صافکاری درب ماشین

جستجوی صافکاری/تعمیرگاه در محل

زمانی که بدنه خودرو در اثر تصادف و یا برخورد با شی دیگری آسیب میبیند هر صاحب ماشینی میخواهد با بهترین روش آسیب وارد شده به ماشین را با بهترین روش و در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ترمیم کند. صافکاری درب ماشین یکی از کارهایی است که باید به صورت تخصصی در مراکز معتبر انجام شود تا نتیجه کار قابل قبول بوده و ماشین کمترین افت قیمت را داشته باشد.

اگر به دنبال مراکز معتبر صافکاری در سراسر ایران میگردید و میخواهید با بهترین هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو شما انجام شود میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و با انتخاب شهر و منطقه مورد نظرتان لیستی از مراکز معتبر صافکاری در منطقه مورد نظر را مشاهده نمایید.

صافکاری درب ماشین

اگر درب خودرو شما دچار آسیب و فرورفتگی شده است و میخواهید به بهترین نحو آسیب را رفع نمایید بهترین کار مراجعه به مرکز ترمیم تخصصی تو رفتگی درب خودرو در شهر و منطقه مورد نظرتان است. با این کار میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به مرکز تخصصی صافکاری بسپارید و از نتیجه کار اطمینان کافی داشته باشید.

صافکاری درب ماشین نیاز است با استفاده از روش های مختلفی برحسب میزان آسیب و تخصص صافکار انجام شود تا حداقل رد فرورفتگی در بدنه خودرو باقی بماند. روش مورد استفاده برای رفع فرورفتگی درب ماشین با توجه به مدل و نوع ماشین و جنس بدنه خودرو و میزان آسیب متفاوت میباشد اما به طور کلی در مراکز تخصصی صافکاری تلاش میشود با استفاده از روش های صافکاری درب ماشین بدون رنگ مانند روش های pdr و سایر روش ها که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم فرورفتگی ها را ترمیم نموود.

گاهی ممکن است میزان آسیب به گونه ای باشد که نیاز به جداسازی درب ماشین و رفع ایرادات بدنه خودرو با استفاده از لوازم صافکاری باشد.

مجموعه اتوصافکار با سال ها سابقه درخشان در حوزه صافکاری و خدمات خودرو لیستی از معتبرترین مراکز صافکاری را در سراسر ایران به کاربران معرفی میکند. به این ترتیب شما میتوانید برای دریافت خدمات صافکاری درب انواع ماشین مانند صافکاری درب ال 90، صافکاری درب پراید، صافکاری درب پژو 405، صافکاری درب پژو 405، صافکاری درب پرشیا، صافکاری درب تیبا، صافکاری درب ریو، صافکاری درب رانا، صافکاری درب سمند، صافکاری درب سمند و سایر ماشین های ایرانی و خارجی با روش های صافکاری pdr درب خودرو مراجعه نمایید.

از خدمات تخصصی که در اتوصافکار با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه میشود صافکاری گلگیر ماشین با استفاده از جدیدترین دستگاه های صافکاری میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه صافکاری گلگیر ماشین مراجعه کنید.

صافکاری درب ماشین
صافکاری درب ماشین

طریقه صافکاری درب ماشین

همان طور که اشاره شد روش های مختلفی برای صافکاری درب خودرو وجود دارد و برای صافکاری فرورفتگی درب خودرو باید برحسب شرایط و موراد قابل بررسی یکی از بهترین روش ها را پیاده سازی نمود. شما میتوانید با استفاده از روش های گفته شده رفع تورفتگی خودرو در منزل را انجام دهید و ایرادات بدنه خودرو را رفع نمایید.

البته شما برای رفع تورفتگی خودرو در منزل نیاز به ابزار و دستگاه های صافکاری خواهید داشت که میتوانید برای خرید این ابزارآلات از سایت ما نیز اقدام کنید. همچنین در صورتی که بخواهید متخصص ترین کارشناسان صافکاری به منزل و ا محل مورد نظر شما اعزام شوند و رفع فرورفتگی درب ماشین را بدون نیاز به صرف هزینه و مراجعه به مرکز صافکاری انجام دهند میتوانید به صفحه صافکاری در محل مراجعه کنید.

صافکاری درب ماشین با چسب حرارتی

یکی از روش های متداول برای رفع فرورفتگی درب خودرو استفاده از چسب حرارتی مخصوص صافکاری میباشد. در این روش شما میتوانید بدون نیاز به دستگاه و ابزار خاصی مقدار به چسب مخصوص حرارت دهید تا حالت چسبندگی پیدا کند.

شما میتوانید چسب حرارتی را در بخش فرورفته درب خودرو بچسبانید و زمانی که چسب به طور کامل خشک گردید باید ان را با فشار مناسب به سمت بیرون بکشید. این کشش سبب رفع فرورفتگی های جزیی در درب خودرو میشود. البته جنس چسب حرارتی صافکاری در این روش بسیار تاثیرگذار است و کمک به رفع بهتر فرورفتگی ها میکند.

در صورتی که با یک بار تکرار تمام آسیب های درب خودرو ترمیم نشد شما میتوانید برای صافکاری درب ماشین با چسب حرارتی این کار را بار ها تکرار کنید تا ردی از فرورفتگی در درب خودرو باقی نماند.

در نهایت برای رفع رد چسب روی بدنه ماشین میتوانید از الکل و یا محلول های حلال چسب استفاده کنید تا چسب هایی که روی بدنه ماشین باقی مانده اند رفع گردند. دقت داشته باشید که این روش برای آسیب های جزیی است و اگر فرورفتگی و قرشدگی بدنه خودرو زیاد باشد بهتر است برای رفع ایرادات به مراکز تخصصی صافکاری مراجعه نمایید.

برای مشاهده مراکزی که با چسب حرارتی به صورت تخصصی ایرادات بدنه خودرو را ترمیم میکنند میتوانید به صفحه صافکاری با چسب حرارتی مراجعه کنید

با استفاده از این روش هزینه صافکاری درب جلو پراید و یا قیمت صافکاری درب جلو سمند و یا سایر ماشین ها کمتر از روش های صافکاری با دستگاه میباشد و سرعت انجام کار و تحویل خودرو نیز کمتر میباشد.

صافکاری درب ماشین با چسب حرارتی
صافکاری درب ماشین با چسب حرارتی

صافکاری درب ماشین با دستگاه

دستگاه های مختلفی برای نحوه صافکاری درب خودرو معرفی میشوند که یکی از رایج ترین و متداول ترین روش ها استفاده از دستگاه pdr صافکاری میباشد. صافکاری pdr درب خودرو در بسیاری از مراکز تخصصی صافکاری استفاده میشود و میتوان با استفاده از ابزار پی دی آر فرورفتگی هاب بدنه خودرو را ترمیم نمود.

صافکاری درب ماشین با دستگاه به این صورت میباشد که از کیله پی دی آر برای این کار استفاده میشود و میتوان بخش های فرورفته درب ماشین را با وارد کردن ضربه با فشار مناسب در جهت درست را ترمیم نمود. میله های مختلفی برای صافکاری pdr درب خودرو وجوود دارد که میتوان از مدل ها متنوع این میله ها حتی بدون جداسازی درب خودرو بهره گرفت.

دقت داشته باشید استفاده از روش های صافکاری درب ماشین با دستگاه باید با تخصص کافی انجام شود شما نمیتوانید از این روش در منزل بدون دانش قبلی بهره بگیرید زیرا ممکن است در اثر ضربه از بخش پشت درب به آن آسیب وارد کنید و با عث برآمدگی در بدنه خودرو شوید و یا به رنگ آن صدمه وارد نمایید.

اگر میخواهید با استفاده از ابزار پی دی آر به صورت تخصصی فرورفتگی درب ماشین تان ترمیم شود میتوانید به صفحه صافکاری PDR مراجعه کنید تا به صورت تخصصی و تضمینی ایرادات بدنه ماشین تان با کمترین هزینه رفع گردد.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو با آب جوش

یکی از کار هایی که افراد میتوانند تقریبا خودشان آن را امتحان کنند و اقدام به رفع تو رفتگی بدنه خودرو نمایند استفاده از آب جوش میباشد. گاهی ممکن است ایرادی که در بدنه ظاهر شده است محدود باشد در این حالت میتوان با کمی دانش فنی و استفاده از آب جوش اقددام به صافکاری درب خودرو نمود.

باتوجه به آن که حرارت میتواند روی فلز بدنه خودرو تاثیر مستقیم داشته باشد شما میتوانید روی بخش آسیب دیده درب ماشین مقداری آب جوش بریزید و سپس با استفاده از ابزار صافکاری از بخش پشت قسمت آسیب دیده ضرباتی به آن وارد نمایید.

در این حالت فرورفتگی به حالت اول برمیگردد و ماشین مانند روز اول شود. شما میتوانید از این روش برای رفع فرورفتگی های گلگیر ماشین نیز استفاده کنید. باتوجه به آن که گلگیر از جنس پلاستیک میباشد میتوان با استفاده از آب جوش انعطاف پذیری در آن ایجاد نمود.

اگر میخواهید برای رفع ایرادات بدنه ماشین تان به یک مرکز صافکاری تخصصی مراجعه کنید و میخواهید از حدود هزینه صافکاری ماشین تان اطلاع داشته باشید میتوانید به صفحه قیمت صافکاری ماشین مراجعه کنید.

صافکاری فرورفتگی درب خودرو با آب جوش
صافکاری فرورفتگی درب خودرو با آب جوش

صافکاری بدون رنگ درب خودرو با یخ خشک

از دیگر روش ها برای صافکاری درب ماشین میتوان به استفاده از یخ خشک اشاره کرد. برای صافکاری بدون رنگ با یخ خشک شما میتوانید مقداری یخ خشک را روی بخش فرورفته درب خودرو قرار دهید و آن را جابجا نمایید.

استفاده از سرمای یخ خشک کمک میکند فرورفتگی بدنه خودرو به سمت بیرون هدایت شود. زمانی که شما صدای تق از بدنه خودرو شنیدید میتوانید متوجه شوید که فرورفتگی با استفاده از سرما یخ خشک به سمت بیرون آمده و بدنه خودرو صاف شده است.

یکی از قسمت هایی از ماشین که مدام در معرض آسیب قرار دارد رکاب خودرو میباشد. اگر میخواهید رکاب خودرو را به صورت تخصصی و تضمینی تعمیر و صافکاری کنید میتوانید به صفحه صافکاری رکاب ماشین مراجعه کنید و معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری رکاب خودرو تخصصی را پیدا نمایید.

صافکاری درب ماشین بدون رنگ

روش های دیگری نیز برای صافکاری درب ماشین بدون رنگ وجود دارد که امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی با استفاده از انواع دستگاه های مدرن صافکاری انجام میشود. یکی از دستگاه هایی که میتوان با استفاده از آن صافکاری دوبل درب را انجام داد دستگاه مکش صافکاری میباشد.

دستگاه مکش به گونه ای طراحی شده است که روی بخش آسیب دیده بدنه خودرو قرار میگیرد و با تنظیم شدت و زمان مکش که باتوجه به میزان آسیب و تخصص صافکار انجام میشود شروع به ایجاد نیروی مکش در بدنه خودرو میکند. این نیروی مکش سبب میشود که بدنه فرورفته به سمت بیرون هدایت شود و سطح بدنه خودرو صاف و صیقلی شود.

صافکاری با دستگاه مکش در مراکز مختلفی انجام میشود و شما نمیتوانید صرفا با در اختیار داشتن دستگاه اقدام به صافکاری درب خودرو خود کنید. به همین دلیل بهتر است برای بهره گیری از این روش به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

از دیگر دستگاه هایی که برای این کار استفاده میشود دستگاه هاتباکس صافکاری میباشد. دستگاه اهت باکس به گونه ای طراحی شده است که میتواند حرارت و گرما و امواج مغناطیسی در بدنه خودرو ایجاد کند و با استفاده از انرژی ایجادشده که قابل تنظیم است میتواند مولکول های بدنه فلزی خودرو را به گونه ای به حرکت وادار کند که بخش های آسیب دیده بدنه خودرو ترمیم گردد.

صافکاری مغناطیسی میتواند برای سایر بخش های خودرو علاوه بر درب نیز مورد استفاده قرار گیرد و در انواع روش صافکاری درب خودرو توسط صافکار حرفه ای از این روش بهره گرفته میشود.

از دیگر دستگاه هایی که در مراکز فوق تخصصی صافکاری مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه لیزر صافکاری میباشد. قدرت و زمان تابش دستگاه لیزر قابل تنظیم میباشد و میتوان از آن برای ایرادات بدنه خودرو در عمق و شدت های متفاوت استفاده کرد.

صافکار میتواند با تنظیم دستگاه صافکاری لیزری امواج و اشعه های لیزر را به گونه ای به بخش آسیب دیده درب خودرو بتاباند که صافکاری دوبل درب را نیز انجام دهد. برای یافتن مراکزی که از این روش استفاده میکنند میتوانید به صفحه صافکاری لیزری مراجعه کنید.

صافکاری درب ماشین بدون رنگ
صافکاری درب ماشین بدون رنگ

صافکاری درب خودرو با لوله بازکن

از دیگر ابزار هایی که افراد میتوانند از آن برای رفع فرورفتگی های بدنه خودرو استفاده کنند لوله بازکن میباشد. برای انجام این کار بهتر است از لوله بازکن های کوچک مخصوص سینک ظرفشویی استفاده گردد. نحوه صافکاری درب خودرو به این گونه میباشد که مقداری آب در بخش فرورفته خودرو و در لوله باز کن میریزید. لوله باز کن را روی بخش فرورفته قرار میدهید و آن را به سمت بیرون میکشید. این عمل را آنقدر تکرار میکنید که فرورفتگی به طور کامل رفع گردد.

صافکاری درب خودرو با لوله بازکن
صافکاری درب خودرو با لوله بازکن

صافکاری درب ماشین با سشوار و هوای فشرده

شما میتوانید حتی با استفاده از یک سشوار بخش های فرورفته درب خودرو را ترمیم نمایید. برای استفاده از این روش شما میتوانید با استفاده از سشوار به بدنه فرورفته خودرو حرارت دهید و برای مدتی بخش فرورفته خودرو را گرم نمایید. این گرما میتواند به انبساط بدنه فرورفته کمک کند و سبب شود بدنه تا حدودی نرم شود. در این مرحله از یک اسپری هوای فشرده برای بخش فرورفته بدنه ماشین استفاده میکنید. این اسپری میتواند به خاطر سرد بودن سبب شود بدنه فرورفته به سمت بیرون هدایت شود و فرورفتگگی رفع شود.

اگر میخواهید کاپوت ماشین تان را به صورت تخصصی تعمیر و صافکاری کنید و نمیدانید کدام مرکز صافکاری میتواند این کار را به صورت حرفه ای تر انجام دهد میتوانید به صفحه صافکاری کاپوت مراجعه کنید و لیستی از معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری کاپوت تخصصی در سراسر ایران را دریافت نمایید.

صافکاری درب ماشین با سشوار و هوای فشرده
صافکاری درب ماشین با سشوار و هوای فشرده

صافکاری درب خودرو با جارو برقی

جارو برقی نیز دارای نیروی مکش میباشد و شما میتوانید از آن برای صافکاری در پراید بدون رنگ و یا سایر ماشین ها استفاده کنید.

همان طور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم شما میتوانید با صافکاری با دستگاه مکش فرورفتگی های بدنه و در خودرو را رفع نمایید اما برای بهره گیری از این روش میتوانید برای صافکاری درب ماشین در منزل از جارو برقی کمک بگیرید.

برای این کار نیاز است انتهای یک سطل را به اندازه دهنه لوله جارو برقی سوراخ کنید. سطل را با استفاده از چسب نواری به درب خودرو بچسبانید. لوله جارو برقی را روی قسمت مشخص شده در سطل قرار دهید. در این حالت داخل سطل خلا ایجاد میشود و با ایجاد مکش میتواند فرورفتگی های سطحی بدنه خودرو را ترمیم نماید.

همان طور که میدانید درب ماشین از نقاط دوبل خودرو به شمار میرود به این معنا که دو لایه میباشد و برای صافکاری آن باید تخصص زیادی داشت در غیر این صورت ماشین افت قیمت زیادی پیدا میکند. در صفحه صافکاری قسمت دوبل میتوانید اطلاعات لازم را در مورد مراکز و هزینه صافکاری این بخش خودرو به دست آورید.

 صافکاری درب خودرو با جارو برقی
صافکاری درب خودرو با جارو برقی

قیمت صافکاری درب ماشین

در صورتی که شما بخواهید در مراکز تخصصی صافکاری اقدام به رفع فرورفتگی های بدنه خودرو و رفع ایرادات آن کنید میتوان گفت هزینه صافکاری درب ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان یک نرخ ثابت برای آن اعلام نمود.

از عوامل موثر بر هزینه صافکاری درب ماشین میتوان به نوع و مدل ماشین، میزان آسیب، تخصص صافکار، ابزار و تجیهزات مورد استفاده برای رفع آسیب، میزان و سختی کار برای رفع ایراد، روش مورد استفاده برای صافکاری اشاره کرد.

باتوججه به آن که نحوه صافکاری درب پراید با طریقه صافکاری درب ماشین خارجی و حتی سایر ماشین های ایرانی متفاوت است به همین دلیل طبیعی است که مثلا هزینه صافکاری درب پژو پارس با هزینه صافکاری درب پراید متفاوت باشد.

هرچه میزان آسیب بیشتر باشد قیمت صافکاری درب ماشین نیز بیشتر میشود و هرچه صافکاری از تخصص بالاتری برخوردارد باشد هزینه صافکاری درب خودرو افزایش پیدا میکند.

برای آن که از نتیجه صافکاری درب خودرو اطمینان داشته باشید و منصفانه ترین هزینه را براساس نرخ هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو 1401 پرداخت نمایید میتوانید به لیست مراکز صافکاری اتوصافکار مراجعه کنید تا به نزدیک ترین و معتبرترین مرکز صافکاری در منطقه مورد نظر خود مراجعه کنید.

همچنین اگر میخواهید به صورت حرفه ای تحت اموزش صافکاری درب خودرو و سایر بخش های ماشین قرار بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی صافکاری وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانید در کلاس های آموزش صافکاری اتوصافکار با تدریس تئوری و عملی برترین اساتید کشور شرکت نمایید.

جمعبندی

در این مقاله روش های مختلفی برای صافکاری درب ال 90، صافکاری درب پراید، صافکاری درب پژو 405، صافکاری درب پژو 405، صافکاری درب پرشیا، صافکاری درب تیبا، صافکاری درب ریو، صافکاری درب رانا، صافکاری درب سمند، صافکاری درب سمند، صافکاری درب ال نود، صافکاری در پراید، صافکاری درب جلو ۲۰۶، صافکاری درب جلو پراید، صافکاری درب دنا، صافکاری بدون رنگ درب پراید، صافکاری در سمند، صافکاری در ساینا و انواع ماشین های ایرانی و خارجی آموزش داده شده است و معتبرترین مراکز برای ارائه خدمات صافکاری درب خودرو معرفی گردیده اند.

سوالات متداول

صافکاری درب ماشین با چه روش هایی انجام میشود؟

روش های مختلفی برای نحوه صافکاری درب خودرو وجود دارد مانند استفاده از چسب حرارتی، آب جوش، دستگاه pdr، یخ خشک و شسوار و غیره. در این صفحه تمام روش ها به همراه مراحل انجام کار و هزینه به طور کامل بررسی شده اند.

هزینه صافکاری درب ماشین چقدر است؟

بسته به میزان آسیب و روش انتخابی برای رفع فرورفتگی و قرشدگی های بدنه خودرو هزینه صافکاری درب خودرو از 200هزار تومان به بالا میباشد.