پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
با یک میلیارد چه ماشینی بخرم 1402 | لیست ماشین یک میلیاردی|ماشین های یک میلیاردی

با یک میلیارد چه ماشینی بخرم

یکی از چالش هایی که ایرانیان با آن رو به رو هستند این است که نمیدانند با بودجه مورد نظر خود چه ماشینی بخرند که بیشترین قابلیت را برای آن ها داشته باشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به سوال با یک میلیارد چه ماشینی بخرم پاسخ جامعی دهیم. اگر بودجه شما کمتر از 1 میلیارد است و میخواهید بدانید با کمتر از 1 میلیارد چه ماشین هایی مناسب شماست میتوانید مقاله با ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم را مطالعه کنید.

با یک میلیارد چه ماشینی بخرم
با یک میلیارد چه ماشینی بخرم

با یک میلیارد چه ماشینی بخرم

امروزه برای خرید ماشین یک میلیاردی انتخاب‌های زیادی خواهید داشت و میتوانید با این بودجه در میان ماشین های یک میلیاردی به دنبال گزینه مورد نظر خود بگردید.

باتوجه به آنکه در ایران ماشین های مدل روز خارجی کمتر وارد میشوند شما میتوانید در میان ماشین های کارکرده ارزنده به دنبال ماشین یک میلیاردی باشید که متاسفانه در مقایسه این شرایط با کشورهای خارجی گزینه های فوق العاده‌ای نخواهیم داشت.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین یک میلیاردی در میان ماشین های خارجی در ایران کیفیت بالاتری نسبت به ماشین های ایرانی دارند و شما میتوانید مدل های پایین تر ماشین های خارجی با کیفیت را خریداری کنید.

در این مقاله می‌خواهیم به سوالاتی همچون با یک میلیارد چه ماشینی بخریم و با یه میلیارد چه ماشینی بخرم که مناسب کاربرد و بودجه من باشد جواب دهیم.

رنو تلیسامان E3 2016 ماشین یک میلیاردی
رنو تلیسامان E3 2016 ماشین یک میلیاردی

رنو تلیسامان E3 2016 ماشین یک میلیاردی

یکی از ماشین های یک میلیاردی که پاسخ سوال با ۱میلیارد چه ماشینی بخرم میباشد و شما میتوانید خریداری کنید رنو میباشد. این ماشین ساختار یکسانی با نیسان دارد و در سال ۲۰۱۶ به ایران وارد شده است. قیمت این ماشین از یک میلیارد تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان متغیر میباشد که با توجه به ویژگی ها و ایرادهایی که ممکن است در آن وجود داشته باشد قیمت متغیر خواهد بود.

از ویژگی های رنو تالیسمان میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • به روز و مدرن بودن طراحی داخلی و خارجی ماشین
  • کارایی بالا و عالی خودرو
  • رعایت استاندارد های ایمنی در ماشین
  • بالای ساخت و استهلاک پایین

در مورد نقد این ماشین و در جواب با یک میلیارد چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲ باید این نکته را متذکر شویم که هزینه نگهداری و تعمیرات این ماشین خارجی نسبت به ماشین های ایرانی بالاتر میباشد. همچنین قیمت قطعات این خودرو بالا است و شما باید این موضوع را در زمان خرید در نظر داشته باشید.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار ارائه میشود صافکاری و نقاشی خودروها میباشد. اگر ماشین شما هم ایرادی پیدا کرده و به دنبال معتبرترین مرکز هستید میتوانید به صفحه صافکاری مراجعه کنید.

هوندا آکورد EXA 2014 ماشین یک میلیاردی
هوندا آکورد EXA 2014 ماشین یک میلیاردی

هوندا آکورد EXA 2014 ماشین یک میلیاردی

برای پاسخ به سوال با یک میلیارد چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲ می‌وان ماشین هوندا را پیشنهاد داد که یکی از ماشین های خوش ساخت و با کیفیت خارجی میباشد. این ماشین محبوبیت زیادی در میان ایرانیان پیدا کرده است که دلیل این محبوبیت فضای بزرگتر اتاق ماشین و فول آپشن بودن آن میباشد.

با توجه به آنکه چندین سال از مدل ساخت این خودرو گذشته است شما میتوانید این ماشین هوندا آکورد را از حدود قیمت ۹۰۰ میلیون تومان تا 1 میلیارد و ۱۰۰ خریداری کنید. مزایا و ویژگی های این خودرو را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • کیفیت بالای ساخت
  • مدرن بودن طراحی اتاق داخلی و فضای خارجی
  • پایین بودن مصرف سوخت
  • مناسب بودن عملکرد فنی خودرو
  • پاین بودن استهلاک ماشین
  • وجود نمایندگی رسمی متعدد این خودرو در ایران
  • خرابی محدود جزیی قطعات

تجربیات نشان داده است که میزان خرابی این خودرو بسیار پایین است و شما کمتر نیاز به تعمیرگاه پیدا میکنید.

اگر برای ماشین تان به دنبال خرید لاستیک باکیفیت ارزان هستید میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت لاستیک بارز دولتی اطلاعات لازم را کسب کنید.

رنو کولئوس 2015 ماشین یک میلیاردی
رنو کولئوس 2015 ماشین یک میلیاردی

رنو کولئوس 2015 ماشین یک میلیاردی

از دیگر ماشین های مدل پایین خارجی که می‌توان در پاسخ به با مبلغ یک میلیارد چه ماشینی بخرم ارائه داد خودروی رنو میباشد که شما می‌توانید در رنج قیمتی ۸۰۰ میلیون الی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان این خودرو را خریداری کنید.

طراحی بدنه و اتاق داخلی این خودرو جدید بوده و مدل های جدید آن نسبت به نسخه های مدل ۲۰۱۳ فیس لیفت شده اند.

امکاناتی در این خودرو تعبیه شده است که نسبت به ماشین های ایرانی قابل قبول میباشد و شما میتوانید در این خودرو ایمنی کاملی را تجربه کنید.

  1. بالا بودن سطح ایمنی خودرو
  2. راحت و بزرگ بودن کابین داخلی
  3. بزرگ بودن صندوق بار
  4. مناسب بودن مصرف سوخت
  5. عالی بودن عملکرد فنی در ترمز و موتور
  6. پایین بودن استهلاک خودرو
هیوندای النترا 2 لیتری 2018 ماشین یک میلیاردی
هیوندای النترا 2 لیتری 2018 ماشین یک میلیاردی

هیوندای النترا 2 لیتری 2018 ماشین یک میلیاردی

مدل النترا ماشین هیوندا یکی از مدل های محبوب در ایران میباشد که قطعات آن به راحتی در ایران یافت میشود و شما میتوانید به راحتی از این خودرو نگهداری کنید. این مدل از ماشین هیوندا نسخه فیس لیفت شده از مدل ۲۰۱۱ آن میباشد که ظاهر آن مدرن تر و جذاب تر شده و میزان حجم موتور آن نیز افزایش یافته است.

در پاسخ به سوال با ۱ میلیارد چه ماشینی بخرم میتوان این ماشین را پیشنهاد داد زیرا حدود قیمت آن از یک میلیارد تا یک میلیارد و صد میباشد که بر حسب میزان کارکردش ممکن است قیمت پایین تری تا حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز داشته باشد.

از ویژگی های این ماشین یک میلیاردی میتوان به عملکرد مناسب گیربکس ها، طراحی مدرن بدنه، فول آپشن بودن و بالا بودن کیفیت ساخت اشاره کرد که بازار خرید و فروش بسیار پررونقی داشته و به دلیل همین ویژگی ها به عنوان مدل برتر هیوندا شناخته شده است.

اگر به فکر خرید ماشین های قدیمی و کلاسیک هستید میتوانید با مراجعه به صفحه ماشین قدیمی مدل های متنوع این خودرو ها را نیز مشاهده کنید.

هیوندا توسان 2.4 لیتری 2014 از ماشین های یک میلیاردی
هیوندا توسان 2.4 لیتری 2014 از ماشین های یک میلیاردی

هیوندا توسان 2.4 لیتری 2014 از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر ماشین هایی که میتوان در پاسخ به سوال تا یک میلیارد چه ماشینی بخریم ارائه داد ماشین هیوندا توسان مدل ۲۰۱۴ میباشد که قابل رقابت با کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۴ است.

در این ماشین امکانات رفاهی زیادی تعبیه شده است و شما میتوانید سواری خوبی را در آن تجربه کنید. شما میتوانید این خودرو را از حدود قیمت ۸۵۰ تا یک میلیارد تومان خریداری کنید.

از ویژگی های هیوندا توسان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شتاب بالا نسبت به اسپورتیج
  • مجهز بودن به سیستم دو دیفرانسیل هوشمند همراه با قفل الکترونیکی
  • بالا بودن عملکرد فنی
  • دارا بودن سطح استاندارد ایمنی و امکانات رفاهی متعدد
 MVM X55 پرو از ماشین های یک میلیاردی
 MVM X55 پرو از ماشین های یک میلیاردی

 MVM X55 پرو از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر خودروهایی که می‌توان برای سوال با بودجه یک میلیارد چه ماشینی بخرم پیشنهاد داد خودروی ام وی ام مدل x۵۵ میباشد. این ماشین توسط مدیران خودرو در ایران عرضه میشود و قسمت جلویی آن کراس اور نسبت به مدل قبلی میباشد و ظاهر جذاب تری نیز نسبت به مدل قبلی دارد.

از ویژگی های این ماشین یک میلیاردی دارا بودن نمایشگر لمسی جدید، کیلومتر شماره دیجیتال، اهرم دنده کوچک میباشد. قدرت موتور این ماشین نسبت به مدل معمولی X۵۵ کمی بیشتر میباشد.

قیمت این خودرو در بازار ایران از 1 میلیارد و ۱۰۰ تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان متغیر میباشد.

جک s3 از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر خودروهایی که میتوان در پاسخ به با بودجه ۱ میلیارد چه ماشینی بخرم ارائه داد ماشین جک مدل s3 میباشد.

این ماشین چینی توسط کرمان موتور مونتاژ شده است و از ماشین های محبوب در ایران میباشد که مدل فیس لیفت شده آن مربوط به ۲۰۱۶ میباشد.

طراحی داخلی و بدنه این خودرو مدرن و مناسب بوده و در آن آپشن های متنوعی تعبیه شده است شما میتوانید این خودرو را از مبلغ ۹۰۰ الی یک میلیارد و دویست در ایران خریداری کنید.

چری آریزو T5 از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر خودرو هایی که میتوان در پاسخ به سوال با یک میلیارد چه ماشینی میتونم بخرم ارائه داد ماشین چری آریزو T5 میباشد که سیستم فنی مناسبی داشته و برای طراحی داخلی و بدنه آن استانداردهای لازم رعایت شده است.

این خودرو با گیربکس دستی و پیشرانه توربو در ایران وارد شده است و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و توسط کرمان موتور روانه بازار گشته است.

از ویژگی های این ماشین میتوان به وجود گیربکس دو کلاچه اتوماتیک ۶ سرعته و وجود دو پیشرانه مختلف 1.5 و 2 لیتری اشاره کرد که راندمان بهتر آن برای موتور یک و نیم لیتری میباشد.

مدل جدیدتر این خودرو تغییرات زیادی در ظاهر داشته و با قیمت یک میلیارد و دویست الی یک میلیارد و سیصد در ایران به فروش میرسد.

چری آریزو 6 از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر ماشین هایی که می‌توان در پاسخ به سوال با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخریم ارائه داد ماشین چری آریزو ۶ میباشد. این ماشین در بازار به خودروی چینی آریزو GX معروف میباشد که با همکاری شرکت جگوار طراحی شده است.

این خودرو دارای گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی میباشد و آپشن سنسور نقطه کور ندارد. مشخصات فنی آن خودروی چری آریزو ۵ توربو یکسان میباشد.

این خودرو با قیمت یک میلیارد و دویست تا یک میلیارد و ۴۰۰ تومان در بازار ایران موجود میباشد.

چری تیگو 5 از ماشین های یک میلیاردی

از دیگر ماشین های چینی که می توان در پاسخ به سوال با حدود یک میلیارد چه ماشینی بخرم ارائه داد ماشین چری تیگو ۵ میباشد که فیس لیفت شده مدل سال ۹۵ بوده و از جمله ماشین های محبوب در ایران است.

این خودرو در دو تیپ IE و TE در ایران موجود است که تیپ IE ارزان تر بوده و دارای پیشرانه توربو است. این خودروی چینی یک میلیاردی میتوان به آینه بغل برقی، دوربین دنده عقب، سنسور جلو و سنسور باران اشاره کرد.

چری تیگو 7 از ماشین های یک میلیاردی

بهترین خرید خودرو با یک میلیارد در ایران میتواند خودروی چینی چری تیگو ۷ باشد که توسط مدیران خودرو در بازار ایران عرضه شده و توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند.

از ویژگی های این خودرو میتوان به کابین جدیدتر آن نسبت به مدل قدیمی، آپشن ترمز پارک برقی، کنترل سرعت در سرازیری و پورت usb ردیف عقب اشاره نمود. موتور این ماشین یک و نیم لیتری بوده و می‌تواند با ۱۴۷ اسب بخار تولید نیرو کند.

این خودرو یک میلیاردی در ایران با قیمت یک میلیارد و دویست الی یک میلیارد و ۴۰۰ به فروش میرسد بر حسب میزان کارکرد آن قیمتش میتواند تغییراتی داشته باشد.

ریسپکت پرایم از ماشین های یک میلیاردی

از بهترین ماشین رنج یک میلیارد که میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم ماشین ریسپکت پرایم میباشد که توسط گروه بهمن در ایران عرضه شده است و دارای موتور 1.5 لیتری بوده و با قدرت ۱۵۴ اسب بخار میتواند کار کند. گیربکس آن مدل CVT با ۹ دنده مصنوعی بوده و آپشن های آن بیشتر از آریزو ۵ و آریزو ۶ میباشد.

قیمت این ماشین مدل ۱۴۰۰ در بازار ایران از یک میلیارد و دویست الی یک میلیارد و سیصد متغیر است.

فردا SX5 ماشین یک میلیاردی

در پاسخ به سوال با یک میلیارد چه ماشینی بخرم سال ۱۴۰۱ میتوان این ماشین چینی را پیشنهاد داد که در حدود ۸ سال قبل وارد ایران شده و توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

موتور این ماشین یک و نیم لیتری توربو بوده و با نام دانگ فنگ X5 در بازار ایران شناخته شده است. قیمت این ماشین برای سال ۱۴۰۰ کارکرده از یک میلیارد و ۱۰۰ تا یک میلیارد و ۳۰۰ متغیر میباشد.

لیفان X70 ماشین یک میلیاردی

دیگر ماشین‌هایی که می‌توان برای سوال با یک میلیارد چه ماشین صفری بخرم پیشنهاد داد ماشین لیفان مدل X70 میباشد که به عنوان ماشین چینی محبوب ایران شناخته شده است.

این خودرو ظاهری مانند لیفان مدل X80 دارد و توسط گروه خودروسازی بم در ایران عرضه شده است قدرت موتور این خودرو ۱۴۰ اسب بخار بوده و ظرفیت آن ۲ لیتری میباشد.

قیمت این خودرو برای مدل سال ۱۴۰۱ در حدود یک میلیارد و دویست میباشد.

هایما S7 پلاس ماشین یک میلیاردی

از دیگر ماشین های یک میلیاردی در پاسخ به سوال با یک میلیارد ماشین چی بخرم میتوان به خودروی هایما S7 اشاره کرد که این ماشین شاسی بلند چینی از مدل معمولی خود کیفیت بالاتری داشته و دارای پیشرانه و گیربکس پیشرفته تری میباشد. این خودرو دارای موتور ۱.۸ لیتری بوده و با قدرت ۱۷۰ اسب بخار کار میکند. از آپشن های آن میتوان به کیلومتر شمار دیجیتالی و پنل لمسی سیستم تهویه اشاره کرد.

قیمت مدل ۱۴۰۰ این ماشین در حدود یک میلیارد و دویست میباشد.

با یک میلیارد چه ماشین سنگینی بخرم

تا اینجای مقاله متوجه شدید با یک میلیارد ماشین چی بخریم اما اگر قصد خرید کامیونت و ماشین سنگین دارید برای پاسخ به سوال با یک میلیارد چه ماشین سنگینی بخرم میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

در پاسخ به سوال با یک میلیارد چه ماشین سنگینی بخرم باید بگوییم شما با این مبلغ میتوانید ماشین سنگین اقساطی خریداری کنید و ماشین سنگینی که مبلغ تمام شده آن یک میلیارد باشد در بازار موجود نیست.

از جمله ماشین های سنگین که میتوانید اقدام به خرید اقساطی آن ها کنید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کامیونت فورس
  • کامیونت آرنا پلاس
  • کامیونت کاما

آیا زیر یک میلیارد می توان کامیونتی خرید؟

خرید کامیون با زیر یک میلیارد تومان به نمایندگی که از آن خرید میکنید بستگی دارد که چه شرایطی برای فروش اقساطی و لیزینگی ماشین های خود ارائه میدهد. گاهی شما میتوانید با مبلغ کمتر از 1 میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت ماشین مورد نظر را خریداری کنید.

با 700 میلیون چه ماشینی بخرم

اگر نمیدانید با 700 میلیون چه ماشینی بخرم در این قسمت جدول ماشین های 700 میلیون تومانی را قرار داده ایم تا شما راحت تر اقدام به تصمیم گیری کنید و بهترین ماشین را متناسب با بودجه و کاربرد خود خریداری کنید.

خودروقیمت روزخودروقیمت روز
پژو 207 اتوماتیک مدل 1402788.000.000پژو 207 mc مدل 1402735.000.000 
پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ مدل 1402650.000.000207 اتومات سقف شیشه‌ای مدل 1402805.000.000
تارا دنده‌ای مدل 1402670.000.000تارا اتوماتیک مدل 1402775.000.000
دنا پلاس توربو 6 دنده مدل 1402745.000.000X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری مدل 1402750.000.000
دنا پلاس توربو اتومات مدل 1402817.000.000دنا پلاس لو آپشن635.000.000
پارس lx مدل 1402610.000.000جک j4 مدل 1402750.000.000

در این راستا شما میتوانید باتوجه به لیست قیمت ماشین های تا 700 میلیون تومان کارکرده که در قسمت زیر ارائه شده است ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خودرومدلقیمت روز
دنا پلاس توربو اتومات1400690.000.000
چانگان cs351396710.000.000
207 اتوماتیک1401710.000.000
207 اتوماتیک سقف شیشه1400700.000.000
ساندرو اتوماتیک1396700.000.000
ساندرو استپ وی دنده‌ای1397690.000.000
تارا اتوماتیک1401715.000.000
تندر 90 اتوماتیک1396690.000.000
آریزو 5 اتوماتیک لاکچری1396710.000.000
       آریو s300 اتوماتیک1398680.000.000
X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت1399710.000.000
ام وی ام 315 پلاس1400700.000.000
X33 s اتوماتیک ساده1396700.000.000
برلیانس h320 اتوماتیک 1650 سی سی1397700.000.000
برلیانس h330 اتوماتیک 1650 سی سی1397710.000.000
برلیانس c3 کراس اتوماتیک 1650 سی سی1397715.000.000
جک j5 اتوماتیک1396710.000.000
ام جی 360 دنده‌ای1398710.000.000

با ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

برای آن که متوجه شوید با ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم و خریدی آگاهانه داشته باشید در این قسمت جدول لیست قیمت ماشین های تا 800 میلیون تومان را منتشر کرده ایم.

خودروقیمت روزخودروقیمت روز
207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای مدل 1402780.000.000دنا پلاس اتومات مدل 1402805.000.000
ام وی ام x22 پرو دنده‌ای مدل 1402780.000.000ام وی ام x22 پرو اتوماتیک مدل 1402880.000.000
ام وی ام x22 اتومات اسپرت لاکچری مدل 1401780.000.000جک j4 مدل 1402740.000.000
ام وی ام 315 هاچبک پلاس مدل 1400780.000.000آریو اتوماتیک 1400900.000.000
فردا 511 مدل 1400860.000.000تارا اتوماتیک مدل 1402750.000.000

لیست قیمت ماشین های کارکرده تا 800 میلیون تومان نیز به صورت زیر میباشد.

خودرومدلقیمت روز
هایما 2000 سی‌سی اتوماتیک1394835.000.000
تیگو 5 اکسلنت اتوماتیک1395810.000.000
چانگان cs35 اتوماتیک1398800.000.000
ام جی 360 توربو1398800.000.000
ساندرو استپ‌وی اتوماتیک1397790.000.000
تندر 90 پلاس اتوماتیک1397750.000.000
پارس تندر گیربکس JHQ1399740.000.000
سراتو دنده‌ای 1600 سی‌سی1395800.000.000
      آریزو 5 توربو اکسلنت اتوماتیک1398820.000.000
X33 s اتوماتیک اسپرت1397790.000.000
رنو سیمبل LE2016800.000.000
بسترن b30 اتوماتیک1398800.000.000
کیا پیکانتو2014800.000.000
جک s3 اتوماتیک1399800.000.000
جک s5 دنده‌ای1395790.000.000
برلیانس اتوماتیک 1650 سی‌سی1399810.000.000
برلیانس c3 کراس اتوماتیک 1650 سی‌سی1399820.000.000
لیفان x60 اتوماتیک1397810.000.000
لیفان 820 اتوماتیک1395790.000.000

با ۹۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

برای آن که پاسخ جامعی برای سوال با ۹۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم به شما ارائه دهیم در این قسمت جدول قیمت ماشین های 900 میلیون تومانی را منتشر کرده ایم. در ادامه نیز لیست قیمت ماشین های کارکرده تا 900 میلیون تومان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

خودروقیمت روزخودروقیمت روز
آریزو 5 توربو اتوماتیک اکسلنت مدل 14011.000.000.000X22  پرو اتوماتیک مدل 1401880.000.000
جک s3 اتوماتیک مدل 1402970.000.000فردا 511 مدل 1400830.000.000
آریو s300 مدل 1400900.000.000دنا پلاس توربو اتومات مدل 1402805.000.000

لیست قیمت ماشین های کارکرده تا 900 میلیون تومان:

خودرومدلقیمت روز
هایما s7 2000 اتوماتیک1396914.000.000
هایما s5 توربو اتوماتیک1397910.000.000
تیگو 5 فول ie1397910.000.000
چانگان cs35 اتوماتیک1398810.000.000
هیوندای اکسنت نیمه فول2014935.000.000
میتسوبیشی لنسر تیپ 1 پلاس2014910.000.000
میتسوبیشی میراژ اتوماتیک فیس جدید2018915.000.000
اپل کورسا فول اتوماتیک2014900.000.000
ام جی 6 gt فیس جدید2015930.000.000
جک s5 اتوماتیک1395920.000.000
فردا sx51399950.000.000
بایک x25 اتوماتیک1397930.000.000
ام وی ام x55 اتوماتیک اسپرت اکسلنت1399920.000.000
ساندرو استپ وی اتوماتیک1398850.000.000
سراتو سایپا 1600 سی سی دنده‌ای آپشنال1396900.000.000
سراتو سایپا 2000 سی سی اتوماتیک1393900.000.000
چری آریزو 5 توربو نیوفیس1398930.000.000
ام وی ام x33s اتوماتیک اسپرت نیوفیس1400930.000.000
رنو فلوئنس e2 اتوماتیک2013900.000.000
Byd s6 اتوماتیک1396920.000.000
بسترن b30 اتوماتیک1399870.000.000
بسترن b50f اتوماتیک1396870.000.000
کیا پیکانتو فول2016850.000.000

با یک میلیارد و صد میلیون چه ماشینی بخرم

در قسمت بالا مقاله در حدود قیمت 1/300/000/000 تومان ماشین هایی را به شما ارائه دادیم اما در این قسمت نیز برای آن که راحت تر پاسخ سوال با یک میلیارد و صد میلیون چه ماشینی بخرم، با یک میلیارد و دویست چه ماشینی بخرم، با یک میلیارد و سیصد چه ماشینی بخرم، با یک میلیارد و دویست چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲، با یک میلیارد و چهارصد چه ماشینی بخرم را بیابید جدولی را منتشر کرده ایم که شما میتوانید اطلاعات جامعی از آن کسب کنید.

خودروقیمت روزخودروقیمت روز
گروه بهمن رسپکت مدل 14021.170.000.000چری آریزو 6 پرو مدل 14011.300.000.000
چری آریزو 6 مدل 14011.260.000.000ام وی ام x33s نیوفیس مدل 14011.100.000.000
هایما s5 6 دنده اتومات مدل 14021.210.000.000هایما s7 پلاس مدل 14011.300.000.000
جک s5 اتوماتیک میدفیس مدل 14021.300.000.000کرمان موتور j7 مدل 14011.320.000.000
ام‌وی‌ام x55 پرو اکسلنت اسپرت مدل 14021.250.000.000لیفان x70 اتوماتیک مدل 14011.200.000.000

در این قسمت نیز لیست قیمت ماشین های کار کرده برای 1میلیارد تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومان را منتشر کرده ایم.

خودرومدلقیمت روز
هیوندای النترا نیمه فول20141.250.000.000
چری تیگو 7 ie14001.200.000.000
هیوندای اکسنت کرمان موتور13971.150.000.000
هیوندای i20 کرمان موتور13971.220.000.000
میتسوبیشی لنسر تیپ 420151.217.000.000
سانگ یانگ نیو اکتیون کامفورت20141.250.000.000
کیا سراتو کوپه 2000 سی‌سی20131.170.000.000
رنو اسکالا 2000 e220151.200.000.000
رنو کپچر20171.250.000.000
رنو فلوئنس e420161.200.000.000
رنو داستر se دو دیفرانسیل20161.250.000.000
هاوال h6 اتوماتیک20161.250.000.000
بی وای دی s613981.200.000.000
مزدا 3 نیو تیپ 413931.260.000.000
تیوولی الیت20161.300.000.000
فیدلیتی پرایم14001.300.000.000
سراتو سایپا 2 لیتر اتومات آپشنال13971.250.000.000
جک j714011.220.000.000

با یک میلیارد و پانصد چه ماشینی بخرم

اگر نمیدانید با یک و نیم میلیارد چه ماشینی بخرم و به دنبال ماشین های 1.5 میلیاردی هستید برای پاسخ به سوالاتی همچون با یک و نیم میلیارد چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲ و با یک میلیارد و پانصد چه ماشینی بخرم ۱۴۰۲ و با یک میلیارد و پانصد چه ماشینی بخرم جدول زیر را ارائه داده ایم که میتوانید با استفاده از آن بهترین تصمیم گیری خرید خودرو را داشته باشید.

خودروقیمت روزخودروقیمت روز
فیدلیتی پرایم 7 نفره مدل 14021.550.000.000لاماری ایما مدل 14011.570.000.000
مکث موتور تیارا مدل 14021.400.000.000هایما s8 مدل 14021.550.000.000
چری تیگو 7 ie مدل 14021.410.000.000چری تیگو 7 پرو مدل 14011.560.000.000
فونیکس fx اکسلنت مدل 14011.600.000.000کرمان موتور j7 مدل 14021.420.000.000
کرمان موتور k7 مدل 14011.550.000.000دیگنیتی پرایم مدل 14011.500.000.000

ماشین های کارکرده تا 1.5 میلیارد نیز به صورت زیر میباشند که میتوانید با استفاده از این جدول مناسب ترین خودروها را خریداری کنید و پاسخ سوال با یک میلیارد و ششصد میلیون چه ماشینی بخرم و با یک میلیارد و هفتصد چه ماشینی بخرم را نیز بیابید.

خودرومدلقیمت روز
آلفارومئو جولیتا فول20151.400.000.000
پژو 200813981.440.000.000
تویوتا کمری GL اتوماتیک20111.500.000.000
تویوتا کمری GLX اتوماتیک20101.500.000.000
تویوتا یاریس صندوق دار20141.550.000.000
تویوتا یاریس هاچبک20151.550.000.000
دی اس 320181.550.000.000
رنو داستر دودیفرانسیل SE20181.470.000.000
رنو سفران 2000سی سی20161.450.000.000
رنو کولیوس فول نگین خودرو20121.400.000.000
سانگ یانگ نیوکوراندو پریمیوم پلاس20181.560.000.000
سراتو سایپایی آپشنال13981.420.000.000
سیتروئن C313981.550.000.000
کیا سراتو YD-200020151.500.000.000
کیا سراتو کوپه YD-200020151.480.000.000
کیا اسپورتیج نیمه فول20131.550.000.000
هوندا سیویک فول20131.500.000.000
میتسوبیشی asx تیپ 420141.550.000.000
میتسوبیشی لنسر تیپ 420171.500.000.000
هیوندای النترا فول20161.430.000.000
هیوندای توسان نیمه فول20131.430.000.000
هیوندای سوناتا نیمه فول20131.500.000.000
هیوندای ولستر فول gdi20161.420.000.000
سانگ یانگ تیوولی ارمور20181.480.000.000
مزدا 3 جدید تیپ 413961.500.000.000
نیسان جوک پلاتینیوم20161.500.000.000

سوالات متداول

با یک میلیارد چه ماشینی بخرم؟

برای پاسخ به این سوال تمام ماشین های ایرانی و خارجی نو و کارکرده در رنج قیمتی 1 میلیارد تومانی را در این صفحه قرار داده ایم.

لیست ماشین یک میلیاردی را چگونه دریافت کنیم؟

در این مقاله هم با توضیحات جامع و هم در قالب جدول لیست ماشین یک میلیاردی را با هم مقایسه کرده ایم.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید