پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
معایب خودرو شاهین | چرا شاهین نخریم | رازهایی درباره شاهین سایپا

معایب خودرو شاهین

در حال حاضر خودروی شاهین یکی از بهترین محصولات شرکت سایپا به حساب می آید. که مطابق با پلتفرم یکی از محصولات قدیمی تویوتا تولید شده است. با ما همراه باشید در این مقاله قصد داریم به بررسی نقاط ضعف و معایب خودروی شاهین (مشکلات سایپا شاهین) بپردازیم.

اتوصافکار یکی از بهترین مجموعه های انجام خدمات صافکاری می باشد که شما می توانید خدمات صافکاری ماشین خود را در این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام دهید برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه صافکاری مراجعه کنید.

معایب خودرو شاهین

معایب خودرو شاهین

معایب خودرو شاهین چیست؟ در این بخش قصد داریم برخی از معایب شاهین سایپا (بررسی خودرو شاهین) را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از معایب شاهین به شرح زیر بود:

  • دارای پلاستیک خشک و کم کیفیت در کابین خودرو
  • کیفیت مونتاژ و عایق بندی نامناسب در کابین
  • امکانات ناکافی
  • مشکل از لحاظ شتاب خودرو
  • ناهماهنگی چراغ های روی درب صندوق

هزینه صافکاری pdr چقدر می باشد شما می توانید برای کسب اطلات در خصوص آن و اطلاع از آن به صفحه هزینه صافکاری pdr مراجعه نمایید.

پلاستیک خشک و کم کیفیت در کابین شاهین

می دانیم که خودروی شاهین یک ماشین لوکس به حساب نمی آید و نباید انتظار داشته باشیم که از مواد درجه یک در کابین آن استفاده شده باشد. با این حال زمانی که شرکت سایپا یک خودروی زیبا را طراحی کرده است باید نمای درونی آن نیز از لحاظ کیفیت موادی در حد متوسط داشته باشد و به نحوی نباشد که از پلاستیک های خشک و بی کیفیت در آن استفاده شده باشد.

اما داشبورد شاهین از جنس پلاستیک نامرغوب و خشک تولید شده است که این موضوع می تواند موجب نارضایتی مالک و سرنشین خودرو شود. از سوی دیگر طراحی داشبورد شاهین متناسب با طرح بدنه آن کاملا محافظ کارانه انجام شده زیبایی چندانی در داشبورد این خودرو دیده نمی شود. با این حساب، کابین کم کیفیت و با طراحی ضعیف جزء برخی از معایب شاهین سایپا می باشد.

ماشین تارا و شاهین تفاوت های زیادی با همدیگر دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن می توانید به صفحه مقایسه تارا و شاهین مراجعه نمایید.

کیفیت مونتاژ و عایق‌بندی نامناسب کابین

شرکت سایپا علاوه بر اینکه از متریال کم کیفیت در تولید کابین شاهین استفاده کرده است، مونتاژ ادوات این قسمت از ماشین نیز خیلی دلخواه افراد نمی باشد و تا میزان زیادی جای انتقاد دارد. همچنین در خصوص کیفیت عایق بندی کابین باید بدانید کیفیت عایق بندی آن به خصوص در سرعت های بالا تا میزانی ضعیف عمل می کند، به خصوص افرادی که خواستار سکوت کامل در کابین خودروی خود هستند، باید بدانند که در سرعت های بالا صدای غرش موتور و همچنین صدای لاستیک ها تا میزانی درون کابین نفوذ می کند و این مورد نیز یکی دیگر از و معایب خودرو شاهین سایپا می باشد.

معایب شاهین از نظر شتاب

خودروی شاهین در فرایند شتاب گیری نتوانسته توقعات افراد را برطرف کند و عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو در تست های غیر رسمی بالای 16 ثانیه می باشد.

این عمل نشان می دهد که برخلاف قدرت مناسب شاهین شرکت سایپا نتوانسته است موتور و گیربکس این خودرو را با کابین آن به نحو احسنت مطابقت دهد و توان حرکتی ویژه ای در ابتدای حرکت برای آن ایجاد نماید. با این وجود اگر به شتاب خودرو از مسائل پر اهمیت برای شما می باشد خودروی شاهین سایپا نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند.

علت ریپ زدن ماشین در دنده 2 چیست؟ ریپ زدن ماشین در حالت های مختلف دارای علت های زیادی می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه علت ریپ زدن ماشین در دنده 2 مراجعه نمایید.

امکانات ناکافی

سطح پایین امکانات رفاهی و ایمنی خودروی شاهین از دیگر نقاط ضعف(ضعف شاهین سایپا) و معایب شاهین سایپا می باشد. مسلما این حق مشتری است که اگر خودرویی با قیمت شاهین خریداری می کند، برخی از امکانات همانند: صندلی برقی راننده، کروز کنترل و سیستم کنترل پایداری برخوردار باشد.

با این حساب متاسفانه شرکت سایپا با حذف این ویژگی ها سعی داشته تا قیمت های تولید شاهین را به کم ترین میزان برساند و یا با افزودن آنها به تیپ فول آپشن که در آینده وارد بازار کار می شود، درآمد و سود بیشتری از آن دریافت کند.

طرح ناهماهنگ چراغ‌های روی درب صندوق

یکی دیگر از معایب شاهین سایپا شامل طراحی آن نیز می شود علی رغم ظاهری زیبا و ظریفی که دارد چراغ آن ها با همدیگر هماهنگ نیستند.

معایب شاهین سایپا شامل طراحی هم می‌شود و با وجود ظاهر نسبتا زیبا و ظریف چراغ‌های آن هماهنگ نیستند. طرح پیشین این نوع خودرو در بخش پشت آن با انتقادات زیادی مواجه شد و در نسخه جدید آن با وجود به روز شدن قابل مشاهده ای چراغ های موجود در درب عقب ماشین هنوز دارای مشکلاتی می باشد.

اگر با همین بودجه به فکر خرید تارا اتوماتیک هستید میتوانید با مراجعه به صفحه معایب تارا اتوماتیک با بررسی مزایا و معایب این خودرو برای خریدی آگاهانه تر اقدام کنید.

چرا خودرو شاهین نخریم

چرا خودرو شاهین نخریم

چرا شاهین نخریم؟چرا خودرو شاهین نخریم؟ در این مقاله به صورت کلی مهم ترین معایب شاهین سایپا را مورد بررسی قرار دادیم تا اگر قصد خرید این ماشین ایرانی را دارید اطلاعات کافی در خصوص آن را داشته باشید. بدانید که دارای چه نقاط ضعفی می باشد و می تواند چه دردسر هایی برای شما به وجود آورد. مهم ترین معایب این خودرو استفاده از موتور 8 سوپاپ تیبا می باشد که با اینکه دارای سیستم توربوشارژ می باشد نتوانسته از لحاظ کیفیت فنی و توان حرکتی انتظارات مشتریان را رفع کند. اگر این خودرو دارای یک موتور تنفس طبیعی 16 سوپاپ از همان ابتدا بود شاید اکنون دارای انتقادات زیادی نبود.

علت لرزش فرمان در سرعت 80 تا 100 چیست؟ اگر اطلاعات کافی در خصوص لرزش فرمان در این سرعت ندارید پیشنهاد می کنم حتما مقاله علت لرزش فرمان در سرعت 80 تا 100 را مطالعه نمایید.

میزان رضایتمندی از خودرو شاهین ۱۴۰2

میزان رضایتمندی از خودرو شاهین ۱۴۰2

چرا شاهین بخریم؟ میزان رضایتمندی از خودرو شاهین ۱۴۰۱ (میزان رضایتمندی از خودرو شاهین نی نی سایت) در هر فردی فرق دارد و معیار آن در حقیقت به آپشن های موجود در خودرو بستگی دارد که هر فردی با توجه به خواسته ی خود اندازه ای در این موارد را بالا یا پایین می کند. عاقبت خودرو شاهین چیست؟ باید به افزایش آپشن های ماشین شاهین پرداخت تا به همان میزان رضایتمندی میان مردم در خصوص این خودرو افزایش یابد. البته باید به این نیز توجه کرد که میزان رضایتمندی از شاهین ارتباط مستقیمی با سلیقه ی افراد دارد.

نظر مالکان سایپا شاهین در مورد کیفیت، آپشن‌ها و عملکرد فنی

با توجه به معایبی که این خودرو دارد می توان گفت مالکان شاهین تاکنون از لحاظ کیفیت، عملکرد فنی و کیفیت این خودرو رضایت چندانی نداشته اند. با این حال در تولیدات جدید این خودرو اعلام شده است که این خودرو از لحاظ کیفیت، عملکرد فنی و …… دارای پیشرفته هایی خواهد بود.

علت صدای تق تق ماشین در حالت درجا چیست؟ علت صدای تق تق ماشین در حالت درجا به عوامل زیادی بستگی دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه صدای تق تق فرمان در حالت درجا مراجعه نمایید.

خودرو شاهین از زبان شاهین‌سوارها

شما می توانید از افرادی که دارای ماشین شاهین هستند، در ارتباط با نظرات (نظر مالک شاهین) آنها که در ارتباط با این خودرو می باشد، جویا شوید.

معایب و مزایا سایپا شاهین

در بخش بالا با معایب این خودرو آشنا شدید در این بخش قصد داریم به معرفی مزایا شاهین بپردازیم. مزایای این خودرو شامل: طراحی ظاهری جذاب، طراحی داخلی مناسب، دارای کابین با ظرفیت قابل قبول از سوی دیگر هنوز نمی توان به صورت قطعی حوالی ضعف های فنی و نقاط ضعف این خودرو بعد از حضوری آن در بازار اظهار نظر کرد.

جا نرفتن دنده در حالت روشن به عوامل زیادی بستگی دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه علت جا نرفتن دنده در حالت روشن مراجعه کنید.

سانروف شاهین سایپا

در ارتباط با خودروی شاهین لازم است بدانید خودروی شاهین در مدل دستی تیپ G دارای امکاناتی اعم از سانروف، دارای نمایشگر لمسی 7 اینچی همراه با پشتیبانی از USB، کنترل صدا از روی فرمان، تهویه مطبوع خودکار، سیستم کنترل فشار باد لاستیک و ….. می باشد.


نظرات درباره سایپا شاهین

در این بخش قصد داریم نظرات درباره سایپا شاهین را مورد بررسی قرار دهیم.

آقای علی گفتن:

که این ماشین تا نیمه اولی سال 1401 هر فردی دارد دارای مشکلاتی می باشد اما اگر از اون تایم به بعد تحویل گرفته شود فوق العاده ماشین خوبی می باشد. ایشون می گویند تا به امروز 11 هزار کلیومتر تجربه رانندگی با این ماشین را داشته اند و صدای موتور این خودرو همانند سایر خودروهای ایرانی می باشد. دارای سیستم صوتی بسیار خوبی می باشد.

  • دارای فرمون نرم
  • کابین جا دار
  • طراحی زیبا

و در ادامه ذکر کرده اند که دوربین دنده عقب، سانروف و مانیتور شاهین ارزش بیشتری از تمامی ماشین های ایران خودرو دارد.

اگر در فکر خرید رانا پلاس هستید و نمیدانید خرید این خودرو میتواند به نفع شما باشد یا خیر حتما به صفحه معایب رانا پلاس مراجعه کنید و پس از آگاهی از مزایا و معایب این خودرو برای خرید آن اقدام کنید.

نظر کارشناسان در مورد خودرو شاهین

در ارتباط با نظر کارشناسان باید بدانید اعلام کرده اند میزان رضایت از خودروی شاهین هم کاملا نسبی می باشد و متناسب با متغییر بودن کیفیت در خودروهای ایرانی، بعضی از مالکان خودرو از این خودرو کاملا راضی هستند و برخی دیگر کاملا از این خودرو ناراضی هستند، اما در کل بیش تر مالکان شاهین از این خودرو رضایت دارند.

اگر نمی دانید علت روشن شدن چراغ ترمز دستی چیست می توانید همین حالا به صفحه علت روشن شدن چراغ ترمز دستی مراجعه کنید.

نظر مکانیکها در مورد خودروی شاهین

در این بخش قصد داریم به بررسی کامل شاهین سایپا (نظرات خریداران و مکانیکها در مورد خودرو شاهین) بپردازیم. لازم است بدانید از نظر مکانیک‌ها و هم چنین مالکین خودرو شاهین که به کیفیت شمع های فابریک این خودرو اعتراض می کنند و اعتقاد دارند که بعد از خرید شاهین بهتر است آن را با نمونه های با کیفیت عوض کنید.
سوالات متداول

معایب خودرو شاهین چیست؟

معایب خودرو شاهین شامل: دارای پلاستیک خشک و کم کیفیت در کابین خودرو، کیفیت مونتاژ و عایق بندی نامناسب در کابین، امکانات ناکافی و ….. می باشد.

میزان رضایتمندی از خودرو شاهین ۱۴۰2 چقدر است؟

تعداد زیادی از افراد رضایتمندی زیادی از این خودرو به علت معایب فراوان آن ندارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

چرا خودرو شاهین نخریم؟

مهم ترین معایب این خودرو استفاده از موتور 8 سوپاپ تیبا می باشد که با اینکه دارای سیستم توربوشارژ می باشد نتوانسته از لحاظ کیفیت فنی و توان حرکتی انتظارات مشتریان را رفع کند.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید