پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
نقاشی ماشین ایرانی و خارجی | نقاش ماشین حرفه ای | بهترین نقاش اتومبیل تهران

بهترین نقاش اتومبیل و ماشین

در بین افراد زیادی که ادعای تسلط کامل به نقاشی اتومبیل می کنند طبیعی است که به دنبال بهترین نقاش اتومبیل باشید که بتواند به بهترین شکل ممکن ماشین شما را نقاشی کند و در عین حال کمترین هزینه را نیز در در پی داشته باشد. ما در این صفحه بهترین مرکز نقاشی ماشین ایرانی و خارجی و لوکس را به شما معرفی میکنیم.

تخفیف ویژه صافکاری خودرو

به جرأت می توان گفت بهترین نقاش اتومبیل که در شهرهای مختلف کشور دارای سابقه کار و فعالیت بسیار زیاد می باشد اتوصافکار است، اتوصافکار یک شخص نیست، اتوصافکار یک شرکت بوده که شعبه های زیادی در ایران مخصوصاً شهرهای مهمی مانند تهران، شیراز، مشهد، رشت و تبریز دارد. ما در اتوصافکار نقاشی ماشین ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و بهترین رنگ در بازار انجام میدهیم.

بهترین نقاش ماشین در تهران

کیفیت بالا

همانگونه که در ابتدای این مقاله نیز توضیح دادم اتوصافکار بهترین نقاش ماشین در تهران می باشد در ادامه دلایل آن را برایتان توضیح خواهم داد. شما میتوانید برای نقاشی ماشین ایرانی تان بهترین نقاش حرفه ای ماشین در تهران را انتخاب کنید و تجربه خوبی از نقاشی ماشین تان داشته باشید.

چرا اتو صافکار بهترین صافکاری و نقاش ماشین در تهران است؟

سابقه کار

اتوصافکار به دلیل آن که هزینه بسیار مناسبی دارد و کارکنان نیز دارای تخصص و تجربه بسیار زیادی می باشند بهترین صافکاری و نقاشی ماشین در تهران می باشد، این نکته از زبان خود مشتریان گفته شده است مشتریانی که کیفیت کار برایشان بسیار با اهمیت بوده است و همچنین خواستار قیمت مناسب می باشند.

تخفیف ویژه صافکاری و نقاشی

اتوصافکار شعبه های بسیار زیادی در تهران دارد که یکی از معروفترین و بهترین شعبه ها شعبه شرق تهران واقع در میدان سبلان می باشد، به دلیل ازدحام جمعیت و افراد بسیار زیادی که در این شعبه در حال دریافت خدمات این شرکت بزرگ می باشند گاها وقت گرفتن و مراجعه به این شعبه سخت می باشد.

نقاشی پراید در تهران

پراید یکی از پر استفاده ترین ماشین های ایرانی میباشد که مدام در معرض تصادفات جاده ای و بین شهری قرار دارد. نقاشی پراید یکی از پردرخواست ترین خدمات در تهران و سایر شهر های ایران میباشد اما باید بدانید که برای نقاشی پراید باید بهترین نقاش اتومبیل را انتخاب کنید. زیرا در شرایط اقتصادی امروز قیمت پراید هم مانند همه ماشین ها در حال افزایش است و اگر شما بتوانید بهترین نقاش اتومبیل را برای نقاشی پراید تان پیدا کنید میتوانید با همان هزینه نتیجه بهتری را دریافت کنید.

ما در اتوصافکار از حضور بهترین نقاش ماشین تهران بهره مندیم و نقاشی خودرو حرفه ای را در کوتاهترین زمان به مشتریان ارائه میدهیم. نقاش خودرو در اتوصافکار تعهد کاری داشته و بر اساس آنچه در رسید نوشته میشود از بهترین جنس رنگ و باکیفیت ترین مواد برای نقاشی پراید استفاده میکند. نقاشی خودرو حرفه ای تخصص ما در اتوصافکار است که ما در کوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم.

بهترین نقاش ماشین در شیراز

نمایندگی ایران خودرو

مانند اتوصافکار نقاش ها و صافکاری های دیگری نیز در شیراز وجود دارند که می‌توان به آنها لقب بهترین نقاش را داد که در ادامه هر یک از آن‌ها را برایتان توضیح خواهم داد.

صافکاری کیا در شیراز

صافکاری کیا، یک صافکاری شناخته شده و معتبر در شیراز می باشد که دقیقا مانند اتوصافکار دارای کادری مجرب و با تجربه می باشد، اما قیمت مواردی که این صافکاری انجام می‌دهد به هیچ عنوان با قیمت صافکاری اتوصافکار قابل مقایسه نمی باشد و همیشه مشتریان آن به دلیل قیمت بالای آن از آن شکایت دارند.

بهترین نقاش ماشین در تبریز کیست؟

راحت

به جرات می توان گفت بهترین نقاش ماشین در تبریز نیز اتوصافکار است اما لازم میدانم دیگران را نیز برای اطلاعات بیشتر به شما معرفی کنم، صافکاری شربت اوغلی در تبریز نیز یکی دیگر از صافکاری های معتبر شهر تبریز است که قیمت بالایی ندارد اما کیفیت کار آن به گونه نبوده است که تمامی مشتریان از آن راضی باشد صافکاری شربت اوغلی تنها توانسته است 70 درصد مشتریان را راضی نگه دارد. برای نقاشی ماشین ایرانی باید به دنبال بهترین نقاش حرفه ای ماشین بگردید زیرا هرگونه اهمال کاری در نقاشی از قیمت ماشین میندازد.

بهترین نقاشی ماشین در کرمانشاه

کدام یک

بهترین نقاشی ماشین در کرمانشاه نقاشی مرادی می باشد نقاشی حرفه ای با سالها تجربه و توانمندی توانسته است مشتریان بسیار زیادی را از خود راضی نگه دارد و حتی در اخبار های خارجی به دلیل نقاشی و صافکاری ماشین های لوکس قدیمی به مردم معرفی شده است.

مطالعه بیشتر صافکاری بدون رنگ

بهترین نقاش ماشین در رشت کیست؟

صافکاری در محل

بهترین نقاش ماشین در رشت نقاشی نوروزی باشد، این مغازه یک شرکت نمی‌باشد توسط یک فرد اداره می شود اتو صافکار در رشت نیز شعبه صافکاری و نقاشی اتومبیل دارد، اتوصافکار یک شرکت بوده و با تضمین و ارائه بهترین خدمات به شما آماده انجام خدمات نقاشی و صافکاری خودرو می باشد.

بهترین نقاش ماشین در مشهد

بهترین نقاشی ماشین در مشهد صافکاری و نقاشی شیبانی می باشد که با سالها تجربه توانسته است افراد زیادی را از خود راضی نگه دارد همچنین در نظر داشته باشید اتوصافکار نیز در مشهد چندین شعبه دارد و برای صافکاری و نقاشی خودرو می‌توانید به شعبات اتو صافکار نیز مراجعه کنید.

توصیه بسیار مهم

صافکاری بی رنگ

تا اینجا شش عدد از صافکاری های مهم و معروف را در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران برایتان نام بردیم اما لازم می‌دانم نکته مهمی را در خصوص صافکاری و نقاشی به شما گوشزد کنم که در انتخاب صافکاری مناسب بسیار مفید و ضروری می باشد، در انتخاب یک صافکاری مناسب باید شخصی را انتخاب کنید که توانمند و دارای سابقه کار باشد و همچنین بتواند با انجام شیوه مناسب صافکاری حداقل هزینه را برای شما در پی داشته باشد بسیاری از صافکاری ها تنها تعویض کار هستند و باعث می شوند هزینه شما افزایش پیدا کند.

بهترین نقاشی ماشین ایرانی

برای نقاشی ماشین های ایرانی باید وقت بیشتری صرف کنید و مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که به صورت حرفه ای کار نقاشی خودرو های ایرانی را انجام دهد. مهمترین فاکتور انتخاب بهترین نقاش حرفه ای ماشین این است که وجدان کاری داشته باشد و از بهترین جنس رنگ برای این کار استفاده کند.

ما در اتوصافکار از بهترین تیم نقاش حرفه ای ماشین ایرانی و خارجی را در مجموعه خود در سراسر ایران از جمله تهران، کرمانشاه، رشت، تبریز و مشهد بهره گیری میکنیم تا بهتریتن خدمات را به شما ارائه دهیم.

از جمله خدماتی که ما در مجموعه اتوصافکار ارائه میدهیم نقاشی ماشین های ایرانی ، نقاشی ماشین های خارجی و نقاشی ماشین لوکس میباشد که کیفیت خدمات ما نسبت به سایر نمایندگی ها بالاتر بوده و ما برای رفاه حال مشتریان این خدمات را با قیمتی ارزان به شما ارائه میدهیم.

بهترین نقاشی ماشین ایرانی

بهترین نقاشی ماشین های خارجی

اگر صاحب ماشین خارجی و لوکس هستید باید بدانید که برای انتخاب یک مرکز نقاشی ماشین خوب باید زمان زیادی صرف کنید و بعد از تحقیقات زیاد ماشین لوکس تان را به ان ها بسپارید.

نقاشی ماشین های خارجی باید با استفاده ز ابزار خاص و مدرن انجام شود تا هیچ گونه ناهمواری و دو رنگی در آن دیده نشود. هرگونه بیتوجهی در رنگ کردن ماشن های خارجی و لوکس میتواند مقدار زیادی از قیمت آن بیندازد. پس شما باید نقاش اتومبیل حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید که تعهد کاری داشته باشد و از بهترین جنس رنگ برای نقاشی حرفه ای ماشین استفاده کند. هرچه جنس رنگی که برای نقاشی ماشین های خارجی استفاده میشود باکیفیت تر باشد نتیجه کار بهتر میشود و ماندگاری آن نیز روی ماشین بیشتر میشود.

ما در اتوصافکار بهترین نقاش اتومبیل خارجی و لوکس را گرد هم آورده ایم و از بهترین ابزار و رنگ برای ارائه خدمات نقاشی ماشن های خارجی و نقاشی ماشین لوکس استفاده میکنیم.

بهترین نقاشی ماشین های خارجی

نقاشی بدنه خودرو

نقاشی بدنه خودرو یکی از تخصصی ترین خدمات ما در اتوصافکار میباشد. بهترین نقاش اتومبیل در اتوصافکار با جدیدترین تکنیک های نقاشی ماشین حرفه ای کاری میکند تا بدنه ماشین ایرانی یا خارجی شما مانن روز اولش شود. نقاش خودرو باید بتواند از بهترین تکنیک ها برای ماشین های خارجی و لوکس استفاده کند تا افت قیمت کمتری پیدا کنند.

مراحل نقاشی بدنه خودرو

بهترین نقاش ماشین تهران باید بتواند با حساسیت بیشتر برای ترمیم رنگ بدنه ماشن های ایرانی و خارجی اقدام کند در این صورت تخصص او ثابت میشود. در مرحله اول نقاش خودرو با لیسه گیری و بتونه کاری لایه هایی از بدنه را که دچار بریدگی شده اند را ترمیم میکند. بعد از آن که بدنه یکدست شد مرحله انتخاب رنگ مناسب با بدنه مهمترین قسمت میباشد.

ایجاد ترکیب رنگی که بعدا بدنه دو رنگ نشود یکی از فاکتور های بهترین نقاش اتومبیل تهران میباشد زیرا قسمتی از بدنه که رنگ میشود بعد از یک مدت کوتاه تغییر رنگ میدهد و نقاش ماشین حرفه ای باید از این موضوع مطلع باشد. بهترین کاری که نقاشان اتومبیل اتوصافکار انجام میدهند این است که از رنگ فابریک بدنه اتومبیل استفاده میکنند. بعد از رنگ کردن بدنه اتومبیل نوبت به پولیش کاری و واکس زنی میرسد و به این ترتیب کار نقاشی ماشین های ایرانی و خارجی و لوکس انجام میشود.

سخن آخر

در انتخاب اتوصافکار به هیچ عنوان تردید نکنید تنها یک تماس برای مشاوره رایگان و گرفتن خدمات صافکاری و نقاشی ماشین توسط این شرکت با تجربه فاصله دارید.

سوالات متداول

بهترین مرکز نقاشی ماشین ایرانی کجاست؟

اتوصافکار با ده ها شعبه در سراسر ایران به عنوان بهترین مرکز نقاشی ماشین ایرانی شناخته شده است. در این مرکز از بهترین مواد و رنگ برای نقاشی ماشین های ایرانی و خارجی و لوکس استفاده میشود و در کوتاهترین زمان ماشین شما را مانند روز اول به شما تحویل میدهند.

هزینه نقاش ماشین تهران چقدر است؟

بر حسب میزان خوردگی بدنه و نوع ماشین هزینه نقاشی ماشین ها متغیر خواهدبود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید.

برای نقاشی ماشین حرفه ای چه نکاتی باید رعایت شود؟

نقاش ماشین حرفه ای باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و بر اساس تغییر رنگ قسمت تازه رنگ شده بهترین رنگ فابریک را برای اتومبیل انتاب کند. مراحل نقاشی بدنه خودرو در این مقاله توضیح داده شده است.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

3 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید