نقاشی و صافکاری سورن

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

نقاشی و صافکاری سورن یکی از اموری است که باید به صورت تخصصی انجام شود و برای آن که ماشین افت قیمت زیادی نداشته باشد بهتر است معتبرترین مرکز صافکاری و نقاشی سورن را پیدا کرد. تیم اتوصافکار در این حوزه خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند و مراکز معتبر را در سراسر ایران به شما معرفی کرده اند.

همچنین در صورتی که بخواهید نزدیک ترین و معتبرترین مراکز صافکاری و نقاشی تخصصی انواع ماشین را در سراسر ایران پیدا کنید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

صافکاری سورن

سمند سورن یکی از ماشین های با کیفیت داخلی می باشد که در ایران در سورن معمولی یک ایربگ و در سمند سورن lx ۲ ایربگ وجود دارد. سمند سورن بدنه مقاوم می دارد و در تصادف کمتر دچار آسیب می‌شود. به همین دلیل تعداد صافکاری های سورن در تهران کم می باشد زیرا این ماشین کمتر نیاز به صافکاری پیدا می‌کنند و تعداد صافکاری های تخصصی سورن در تهران محدود است.

برای پیدا کردن صافکاری سورن در تهران و سایر شهر ها که از جدیدترین ابزار صافکاری استفاده کنند رانندگان زمان زیادی را باید صرف کنند تا بتوانند یک صافکاری تخصصی پیدا کنند. به همین دلیل اکثراً به نظرات آشنایان و اطرافیان خود اعتماد می‌کنند و به مراکزی که قبلاً آنها مراجعه کرده‌اند مراجعه می‌کند اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا صافکاری سورن و صافکاری سایر ماشین ها تفاوتی ندارد و می‌توان به هر صافکاری مراجعه کرد؟ قطعاً خیر.

اگر می‌خواهید ماشین تان را مانند روز اول تحویل بگیرید باید به یک صافکاری تخصصی سورن مراجعه کنید که به صورت تخصصی ماشین شما را عیب یابی کرده و ایرادات بدنه را برطرف نماید.

به همین دلیل ما تعدادی از مراکز صافکاری سورن در تهران را که توانسته رضایت نزدیک به ۱۰۰ درصد کاربران را جلب کنند و خدمات تخصصی به مشتریان ارائه دهند را در این صفحه معرفی کرده ایم. این مراکز نقاشی و صافکاری سورن در تهران توانسته اند تمامی فاکتورهای تخصصی و فنی را که کارشناسان اتو صافکار در نظر دارند داشته باشند و توانستن از فیلترهای تخصصی ما عبور کند و به همین دلیل در لیست بهترین صافکاری های سورن در تهران قرار گرفتند.

اگر شما هم صافکاری سورن در تهران میشناسید که خدمات تخصصی به شما ارائه داده و توانست رضایت تن را جلب کند می توانید اطلاعات آن را در بخش افزودن صافکاری وارد کنید تا پس از بررسی تیم اتو صافکار این مرکز نیز به لیست بهترین نقاشی و صافکاری سمند سورن در تهران افزوده شود.

صافکاری سورن
صافکاری سورن

صافکاری بدون رنگ سورن

در صورتی که آسیب وارد شده به خودرو سورن محدود باشد و صافکار از تخصص لازم بهره مند باشد میتواند با استفاده از روش های مختلف صافکاری بدون رنگ سورن ایرادات ایجاد شده در بدنه خودرو را رفع نمود.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که برحسب میزان آسیب و دستگاه های در اختیار میتوان بهترین روش را انتخاب نمود. یکی از روش هایی که برای فرورفتگی های محدود مورد استفاده قرار میگیرد صافکاری با چسب حرارتی میباشد.

در این روش چسب حرارت داده شده و قابلیت چسبندگی پیدا میکند و روی بخش آسیب دیده قرار داده میشود و با فشار مناسب در جهت عکس کشیده میشود تا فرورفتگی های ایجاد شده رفع گردند. صافکاری با چسب برای رفع فرورفتگی های جزیی یکی از بهترین گزینه ها میباشد.

در صورتی که آسیب وارد شده به خودرو زیاد باشد صافکار باید از روش های پیشرفته تری برای این کار بهره ببرد. یکی از این روش ها صافکاری پی دی آر میباشد. در صافکاری پی دی آر از میله های خاصی برای رفع فرورفتگی ها بهره گرفته میشود و در صورتی که رنگ خودرو آسیب دیده باشد در نهایت میتوان اقدام به نقاشی و سمباده کاری بدنه خودرو کرد. قیمت صافکاری PDR در مقایسه با روش های سنتی وقت گیر کمی بیشتر میباشد اما شما میتوانید ماشین تان را در این روش سریع تر تحویل بگیرید و ماشین تان افت قیمت زیادی پیدا نخواهد کرد.

هزینه صافکاری سورن

عوامل مختلفی بر هزینه صافکاری صورت تاثیر می گذارد که مهمترین آن میزان آسیب بدنه ماشین سمند سورن و تخصص صافکار برای رفع ایرادات بدنه میباشد.

هرچه صافکار تخصص بیشتری داشته باشد می تواند در مواقعی حتی با صافکاری بدون رنگ سورن ایرادات بدنه را رفع نماید و ماشین را مانند روز اول به مشتری تحویل دهد. استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای صافکاری سمند سورن از دیگر عواملی است که می تواند بر قیمت صافکاری سورن تاثیر بگذارد اما در نهایت باید این را در نظر داشته باشید که در این مواقع هرچه از دستگاه های پیشرفته تری استفاده شود نتیجه کار بهتر خواهد شد.

از دیگر روش های موثر بر قیمت صافکاری سورن روش صافکاری و تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای رفع ایرادات میباشد. در روش های پیشرفته تر مانند صافکاری با هاتباکس به علت گران بودن دستگاه و تخصصی بودن کار و عالی بودن نتیجه ارائه شده هزینه بیشتر میباشد. البته در مراکز اتوصافکار تلاش میشود برای رفاه خال مشتریان مناسب ترین هزینه دریافت شود. در این روش صافکاری مغناطیسی مولکول های بدنه خودرو به حرکت در میایند و میتوانند آسیب های ایجاد شده در بدنه را رفع نمایند.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه صافکاری سمند سورن عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید تا بر اساس میزان آسیب دیدگی حدود قیمت صافکاری سورن برای شما ارسال شود.

هزینه صافکاری سورن
هزینه صافکاری سورن

نقاشی سورن

اگر بدنه و جلوبندی سمند سورن آسیب شدید دیده باشد و صاف کار نتواند آن را با صافکاری بدون رنگ سورن تعمیر کند نیاز به نقاشی صورت خواهد بود که باید به صورت تخصصی و با استفاده از بهترین نوع رنگ انجام شود.

یکی از از مهمترین فاکتورهایی که ما برای انتخاب مرکز تخصصی نقاشی صورت درنظرداشت ای تخصص نقاش در انجام این کار و تجربه کاری زیادی بود و مراکزی را در این صفحه به شما معرفی کرده ایم که از حضور بهترین نقاشان ماشین بهره می برند.

البته دقت داشته باشید در صورتی که میزان آسیب وارد شده به خودرو کم باشد میتوان با روش های صافکاری بدون رنگ ایرادات را رفع کرد و در صورتی که آسیب زیاد باشد نیاز است با روش هایی مانند صافکاری لیزری مدرن فرورفتگی ها و قرشدگی ها را ترمیم کرد و سپس برای نقاشی و صیقلی کردن سطح خودرو اقدام کرد.

دیگر فاکتوری که برای انتخاب مرکز صافکاری و نقاشی سمند سورن در نظر داشتیم هزینه مناسب ارائه خدمات با توجه به سطح کیفیت انجام خدمات بود. خوشبختانه در همه مراکزی که در این صفحه معرفی شده‌اند خدمات تخصصی نقاشی با استفاده از بهترین نوع رنگ ارائه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده از نتیجه کار ماشین تان را به این مراکز بسپارید.

نقاشی سورن
نقاشی سورن

هزینه نقاشی سورن

این طور که گفته شد استفاده از بهترین نوع رنگ می تواند نتیجه کار را بسیار ظریف تر و تمیز تر نشان دهد و همین امر می تواند باعث شود که ماشین شما افت قیمت کمتری داشته باشد و مانند روز اول باشد. به همین دلیل می‌توان گفت یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت نقاشی سورن تاثیر می گذارد نوع رنگ مصرفی و کیفیت رنگ میباشد.

از دیگر عواملی که در تعیین هزینه نقاشی کامل سورن تاثیر میگذارد روش صافکاری برای رفع فرورفتگی ها و قر شدگی ها و سپس بتونه کاری و سمباده کارزی میباشد. برای مثال اگر برای این کار از روش های پیشرای مانند صافکاری با دستگاه مکش استفاده شود هزینه صافکاری با دستگاه مکش به هزینه نقاشی اضافه میشود.

فاکتور مهم دیگری که بر هزینه نقاشی سورن تاثیر می‌گذارد تخصص نقاش ماشین سمند سورن می باشد که هرچه نقاش متخصص تر باشد و بتواند بدون پستی و بلندی بدنه ماشین را تعمیر کند هزینه نقاشی سورن بیشتر می شود.

بهترین صافکاری و نقاشی سورن

تیم اتو صافکار تصمیم گرفت برای آن که همه کاربران بتوانند بهترین صافکاری و نقاشی صورت در تهران و سایر شهر ها را پیدا کنند و زمان زیادی برای پیدا کردن این مراکز طرف نکنند تحقیقاتی در میان صافکاری های مختلف در سراسر ایران انجام داد و در نهایت توانست تعدادی از این مراکز را به عنوان بهترین صافکاری و نقاشی سورن برگزیند.

همه مراکز نقاشی و صافکاری سورن در تهران دارای فاکتورهای تخصصی بوده و خدمات تخصصی با قیمتی مناسب به کاربران ارائه می‌شود. در این مراکز از تجهیزات جدید و دستگاه‌های مدرن استفاده می‌شود و همین امر سبب شده که نتیجه کار بسیار عالی و فوق العاده بوده و همین امر سبب جلب رضایت مشتریان شده است.

اگر شما هم مرکز نقاشی و صافکاری سورن در تهران میشناسید که از کیفیت خدمات آن رضایت دارید می توانید اطلاعات آن را در بخش افزودن صافکاری وارد کنید تا پس از بررسی های لازم این مرکز به لیست بهترین صافکاری و نقاشی سورن در تهران اضافه شود.

سوالات متداول

ویژگی مرکز معتبر صافکاری و نقاشی سورن چیست؟

یک مرکز معتبر باید از حضور برترین صافکار ها و نقاش های خودرو بهره مند باشد و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها را داشته باشد و بتواند در سریع ترین زمان و با هزینه ای مناسب ماشین را مانند روز اول به مشتری تحویل دهد. در این صفحه معتبرترین مراکز در سراسر ایران معرفی شده اند.

هزینه صافکاری سورن چقدر است؟

قیمت صافکاری سورن در مراکز مختلف برحسب تخصص صافکار، تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز، روش صافکاری و میزان آسیب خودرو و زمانی که برای رفع ایرادات میطلبد تعیین میشود که در اتوصافکار این هزینه از 400 هزار تومان به بالاست. برای اطلاع دقیق میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید.