صافکاری گلگیر ماشین

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

گلگیر ماشین یکی از بخش هایی است که بیشتر در معرض آسیب بوده و میتواند دچار فرورفتگی و قرشدگی شود. صافکاری گلگیر ماشین باید به صورت تخصصی انجام شود تا ماشین افت قیمت نداشته باشد. در این صفحه صفر تا صد صافکاری گلگیر را بررسی میکنیم و روش ها و هزینه صافکاری گلگیر ماشین را به شما توضیح میدهیم.

اگر میخواهید به نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری گلگیر ماشین مراجعه کنید و با مناسب ترین هزینه تخصصی ترین خدمات صافکاری را دریافت کنید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و با انتخاب شهر و منطقه مورد نظر خود به نزدیک ترین مرکز مراجعه نمایید.

گلگیر ماشین کجاست

با شنیدن صافکاری گلگیر اولین سوالی که مطرح میشود این است که گلگیر ماشین چیست و محل گلگیر ماشین کجاست. گلگیر بخشی از خودرو است که در بالای چرخ ها قرار میگیرد و در همه ماشین ها وجود دارد و از بخش انتهایی درب خودرو تا سپر خودرو ادامه پیدا میکند.

گلگیر خودرو بخشی میباشد که بیشتر مورد برخورد و آسیب قرار میگیرد و با کوچکترین برخورد ها نیز دچار آسیب میشود. به طور کلی میتوان گفت کاربرد گلگیر محافظت از بخش های داخلی خودرو و لاستیک ها در برابر ضربه میباشد و میتواند زیبایی به خودرو ببخشد.

بعضی از انواع گلگیر خودرو از بدنه خودرو ساخته میشوند و بعضی دیگر ممکن است مجزا باشند و به طور کلی گلگیر های ماشین به دو دسته گلگیر های ثابت و غیر ثابت تقسیم میشوند. برای مثال در پراید گلگیر جدا میباشد و باید به صورت مجزا نصب گردد.

اگر میخواهید آسیب درب ماشین تان با استفاده از جدیدترین ابزارآلات صافکاری ترمیم شود و در کوتاهترین زمان ایرادات درب خودرو رفع گردد میتوانید به صفحه صافکاری درب ماشین مراجعه کنید لیستی از معتبرترین مراکز صافکاری تخصصی درب ماشین را پیدا نمایید.

گلگیر ماشین کجاست
گلگیر ماشین کجاست

صافکاری گلگیر ماشین

حالا که متوجه شدید گلگیر خودرو کجاست و میدانید که این بخش چه کاربردی دارد در صورتی که ضربه خوردن گلگیر ماشین جدی باشد نیاز به صافکاری گلگیر ماشین احساس میشود. برای صافکاری گلگیر روش های مختلفی وجود دارد و در بسیاری از مراکز تخصصی تلاش میشود از روش های صافکاری گلگیر بدون برش و صافکاری گلگیر خودرو با ساکشن و صافکاری گلگیر بدون رنگ بهره گرفته شود و تا حد امکان به روش های نوین این کار انجام شود.

در روش های جدید صافکاری تلاش میشود بدون رنگ و بتونه کار آسیب های خودرو ترمیم شود و به این ترتیب از دستگاه ها و لوازم صافکاری جدید برای این کار استفاده میشود.

باتوجه به موقعیت گلگیر خودرو و ساختارش بیشتر مورد برخورد قرار میگیرد به همین دلیل مراجعه به مرکزی که به صورت تخصصی صافکاری گلگیر خودرو را انجام میدهد اهمیت زیادی دارد.

در مجموعه اتوصافکار ده ها مرکز صافکاری معتبر در سراسر ایران با بررسی فیلتر های تخصصی و فنی معرفی شده اند. به این تریب شما میتوانید با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان به نزدیک ترین و معتبرترین مرکز تخصصی صافکاری و تعویض گلگیر خودرو مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید حرفه ای ترین صافکار در محل مورد نظرتان حاضر شود و خدمات صافکاری در محل به شما ارائه دهد میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید تا با کمترین هزینه و زمان ماشین تان را مانند روز اول تحویل بگیرید.

صافکاری گلگیر ماشین
صافکاری گلگیر ماشین

صافکاری گلگیر با دستگاه

روش های مختلفی برای صافکاری گلگیر ماشین وجود دارد و برحسب دستگاه های موجود و تخصص صافکار و همچنین باتوجه به میزان و عمق آسیب گلگیر از مناسب ترین روش صافکاری گلگیر ماشین استفاده میشود. رایج ترین و پرطرفدار ترین روش صافکاری گلگیر خودرو به روش های بدون رنگ میباشد زیرا هم نتیجه کار تمیز تر است و هم فرآیند رنگ گلگیر خودرو انجام نمیشود و زمان زیادی صرف آن نمیشود و هزینه کمتری نیز دارد.

صافکاری گلگیر با دستگاه میتواند با استفاده از دستگاه مکش انجام شود. دستگاه مکش صافکاری به گونه ای طراحی شده است که میزان مکش آن باتوجه به میزان آسیب قابل تنظیم میباشد و صافکار میتواند در صافکاری با دستگاه مکش با تنظیم قدرت مکش فرورفتگی ها و قرشدگی های گلگیر ماشین را ترمیم کند.

از دیگر دستگاه هایی که برای تعمیر گلگیر ماشین و ترمیم آسیب ها استفاده میشود دستگاه لیزر صافکاری میباشد.

دستگاه لیزر که برای صافکاری استفاده میشود به گونه ای میباشد که امواجی را به بدنه خودرو و گلگیر میتاباند و مولکول های بدنه ماشین را به حرکت وادار میکند و به این ترتیب فرورفتگی های بدنه و گلگیر را ترمیم میکند.

در صافکاری لیزری صافکار میتواند شدت امواج لیزر را تنظیم کند و در صورتی که با یک بار انجام این کار آسیب گلگیر خودرو ترمیم نشد میتواند این کار چندین بار تکرار کند تا به طور کامل آسیب های گلگیر رفع گردند.

از دیگر دستگاه هایی که برای صافکاری گلگیر ماشین استفاده میشود دستگاه هاتباکس صافکاری میباشد. دستگاه هاتباکس امواج مغناطیسی در گلگیر ایجاد میکند و میتواند فرورفتگی ها و قرشدگی ها را رفع نماید. استفاده از این دستگاه از جمله روش های صافکاری مغناطیسی میباشد که میتواند بدون آسیب به رنگ خودرو آن را ترمیم نماید.

در صورتی که شما به یکی از مراکز معرفی شده در بالا صفحه که توسط کارشناسان اتوصافکار تایید شده اند مراجعه کنید میتوانید تمام روش های جدید صافکاری را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه صافکاری گلگیر ماشین تجربه کنید.

در تمامی این مراکز شما میتوانید خدمات صافکاری گلگیر ۲۰۶، صافکاری گلگیر پراید، صافکاری گلگیر تیبا، صافکاری گلگیر سمند، صافکاری گلگیر پژو 405، صافكاري ركاب 206 با ساكشن، صافکاری گلگیر 206 بدون رنگ، صافکاری گلگیر ساینا، صافکاری گلگیر ماشین تیبا، صافکاری گلگیر پراید بدون برش، صافکاری گلگیر پیکان، صافکاری گلگیر با pdr، صافکاری دوبل گلگیر پیکان، صافکاری گلگیر 405 بدون رنگ و انواع خودرو های ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

صافکاری گلگیر با دستگاه
صافکاری گلگیر با دستگاه

گلگیر ماشین جز رنگ حساب میشود

یکی از سوالات اساسی که در زمینه صافکاری گلگیر ماشین مطرح میشود این است که ایا گلگیر ماشین جز رنگ حساب میشود. در پاسخ به سوال ایا گلگیر جز رنگ حساب میشود باید گفت بله. در واقع در صورتی که آسیب کم باشد میتوان به روش های صافکاری بدون رنگ آسیب را ترمیم نمود اما در صورتی که نیاز به رنگ و بتونه کاری باشد ماشین افت قیمت پیدا میکند زیرا جز رنگ حساب میشود.

باتوجه به پاسخ مثبت سوال ایا گلگیر ماشین جزو رنگ حساب میشود شما باید مرکزی را برای این کار انتخاب کنید که بتواند با بالاترین کیفیت صافکاری گلگیر خودرو را برای شما انجام دهد تا ماشین تان کمترین افت قیمت را داشته باشد.

در تمامی مراکز صافکاری که در اتوصافکار معرفی شده اند شما میتوانید خدمات صافکاری گلگیر عقب خودرو، صافکاری گلگیر عقب پژو 405، صافکاری گلگیر عقب سمند، صافکاری گلگیر عقب پراید، صافکاری گلگیر جلو ال 90، صافکاری قسمت دوبل گلگیر، صافکاری گلگیر جلو خودرو، صافکاری گلگیر جلو 206، صافکاری گلگیر ال 90، صافکاری گلگیر جلو پراید، صافکاری گلگیر جلو 405، صافکاری گلگیر عقب تیبا، صافکاری گلگیر عقب تیبا 2، صافکاری گلگیر دنا، صافکاری گلگیر جلو پژو، صافکاری گلگیر جلو پارس و انواع خودرو های ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه دریافت کنید.

یکی از قسمت هایی از ماشین که مدام در معرض آسیب قرار دارد رکاب خودرو میباشد. اگر میخواهید رکاب خودرو را به صورت تخصصی و تضمینی تعمیر و صافکاری کنید میتوانید به صفحه صافکاری رکاب ماشین مراجعه کنید و معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری رکاب خودرو تخصصی را پیدا نمایید.

هزینه صافکاری گلگیر

عوامل مختلفی تعیین کننده هزینه صافکاری گلگیر ماشین هستند و شما باید برای رفع ایرادات گلگیر ماشین تان کیفی انجام کار را مد نظر قرار دهید نه قیمت صافکاری گلگیر خودرو را. به همین منظور میتوان گفت اصلی ترین مورد در تعیین هزینه صافکاری گلگیر خودرو تخصص صافکار و میزان آسیب وارد شده به گلگیر ماشین میباشد. به همین دلیل اگر میخواهید رفع ایرادات گلگیر ماشین با بالاترین کیفیت انجام شود باید تخصص صافکار را در نظر داشته باشید و به مرکز تخصصی صافکاری مراجعه کنید.

گاهی ممکن است صافکار با استفاده از روش های جدید برای مواردی که آسیب محدود است صافکاری با چسب حرارتی انجام دهد که کمترین آسیب به رنگ بدنه وارد نمیشود و در سریع ترین زمان ایرادات گلگیر رفع میگردد.

به طور کلی در مراکز صافکاری در اتوصافکار کمترین هزینه صافکاری گلگیر خودرو در مقایسه با سایر مراکز دریافت میشود که این هزینه از حدود 400 هزار تومان به بالا میباشد.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه صافکاری گلگیر سمند، هزینه صافکاری گلگیر تیبا، قیمت صافکاری گلگیر جلو پراید، هزینه صافکاری گلگیر پراید، هزینه صافکاری گلگیر ۲۰۶، هزینه صافکاری گلگیر جلو ۲۰۶، قیمت صافکاری گلگیر پراید، هزینه صافکاری گلگیر ال 90، اجرت صافکاری گلگیر پراید، اجرت صافکاری گلگیر 206، قیمت صافکاری گلگیر تیبا و انواع خودرو ها عکسی از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا حدود قیمت صافکاری گلگیر خودرو برای شما ارسال گردد.

اهمیت صافکاری بدون رنگ برای گلگیر

در صورتی که ضربه خوردن گلگیر ماشین برای شما اتفاق افتاده باشد و صافکاری برای آن انجام نداده باشید در زمان فروش خودرو ماشین شما افت قیمت پیدا خواهد کرد به همین دلیل بهتر است در صورت وارد شدن هرگونه آسیبی به گلگیر و بدنه خودرو به سرعت برای صافکاری آن اقدام نمود.

البته باید دقت داشته باشید که اگر صافکار حرفه ای ایرادات ماشین تان را رفع کند میتواند جلو افت قیمت آن را بگیرد و در صورتی که نتیجه کار تمیز و خوب نباشد ماشین همچنان افت قیمت خواهد داشت.

اگر میخواهید کاپوت ماشین تان را به صورت تخصصی تعمیر و صافکاری کنید و نمیدانید کدام مرکز صافکاری میتواند این کار را به صورت حرفه ای تر انجام دهد میتوانید به صفحه صافکاری کاپوت مراجعه کنید و لیستی از معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری کاپوت تخصصی در سراسر ایران را دریافت نمایید.

فیلم صافکاری گلگیر

برای آن که متوجه شویم چگونه گلگیر ماشین را صافکاری کنیم در این قسمت فیلم صافکاری گلیگیر خودرو را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. شما میتوانید با مشاهده این فیلم و عکس گلگیر ماشین آشنایی لازم را با طریقه صافکاری گلگیر پراید و سایر ماشین ها پیدا کنید. اگر سوالی در مورد فیلم صافکاری گلگیر ۲۰۶ و سایر ماشین ها دارید میتوانید رد قسمت نظرات مطرح کنید.

همان طور که میدانید گلگیر و درب ماشین از نقاط دوبل خودرو به شمار میرود به این معنا که دو لایه میباشد و برای صافکاری آن باید تخصص زیادی داشت در غیر این صورت ماشین افت قیمت زیادی پیدا میکند. در صفحه صافکاری قسمت دوبل میتوانید اطلاعات لازم را در مورد مراکز و هزینه صافکاری این بخش خودرو به دست آورید.

جمعبندی

در این مقاله صفر تا صد صافکاری گلگیر خودرو را بررسی کرده ایم و شما را با هزینه صافکاری گلگیر ماشین آشنا کرده ایم و پاسخ سوال ایا گلگیر جزو رنگ حساب میشود را به طور واضح داده ایم. اگر میخواهید صفر تا صد صافکاری گلگیر را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و وارد این حوزه کاری شده و به سرعت کسب درآمد داشته باشید میتوانید در کلاس آموزش صافکاری شرکت نمایید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری دریافت نمایید.

سوالات متداول

صافکاری گلگیر ماشین به چه روش هایی انجام میشود؟

در صورتی که آسیب کم باشد میتوان از روش های صافکاری بدون رنگ برای رفع آسیب گلگیر خودرو بهره گرفت و در صورتی که آسیب عمیق باشد روش های صافکاری با رنگ انتخاب میگردد.

هزینه صافکاری گلگیر ماشین چقدر است؟

بسته به میزان آسیب و روش صافکاری از 400 هزار تومان به بالا میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید عکس ماشین تان را برای ما ارسال کنید.