پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
قیمت لاستیک دولتی | تفاوت بین لاستیک دولتی و آزاد چیست؟

قیمت لاستیک دولتی

اگر قصد خرید لاستیک برای خودرو خود را دارید و قیمت بالای لاستیک ها شما را نگران کرده است، می توانید با خرید لاستیک دولتی این نگرانی را برطرف کنید. اگر می خواهید بدانید قیمت لاستیک دولتی با آزاد چه تفاوتی دارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از بهترین خدماتی که می توانید در مجموعه اتوصافکار بهره مند شوید، خدمات صافکاری و نقاشی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه می باشد که این خدمات توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

لاستیک دولتی

شاید اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد شود این باشد که چرا باید لاستیک دولتی بخریم؟ همانطور که مشاهده می کنید قیمت لاستیک با افزایش قیمت ارز چند برابر شده و این افزایش قیمت باعث نگرانی بسیاری از رانندگان خودرو برای خرید لاستیک شده است.

این امر باعث می شود که خودرو سواران لاستیک خودرو خود را دیر به دیر عوض کنند و تعویض دیرهنگام لاستیک می تواند ایمنی خودرو را به خطر بیندازد. به همین خاطر انجمن تولید کنندگان لاستیک خودرو این امکان را برای خریداران فراهم کرده که بتوانند لاستیک را به قیمت دولتی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین برای اطلاع از قیمت تایر دولتی می توانید به فروشگاه های معتبر در خصوص فروش تایر دولتی مراجعه نمایید.

قیمت لاستیک دولتی پراید

قیمت لاستیک پراید دولتی (قیمت یک جفت لاستیک پراید دولتی)، قیمت هر جفت لاستیک ایرانی برای خودرو پراید (قیمت لاستیک پراید 131 دولتی) مبلغ 1.100.000 تومان تا 1.500.000 تومان می باشد و همینطور قیمت هر جفت لاستیک خارجی برای خودرو پراید مبلغ 2.500.000 می باشد. در حالت کلی قیمت لاستیک دولتی ارزان تر از قیمت لاستیک های دیگر در بازار است.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید و برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن خودرو به دنبال معتبرترین سرویس کارشناسی خودرو هستید، می توانید همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

قیمت لاستیک بارز دولتی پراید

قیمت لاستیک بارز دولتی پراید چقدر است؟ قیمت لاستیک بارز پراید از 1.291.000 تا 1.372.000 تومان می باشد.

قیمت لاستیک بارز پراید 165 دولتی

قیمت لاستیک بارز پراید 165 دولتی چقدر است؟ قیمت لاستیک پراید دولتی 165 دولتی از 1.291.539 تا 1.361.993 تومان می باشد.
قیمت لاستیک بارز پراید 175 دولتی

قیمت لاستیک بارز پراید 175 دولتی(قیمت دولتی لاستیک پراید) چقدر است؟ قیمت لاستیک پراید 175 امروز دولتی از 1.372.259 تا 1.485.423 می باشد.

قیمت لاستیک تیبا دولتی

قیمت لاستیک تیبا دولتی چقدر است؟ قیمت لاستیک تیبا دولتی از 1.472.655 تا 1.572.058 می باشد.

قیمت لاستیک دولتی کویر ۱۴۰۱

قیمت لاستیک دولتی کویر ۱۴۰۱ چقدر است؟ قیمت لاستیک دولتی کویر 1400-1401 ،متناسب با نوسانات بازار قیمت انواع لاستیک به طور ثابت نمی باشد. بنابراین قیمت لاستیک دولتی کویر در سال 1402 از 800 هزار تومان تا 1.800.000 تومان می باشد.

قیمت لاستیک 206 دولتی 1402

قیمت لاستیک 206 دولتی 1401 – 1402 را می توانید در بخش های پایین مشاهده نمایید.

قیمت لاستیک پیکان دولتی
قیمت دولتی لاستیک بار، قیمت لاستیک دولتی برای گروه پیکان 1.472.655 می باشد.

