صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

امروزه خودروهای کلاسیک در ایران ارزش مالی زیادی پیدا کرده و کمتر در خیابان ها برای موارد روزمره از آن ها استفاده میشود در صورتی که این خودرو ها آسیب ببینند برای آن که اثری از آسیب روی آن ها باقی نماند و ماشین افت قیمت زیادی نداشته باشد در این صفحه مجموعه ای از مراکز صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک معتبر و تخصصی را به شما معرفی کرده ایم.

همچنین اگر میخواهید اطلاعات لازم را در مورد مراکز منتخب اتوصافکار کسب کنید و در مورد هزینه ها و روش های صافکاری و نقاشی قابل انجام در این مراکز اطلاعات لازم را به دست آورید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

صافکاری ماشین کلاسیک

صافکاری خودرو کلاسیک در تهران ، اتوصافکار به شما بهترین صافکاری خودرو های کلاسیک را معرفی می کند. با کمک صافکاری های خبره و با تجربه اتوصافکار خودرو کلاسیک خود را به ما بسپارید.

در تمامی مراکزی که در این صفحه به شما معرفی شده اند از به روز ترین روش های صافکاری و ابزار صافکاری برای رفع ایرادات بدنه خودرو کلاسیک شما بهره گرفته میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده از نتیجه کار ماشین تان را به این مراکز بسپارید.

در مراکزی که اتوصافکار به شما معرفی میکند رضایت مشتریان نزدیک به 100% جلب شده است و این نتیجه مناسب بودن قیمت خدمات صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک و تخصصی و باکیفیت بودن خدمات میباشد.

از دیگر خدماتی که در اتوصافکار برای کمک به رفاه مشتریان ارائه میشود ارائه مجموعه ای از مراکز تعمیرگاه ماشین کلاسیک در سراسر ایران میباشد. شما میتوانید با مراجعه به صفحه لینک شده به مراکزی دسترسی پیدا کنید که تخصصی ترین خدمات را ارائه میدهند و شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را برای تعمیرات به آنجا بسپارید. در این مراکز از باکیفیت ترین محصولات اورجینال برای تعویض قطعات در صورت نیاز استفاده میشود و شما میتوانید از کیفیت کار اطمینان داشته باشید.

صافکاری بدون رنگ خودرو قدیمی از نمایندگی های معتبر صافکاری در تهران ، به صورت 100% تضمینی و با ارائه گواهینامه رسمی نمایندگی های معتبر خودرو کلاسیک.

صافکاری بدون ریزش رنگ خودرو های کلاسیک و قدیمی تخصص تیم اتوصافکار است که با چند دهه تجربه درخشان توانسته اند رضایت قریب به 100% مشتریان را جلب کنند.

تجربه ای شیرین در نهایت آرامش با اتوصافکار ، صافکار همیشگی شما!

اگر میخواهید در هر محلی که هستید بدون نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی برای یافتن مرکز صافکاری تخصصی ماشین کلاسیک حرفه ای ترین صافکار ها حضور پیدا کنند و ایرادات ماشین شما را در سریع ترین زمان رفع کنند میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و با ثبت درخواست و تماس با همکاران ما از خدمات صافکاری در محل با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

صافکاری ماشین کلاسیک

هزینه صافکاری خودرو کلاسیک

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان و کاربران این است که هزینه صافکاری خودرو کلاسیک در تهران چقدر است و چطور این هزینه تعیین میشود. در واقع هزینه صافکاری خودرو کلاسیک و قدیمی به میزان آسیب و فرورفتگی بستگی دارد و نمیتواهن هزینه دقیقی برای آن تعیین کرد اما اگر مرکزی را برای صافکاری ماشین کلاسیک انتخاب کرده اید باید از تعرفه ثابت آن مطمئن باشید.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت صافکاری ماشین کلاسیک روش صافکاری انجام شده روی خودرو میباشد. در صورتی که صافکار از صافکاری با دستگاه مغناطیسی برای رفع ایراداتع ماشین کلاسیک استفاده کند بهترین نتیجه حاصل میشود و اثری از فرورفتگی و قرشدگی ها در بدنه خودرو باقی نمیماند. استفاده از روش صافکاری مغناطیسی این امکان را به صافکار میدهد که بدون آسیب به رنگ خودرو فرروفتگی ها را ترمیم کند و همین امر سبب میشود ماشین کمترین افت قیمت را داشته باشد.

از دیگر روش هایی که هزینه بیشتری برای صافکاری خودرو کلاسیک نسبت به روش های سنتی صافکاری دارد اما در عوض نتیجه بهتری به مشتری ارائه میشود صافکاری PDR میباشد. در این روش از میله های خاصی برای رفع انواع فرورفتگی های بدنه خودرو کلاسیک استفاده میشود. این روش سرعت بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد و مشتری بابت کمترین افت قیمت ماشینش از این روش بیشترین رضایت را دارد اما در عوض هزینه بالاتری نسبت به روش های سنتی دارد. بهتر است در این موارد کیفیت را فدای هزینه نکنید و بهترین روش و مرکز را انتخاب کنید.

صافکاری های ماشین قدیمی و کلاسیک که توسط تیم اتوصافکار به شما معرفی شده اند تضمین شده اند و با یک تعرفه ثابت صافکاری ماشین کلاسیک شما را انجام میدهند.

با ارسال تصویر محل آسیب دیدگی خودرو تان به همکاران ما هزینه صافکاری ماشین کلاسیک برای شما ارسال میشود وبا حدود این هزینه آگاه میشوید.

هزینه صافکاری خودرو کلاسیک

صافکاری بدون رنگ ماشین کلاسیک

گاهی برای رفع ایرادات ایجاد شده در بدنه خودرو میتوان با بهره گیری از روش های صافکاری بدون رنگ رضایت مشتری را کسب کرد و از افت قیمت خودرو جلوگیری کرد. روش های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ خودرو کلاسیک وجود دارد که میتوان براساس تجهیزات و دستگاه ها و تخصص صافکار از مناسب ترین روش بهره جست.

در صورتی که آسیب جزیی به بدنه خودرو وارد شده باشد صافکار میتواند با صافکاری با چسب حرارتی اقدام به رفع فرورفتگی های ایجاد شده کند. در این روش چسب روی بش فرورفته چسبانده میشود و به سمت بیرون کشیده میشود تا فرورفتگی رفع گردد. در این روش آسیبی به رنگ خودرو وارد نمیشود و ماشین افت قیمت پیدا نمیکند.

از دیگر روش های صافکاری بدون رنگ خودرو کلاسیک صافکاری لیزری میباشد. در این روش نیز امواجی به بدنه خودرو تابیده میشود و مولکول های بدنه را وادار به حرکت میکند و صافکار خبره میتواند این حرمت را به گونه ای هدایت کند که بخش های آسیب دیده ترمیم گردد.

در مراکز اتوصافکار از تخصصی ترین روش های صافکاری بدون رنگ بهره گرفته میشود و تلاش میشود تا از اموری انجام گیرد که ماشین کمترین افت قیمت را داشته باشد.

نقاشی خودرو کلاسیک

نقاشی خودرو کلاسیک ، به کمک اتوصافکار با معرفی بهترین نمایندگی های معتبر نقاشی خودرو کلاسیک. شما می توانید خودرو قدیمی خود را به نقاش های ما بسپارید و در نهایت آرامش منتظر بهترین بازخورد از نمایندگی های معتبر نقاشی خودرو قدیمی در تهران باشید.

نقاشی خودرو کلاسیک در مراکز اتوصافکار با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و رنگ انجام میشود و شما میتوانید با اطمینان از نتیجه ککار ماشین تان را به این مراکز بسپارید. در صورتی که میزان اسیب خودرو زیاد باشد صافکار ابتدا با روش هایی مانند صافکاری با دستگاه مکش اقدام به رفع فرورفتگی ها و قرشدگی ها میکند و سپس با بتونه و سمباده کاری میتواند سطح بدنه ماشین کلاسیک را صاف و صیقلی کند و اقدام به نقاشی ماشین کلاسیک کند.

نقاشی خودرو کلاسیک

هزینه نقاشی خودرو کلاسیک

هزینه نقاشی خودرو کلاسیک بر اساس مدل ماشین شما و کیفیت رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد سنجیده میشود. تیم اتوصافکار برای رضایت همه مشتریان از بهتیرن نوع رنگ برای نقاشی ماشین کلاسیک استفاده میکند و کیفیت را فدای قیمت نمیکند.

برای اطلاع از هزینه نقاشی خودرو کلاسیک در تهران میتوانید تصویر خودروتان را به همکاران ما ارسال کنید تا بر اساس نوع رنگ مصرفی و مدت زمان لازم برای کار هزیه تقریبی برای شما ارسال شود.

هزینه نقاشی خودرو کلاسیک

بهترین صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک

اگر به دنبال بهترین صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک در تهران میگردید بهترین کار این است که خودتان زمان زیادی برای تحقیق درباره مراکز مختلف انجام دهید و بهترین مرکز را برای صافکاری و نقاشی خودرو کلاسیک تان انتخاب کنید. راه ساده تر دیگری نیز وجود دارد که به نتیجه تحقیقات تیم اتوصافکار اعتماد کنید و بهترین صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک در تهران را در نزدیک ترین منطقه به محل کار و یا سکونت تان را انتخاب کنید.

تمامی صافکاری و نقاشی های قرار داده شده در این صفحه بهترین صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک در تهران هستند که رضایت 100% مشتریان را جلب کرده اند. اگر در این لیست صافکاری و نقاشی در نزدیکی محدوده مورد نظرتان مشاهده نمیکنید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا لیست نزدیکترین صافکاری ها و نقاشی ها به محدوده مورد نظرتان را برای تان ارسال کنند.

سوالات متداول

چطور بهترین و تخصصی ترین مرکز صافکاری و نقاشی ماشین کلاسیک را پیدا کنیم؟

در این صفحه شما میتوانید با انتخاب محل مورد نظرتان در سراسر ایران مجموعه ای از مراکز تخصص که در آن محدوده فعالیت دارند و توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند را مشاهده نمایید و برای دریافت خدمات تخصصی به آن ها مراجعه کنید.

هزینه صافکاری ماشین کلاسیک چقدر است؟

هزینه صافکاری و نقاشی خودرو کلاسیک بر حسب میزان آسیبی که به ماشین وارد شده است و روش صافکاری و مواد و تجهیزات مورد استفاده تعیین میشود. شما میتوانید برای اطلاع دقیق قیمت عکسی از ماشین تان برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی های لازم اطلاعات هزینه ای به شما ارائه شود.