صافکاری و نقاشی دی اس

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

دی اس یکی از ماشین های خارجی میباشد که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. در صورتی که صافکاری دی اس به صورت تخصصی انجام نشود ممکن است ماشین افت قیمت زیادی پیدا کند. به همین دلیل یافتن مرکز صافکاری و نقاشی دی اس که به صورت تخصصی خدمات ارائه دهند اهمیت زیادی دارد.

شما میتوانید در این صفحه معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی دی اس را در سراسر ایران بیابید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه زیر لیستی از معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی انواع خودرو را در سراسر ایران بیابید و به نزدیک ترین و معتبرترین مرکز مراجعه کنید.

صافکاری دی اس

دی اس یک ماشین فرانسوی نسبتا گران در ایران است که متاسفانه به دلیل تغییرات قیمت ارز به همین صورت قیمت این ماشین روز به روز در حال افزایش است. به دلیل همین بالا بودن قیمت این ماشین در صورتی که دچار تصادفی شود باید بهترین صافکاری و نقاشی دی اس در تهران را پیدا کنید تا با خیالی آسوده ماشین تان را به این مرکز بسپارید. ما در این صفحه بهترین صافکاری دی اس را به شما معرفی کرده ایم که در این مراکز از جدیدترین ابزار صافکاری استفاده میشود تا بتوانید با اطمینان از نتیجه کار ماشین خارجی تان را به این مرکز بسپارید.

تخصص صافکار مهمترین گزینه برای معرفی این مراکز صافکاری دی اس در تهران است و هرچه صافکار متخصص تر باشد اعتبار آن مرکز بالاتر میرود و شما میتوانید با اطمینان بیشتری از نتیجه کار ماشین تان را به آن مرکز بسپارید. اگر شما هم مرکز صافکاری تخصصی دی اس در تهران میشناسید که خدمات باکیفیت ارائه میدهد میتوانید از بخش اضافه کردن صافکاری اطلاعات این مرکز را وارد کنید تا در صورت داشتن شرایط تخصصی مورد نظر تیم کارشناسی اتوصافکار این مرکز در لیست بهترین صافکاری و نقاشی دی اس قرار گیرد و به کاربران سایت اتوصافکار ارائه خدمات کند.

اگر ماشین دی اس تان دچار ایرادات داخلی شده و مانند گذشته کارایی خوبی ندارد میتوانید در صفحه تعمیرگاه دی اس لیستی از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه های دی اس در تهران را مشاهده کنید و نزدیک ترین مرکز را برای رفع ایرادات ماشین تان انتخاب کنید.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار ارائه میشود صافکاری در محل میباشد. به این ترتیب شما میتوانید در سراسر ایران با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان حرفه ای ترین صافکار ها و نقاش ها را در محل خود داشته باشید تا در سریع ترین زمان و بدون اتلاف وقت ماشین تان را بتوانید مانند روز اول تحویل بگیرید. با مراجعه به صفحه زیر میتوانید اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید.

صافکاری دی اس
صافکاری دی اس

صافکاری بدون رنگ دی اس

صافکاری به روش های صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ انجام میشود و برحسب میزان صدمه ای که به ماشین وارد شده است و تخصص صافکار میتوان از یکی از این روش ها بهره جست.

روش های مختلفی برای صافکاری بدون رنگ دی اس مورد استفاده قرار میگیرد که اگر صافکار تخصص لازم را داشته باشد میتواند با بهره گیری از این روش ها صافکاری را به گونه ای انجام دهد که اثری از صدمه در خودرو باقی نماند.

در صورتی که اسیب جزیی باشد میتوان با استفاده از روش های صافکاری با چسب حرارتی فرورفتگی ها و قرشدگی ها را ترمیم نمود. در این روش صافکاری با چسب میتوان چسب را روی بدنه خودرو چسباند و با کشیدن چسب در جهت عکس فرورفتگی را رفع نمود. در این روش آسیبی به رنگ خودرو وارد نمیشود و در صورتی که فرورفتگی باقی مانده باشد با تکرار روند صافکاری میتوان آسیب ها را رفع نمود.

در این حوزه روش های صافکاری دیگری نیز وجود دارند که میتوان از آن ها برای رفع آسیب های خودرو بهره جست. یکی از روش های پیشرفته صافکاری بدون رنگ دی اس صافکاری با دستگاه مغناطیسی هاتباکس میباشد.

در صافکاری با هاتباکس اشعه هایی به بدنه خودرو تابیده میشود و این تشعشعات مولکول های خودرو را به جنبش درمیاورند و به این ترتیب میتوان حرکت مولکول ها را به گونه ای مدیریت کرد که آسیب های بدنه خودرو رفع گردند.

هزینه صافکاری دی اس

برای اطلاع از هزینه صافکاری دی اس تان باید به صافکاری های زیادی مراجعه کنید تا پس از بررسی حدود قیمت صافکاری را به اطلاع تان برسانند. هزینه صافکاری دی اس در صافکاری های مختلف متغیر میباشد اما به طور کلی آنچه بر تعیین قیمت صافکاری دی اس تاثیر میگذارد میزان آسیب دیدگی بدنه و تخصص صافکار میباشد.

از دیگر عوامل موثر بر هزینه صافکاری دی اس روش صافکاری خودرو دی اس میباشد. برای مثال هرچه روش پیشرفته تر و مدرن تری انتخاب شود که سرعت بیشتری برای ارائه نتیجه داشته باشد میتواند هزینه بیشتری به همراه داشته باشد. صافکاری pdr یکی از این روش ها میباشد. قیمت صافکاری PDR در مراکز اتوصافکار بسیار مناسب و منصفانه تعیین میشود و شما میتوانید با این روش در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت ماشین خود را تحویل بگیرید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه صافکاری دی اس عکسی از ماشین تان را برای همکاران ما در اتوصافکار ارسال کنید تا با بررسی کارشناسان ما به صورت تقریبی قیمت صافکاری دی اس تان را اعلام کنند.

هزینه صافکاری دی اس
هزینه صافکاری دی اس

نقاشی دی اس

در صورتی که بدنه دی اس در تصادف آسیب جدی دیده باشد نمیتوان با صافکاری بدون رنگ و روش هایی مانند صافکاری لیزری مدرن آسیب را برطرف کرد و لازم است که پس از صافکاری عملیات نقاشی دی اس به صورت تخصصی انجام شود تا اثری از آثار تصادف در بدنه ماشین باقی نماند. هزچه نقاشی دی اس تخصصی تر انجام شود ماشین شما افت قیمت کمتری خواهد داشت و بعدا در زمان فروش ماشین با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

در مراکز صافکاری و نقاشی دی اس که در این صفحه معرفی کرده ایم از بهترین نوع رنگ برای نقاشی ماشین تان استفاده میشود و خدمات نقاشی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میشود. اگر در محدوده خاصی به دنبال مرکز نقاشی دی اس تخصصی میگردید میتوانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید تا اطلاعات نزدیک ترین و تخصصی ترین مرکز برای شما ارسال شود.

نقاشی دی اس
نقاشی دی اس

هزینه نقاشی دی اس

هزینه نقاشی دی اس به مدل ماشین شما و میزاو گستردگی آسیب بدنه ماشین تان بستگی دارد و هرچه آسیب بدنه شما وسیع تر باشد هزینه صافکاری دی اس شما بیشتر خواهد شد. البته نوع رنگ مصرفی و کیفیت آن عامل مهم دیگری است که به صورت مستقیم در قیمت صافکاری و نقاشی دی اس تاثیرگذار است.

هزینه کامل نقاشی ماشین دی اس با احتساب هزینه روش صافکاری برای رفع فرورفتگی ها و قر شدگی ها به همراه هزینه سمباده و بتونه کاری و نقاشی میباشد که برحسب روش صافکاری این هزینه میتواند تغییراتی داشته باشد. یکی از روش هایی که میتواند فرورفتگی ها را به صورت کامل از بین ببرد و سرعت روند صافکاری را بهبود بخشد صافکاری با دستگاه مکش میباشد. در این روش دستگاه میتواند با ایجاد نیروی مکش و ساکشن فرورفتگی ها را رفع نماید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه هزینه صافکاری با دستگاه مکش مراجعه کنید.

شما برای تعیین هزینه نقاشی دی اس میتوانید عکسی از ماشین تان برای کارشناسان ما ارسال کنید تا به صورت تقریبی قیمت نقاشی دی اس برای شما ارسال شود.

لازم به ذکر است که در مراکز معرفی شده در این صفحه از بهترین نوع رنگ استفاده میشود و از تخصص بهترین نقاشان ماشین تهران بهره گرفته میشود به همین دلیل در کنار کیفیت بالای خدمات هزینه نقاشی دی اس در این مراکز بسیار منصفانه و مناسب در نظر گرفته شده است.

بهترین صافکاری و نقاشی دی اس در تهران

بهترین صافکاری و نقاشی دی اس در تهران باید ویژگی هایی داشته باشد که آن را از سایر مراکز صافکاری و نقاشی دی اس متمایز کند که در وهله اول مهمترین ویژگی این مراکز باید دارای تخصص بالا در ارائه خدمات و دیگری قیمت مناسب باشند.

صافکاری و نقاشی های زیادی در سطح تهران خدمات ارائه میدهند اما همه این مراکز قابل اعتماد نیستند و بهتر است برای سپردن ماشین تان به این مراکز کمی تامل کنید و پس از تحقیقات لازم ماشین تان را به مرکز صافکاری و نقاشی دی اس تخصصی بسپارید تا از نتیجه کار مطمئن باشید.

جمعبندی

در این صفحه شما را با تخصصی ترین مراکز صافکاری و نقاشی دی اس در سراسر ایرن آشنا کردیم و در مورد هزینه نقاشی و صافکاری دی اس بحث کردیم. اگر سوالی در این حوزه دارید میتوانید در قسمت نظرتات مطرح کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین میتوانید برای یافتن معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی سایر خودرو ها نیز به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید.

سوالات متداول

مزایا مراکز صافکاری و نقاشی دی اس اتوصافکار چیست؟

در تمامی مراکز صافکاری و نقاشی دی اس در اتوصافکار از جدیدترین ابزار و دستگاه های صافکاری استفاده میشود، متخصص ترین صافکار ها حضور دارند، قیمت صافکاری دی اس مناسب است و میتوانید در کوتاهترین زمان خودرو تان را تحویل بگیرید. در این صفحه میتوانید معتبرترین و نزدیک ترین مراکز را در سراسر ایران بیابید.

قیمت صافکاری دی اس چقدر است؟

در مراکز اتوصافکار مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه برحسب میزان آسیب خودرو و روش صافکاری دریافت میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که تخصصی ترین خدمات با ارزان ترین قیمت به شما عرضه شده است. شما میتوانید برای اطلاع دقیق هزینه صافکاری دی اس میتوانید عکس ماشین تان را برای ما بفرستید یا با همکاران ما تماس بگیرید.