کارشناسی خودرو

مزایای خرید لاستیک دولتی

خرید لاستیک دولتی، لاستیک خودرو یکی از کالاهای پر مصرف در بازار ایران می باشد که افراد می توانند به دو صورت دولتی و آزاد آن را تهیه کنند. بخشی از قیمت لاستیک دولتی توسط دولت پرداخت می شود و مابقی بر عهده خریدار است دز حالی که قیمت لاستیک خارجی با دلار آزاد محاسبه می شود و هزینه آن از لاستیک دولتی گرانتر است.

همانطور که می دانید افزایش نرخ تورم 64 درصد و همینطور افزایش دلار باعث شده تا کالاهای مصرفی مانند لاستیک گران تر شده و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از رانندگان خودرو برای خرید لاستیک شده است.

یکی از مزایای خرید لاستیک دولتی ارزان تر بودن هزینه آن نسبت به لاستیک خارجی است چرا که شما می توانید این نوع لاستیک را 20 الی 35 درصد ارزان تر از مابقی لاستیک ها در بازار تهیه کنید.

مزایای خرید لاستیک دولتی
مزایای خرید لاستیک دولتی

قیمت لاستیک دولتی و آزاد

لاستیک دولتی و آزاد دو نوع لاستیک هستند که در بازار موجود هستند. لاستیک دولتی توسط دولت تولید و توزیع می شود و قیمت آن توسط دولت تعیین می شود. این نوع لاستیک به دلیل قیمت پایین و تضمین کیفیت توسط دولت، برای خودروهای عمومی، تاکسی ها و …… استفاده می شود.

لاستیک آزاد، به عنوان یک نوع لاستیک خصوصی، توسط شرکت های خصوصی تولید و توزیع می شود و قیمت آن توسط بازار تعیین می شود. با توجه به نوسانات بازار نمی توان یک قیمت ثابت برای این لاستیک اعلام نمود. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت لاستیک آزاد می توانید به سایت های آنلاین فروش این نوع لاستیک ها مراجعه نمایید.

وکالت خرید و فروش خودرو چیست؟ برای کسب اطلاعات در خصوص وکالت خرید و فروش خودرو می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه در اتوصاکار مراجعه نمایید.

قیمت لاستیک دولتی 1401

همانطور که گفتیم شما می توانید لاستیک دولتی (نرخ لاستیک دولتی) را 10 الی 35 درصد ارزان تر از قیمت بازار تهیه کنید. به طور مثال اگر قیمت دو حلقه لاستیک در بازار آزار ۱ میلیون تومان باشد، شما می توانید لاستیک دولتی را با قیمت 650 هزارتومان تا 900 هزار تومان تهیه کنید.

باید بدانید که علاوه بر قیمت لاستیک دولتی، شما باید ۹٪ بعنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنید و همینطور اگر خرید شما به صورت اینترنتی باشد باید هزینه پست را نیز پرداخت کیند. در صورتی که قیمت لاستیک های دولتی یکسان و مقطوع است و هیچ یک از نمایندگی ها نمی توانند لاستیک دولتی را بیشتر از قیمت مصوب شده بفروشند.

مدارک لازم جهت خرید لاستیک دولتی

  • کارت ملی صاحب خودرو
  • کارت ماشین
  • برگ سبز خودرو

قیمت صافکاری با توجه به نوع خودرو شما و آسیب های آن متفاوت است. برای اطلاع دقیق تر از هزینه های صافکاری pdr برای خودرو خود می توانید به صفحه هزینه صافکاری pdr مراجعه کنید.

خرید لاستیک دولتی به صورت حضوری

حال سوالی که مطرح است این است که چطور باید لاستیک دولتی یا سهمیه ای بخریم که همانطور که گفتیم می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برای خرید لاستیک دولتی اقدام کنید.

اگر قصد خرید لاستیک دولتی به صورت حضوری را دارید میتوانید به نمایندگی های فروش لاستیک ایرانی مراجعه کنید. برای مشاهده لیست نمایندگی های فروش لاستیک های دولتی می توانید به ادرس لینک های زیر مراجعه کنید.

  • www.yric.com
  • www.kavirtire.ir
  • www.barez.com
  • www.irantireco.com

خرید لاستیک دولتی به صورت آنلاین

بعضی از شرکت های تولید کننده لاستیک از جمله کویر تایر و بارز این امکان را برای شما فراهم کرده اند که بتوانید بدون اتلاف وقت در هر جای کشور به صورت مجازی لاستیک مناسب خودروی خود را سفارش دهید.

شما می توانید از بسیاری از فروشگاه های معتبر لاستیک که بعنوان نماینده رسمی برندهای یزد تایر، کویر تایر، بارز، ایران تایر، گلدستون هستند، لاستیک دولتی یا سهمیه ای را به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی تهیه کنید.

سوال پرتکراری که بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که چند حلقه لاستیک دولتی یا سهمیه ای می توان خرید؟ در پاسخ باید بگوییم که پیش از این شما می توانستید فقط دو حلقه لاستیک دولتی یا سهمیه ای بخرید اما در حال حاضر این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید ۴ حلقه لاستیک دولتی تهیه کنید.

مقصر در تصادفات رانندگی کیست؟ لازم است بدانید مقصر در تصادفات رانندگی در ابتدا فرادی هستند که قوانین را رعایت نمی کنند اما به طور کلی در هر شرایطی یک خودرو اصلی مقصر می باشد.

زمان تعویض لاستیک خودرو

لاستیک هم مانند هر کالای دیگری بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد چرا که کارایی اولیه خود را از دست می دهد و در صورتی که به موقع تعویض نشود می تواند برای شما مشکل ساز شود. به همین منظور در ادامه قصد داریم به نشانه های زمان لاستیک خودرو بپردازیم.

  • کاهش عمق آج لاستیک

در حالت عادی غمق لاستیک باید از ۱.۶ میلی متر بیشتر باشد. اگر در مناطق سرد بارانی و برف گیر زندگی می کنید باید بدانید که عمق آج لاستیک باید حداقل ۵ میلی متر باشد در صورتی که این میزان کمتر شود می تواند یکی از علائم خرابی لاستیک باشد که نباید نادیده گرفته شود.

اگر به دنبال سریعترین و ساده ترین روش براق کردن رینگ و لاستیک خودرو خود هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله براق کردن رینگ و لاستیک خودرو با چند روش ساده را مطالعه کنید.

  • نوار شاخص فرسودگی لاستیک

لاستیک های جدید دارای نوارهایی هستند که به آن ها نوار شاخص فرسودگی گفته می شود. این نوارها در اثر گذشت زمان بعد از مدتی استفاده فرسوده و ساییده شده که اگر تعداد آن ها بیشتر از یکی باشد، باید هر چه سرعتر لاستیک را تعویض کنید.

  • شکاف و بریدگی در کناره لاستیک

یکی از علائم و نشانه های زمان لاستیک خودرو، وجود شکاف و بریدگی هایی در کناره لاستیک خودرو است که لازم است جدی گرفته شود.

زمان تعویض لاستیک خودرو
زمان تعویض لاستیک خودرو
  • برآمدگی سطح لاستیک

یکی دیگر از نشانه‌های زمان تعویض لاستیک خودرو، برآمدگی سطح لاستیک می باشد که نشان دهنده این است که لاستیک خودرو شما ضعیف شده و اگر به موقع تعویض نشود موجب ترکیدن تایر می شود.

  • لرزش زیاد خودرو در هنگام رانندگی

یکی از دلایلی که باعث لرزش زیاد ماشین در حین رانندگی می شود، وجود ایراداتی در لاستیک خودرو می باشد و بیانگر این است که لاستیک خراب شده و باید تعویض شود.

هزینه رنگ کامل خودرو چقدر است؟ برای اطلاع از هزینه رنگ کامل خودرو بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

راهنمای انتخاب بهترین سایز لاستیک

سایز هر لاستیک باید با توجه به ابعاد بدنه خودرو و همینطور رنگ خودرو انتخاب می شود. شما می توانید سایز مناسب لاستیک هر نوع خودرو را در دفترچه راهنما و وب سایت شرکت تولید کننده خودرو مورد نطر مشاهده کنید. بر روی بسیاری از لاستیک ها سایز لاستیک درج شده است. به طور مثال : P220/80R16.

لاستیک سایی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خودروسواران با آن درگیر هستند. برای بررسی دقیق تر علت لاستیک سایی و جلوگیری از این امر، مقاله علت لاستیک سایی را مطالعه کنید.

حرف P

حرف P روی لاستیک که مخفف کلمه انگلیسی Passenger است به معنای مسافری می باشد و بیانگر این است که این لاستیک مناسب خودروهای سواری، شاسی‌بلندها و وانت‌ها است.

عرض لاستیک

همانطور که مشاهده می کنید عرض لاستیک درواقع به عدد سه رقمی بعد از حرف P گفته می شود؛ به این معناست که عرض این لاستیک 220 میلی متر است.

ارتفاع لاستیک

عدد بعد از علامت «/» برای محاسبه ارتفاع لاستیک کاربرد دارد. همانطور که گفته شد عرض لاستیک (220) را در ضریب ارتفاع (80) ضرب و سپس بر 100 تقسیم می‌کنیم تا ارتفاع لاستیک که 176 میلیمتر است، به دست می‌آید.

اندازه رینگ

حرف R مخفف کلمه Radial، که نشان دهنده ساختار لاستیک خودرو است. عددی که بعد از حرف R مشاهده می کنید، اندازه رینگ را به اینچ اعلام می‌کند. بطور مثال عدد 16، به این معناست که رینگ خودرو 16 اینچ است.

همانطور که می دانید انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که رانندگان خودرو باید بگیرند. اگر مالک خودرو پراید هستید، مقاله بهترین لاستیک بارز برای پراید به شما کمک می کند تا بهترین لاستیک برای خودرو خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب بهترین سایز لاستیک
راهنمای انتخاب بهترین سایز لاستیک

مراقبت از لاستیک خودرو

لاستیک هم ماننذ هر بخش و قطعات دیگر و هر کالایی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد چرا که نقش مهمی در ایمنی خودرو ایفا می کند. به همین دلیلی در ادامه قصد داریم به نکاتی درباره مراقبت از لاستیک خودرو اشاره کنیم.

  • جابه‌جایی لاستیک‌ها

باید بدانید که لاستیک های جلو به دلیل اینکه هنگام دور زدن و پیجیدن فشار بیشتری را متحمل می شوند، بیشتر در معرض فرسودگی قرار می گیرند به همین دلیل معمولا لاستیک های جلو زودتر از لاستیک های عقب خراب می شوند. برای جلوگیری از خرابی لاستیک های جلو بهتر است آن ها را به صورت ضربدری با لاستیک‌های عقب تعویض کنید.

  • بالانس کردن لاستیک‌ها

پیشنهاد ما به شما این است که لاستیک ها هر 15 تا 20 هزار کیلومتر بالانس شوند. یکی از مهم ترین دلیل لرزش فرمان هنگام رانندگی بالانس نبودن لاستیک ها می باشد. علاوه بر لرزش فرمان خودرو، بالانس نکردن لاستیک ها باعث فرسودگی زودهنگام لاستیک ها و همینطور خرابی جلوبندی خودرو می شود.

  • تنظیم باد لاستیک

همانطور که می دانید دمای هوا باعث تغییر میزان باد لاستیک ها می شود. بنابراین هر ۵ درجه تغییر دما باعث تغییر ۱ psi در فشار باد لاستیک می‌شود. به طور مثال اگر دمای هوا ۱۵ درجه کاهش یابد، باعث می شود که فشار باد تایر ۱۰ درصد کم شود. به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از خرابی لاستیک ها حداقل هر ماه یکبار باد لاستیک ها را تنظیم کنید.

  • وزن بیش از حد خودرو

وزن بیش از حد خودرو یکی دیگر از مواردی است که می تواند تا حد زیادی باعث گرم شدن و فرسودگی لاستیک ها شود.

افراد زیادی به دنبال شیوه های استعلام خلافی خودرو به صورت غیر حضوری هستند شما می توانید با مراجعه به صفحه استعلام خلافی خودرو با کد ملی به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

لیست قیمت لاستیک دولتی 1401 – 1402

با توجه به اینکه لیست قیمت لاستیک دولتی در طول زمان ممکن است تغییر کند، اطلاعات دقیق در این زمینه ممکن است متفاوت باشد. با این حال، می‌توانم بگویم که قیمت لاستیک دولتی بسته به نوع و اندازه آن متفاوت است. همچنین، قیمت لاستیک دولتی ممکن است با قیمت لاستیک‌های تولید شده توسط شرکت‌های خصوصی متفاوت باشد. همانطور که در بخش بالا نحوه خرید لاستیک دولتی آشنا شدید در این بخش لیست قیمت لاستیک دولتی را قرار داده ایم. شما می توانید در بخش زیر لیست قیمت جدید لاستیک دولتی را مشاهده نمایید.

قیمت لاستیک دولتی یزد تایر

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.400.000
141،450،000
151،400،000
181،750،000

قیمت لاستیک دولتی کویر

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
14800.000
15750.000
161.800.000
181.800.000

قیمت لاستیک دولتی تایر

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.450.000
141.450.000
15650.000
181.850.000

قیمت لاستیک دولتی ایران تایر

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
13600.000
14720.000
15650.000
161.050.000

قیمت روز لاستیک کومهو

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
142.950.000
152.700.000
184.050.000

قیمت روز لاستیک دولتی گلدستون

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.200.000
151.500.000
183.400.000

قیمت روز محصولات هانکوک

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.600.000
141.750.000
153.950.000
185.600.000

قیمت روز محصولات رودستون

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.100.000
141.900.000
151.200.000
183.400.000

قیمت روز محصولات تراینگل

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
131.250.000
141.400.000
151.200.000
181.500.000

قیمت روز محصولات دانلوپ

سایز لاستیکقیمت لاستیک(تومان)
132.000.000
141.300.000
152.200.000
186.400.000

قیمت لاستیک بارز دولتی

قیمت لاستیک بارز دولتی 1401 (قیمت لاستیک بارز دولتی ۱۴۰۱)، در ادامه می توانید لیستی از قیمت لاستیک دولتی بارز 1402- 1401 را مشاهده کنید و به راحتی لاستیک مورد نظر خودرو خود را انتخاب کنید.

سایزقیمت دو حلقه(تومان)گروه سواری
165/65R13 P6601.291.539خانواده پراید
165/65R13 P6701.291.539خانواده پراید
165/65R13 P6481.291.539خانواده پراید
165/65R13 P642 برفی1.361.993خانواده پراید
165R13 B440—————خانواده پیکان
175/60R13 P6011.372.259خانواده پراید
175/60R13 P6601.372.259خانواده پراید
175/70R13 P6601.472.655خانواده پیکان، تیبا
175/70R13 P6011.472.655خانواده پیکان، تیبا
175/70R13 P642 برفی1.485.423خانواده پیکان، تیبا
175/70R13 P6601.472.655خانواده پیکان، تیبا
185/60R14 P6011.572.058تیبا
185/60R14 P6021.572.058تیبا
185/65R14 P6601.695.143خانواده پژو
185/65R14 P6481.695.143خانواده پژو
185/65R14 P6401.695.143خانواده پژو
185/65R14 P6741.695.143خانواده پژو
185/65R14 P642 برفی1.747.607خانواده پژو
185/70R14 P6601.629.922خانواده پژو
205/60R14 P6241.786.686خانواده پژو
205/60R14 P6101.925.803خانواده پژو، برلیانس
205/60R14 P6851.925.803خانواده پژو، برلیانس
185/60R15 P6011.741.683برلیانس
185/65R15 P6481.824.232خانواده سمند
185/65R15 P6401.824.232خانواده سمند
185/65R15 P6471.824.232خانواده سمند
185/65R15 P6741.909.059خانواده سمند
185/65R15 P6421.900.618خانواده سمند
195/60R15 P6802.504.628برلیانس
195/65R15 P6481.873.197خانواده سمند
205/60R15 P6241.881.451خانواده سمند، دنا، تارا
205/60R15 P6101.990.631خانواده سمند، دنا، تارا
205/60R15 P6851.995.717خانواده سمند، دنا، تارا
195/55R16 P6802.536.104خانواده سمند، لیفان
205/50R16 P6242.642.616دانگ فنگ
205/55R16 P6242.860.234مگان، سراتو، جک، مزدا 3
225/55R16 P624مگان، سراتو، جک، مزدا 3
215/45R16 P698آلفارومئو، دی‌اس 3، هوندا، هیوندای
235/55R17 P624آزرا، اپیروس
225/45R18 P6853.983.656اپتیما، سوناتا

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز

برای خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز می‌توانید به سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند سایت‌های خودرو و صنعت خودرو استفاده کنید. در این سایت‌ها می‌توانید انواع لاستیک‌های دولتی بارز را مشاهده نمایید.

اسقاط خودرو فرسوده چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسقاط خودرو فرسوده به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی بارز

ثبت نام لاستیک دولتی بارز، اگر قصد ثبت نام لاستیک دولتی بارز را در یکی از فروشگاه‌های لاستیک دولتی دارید. برای ثبت نام، می‌توانید به فروشگاه مربوطه مراجعه کرده و از کارشناسان فروشگاه درخواست ثبت نام کنید. در این مرحله، شما باید اطلاعات شخصی خود را به کارشناس فروشگاه ارائه دهید و پس از تکمیل فرم ثبت نام، می‌توانید لاستیک دولتی بارز مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین، برخی از فروشگاه‌های لاستیک دولتی امکان ثبت نام آنلاین را نیز فراهم می‌کنند که می‌توانید از طریق سایت فروشگاه، ثبت نام خود را انجام دهید.

تفاوت دیسک و صفحه والئو اصلی و تقلبی چیست؟ برای شناخت و تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت لاستیک دولتی در شیراز

برای اطلاع از قیمت لاستیک دولتی در شیراز لیستی از شماره تلفن، آدرس، نام نمایندگی و… را آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی لاستیک مورد نظر خود را تهیه کنید. در جدول کلیه مشخصات مربوط به مراکز فروش لاستیک های بارز، کویر تایر، یزد تایر، گلدستون، ایران تایر و دنا و همینطور برندهای خارجی در این شهر ذکر شده است.

استانشهرنام نمایندگی آدرستلفنفکس
فارسشیرازاصغر خواست خداييبلوار اميرکبير.بعداز پمپ بنزين71/3823440771/38303897
فارسشیرازتيمور ديلميميدان ارتش سوم.نبش خ سپاه. برادران ديلمي71/3821573871/3831022
فارسشیرازعليرضا عسگري زادهميدان غدير.بلوار زينبيه.فروشگاه لاستيک عاج71/3224975671/32224899
فارسشیرازغلامعلي مسعوديبلوار اميرکبير. جنب تاکسيراني71/3820437871/38204378
فارسشیرازمحمد جواد حريتخ انقلاب . روبروي خ منوچهري71/3235211371/32352111
فارسشیرازیداله اجاقیبلوار امیرکبیر – جنب برج صنعت – فروشگاه لاستیک ایران بارز38219681 – 071
فارسشیرازفرشید جمشیدیخیابان تختی- نرسیده به چهارراه راهنمائی – نبش کوچه 1332226720 – 071
فارسشیرازارسلان بهرمند جویکیلومتر 5 جاده شیراز اصفهان – سمت راست بازرگانی لاستیک بهرمند جوی32426622 – 071
فارسشیرازفرزاد جمشیدیخیابان تختی – روبروی هتل ارگ – جنب مسجد توکلی32240114 – 071
فارسشیرازمحمدکریم ابراهیم پورخیابان شهید حراف(ارتش سوم) – بعداز چهارراه تحویلی – نرسیده به فلکه ارتش سوم – روبروی ساختمان انصاری38309255 – 071
فارسشیرازکامبیز راستگو فردخیابان تختی – نزدیک چهارراه راهنمایی – فروشگاه راستگوفرد32223322 – 071
فارسشیرازفریده لقمانیبلوار ارتش سوم – روبروی درب دوم – نبش کوچه 69 – فروشگاه لاستیک جمشیدی37387165 – 071
فارسشیرازصمد نایب زادهاول بلوار امیرکبیر – روبروی تعاونی تاکسیرانی – جنب جرثقیل بهبودی38204841 – 071
فارسشیرازعلیرضا رعناییبان سعدی – نبش کوچه پارک هتل32227529 – 071
فارسشیرازمصطفی عبادیبلوار امیرکبیر – ترمینال باربری – روبروی بانک ملت – لاستیک فروشی برادران عبادی433509666 – 071

قیمت لاستیک دولتی پژو 405

اکثر خودروهای داخلی از جمله پژو 206، پژو 405، پژو پارس و رانا دارای لاستیک ۱۴ اینچ هستند که در ادامه می توانید قیمت آزاد لاستیک های ۱۴ اینچ را با پهنای ۱۸۵ میلی متر مشاهده کنید.

لاستیک دولتی در سایز ۱۴ اینچ با پهنای ۱۸۵ میلی متر توسط شرکت های کویرتایر، یزدتایر و بارز تولید شده و با قیمت 400 هزار تومان به فروش می رسد که تفاوت آن با قیمت آزاد بازار ۲۰۰ هزار تومان است.

تولیدسایزقیمت آزاد
کویر تایر185.65.141.800.000 هزار تومان
یزد تایر185.65.141.550.000 هزار تومان
بارز P640185.65.141.575.000 هزار تومان
ایران تایر185.65.141.488.000 هزار تومان
گلدستون185.65.141.550.000هزار تومان

تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد 1402

اختلاف قیمت لاستیک دولتی و آزاد چقدر است؟ تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد 1402، قیمت لاستیک دولتی و قیمت لاستیک آزاد تفاوت بسیاری دارند و همانطور که گفته شد لاستیک دولتی نسبت به استیک خارجی ارزان تر است. باید بگوییم لاستیک دولتی 10 تا 35 درصد کمتر از قیمت بازار به صورت آزاد می باشد به همین منظور در ادامه قصد داریم قیمت لاستیک 13 اینچ، 14 اینچ و 15 اینچ خودروهای داخلی از جمله پراید و سمند را با هم بررسی کنیم.

مدارک لازم برای تمدید گواهینامه چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

تفاوت قیمت لاستیک دولتی و آزاد 1401

با توجه به نوسانات بازار قیمت لاستیک دولتی و آزاد در سال های اخیر مسلما ارزان تر بوده است. اما به طور کلی لاستیک دولتی و آزاد از لحاظ قیمت با یک دیگر 10 تا 35 درصد تفاوت دارد. در این پست قیمت های موجود تماما بروز هستند.

تفاوت قیمت لاستیک بارز دولتی و آزاد

تفاوت قیمت لاستیک بارز دولتی و آزاد، تفاوت اصلی میان لاستیک بارز دولتی و آزاد در تولید و توزیع آنها و همچنین قیمت آنها است. همانطور که در بخش بالا گفته شد تفاوت قیمت بین این دو لاستیک 10 تا 35 در صد می باشد که معمولا لاستیک دولتی قیمت ارزان تری دارد.

  • قیمت لاستیک پراید (13 اینچ) دولتی و آزاد

خودروهای سواری از جمله پراید، ریو و ام وی ام 110 دارای لاستیک‌های 13 اینچ هستند که در جدول زیر می‌توانید لیستی از قیمت ها برای لاستیک خودرو 13 اینچ با پهنای 175 میلی‌متر در بازار آزاد مشاهده کنید.

شما می بایست برای خرید یک جفت لاستیک ماشین 13 اینچ با پهنای 175 میلی‌متر به صورت ازاد حدود 3.800.000 هزار تومان هزینه کنید، در صورتی که این لاستیک‌ها در شرکت های تولیدکننده یزدتایر، کویر تایر و بارز با قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رسد که در این صورت شاهد 200 هزار تومان تفاوت قیمت بین لاستیک دولتی و آزاد هستیم.

تولیدسایزقیمت آزاد
کویر تایر175.60.131.700.000 تومان
گلدستون175.60.131.550.000 تومان
بارز175.60.133,530,00 تومان
ایران تایر175.60.131.420.000 تومان
  • قیمت لاستیک سمند (15 اینچ) دولتی و آزاد

قیمت لاستیک سمند دولتی (قیمت لاستیک دولتی سمند)، لاستیک سایز 15 اینچ و پهنای 185 میلی‌متر معمولا در خودروهای تندر 90، دنا، زانتیا و سمند کاربرد دارد که در جدول زیر قیمت آزاد آن ها را قرار داده ایم.

قیمت دولتی لاستیک‌های 15 اینچ با پهنای 185 میلی‌متر تقریبا 590.000 تومان می باشد که با محاسبه نرخ آزاد تفاوت 100 هزار تومان دارد. باید بدانید که این نوع لاستیک دولتی برای رانندگان تاکسی که بطور مداوم لاستیک‌های خودرو خود را عوض می‌کنند با صرفه است.

تولیدسایزقیمت آزاد
کویر تایر185.65.151.500.000 تومان
بارز185.65.151.600.000 تومان

جمع بندی

همانطور که گفتیم افزایش قیمت لاستیک خودرو یکی از موضوعات نگران کننده برای اکثر رانندگان خودرو می باشد که می توانند آن را با خرید لاستیک های دولتی حل کنند. اگر برای خرید لاستیک به دنبال لیستی از قیمت لاستیک دولتی هستید، در این مقاله به طور کامل درمورد قیمت لاستیک دولتی کویر1402، قیمت لاستیک دولتی بارز 1402، قیمت لاستیک دولتی یزد تایر 1402 توضیح داده ایم.

مدارک مورد نیاز برای دریافت لاستیک دولتی چیست؟

همانطور که گفتیم برای دریافت لاستیک دولتی، مدارکی از جمله اصل و کپی سند مالیک خودرو یا همان برگه سبز خودرو لازم است و علاوه بر این کپی کارت ملی مالک و کپی کارت خودرو نیز برای دریافت این لاستیک‌ها ضروری می باشد.

نحوه دریافت لاستیک دولتی به چه صورت است؟

بر اساس موارد ذکر شده شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برای دریافت لاستیک دولتی اقدام کنید که در مقاله لینک وب سایت مربوطه را قرار داده ایم.

تفاوت بین قیمت لاستیک دولتی با آزاد چیست؟

یکی از اصلی ترین تفاوت میان لاستیک دولتی و آزاد در قیمت آن ها می باشد به این ترتیب که بخشی از قیمت لاستیک دولتی را دولت پرداخت کرده و مابقی هزینه به عهده مشتری است در صورتی که قیمت لاستیک خارجی با دلار آزاد محاسبه شده و هزینه آن از لاستیک دولتی گرانتر است.

مقالات اخیر

گفتگو کنید

4 نظر

  1. دیروز.یکی.از.بچها.لاستیک.دولتی.خریده.برده.اپاراتی.بزند.روی.رینگ.از.وسط.پاره‌شده.عیدی.خوب.داخل.جاده.نرفته.برایش.میشد.تلخ.ترین.عید.تاریخ.

  2. با سلام لاستیک بارز اصلا خوب نیست من ماشینم تیبا صندوقدار هستش سال 99 صفر گرفتم از شرکت سایپا12 هزار بیشتر کارنکرده روز جمعه 30 تیر امسال در اتوبان قم لاین سرعت ترکید انگار این لاستیک رو با چاقو تیکه تیکه کردن. با جون مردم بازی میکنن و کسی جواب گو نیست!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  3. وقتی که الان لاستیک کُرِه ای و تایلندی و تایوانی و چینی تقریبا هم قیمت هست با این ایرانیا آدم چرا بره این چزارو بخره خارجی بگیر واقعا از لحاظ چنگ زدن و مقاومت و نرمی و بی صدا بودن ایرانی بهشون نمیرسه ۵ سالم زیر ماشینت کار میکنه برات

  4. لاستیک های ایرانی از قبیلبارز و کویر و یزد،لاستیک های خوب و مفیدی هستند .من ۱۲ ساله با لاستیک ایرانی و پژو ۲۰۶ دارم استفاده می کنم.گول تبلیغ لاستیک های خارجی را نخورید.لاستیک فروش ها از لاستیک ایرانی بد می گویند تا فروش بهتری داشته باشند..

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید