پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

صافکاری بدون رنگ در شرق تهران

بهترین صافکاری در شرق تهران اتوصافکار می باشد، اتوصافکار به شما کمک خواهد کرد که به بهترین شکل ممکن بدون رنگ ماشین خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید.

قیمت صافکاری بی رنگ در شرق تهران

هزینه صافکاری بی رنگ

قیمت صافکاری امکان دارد در شرق تهران به دلیل آنکه قیمت همه اجناس و به طور کلی هزینه زندگی در این منطق کمتر می باشد، پایین تر از دیگر مناطق باشد. به جرعت میتوان گفت اتوصافکار بهترین صافکاری در شرق تهران با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد.

تخفیف ویژه صافکاری خودرو

البته هزینه صافکاری به ماشین شما هم بستگی خواهد داشت معمولا ماشین های گرون تر، قیمت بیشتری برای صافکاری می خواهند بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که اگر صاحب هیوندا یا تویوتا هستید که ارزش آن نهصد میلیون تومان می باشد، قیمت صافکاری آن نیز بیشتر باشد.

چرا اتوصافکار معتبر ترین صافکاری شرق است؟

کیفیت بالا

به جرعت میتوان گفت که اتوصافکار معتبر ترین صافکاری در شرق تهران است، این مرکز با سالها تجربه و ارائه بهترین خدمات و کیفیت بسیار بالا توانسته است، در شرق تهران بهترین ها را رغم بزند، تا آنجایی که افراد رو به روی درب اتوصافکار صف می کشند و می خواهند که صافکاری توسط چنین افراد با تجربه ای انجام شود.

تخفیف ویژه صافکاری و نقاشی

چرا صافکاری در شرق تهران ارزان تر است؟

دلیل اصلی ارزانی صافکاری در غرب تهران وجود تعداد بیشتر ماشین های لوکس در این منطقه می باشد، مطمئن باشید هرچه قدر تعداد ماشینهای لوکس در یک منطقه بیشتر باشد قیمت صافکاری ویا جتی تعویض درآن مناطق بیشتر خواهد بود.

شماره جهت تماس

آیا اتوصافکار هم ارزان است؟

درآمد

با قاطعیت میتوان گفت خیر، اتوصافکار به هیچ عنوان گرون نیست، اتوصافکار نیاز مشتریانش را به بهترین شکل ممکن در نظر میگیرد و قیمت هایش را با توجه به نیاز مشتریانش ارائه می دهد و همچنین بالاترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب دارد پس در خصوص قیمت و کیفیت اتوصافکار چه شعبه شرق و چه شعبه غرب به هیچ عنوان نگران نباشید.

چگونه بهترین صافکاری را در شرق تهران پیدا کنیم؟

کدام یک

جهت انجام این کار تنها کافی است در گوگل یک جستجوی کوچک انجام دهید با انجام اینکار خود گوگل تعدادی از بهترین صافکاری ها را برای شما لیست خواهد کرد، در قسمت مپ آن تنها نیاز دارید که صافکاری را پیدا کنید که امتیاز آن در بین دیگر صافکاری ها بیشتر باشد، صافکاری با امتیاز و ستاره بیشتر صافکاری بهتری خواهد بود، همچنین نظرات دیگران را در مورد صافکاری بهتر را در قسمت مپ گوگل را در نظر بگیرید اگر نظرات مثبت بود نشان دهنده بهتر بودن آن مرکز است.

مطالعه بیشتر  صافکاری بدون رنگ

در تمامی مراحل بالا که گفته شده اتوصافکار بیشترین امتیاز و مثبت ترین کامنت ها را دارد که مهر تاییدی برا بهتر و برتر بودن مرکز صافکاری و نقاشی اتوصافکار می باشد.

شماره جهت تماس

آیا اتو صافکار شعبه های دیگری هم دارد؟

صافکاری و نقاشی در محل

اتوصافکار در غرب تهران هم شعباتی دارد که یکی از بهترین و معتبر ترین آنها شعبه میدان سبلان می باشد، این شعبه که آدرس آن را در ادامه قرار خواهم داد یکی از بزرگ ترین و پر متقاضی ترین شعبات اتوصافکار می باشد.

مطالعه بیشتر  صافکاری در محل

قیمت صافکاری بدون رنگ با صافکاری و نقاشی چه تفاوتی دارد ؟

قیمت صافکاری بدون رنگ، ارزان تر از صافکاری و نقاشی می باشد و افراد بیشتر تمایل دارند که صافکاری بدون رنگ انجام شود.

صافکاری در تهرانپارس

تهرانپارس از دیگر مناطق شلوغ و پرتردد شرق تهران می باشد که تیم متخصص اتوصافکار در این منطقه هم نمایندگی های بسیاری دارد.

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و خودرو خود را به نزدیک ترین تعمیرگاهی که ما معرفی می کنیم ببرید.

صافکاری در افسریه

افسریه نیز مانند سایر مناطق شلوغ شهر تهران، دارای تصادفات جاده ای بسیار زیادی می باشد، در بسیار از مواقع ممکن است که تصادفی کرده باشید و در نزدیکی محل وقوع تصادف، صافکاری را به خاطر نسپرده باشید.

دقیقا در همین زمان باید تلفن خود را بردارید و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا از نزدیک ترین صافکاری و تعمیرگاه در نزدیکی محل وضوع حادثه خبردار شوید.

صافکاری در سبلان

صافکاری در سبلان توسط مجموعه اتو صافکار با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریانی که ساکن منطقه سبلان و شرق تهران هستید انجام میشود شما عزیزان در صورتی که ساکن منطقه سبلان هستید می توانید با شماره تلفن درج شده در این صفحه تماس حاصل تا همکاران ما قیمت نهایی صافکاری برای اتومبیل شما را محاسبه کرده و به شما اعلام کنند همچنین شما می توانید با استفاده از فرمی که در سایت تعبیه شده است عکس ماشین خود را برای ما ارسال نمایید تا از این طریق همکاران ما قیمت نهایی صافکاری و سایر اطلاعات لازم در این زمینه را به شما اعلام کنند.

صافکاری در سبلان

صافکاری با دستگاه مکش در سبلان

صافکاری با دستگاه مکش در سبلان هم با روش های سنتی شدنی از هم با روش‌های نوین اما مسلما با استفاده از روش‌های جدید مانند دستگاه مکش هاتباکس و وکیوم می‌تواند بسیار بهتر و سریعتر با کیفیت بهتری انجام شود اتو صاف کاری که از شرکت‌های می باشد که روایات مختلفی در تهران دارد و جدیدترین شعبه این مجموعه یعنی صافکاری در سبلان انجام عملیات صافکاری ماشین شما را با استفاده از جدیدترین روش های صافکاری مانند صافکاری با دستگاه مکش صافکاری با وکیوم و صافکاری با دستگاه هات فارکس انجام میدهد

صافکاری در سبلان

قیمت صافکاری در سبلان

قیمت صافکاری در سبلان در مجموعه اتو صافکار با توجه به به نرخ اتحادیه صافکاری تهران محاسبه می شود از شما نیازی نیست که نگران هزینه های بسیار بالا در ارتباط با صافکاری اتومبیل باشد چرا که مجموعه اتو صاف کار انجام عملیات صافکاری را با بهترین قیمت در سبلان برای شما انجام می دهد

ویدیو نمونه کار صافکاری در سبلان

مقالات اخیر

گفتگو کنید

3 نظر

  1. سلام ! ماشین من بسترن B30 است و باید گلگیر عقب سمت شاگرد را درست کنم و اگر لطف کنید و منو به یکی ازاین دوستان pdr کار منصف معرفی کنید ممنون میشم

  2. سلام خسته نباشین من برای آموزش پی دی ار میخواستم دوره ببینم فقط اینکه من یک دوره یک هفته ای دیدم یعنی با ابزارهای پی دی ار و اصول کلی کار آشنا هستم بلدم من الان میخوام بک دوره ۳تا۴ماهه شرکت کنم فقط روی ماشین واقعی از ۰تا ۱۰۰ از بازوبست قطعات شروع کنم به یادگیری تا آخرش میخوام ۴ ماه دوره بردارم روی ماشین واقعی آموزش ببینم کار کنم کخ بعد از ۴ ماه دیگه ۱۰۰٪ بشم بتونم راحت با درآمد بالا کار کنم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید