صافکاری ماشین سنگین

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

ماشین های سنگین اساس حمل و نقل باری و نقل و انتقالات تجاری هستندپس همواره حضور پر رنگی در مسیر های جاده ای و شاه راه ها دارند. این قضیه علاوه بر جنبه مثبتش در یک سوی دیگر با توجه به بزرگی ابعاد این خودرو ها و هم چنین تناژ بالایی که با خود حمل می کنند خطر همیشگی تصادفات و بروز سانحه ها را برای آن ها در پی داشته است. با خواندن این مقاله می توانید دید درستی به صافکاری ماشین سنگین پیدا کنید و زحمت صافکاری تخصصی ماشین سنگین خود را به بهترین نیروهای متخصص بسپارید.

صافکاری ماشین سنگین

ماشین های سنگینی که امروزه در کشورمان تردد می کندد در دوسته ی کلی خودروهای مدرن و سنتی تقسیم بندی میشوند. البته یاداوری این مساله خالی از لطف نیست که در جابه جایی و ترانسفر تناژهای سنگین باری عمدتا ماشین های سنگین مدرن هستند که نق پر رنگی ایفا میکنند همانند برندهایی نظیر ولولو، فایو و برندهای چینی و ایتالیایی تازه وارد در کشورمان در چنذ سال گذشته.

در نتیجه با دیدی که حالا نسبت به صافکاری ماشین های سنگین پیدا کردیم به سادگی متوجه می شویم که خودرو های مدرن با توجه به رشد قیمت بالایی که تحت تاثیرحباب صنعت خودرو و بالا رفتن قیمت ارز پیدا کردند در روند صافکاری پیچیده تری دارند زیرا در شرایط حال جامعه قطعات یدکی آن ها نسبت به قبل کم تر در دسترس است و مسلما هزینه بر تر هم خواهد بود. ماشین های سنگین سنتی و قدیمی تر در تناژهای پایین به کار می روند مانند برند هایی نظیر بنز که حالا سن خیلی بالایی این محصولات قدیمی پیدا کردند و با توجه به ازدیاد قطعات یدکی این خودرو ها در بازار صافکاری ماشین سنگین در رسته ی این خودرو ها راحت تر و ارزان تر است.

مراکزی که در این صفحه در سراسر اییران برای ارائه خدمات صافکاری تخصصی ماشین سنگین به شما معرفی شده اند از ابزار صافکاری پیشرفته برای رفع ایرادات بدنه خودرو بهره میبرند و در تمامی این مراکز متخصص ترین صافکار ها حضور دارند. شما میتوانید با اطمینان از نتیجه تخصصی کار صافکاری ماشین تان را به این مراکز ببرید و از خدمات حرفه ای نهایت بهره را ببرید.

در این مراکز از مدرن ترین روش های صلافکاری بهره گرفته میشود و برحسب میزان آسیبی که به خودرو وارد شده است از مناسب ترین روش استفاده میگردد تا ماشین در سریع ترین زمان به مشتری تحویل داده شود.

از دیگر خدماتی که در اتوصافکار ارائه میشود صافکاری در محل در سراسر ایران برای رفع ایرادات ماشین سنگین میباشد. شما میتوانید با مراجعه به صفحه زیر و ثبت درخواست برای محل مورد نظرتان در سریع ترین زمان از حضور متخصص ترین صافکار ها در محل تان بهره مند شوید و ماشین تان را با مناسب ترین هزینه مانند روز اول تحویل بگیرید.

صافکاری ماشین سنگین
صافکاری ماشین سنگین

قیمت صافکاری ماشین سنگین

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد قیمت صافکاری ماشین سنگین در بازه ی گسترده و وسیعی قرار دارد و به فاکتور های ریز و درشت زیادی بستگی دارد که توجه به آن ها از ملزمات صافکاری این گونه خودرو هاست.

سال تولید خودرو و مدل و رنگ آن، عمق اسیب دیدگی و صدمه خودرو، پشتیبانی بازار و نمایندگی از تامین قطعات و هم چنین دوراهی تعویض و یا تعمیر در صافکاری از پارامتر های تاثیر گذار در نرخ هزینه صافکاری ماشین سنگین است.

عوامل مختلفی در قیمت صافکاری ماشین سنگین تاثیرگذار هستند که از آن ها میتوان به روش صافکاری اشاره کرد. هرچه روش مدرن تر و دستگاه های مورد استفاده پیشرفته تر باشد به دلیل آن که فرآیند صافکاری سریع تر انجام میشود و نتیجه بهتری به مشتری ارائه میشود هزینه بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. یکی از روش های رایج صافکاری صافکاری PDR میباشد که با استفاده از میله های خاصی صافکار میتواند فروفتگی ها را رفع کند.

هزینه صافکاری پی دی آر بیشتر از صافکاری سنتی ماشین سنگین میباشد اما در عوض ماشین کمترین افت قیمت را خواهد داشت و همین امر سبب میشود بسیاری از صاحبان خودرو تمایل به صافکاری ماشین سنگین شان با این روش داشته باشند.

از دیگر روش هایی که هزینه بیشتری نسبت به روش های معمولی دارد اما در عوض نتیجه بهتری ارائه میدهد و رضایت مشتریان را جلب کرده است صافکاری با دستگاه مغناطیسی میباشد. در این روش دستگاه میتواند امواج مغناطیسی را در بدنه خودرو ایجاد کند که این امواج قابل تنظیم میباشند و میتواند با حرکت دادن مولکول های بدنه خودرو فرورفتگی ها و آسیب ها را رفع کند.

ما در صفحه زیر به شما تمامی ابعاد در نظر گرفته شده در صافکاری این گونه خودرو ها را نشان می دهیم و فاکتور هایی را برای تحلیل و بررسی بهترین نمایندگی صافکاری ماشین سنگین ارائه می دهیم.

قیمت صافکاری ماشین سنگین
قیمت صافکاری ماشین سنگین

عوامل موثر بر هزینه صافکاری ماشین سنگین

هزینه های که در نقاشی برای فردی که خودرویش دچار حادثه و سانحه شده صرفا مالی نیست و ابعاد زمانی و ذهنی نیز در بردارد. به فرض بعد از اینکه خودروی شما آسیب دید و مجبور شدید برای تعمیر و باز سازی آن را نزد صافکاری ببرید اگر نمایندگی اشتباهی را انتخاب کرده باشید علاوه بر اینکه هزینه گزافی را پرداختید و متناسب با آن خدمات دریافت نکردید.

حالا زمان را هم از دست دادید و مجددا باید به دنبال مرکز و نمایندگی دیگری برای رفع ایراد باشید پس شما از دوجنبه درگیر این مساله شدید و بها پرداختید حالا با درک همین مساله و مرور اتفاقات آن هزینه ی سومی را تحت عنوان انرژی ذهنی که همان دغدغه و مشغله ذهنی است متحمل شدید پس بهتر است در همان ابتدا در تلاش برای پیدا کردن بهترین صافکاری باشید.

یکی از عوامل موثر بر هزینه صافکاری ماشین سنگین روش صافکاری انتخابی میباشد. در روش های نوین صافکاری نتیجه ارائه شده حرفه ای تر بوده و ماشین کمترین افت قیمت ممکن را خواهد داشت. یکی از روش های نوین صافکاری که هزینه بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد و نتیجه تخصصی تری ارائه میدهد صافکاری لیزری میباشد. در این روش از امواج و اشعه های لیزر برای رفع آسیب های خودرو بهره گرفته میشود و کمترین آسیبی به رنگ خودرو وارد نمیشود و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان میشود.

از دیگر عوامل موثر بر هزینه صافکاری ماشین سنگین تجهیزات صافکاری موجود در مرکز میباشد. در صورتی که میزان آسیب جزیی باشد و صافکار تخصص لازم را در استفاده از روش های مختلف داشته باشد میتواند از روش هایی مانند صافکاری با چسب حرارتی بهره بگیرد. در این حالت هم صافکاری سریع تر انجام میشود و هم هزینه کمتری از مشتری دریافت میشود و هم رضایت مشتری جلب میگردد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت صافکاری ماشین سنگین عکسی از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا برحسب فاکتور های دخیل قیمت دقیق به شما اطلاع داده شود.

اجرت صافکاری ماشین سنگین

علاوه بر تمامی نرخ هایی که در صافکاری برایمان روشن شد باید به مساله اجرت صافکاری ماشین سنگین با جدیت پرداخت زیرا بقیه قیمت ها به نوعی قیمت هایی ثابت و قابل و محاسبه و پیگیری هستند اما اجرت نزد هر صافکار متغیر و بسته به مهارت و تخصص و انصاف می تواند نرخ های مختلفی داشته باشد.

پس برای آن که بتوانیم بهترین قیاس را داشته باشیم و به خوبی در کفه های ترازو قرار دهیم برای انتخاب بهترین و ارزان ترین نمایندگی صافکاری ماشین سنگین لازم است که از اجرت در نظر گرفته شده برای کار هر صافکار آگاه باشیم.

بهترین صافکاری ماشین سنگین

اتوصافکار با در اختیار داشتن بهترین و بیشترین متخخصین صافکاری در سراسر کشور و همینطور تراکم بالای تعداد نمایندگی در جای جای کشور و در تمامی استان ها مدعی ارزان ترین و باکیفیت ترین خدمات صافکاری با ضمانت است و همواره و در هر لحظه آماده ارایه خدمات خود به شما مشتریان عزیز است.

در تمامی این مراکز از روش های نوین صافکاری برای ارائه بهترین نتیجه به مشتری بهره گرفته میشود و صافکار برحسب میزان آسیب وارد شده میتواند بهترین روش را برگزیند و در سریع ترین زمان و با مناسب ترین هزینه خدمات صافکاری ماشین سنگین را ارائه دهد.

یکی از روش های جدیدی که در این مراکز استفاده میشود صافکاری با دستگاه مکش میباشد. در این روش صافکار متخصص میتواند قدرت مکش دستگاه را تنظیم کند و با ایجاد نیروی مکش فرورفتگی ها را ترمیم کند.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی و تحلیل انواع ماشین های سنگین پرداختیم. مزایا و معایب هر یک از آن ها را زیر سنگ محک قرار دادیم. از هزینه و اجرت صافکاری ماشین سنگین صحبت کریدیم و بهترین و ارزان ترین نمایندگی صافکاری ماشین سنگین را شناختیم. اتوصافکار معتقد است شما بهترینید و لیاقت بهترین ها را دارید.

سوالات متداول

چطور بهترین و تخصصی ترین مرکز صافکاری و نقاشی ماشین سنگین را پیدا کنیم؟

در این صفحه شما میتوانید با انتخاب محل مورد نظرتان در سراسر ایران مجموعه ای از مراکز تخصص که در آن محدوده فعالیت دارند و توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند را مشاهده نمایید و برای دریافت خدمات تخصصی به آن ها مراجعه کنید.

هزینه صافکاری ماشین سنگین چقدر است؟

هزینه صافکاری و نقاشی ماشین سنگین بر حسب میزان آسیبی که به ماشین وارد شده است و روش صافکاری و مواد و تجهیزات مورد استفاده تعیین میشود. شما میتوانید برای اطلاع دقیق قیمت عکسی از ماشین تان برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی های لازم اطلاعات هزینه ای به شما ارائه شود.