌توان گفت که نمونه های لاستیک ایرانی، نسبت به لاستیک های چینی موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردارند.

دادن عنوان بزرگترین تولید کننده تایر ایران به یکی از شرکت های لاستیک سازی در کشور کار دشواری است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود در استفاده از تایر، محصول مورد نظر خود را از هر یک از شرکت های تولید تایر برگزیده در ایران انتخاب کنید.

در این مقاله ما به بررسی شرکت های برتر تولید لاستیک در ایران پرداخته ایم که با کمک آن بتوانید برای خرید مناسب ترین تایر برای خودرو خود به درستی تصمیم بگیرید.

برای داشتن لیست کاملی از قیمت انواع لاستیک های دولتی و تفاوت آن با لاستیک های خارجی، به صفحه قیمت لاستیک دولتی مراجعه کنید.

شرکت های تولید تایر در ایران

در حال حاضر، شرکت های تولید تایر در ایران با قدرت به سمت هدف خود که بالا بردن کیفیت محصول داخلی است پیش می‌روند. از بین شرکت های معتبر تولید تایر در ایران می‌توان به شرکت های دنا، کویر تایر، یزد تایر و ایران تایر اشاره کرد.

در ادامه مقاله به طور مفصل به بررسی چند مورد از شرکت های تولید تایر در ایران پرداخته ایم.

قدیمی ترین تولید کننده تایر در ایران

جالب است بدانید که تولید تایر در ایران صنعتی است که حداقل پنجاه سال قدمت دارد. برای شروع معرفی شرکت های تولید تایر در ایران، بهتر است از قدیمی توین تولید کننده تایر در ایران کار را آغاز کنیم. عنوان قدیمی ترین تولید کننده تایر در ایران متعلق به شرکت کیان تایر می‌باشد.

کارخانه لاستیک سازی کیان تایر ( البرز )

کارخانه لاستیک سازی کیان تایر

همان طور که گفته شد، اولین شرکت تولید تایر در ایران شرکت کیان تایر بود که در سال ۱۳۳۷ و البته با سرمایه گذاری یک شرکت امریکایی تاسیس شد که البته نام کیان تایر پس از انقلاب اسلامی سال ۵۷ به شرکت البرز تغییر یافت و تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران به کار خود ادامه داد.

این شرکت در تولید محصولات مختلفی از جمله تایر ماشین های سواری، تایر های وانتی، تایر های باری، تایر های کشاورزی و راهسازی و صنعتی مشغول فعالیت است.

مشاهده وب سایت کیان تایر

شرکت تولید تایر گروه صنعتی بارز

شرکت تولید تایر گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز در سال ۱۳۶۳ تاسیس و شروع به فعالیت نمود. نام قبلی گروه صنعتی بارز، مجتمع صنایع لاستیک کردمان بود که در ابتدا بیشتر به عنوان شرکتی برای تولید تایرهای کشاورزی بر سر زبان ها بود اما رفته رفته و با افزایش کیفیت و همچنین تنوع محصولات خود به انواع تایر های سواری و باری و غیره تبدیل به یک برند پر آوازه در سر تا سر ایران گردید.

این شرکت در حال حاضر اقدامات خود را محدود به فعالیت در ایران نمی‌داند و برای توسعه و گسترش تولید خود شروع به صادرات و تجارت در سطح جهانی نموده است.

همان طور که می‌دانید یک محصول برای رقابت در سطح جهانی نیازمند دارا بودن حداکثر سطح استاندارد است که گروه صنعتی بارز به این سطح نائل آمده است.

مشاهده وب سایت گروه صنعتی بارز

شرکت تولید کننده تایر پیروزی

لاستیک پیروزی جزو زیر مجموعه های کارخانه لاستیک پارس محسوب می‌شود. کارخانه لاستیک سازی پارس کار خود را در سال ۱۳۵۴ آغاز نموده و ظرفیت تولیدی خود را روز به روز و با توجه به زیاد تر شدن تقاضا و بازار محصولات، افزایش داده است.

کارخانه لاستیک سازی دنا

کارخانه لاستیک سازی دنا

کارخانه لاستیک سازی دنا یکی دیگر از شرکت های تولید تایر در ایران است که نام آن برای اکثر ما آشناست. این شرکت در سال ۱۳۵۳ در ایران و با مشارکت یک شرکت ژاپنی تاسیس شد و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.

کارخانه لاستیک سازی دنا نیز مانند کارخانه لاستیک سازی کیان تایر و یا البرزبعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تحت نظارت و پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت.

از جمله افتخارات کارخانه لاستیک سازی دنا افزایش کمیت و کیفیت تولید ملی به صورت همزمان است به طوری که با اعمال تحریم ها علیه ایران در سال های اخیر با افزایش کیفیت محصولات خود توانسته رضایت مشتریان خود را هر چه بیشتر جلب و عرضه محصولات خود را با توجه به تقاضای افزایش یافته در این دوران، روز به روز بیش تر نماید.

مشاهده وب سایت کارخانه لاستیک سازی دنا

شرکت لاستیک سازی کویر تایر

شرکت لاستیک سازی کویر تایر

شرکت لاستیک سازی کویر تایر در تولید تایر های رادیال سیمی از جمله پیشتازان کشور می‌باشد. این شرکت که در خراسان جنوبی تاسیس شده است، با هدف نوآوری و پویایی در طی سالیان گذشته مسیر موفقیت را طی کرده و تا امروز توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان بازار فروش لاستیک در کشور پیدا کند.

این شرکت در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده که می‌توان آن را با سرمایه اولیه یک میلیون ریال، بزرگ ترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی به حساب آورد.

این شرکت اولین کارخانه تولید لاستیکی است که بدون سرمایه گذاری شرکت های خارجی و اروپایی شروع به کار کرده است و می‌توان آن را نخستین شرکت لاستیک سازی کاملا ایرانی به شمار آورد.

اطلاعات فنی این شرکت از شرکت ماتادور اسلواکی، یکی از معروف ترین و پر آوازه ترین شرکت های لاستیک سازی اروپایی خریداری شده است که در طول سال ها همراه با افزایش دانش و پیشرفت تکنولوژی و توسط دانشمندان و محققان ایرانی روز به روز ارتقا پیدا می‌کند.

بیش تر محصولات این شرکت مربوط به لاستیک های خودرو های سواری و وانت می‌باشند.

مشاهده وب سایت شرکت لاستیک سازی کویر تایر

کارخانه لاستیک سازی یزد تایر

کارخانه لاستیک سازی یزد تایر

افتتاح رسمی شرکت لاستیک سازی یزد تایر در سال ۱۳۷۶ رقم خورده است اما سابقه فعالیت این شرکت و کسب مجوز های اولیه به سال ۱۳۶۴ مربوط می‌شود.

ویژگی این شرکت اصلاح و بهینه سازی مداوم محصولات است. این شرکت اطلاعات فنی طراحی و تکنولوژی خود را از یک شرکت معتبر ژاپنی به نام آی آر سی خریداری نموده است و تولید تایر ها و لاستیک های دوچرخه و موتور سیکلیت های خود را نیز بر همین بنا اساس نهاده است.

یکی از مهم ترین موفقیت های این شرکت تایر سازی تولید تایر های رادیال سیمی است که در سال ۱۳۸۶ و با اخذ فن آوری رسمی وردشتاین انجام گرفت.

وردشتاین یک کمپانی اروپایی تولیدات محصولات مرتبط با خودرو در هلند است.

مشاهده وب سایت لاستیک سازی یزد تایر

اولین تولید کننده تایرهای سری V در ایران

تایر های سری V تا ثبل از سال ۱۳۹۲ فقط به صورت واردات موجود بودند و برای خرید آن ها چاره ای جز پرداخت هزینه بسیار بالا نبود.

تایر های سری V برای تحمل سرعت های بالای ۲۴۰ کیلو متر در ساعت ساخته شده بودند که پیش از سال ۹۲ که ایران به تکنولوژی ساخت آن ها نرسیده بود تنها برای خودرو های وارداتی کاربرد داشت.

در سال ۱۳۹۲ شرکت یزد تایر با همکاری و تحت لیسانس کمپانی وردشتاین هلند، موفق به تولید اولین سری لاستیک های V شد که تا کنون نیز به تولید موفقیت آمیز آن ها ادامه داده است.

شرکت یزد تایر همچنین علاوه بر فروش محصولات خود در داخل کشور، در ۲۰ سال گذشته هشت سال موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه کشوری شده است.

شرکت تولید تایر آرتاویل تایر با برند گلدستون

شرکت تولید تایر آرتاویل تایر با برند گلدستون

تاسیس شرکت آرتاویل تایر که محصولات خود را با برند گلدستون روانه بازار کرده است،در جاده اردبیل و در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد.

این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی نقش به سزایی در افزایش عرضه تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش درآمد ملی داشته است.

همچنین همان طور که گفته شد استاندارد های بالای در سطح جهانی این شرکت موجب شد تا امکان صادرات محصولات آن به سایر کشور ها ایجاد شده و درآمد صادرات غیر نفتی ایران افزایش یابد.

این شرکت در تولید انواع مختلفی از تایر ها مانند سواری، کشاورزی و کامیونی فعالیت دارد.

استراتژی اصلی شرکت آرتاویل تایر، کاهش وزن تایر ها و مدیریت انرژی می‌باشد.

مشاهده وب سایت تولید کننده تایر گلدستون

کارخانه تولید لاستیک ایران تایر

کارخانه تولید لاستیک ایران تایر

مهم ترین ویژگی که می‌توان درباره محصولات تولیدی شرکت تایر سازی ایران تایر نام برد، تنوع بسیار بالای محصولات آن است. این شرکت اقدام به تولید تایر ها برای انواع مختلف ماشین های سواری و وانت ها، اتوبوس ها، مینی بوس ها و کامیون ها و ماشین های سنگین و ماشین های مربوط به کشاورزی کرده است.

البته تنوع تولید محصولات این شرکت تنها به نوع خودرویی که برای آن تایر تولید می‌کنند محدود نمی‌شود بلکه یکی دیگر از ویژگی هایی که کارخانه لاستیک سازی ایران تایر با آن شناخته می‌شود تولید تایر ها با سایز های متنوع است که برای انواع خودرو های سواری استفاده می‌شود. مانند خودرو های کوپه و اس یو وی و سدان و سالن و غیره.

همان طور که می‌دانید قسمت بسیار زیادی از قیمت هر محصول در چرخه واسطه گری بین بازاریابان و بنک داران تقسیم می‌شود که در صورت حذف شدن می‌تواند مقدار قابل توجهی از قیمت محصول را کاهش دهد.

شرکت لاستیک سازی ایران تایر با فراهم کردن امکان خرید مستقیم اینترنتی از سایت این شرکت و با حذف واسطه ها باعث شده است که در صورت خرید اسنترنتی از این شرکت بتوانید محصولات مورد نظرخود را با قیمتی بسیار پایین تر از آن چه در بازار سنتی پیدا می‌کردید خریداری نمایید.

البته لازم به ذکر است که برای خرید محصولات ایران تایر محدود به خرید اینترنتی نیستید و این شرکت دارای نمایندگی های فروش در شهر های مختلف کشور است که در صورت نیاز می‌توانید برای خرید به این نمایندگی ها مراجعه نمایید.

مشاهده وب سایت کارخانه تولید لاستیک ایران تایر

شرکت تولید تایر و لاستیک ایران یاسا

شرکت تولید تایر ایران یاسا در سال ۱۳۴۷ و تحت عنوان کامل شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با سابقه، تولید انواع لاستیک های موتور و دوچرخه، اسکوتر، تایر محصولات و ماشین الات کشاورزی را بر عهده داشته و با بهبود روز به روز کیفیت محصولات توانسته است در تمام طول سال های فعالیت خود، کسب و کاری پایدار و موفق داشته باشد.

تیم محتوا نویسی اتوصافکار از شما تشکر می کند که تا انتهای این مقاله با ما بودید ، برای مشاهده مطالب بیشتر طریق بخش منو/مقالات اقدام کنید.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید