پراید SE111 ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X111 ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید SE131 ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید X131 ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پراید 151 پلاس ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا صندوق دار sx ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تیبا هاچ بک EX ۲,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
ساینا EX دنده ای ‏ ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کوئیک دنده ای ۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شاهین G ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 405 slx ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس ساده ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو پارس lx ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
پژو 206 تیپ 2 ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
کم هزینه ترین ماشین ایرانی | کم خرج ترین ماشین ایرانی

کم هزینه ترین ماشین ایرانی

با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود و افزایش قیمت هایی که شاهد آن هستیم، قطعا یکی از ملاک های خرید خودرو برای بسیاری از مشتریان علاوه بر ارزان بودن خودرو، کم‌خرج‌ بودن و کم استهلاک بودن خودرو است. به همین منظور در این مقاله از اتوصافکار قصد داریم کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین ماشین را خریداری کنید.

در صورتی که به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز صافکاری و نقاشی خودرو هستید، مجموعه اتوصافکار با سالها تجربه و خدمات در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

کم هزینه ترین ماشین ایرانی

یکی از سوالاتی که ممکن است بسیاری از افراد قبل از خرید ماشین از خود بپرسند این است که ماشین کم خرج چی بخرم؟ باید بدانید که امروزه در این بازار گرانی بهتر است به سراغ ماشین هایی بروید که تحریم ها و مشکلاتی مشابه، در واردات لوازم و قطعات آن و همینطور هزینه تعمیرات اختلالی ایجاد نکند. در ادامه ما قصد داریم کم هزینه ترین ماشین ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید راحت تری داشته باشید.

  • ماشین پراید

پراید از جمله خودروهایی است که در فهرست کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران قرار دارد. این خودرو که محصول شرکت سایپا می باشد در همه نقاط ایران دیده می شود و تا چندین سال جزء پرفروش ترین خودرو های ایرانی بین خودروهای دیگر بوده است.

خودرو پراید در کیفیت و ساخت، در عایق بندی قطعات بخش های مکانیکی و فنی و همینطور در بخش های کابین در سطح پایینی قرار دارد بنابراین نمی تواند ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تضمین کند و صرفا یک چهار چرخ است برای کسی که نیاز به ماشین کم خرج دارد.

خودرو پراید را می توانید در دو مدل هاچ بک و صندوق دار خریداری کنید که حدودا در رنج قیمتی 90 تا 130 میلیون می باشد. یکی از مزایای خودرو پراید در درسترس بودن قطعات و لوازم آن می باشد که به وفور یافت می شود و به همین دلیل این خودرو طرفدار زیادی دارد.

هزینه تعمیر این خودرو نسبت به خودروهای دیگر بسیار پایین تر است. برای تعویض کردن روغن پراید کمتر از 30 دقیقه زمان لازم است و همینطور تعویض تسمه آن حدودا 45 دقیقه طول می کشد به همین دلیل این خودرو جزء پر فروش ترین ماشین های با هزینه نگهداری کم در ایران محسوب می شود.

یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو با آن مواجه هستند، انتخاب نوع خودور می باشد که در آینده دچار ضرر و زیان نشوند. اگر شما هم قصد خرید خودرو دارید و به دنبال بهترین راهنمای خرید خودرو هستید، به صفحه چه ماشینی نخریم مراجعه کنید.

کم هزینه ترین ماشین ایرانی
کم هزینه ترین ماشین ایرانی
  • ماشین تیبا

خودرو تیبا یکی دیگر از کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران می باشد که بعد از پراید یکی از خودروهای پرفروش در بازار ایران بین خریداران و فروشنگان محسوب می شود. کیفیت قطعات در ساخت و بخش های مختلف این خودرو فرق چندانی با پراید ندارد و می توان گفت هر دو در یک سطح کیفیتی قرار دارند. روند ساخت تیبا قبل از متوقف شدن خط تولید پراید راه اندازی شد و ابتدا قرار بر این بود که چهره جدید و متفاوت تری نسبت به پراید به بازار عرضه شود و همچنین از نظر کیفی تیبا در سطح بالاتری از پراید باشد که نتیجه کار آنطور که باید نشد.

مطالعه پیشنهادی :  مقایسه تیبا، ساینا و کوییک

با این حال خیلی از افراد بر این باورند که کیفیت خودرو تیبا فرق چندانی با پراید ندارد اما اگر به دنبال کم هزینه ترین ماشین ایرانی هستید، این مورد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در کنار نقاط منفی این خودرو همانند پراید هیچ گونه دردسری برای تعمیر و پیدا کردن قطعات یدکی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

لاذم به ذکر است که این خودرو ازنظر ایمنی کمی از پراید در سطح بالاتری قرار دارد. درآخر می توان گفت خودرو تیبا هم جزء پر فروش ترین ماشین های با هزینه نگهداری کم در ایران می باشد و در صورتی که به دنبال کم خرج ترین ماشین دست دوم یا نو هستید، این مورد هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر شما هم جزو افراد علاقه مند به صافکاری خودرو هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه صافکاری خودرو می گردید، در آموزشگاه اتوصافکار، آموزش صافکاری از مقدماتی تا پیشرفته توسط تدریس بهترین اساتید کشور و ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی برگزار میشود.

  • ماشین پژو ۴۰۵

با وجود اینکه خط تولید خودرو پژو 405 چندین سال است که در همه جا متوقف شده، اما همچنان در ایران تولید می شود و هنوز هم در فهرست کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران قرار دارد. اگر به دنبال خودرویی کم خرج یا به اصطلاح کم هزینه هستید، این خودرو می تواند گزینه خوبی باشد. یکی از مزایای این خودرو در دسترس بودن تمام قطعات یدکی آن می باشد.

کیفیت این محصول نسبت به مدل های فرانسوی اولیه خود قابل مقایسه نیست اما نسبت به پراید و تیبا در سطح بالاتری قرار دارد. از دیگر مزایای این خودرو می تواند به کارکرد خوب فنی و کابین بزرگ و صندوق جادار اشاره کرد که باعث شده نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم را دارید و برای مطمئن شدن از سلامت و کارکرد صحیح خودرو به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز کارشناسی خودرو هستید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

کارشناسی خودرو

کم هزینه ترین ماشین ایرانی
کم هزینه ترین ماشین ایرانی
  • ماشین پژو ۲۰۶ تیپ ۵

یکی دیگر از کم هزینه ترین ماشین ایرانی که در بین خریداران طرفدار بسیاری دارد، خودرو پژو می باشد که توسط شرکت ایران خودرو در تیپ های متفاوت تولید می شود و داستانی مشابه پژو 405 دارد.

به این صورت که این خودرو هم نسبت به مدل های اولیه فرانسوی خود از کیفیت پایین تری در ساخت برخوردار است. از مزایای این خودرو همانند 405 می توان به دردسترس بودن تمام قطعات فنی و یدکی آن اشاره کرد و از نظر تعمیرات شما را با مشکل هزینه های بالا روبرو نخواهد کرد. اگر هنوز این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که چه ماشینی بخرم کم خرج باشه، می توانید این خودرو را در نظر داشته باشید.

خودرو پژو ۲۰۷، درواقع فیس لیفت خودرو ۲۰۶ و یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران می باشد که در اواخر دهه 80 وارد بازار ایران شد و روی خط تولید قرار گرفت. اگر قصد خرید خودرو 207i دارید، برای بررسی این خودرو به صفحه بررسی مشخصات پژو 207i مراجعه کنید.

  • ماشین سمند LX

اگر به دنبال خرید کم هزینه ترین ماشین ایرانی هستید، بد نیست نیم نگاهی به خودرو سمند LX بیندازیم. این خودرو جایگزین مناسبی برای انواع پژو، به ویژه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پرشیا از طرف ایران خودرو در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای بدنه ای سنگین و محکم است که این امر باعث شده میزان سوخت مصرفی این خودرو بالا برود و فشار به موتور وارد شود.

اما یکی از مزایای این خودرو که باعث شده نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، ایمنی این خودرو است. علاوه بر این استهلاک نسبتا پایین، خرج منطقی، دردسترس بودن قطعات فنی از جمله مزایایی است که باعث شده بسیاری از افرادی که به دنبال ماشین کم خرج و کم هزینه هستند، به سراغ این خودرو بروند.

گر قصد خرید خودرو تا 500 میلیون تومان دارید اما در بین گزینه های پیشنهادی نمی دانید کدام خودرو را بخرید، مقاله با ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم می تواند بهترین راهنمای خرید برای شما تا این مبلغ باشد.

کم هزینه ترین ماشین ایرانی
کم هزینه ترین ماشین ایرانی
  • ماشین رنو تندر ۹۰ (تیپ E2)

خودرو ال 90 جزء خودورهایی است که ممکن است کمتر کسی به علت خرج و قیمت به سراغ آن برود. این خودرو که به نام لوگان هم معروف است در ابتدا که وارد بازار ایران شد، جزء عالی ترین خودروها در بین هم رده های خود بود چرا که هم از قیمت مناسبی برخوردار بود و از طرفی دیگر جزء کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران شناخته شد. زمانی که مدل ایرانی این خودرو وارد ایران شد، ایرادات مختلفی در آن پیدا شد.

رنو ال 90 یکی از خودروهای داخلی است که با جهش قیمت بسیاری روبرو بود و همچنین از خرابی کمی برخوردار است. از طرفی دیگر میزان مشکلات و سختی های آن در تعمیر و تعویض لنت و شمع و دیگر قطعات باعث شده که خرج بیشتری پیدا کند. در آخر اگر از خود می پرسید ماشین کم خرج چی بخرم، این خودرو می تواند در میان خودروهای دیگر پیشنهاد مناسبی باشد. 

کم استهلاک ترین خودرو ایرانی

  • خودرو پراید

پراید یکی از کم استهلاک ترین خودرو ایرانی می باشد. کم استهلاک بودن و کم خرج بودن پراید یکی از دلایلی است که می تواند اولین پاسخ به سوال “ماشین کم خرج چی بخرم” باشد. اگر چه این خودرو از نظر کیفیت در ساخت و تولید در سطح پایینی قرار دارد و ایمنی چندان بالایی ندراد اما دردسترس بودن قطعات یدکی و هزینه تعمیرات پایین آن باعث شده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. این خودرو صرفا می تواند برای مشتریان یک چهارچرخ باشد چراکه هیچ گونه عایق بندی مطلوبی در بخش مکانیکی و فنی ندارد.

  • خودرو پژو 206

اگر به دنبال یک خودرو با هزینه کم و اقتصادی هستید، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 هر دو جزء خودروهای مقرون به صرفه هستند. از مزایای این خودروها می توان به دردسترس بودن قطعات ان ها و همینطور هزینه تعمیر نسبتا پایین اشاره کرد. البته باید بدانید که حق‌الزحمه تعمیر قطعات پژو 206 تیپ 5 نسبت به تیپ 2 کمی بالاتر است.

همانطور که می دانید انتخاب و خرید رینگ و لاستیک یکی از دغدغه افرادی است که در طول روز زمان زیادی را پشت فرمان هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین رینگ و لاستیک برای خودرو 207 خود هستید، می توانید برای به صفحه بهترین رینگ و لاستیک برای پژو 207 مراجعه کنید.

کم استهلاک ترین خودرو ایرانی
کم استهلاک ترین خودرو ایرانی
  • ال 90

ماشین تندر ال 90 یکی دیگر از کم استهلاک ترین خودروهای ایران محسوب می شود که جزء پرفروش ترین خودروها در بازار ایران است. این خودرو شاید با کمی ایراد روبرو باشد و ظاهری جوان پسند نداشته باشد اما برای افرادی که به دنبال کم هزینه ترین ماشین ایرانی هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. ال 90 از کیفیت مناسبی در بخش فنی و گیربکس برخوردار است و کم استهلاک بودن آن باعث شده خیلی از افراد به سراغ این خودرو بروند.

  • خودرو تیبا

یکی از پر فروش ترین ماشین های با هزینه نگهداری کم در ایران بعد از خودرو پراید، تیبا می باشد. این خودرو از لوازم یدکی ارزان و هزینه تعمیر پایینی برخوردار است. تیبا از نظر کیفیت تفاوت چندانی با پراید ندارد. در نهایت اگر می پرسید ماشین کم خرج چی بخرم، بهتر است از تیبا غافل نشوید.

داسنتن اصطلاحات مربوط به خودرو به شما کمک می کند تا درک بهتری از خودرو و قطعات آن داشته باشید. به همین منظور ما مقاله اصطلاحات خودرویی را به شما معرفی می کنیم تا با این اصطلاحات کاربردی آشنا شوید.

کم استهلاک ترین خودرو ایرانی
کم استهلاک ترین خودرو ایرانی

کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران

در میان خودروهای خارجی گران قیمت، خودروهایی با استهلاک پایین یافت می شود. قطعات یدکی بعضی از این خودروها در بازار با قیمتی مناسب یافت می شود چراکه مونتاژ بسیاری از این خودروها در کشور ایران انجام می شود. به همین منظور در ادامه به معرفی کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران خواهیم پرداخت.

تیگو ۷

این خودرو دارای پیشرانه ای با حجم 1.5 لیتری دارد که به توربو شارژ مجهز است و توانایی تولید نیرو 147 اسب بخار دارد. این خودرو بعنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی در بازار ایران محسوب می شود و مونتاژ ان هم در کشور ایران انجام می شود. به همین دلیل اگر به دنبال کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران هستید، از خودرو تیگو 7 غافل نشوید.

جک S5

جک S5 بعنوان یکی از رقبای اصلی خودرو تیگو 7 به شمار می رود و به عبارتی یک کپی از خودرو هیوندای توسان نسل دوم می باشد. اگر چه این خودرو از نطر کیفیت در سطح پایین تری نسبت به خودرو تیگو 7 قرار دارد اما با رانندگی مناسب و رسیدگی و تعویض به موقع قطعات و سیالات آن تا چند سال برای شما بدون هیچ مشکلی کار می کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به مهارت های رانندگی علاقه مندید و می خواهید مهارت دریفت زنی را به طور اصولی و تخصصی یاد بگیرید، به صفحه چگونه دریفت بکشیم مراجعه کنید.

کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران
کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران

لیفان ۸۲۰

یکی از بهترین و قدرتمندترین خودروهای داخلی در بین خودروهای چینی لیفان 820 است که پیشرانه آن یک کپی برداری با کیفیت از روی موتور تویوتا کمری نسل ششم است به همین جهت می توان گفت پیشرانه خودرو لیفان ۸۲۰ نسبت به تمام پیشرانه‌های ساخت داخل کشور، با کیفیت تر است. هزینه قطعات این خودرو به دلیل کیفیت بالای ساخت گران تر است و شما با رانندگی مناسب می توانید حداقل تا ۱۰۰ هزار کیلومتر بدون هیچ گونه دردسری از خودرو سواری بگیرید و لذت ببرید.

جک J5

این خودرو یکی دیگر از کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران به شمار می آید که در دو مدل دستی و اتوماتیک وارد بازار شده است. در نسخه‌های مختلف این خودرو از دو مدل موتور متفاوت استفاده شده که اولی از نوع 1.5 لیتری و دومی از نوع 1.8 لیتری می باشد.

می توان گفت این دو موتور از نظر کاربرد و کیفیت تقریبا در یک سطح قرار دارند با این تفاوت که کیفیت موتور 1.8 لیتری کمی بهتر است. این خودرو دارای استهلاک کمی است و با رانندگی مناسب می تواند تا حدود ۸۰ هزار کیلومتر بدون هی دردسری به شما سواری بدهد.

ام وی ام X۲۲

یکی از محبوب ترین و کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران، X۲۲ است که دارای موتور 1.5 لیتری و مصرف سوخت پایین می باشد که به همین دلیل بسیاری از افرادی که به دنبال یک خودرو با خرج منطقی و اقتصادی هستند، می توانند این خودرو را در نظر داشته باشند. این خودرو دارای دو گیربکس دستی و اتوماتیک می باشد که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شده و از نظر کیفیت و مونتاژ قطعات در سطح قابل قبولی قرار دارد. شما می توانید با یک رانندگی مناسب حدودا 60 هزار کیلومتر با خیالی آسوده از این خودرو سواری بگیرید.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم را دارید و به دنبال راه هایی برای تشخیص خودرو تصادفی و جپی هستید، برای بررسی و اطلاع از قیمت ماشین چپی، به صفحه تشخیص خودرو تصادفی و چپی مراجعه کنید.

کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران
کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران

کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران

تا به اینجا با کم هزینه ترین ماشین ایرانی، کم استهلاک ترین خودرو ایرانی و کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران آشنا شده اید. حال در این بخش قصد داریم کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

  • ام وی ام 110

یکی از کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران ام وی ام 110 است که از نظر ایمنی در سطح پایینی قرار دارد و مصرف سوخت آن بسیار کم است. این خودرو دارای موتور سه سیلندر بوده و حجمی معادل 0.8 لیتر دارد و 52 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدودا 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. لاذم به ذکر است که مدل چهار سیلندر آن تقریبا همین میزان سوخت مصرف می‌کند.

  • ماشین برلیانس H220

یکی دیگر از کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران، ماشین برلیانس H220 می باشد. این خودرو ساخت کشور چین بوده و از انجایی که با تورم و افزایش قیمت شدید روبرو هستیم، باعث شده که این خودرو جهش قیمتی داشته باشد. برلیانس دارای ظاهری شیک و زیباست و به همین جهت مورد توجه بسیاری از افراد خاص پسند قرار گرفته است.

علاوه بر ظاهری زیبا این خودرو می تواند از نظر کیفیت سواری و ایمنی، رضایت راننده خود را کسب کند و در سطح قابل قبولی قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران هستید، این خودرو را دست کم نگیرید.

مقاله پیشنهادی : روش های رفع تورفتگی خودرو

کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران
کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران
  • ام‌وی‌ام 315 هاچ‌بک

اگر هنوز از خود می پرسید که ماشین کم خرج چی بخرم، شاید این خودرو جذاب بتواند نظر شما را به خود جلب کند. خودرو ام‌وی‌ام ۳۱۵ مدل هاچ‌بک در لیست کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران قرار دارد که توسط گروه مدیران خودرو وارد کشور شد.

کیفیت ساخت و تولید ام وی ام 315 هاچ بک با خودرو برلیانس در سطح برابری قرار دارند و همینطور در عملکرد گیربکس و ترمزگیری آن ایراداتی مشاهده شده است. یکی از مزایای این خودرو چهره و کابین جادار و بزرگ آن است و از سال 1396 به نمایشگر و سیستم جدید پخش هم مجهز شده است. هزینه تعمیر این خودرو مانند دیگر خودروهای خارجی کمی گران تر است.

خودروهایی از جمله ام وی ام X۲۲، جک J5، جک S5 و تیگو 7 از جمله کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران محسوب می شوند که در مطالب فوق درمورد این خودروها به طور مفصل توضیح داده ایم.

جمع بندی

با توجه به شرایط امروز، یکی از چالش ها و دغدغه های بسیاری از افراد در هنگام خرید خودرو این است که ماشین کم خرج چی بخرم؟ اگر شما هم به دنبال خرید کم هزینه ترین ماشین ایرانی و کم استهلاک ترین خودرو ایرانی هستید، در انتهای این مقاله با کم استهلاک ترین خودرو خارجی در ایران و همینطور کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران آشنا خواهید شد.

سوالات متداول

چه ماشینی بخرم کم خرج باشه؟

یکی از کم هزینه ترین ماشین ایرانی، خودرو تیبا می باشد که از نظر کیفیت در ساخت و قطعات فنی در سطحی مشابه پراید قرار دارد. یکی از مهم ترین مزایای این خودرو، در دسترس بودن قطعات و هزینه تعمیرات پایین آن است. اگر می خواهید لیستی از کم‌خرج‌ترین خودروهای بازار ایران را داشته باشید پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه کنید.

کم استهلاک ترین خودرو ایرانی چه هستند؟

یکی از خودروهایی که در فهرست کم استهلاک ترین خودروهای ایران قرار دارد، خودرو ال 90 است که از کیفیت سواری و قطعات نسبتا قابل قبولی برخوردار است.

کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران چه نام دارند؟

خودروهایی از جمله ام وی ام 110، برلیانس H220، جک J5، جک S5 و تیگو 7 از جمله کم خرج ترین ماشین چینی در بازار ایران محسوب می شوند که در مقاله به طور کامل درمورد کیفیت و کارایی هر یک توضیح داده ایم.

مقالات اخیر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صافکاری PDR

صافکاری بدون رنگ با دستگاه به صورت pdr

صافکاری با دستگاه مکش

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش و حرفه ای

صافکاری با چسب حرارتی

صافکاری های جزئی با استفاده از چسب حرارتی

صافکاری مغناطیسی

صافکاری به صورت مغناطیسی با دستگاه

صافکاری با لیزر

استفاده از جدید ترین تکنولوژی های صافکاری

صافکاری سنتی

صافکاری سنتی بدون رنگ

برترین صافکاری ها

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید
همین حالا تماس بگیرید